۲۵ بهمن، ۱۳۸۸

آنتی فاشیست antifa4ever

...If You Can Dream It, You Can Do It....

ائتلافی از گروه ها و انجمن ها و احزاب و سازمانها و اتحادیه های مختلف سیاسی، مدنی، کارگری، دانشجوئی و ... با انتشار یک اطلاعیه مشترک اعلام کرده اند که در روز 13 فوریه 2010 با ایجاد راهبندان انسانی در خیابان های مختلف شهر "درسدن"آلمان مانع از حرکت نئو نازی ها خواهند شد. سال گذشته این شهر شاهد بزرگترین راهپیمائی نازی ها در اروپا بود. امسال نیز نازی ها تلاش دارند این راهپیمائی را در حلقه حفاظتی پلیس اجرا کنند. اما گروه های مختلف ضد فاشیستی اعلام کرده اند همچون شهر "کلن" و "ینا" که در آنجا مردم با ایجاد راهبندان انسانی مانع حرکت نازی ها شدند، در روز 13فوریه در درسدن نیز مانع از حرکت آنها خواهند شد..

رزا: امروز نیروهای مخالف توانستند جلوی این راهپیمایی را بگیرند. تعداد بیش از 5000 نازی که هر ساله از تمام اروپا در این شهر جمع میشدند، نتوانستند مانند هر سال با حمایت نیروی امنیتی وارد شهر شوند. با توجه به سازماندهی بیش از 12000 نفره و بستن خیابانهای مسیر راهپیمایی توسط مخالفان فاشیست عملا مردم امکان اجرای راهپیمایی را از فاشیستها گرفتند! از تعداد دستگیر شدگان ، زخمی شدگان این اکسیون هنوز اطلاع رسانی نشده است. برای اطلاع بیشتر به وبسایت زیر مراجعه کنیم.
http://de.indymedia.org/index.shtml
فیلم های کنونی تنها گوشه های کوچکی از اکسیون را به دو زبان انگلیسی و آلمانی نشان میدهند. لینک رسانه های دولتی نیز آورده شد اگرچه گزارش اینها بخشا مغرضانه است اما صحنه های سرکوب آنتی فاشیستها بخوبی نشان میدهد که این راهپیمایی هر ساله نازی ها بدون حمایت حفاظتی پلیس و اجازه بالاییها اصولا امکان پذیر نبوده و نیست!Thx a lot. Antifa با تشکر از آنتیفا و همه شرکت کنندگان در این حرکت بینظیرکه در سرمای کشنده امسال و سرکوب شدیدStrong &United! درخیابان ها ماندند.
   -  Fuck off, Naziscum
1  Fotos
2 Fotos
  فیلم  Unsern Dank an die Autonome Antifa !!! alerta!   "No Pasaran"
  فیلم  Polizei räumt erste kleine Demos   Its Time for Resistance!
    فیلم  Polizeiblockade.   Mitten beim Naziaufmarsch in Dresden. Auf einer Seite der Nazi-Zug und auf der anderen die Antifa-Demonstraten + Polizeiblockade
   فیلم   Dresden 2010: Nazi-Aufmarsch verhindert! (n-tv
   فیلم  Antifa Demo - Dresden 14/02/2009 BBC
  فیلم   Dresden "No pasarán" Blockade N24
  فیلم  Spiegel de 12.02.2010
The German far right traditionally stages a march on Feb. 13 of each year to commemorate the bombing of Dresden. This year, however, authorities have moved to prevent counterdemonstrations by the left.
 فیلم  music:Chumbawamba & Credit to the Nation -The Day The Nazi Died

Canada:Welcoming the Olympics with a Mass Festival and March!

۲ نظر:

A Revolutionary Anarchist گفت...

F*#k the Nazi pigs
F*#k the f*#king boneheads
F*#k the police

Well done ANTIFA. I'm so proud of you comrades.

بهتر است اینجا یادی هم از Carlos Javier Palomino، آنارشیست و آنتی فاشیست 16 ساله ی اسپانیایی هم بکنیم که در نوامبر سال 2007 توسط نئو نازی ها به قتل رسید.

مبارزه ات ادامه دارد!

A Revolutionary Anarchist گفت...

رزای عزیزم،
چند ویدئو از ونکوور رسیده که مبارزات Heart Attack (حمله ی قلبی) که به منظور وارد کردن یک حمله ی شدید قلبی به کاپیتالیسم صورت گرفته بود را به تصویر می کشد. امروز روز Black Bloc بود!
من این ویدئوها را اینجا قرار می دهم که اگر فرصت کردید، نگاهی به آن ها بیندازید:

ویدئو: http://www.youtube.com/user/ornvideo#p/u/2/wAzd9ao81_s

ویدئو: http://www.youtube.com/user/ornvideo#p/u/3/yl0Us5zuMmE

ویدئو: http://www.youtube.com/user/ornvideo#p/u/4/o9r8ey0Sg1I

ویدئو: http://www.youtube.com/user/ornvideo#p/u/5/En5F5Q2ny_c