۲۰ بهمن، ۱۳۸۸

جمهوری اسلامی، حکومتی که روز آغاز و پایانش در یک تاریخ ثبت خواهد شد

ما همچنان از خودمان دفاع می‌کنیم . برای دفاع از خود احتمال دارد نصف ماشینهای شما ناگهان آتش بگیرد . یا نصف موتورهایتان که عین روز عاشورا تازه همانروز از پلاستیک درآورده بودند جای هیزم سبزها را گرم بکند . خدا را چه دیدی بلکه هم زد و لوله ماشین آب پاش چینی هم برگشت بسمت خودتان رید به پک و پوز و هیکل مرتبتان . چه بسا احتمال هم دارد همینطور که داریم از خودمان دفاع می‌کنیم چماقهای شما هم افتاد دست ما ناغافل چندتا فک هم پیاده شد . البته بستگی دارد برای 22 بهمن چی بیاورید . آندفعه چماق آورده بودید ، چماقتان افتاد دست ما ، ایندفعه هرچی بیاورید برای دفاع از خودمان همانرا از دستتان می‌گیریم . ما که از خدایمان است اصلاً یه تیکه تانک بیاورید . خدائیش دنبال کردن شما با تانک خیلی مزه می‌دهد !
نوش جووووون! البته فکر کنم تخم شتر مرغ بود نه تحم مرغ!
فیلم : تخم مرغ خوردن یک مامور امنیتی سفارت جمهوری اسلامی در کپنهاگ - 18 بهمن، 7 فوريه
دم همگیشون گرم در این های سرد کپنهاک
پذیرایی گرم از سفارتیها با تخم مرغ و شعار در کپنهاگ:گزارش تصویری
کپنهاگ امروز شاهد صحنه پرشور آکسیونی خودجوش بر علیه جمهوری اسلامی بود.
به ما خبر رسیده بود که سفارت قرار است امروز یکشنبه جشنی به مناسبت دهه فجر(زجر) در سالن بسیار مجلل اکسپری منتاریوم کپنهاگ برگزار کند. دعوتنامه های خصوصی برای بعضی از دانشجویان بورسیه ای, بادنجان دور قاب چین ها و تعدادی از شیعیان لبنان و عراق و فلسطینی فرستاده شده بود.خوشبختانه با وجود کمبود وقت و علیرغم سرمای بسیار شدید کپنهاگ موفق شدیم جمعیت قابل توجهی از ایرانیان مقیم کپنهاگ و مالموی سوئد را از طریق اس ام اس و ای میل و فیس بوک برای برگزاری آکسیون گرد هم آوریم.
زیبایی آکسیون از فراگیر بودن آن بود و نیروهای مختلف اپوزیسیون ضمن بهمراه آوردن شعار ها و بنر های خود در کنار هم , با همآهنگی و یک صدا فریادهای مرگ بر دیکتاتور وشعار هایی بر علیه جمهوری اسلامی واحکام اعدام اخیر سر میدادند .
تعدادی از تظاهر کنندگان تخم مرغ بسوی مزدوران رژیم که قصد وردو به سالن را داشتند پرتاب میکردند.
یکی از مسئولین سفارت که به خارج از سالن آمده بود تا نارضایتی خود را از تظاهر کنندگان به پلیس ابراز کند از فاصله بسیار نزدیک توسط یکی از زندانیان سیاسی سابق مورد اصابت چندین تخم مرغ قرار گرفت. مبارزی که دست به این اقدام زده بود توسط پلیس دستگیر و به ساختمان سالن جشن منتقل شد. این عمل پلیس دانمارک با اعتراض شدید تظاهر کنندگان که خواستار آزادی فرد دستگیر شده بودند مواجه شد.
یکی از مزدوران سفارتی وقتی به هنگام ورود به سالن جشن با شعارهای "مزدور برو گمشو" روبرو شد اختیار از کف داد و با فحاشیهای رکیک قصد حمله به تظاهر کنندگان را داشت که توسط پلیس متوقف شد.
مزدوران سفارتی برای پرهیز از خوردن تخم مرغ زیر چتر ماموران حفاظتی سالن جشن و پلیس به داخل سالن اسکورت می شدند
این تظاهرات علیرغم سرمای سوزناک کپنهاگ به مدت بیش از 3 ساعت ادامه داشت.
وعده بعدی تظاهرات فراگیر 22 بهمن در کپنهاگ و همه جای دنیا.
ما پیروزیم
فيلمی كه بايد حتماً ببينيد و سراسر ايران پخش كنيد .در آستانه ۲۲ بهمن باید ببینید این رژیم چگونه آمد و بفهمیم که چگونه میرود. مطمئنن جوانانی هستند که این فیلم ها را ندیدند .
فیلمی که رژیم نمی خواهد مردم ببینند۲
فیلمی که رژیم نمی خواهد مردم ببینند۳ فردی که از او یاد می شود که به سفارت رفته و آمریکایها را فراری داده با آمبولانس همان جاسوس معرف دکتر یزدی است
فیلمی که رژیم نمی خواهد مردم ببینند۴
صدای ملت رسا تر از آن است که با بلندگو های اینچنینی دزدیده شود
گزارش از ناآراميهاي شهر لار  در حالي که بيش از 4 روز از آغاز نا آرامي ها در شهر لار مي گذرد علي رغم تلاش هاي گسترده و وعده هاي فراوان مسولين و نمايندگان مجلس لار همچنان ملتهب است . به گزارش خبرنگار آژانس از لار کليه فروشگاه ها و مغازه ها در اين روزها بسته است و حتي نانوايي ها از ارايه خدمات خودداري مي کنندعرضه مواد سوختي در جايگاه ها مختل شده و از شيراز و بندرعباس هيچ محموله سوختي جرات حرکت به سمت لار را ندارد زيرا از سوي معترضان تهديد به اتش سوزي شده است.در حالي که چند روز از افتتاح کمربندي لطيفي مي گذرد شب گذشته مردم کليه ورودي و خروجي هاي منطقه را بسته بودند و اجازه تردد به هيچ وسيله نقليه اي را نمي دادندهمچنين يک اتوبوس مسافر بري را مردم لار در ورودي شهر متوقف کرده و پس از پياده کردن مسافرانش ان را آتش زدند که لاشه ان همچنان در کنار جاده قابل مشاهده است
تا پاسي از نيمه شب ديشب جاده ارتباطي استان هرمزگان به فارس در ناحيه لارستان بسته بود که بدليل درخواست شوراي تامين استان تعداد زيادي نيروي يگان ويژه که از شيراز به ان منطقه اعزام شده بود موفق شدند در ساعت 3 و ده دقيقه بامداد جاده را از معترضان خالي و به روي تعداد زياد وسيله نقليه اي که منتظر بودند بازگشايي کنند
معترضان که همگي از مردم لارستان هستند اعلام کرده اند تا رسيدن به خواسته خود اين شرايط را ادامه خواهند داد
گزارشات تكميلي از شهرستان لار, در درگيري ديروزيكشنبه 18 بهمن بين گارد ويژه و مردم تعداد زيادي زخمي شدند كه گارد ويژه مانع از انتقال مجروحين توسط آمبولانس ها به بيمارستان شد. گاردويژه با افزايش نيروي بيشتر خيابانهاي لار را قرق كرده بود و با بكارگيري نيروهاي محلي كه براي عدم شناسايي جاسوسان از جانب مردم لباس گارد ويژه به تن داشتند ,به گشت وكنترل خيابانها پرداخت تا نفراتي كه به زعم آنها اعتشاشگر هستند را دستگير كند و همچنين نيمه شب ساعت دوبعداز نيمه شب به خانه هاي مردم حمله كرده و بيش از 50نفر را دستگير كردند. مردم در حملات ديروز خود به ساختمان شهرداري حمله كرده و آنجا را به آتش كشيدند , چهار خودرو و دو موتور سيكلت را آتش زده و كليه اسناد و مدارك شهرداري را از بين بردند,در ادامه كليه بانكهاي قسمت شرقي لار (لار قديم) را منهدم كردند و اسناد و مدارك را به خيابان ها ريختند. بر اثر تيراندازي گارد ويژه به مردم ديروزچندين نفر زخمي شدند.
از امروز صبح به دستور امام جمعه لار آخوند آيت اللهي مغازه ها را مردم بالاجبار باز كردند.

۲ نظر:

A Revolutionary Anarchist گفت...

William James "BJ" Viehl، آنارشیست و فعال جبهه ی آزادیبخش حیوانات (ALF)، به جرم آزاد کردن 650 سمور از یک مزرعه ی پوست در ایالت یوتا در ایالات متحده ی آمریکا به 24 ماه زندان محکوم شد.
William Viehl بیست و دو ساله اولین شخصی است که توسط قانون جدید ایالات متحده که به Animal Enterprise Terrorism Act شهرت دارد و برای هدف قرار دادن فعالان حقوق حیوانات و فعالان محیط زیست تدبیر شده است، به 2 سال زندان محکوم می شود.

RosaArchiv گفت...

welcome anarchist:-)