۲۲ بهمن، ۱۳۸۸

صبح فقط میدان آزادی برای آزادی

لیست آی پی و پرت های زنده برای عبور از فیلتر
پراکسی برای باز کردن چی میل
لیست پراکسی های به روز۲ ( سایت اصلی
در روزهای اخیر برای سرویس جیمیل راه های مختلفی که برای دسترسی به این سرویس ایمیل گوگل ارائه شده که اکثر آنها جواب نمیدهند و آنها نیز بسته شده اند.ما امروز روشی بسیار جذاب تر برای شما دارم ابتدا وارد سایت freemyfeed.com شوید البته در صورت مصدود بودن از آدرس امنیتی SSL آن وارد شوید و آدرس فید جیمیل را در قسمت وارد کنید یعنی این آدرس:
سپس در قسمت user یوزرنیم جیمیلتون رو وارد کنید و در قسمت Password پسورد جیمیل را وارد نمایید و در نهایت بر روی Submit کلیک کنید در صفحه جدیدی که برای شما باز میشود شما فید جیمیل خودتون رو مشاهده میکنید با کلیک کردن بر روی سرویس ها مختلف فیدخوان که خود این سایت برای شما معرفی کرده شما میتوانید فید جیمیلتان را در گودر یا یاهو یا … مشاهده کنید.البته از این روش برای خواندن فیدهای دیگه نظیر توییتر نیز میتوانید بهره ببرید.
بساعت 8 صبح باید آزادی باشیم .والا میدان را از دست میدهیم. اگر نتوانستید 10صبح صادقیه . اگر آزادی را بستند تمام تهران به سمت جام جم و اوین
جهت آشنایی هر چه بیشتر هموطنانی که با این منطقه آشنایی ندارند یا دوستانی که از شهرهای دیگر جهت شرکت در ۲۲ بهمن سبز به تهران می آیند.
مایه ی ننگی تو، رهبر الدنگی تو! عین هو خرچنگی تو!
طبق رویه سالهای قبل از میدان آزادی به سمت شمال(بزرگراه جناح) لاین به سمت جنوب به طول حدودی 300 الی 400 متر داربست کشی میشود و نیروهای ثارالله در آنجا مستقر میشوند سپس هلیکوپتر رییس دولت کودتا در آنجا فرود می آید البته تاکید میکنم این رویه سالهای پیش بوده اما بعید نیست که امسال هم همینگونه باشد و میتوان با ازدجام مردم در آن نتطه با آچارهای مخصوص داربست ها رو باز کرد و خوب دیگه میدونید چه اتفاقی می افته.برای حضور در میدان ازادی هم بازرسی تا به حال وجود نداشته و فقط بازرسی در گیت های ثارالله برای دانش آموزانی است که برای خواندن سرود به جایگاه میروند.
با توجه به اینکه امسال جایگاه را در شمال میدان گذاشته اند ، پشت آن یک پادگان تمام و عیار صحرایی با ده ها کانکس مجهز ایجاد کرده اند و نیروی خود را در آن مستقر کرده اند . تصور میشود فردا راه شمالی میدان را مسدود کنند. بنابراین جمعیتی که از سمت صادقیه به سمت میدان میاید ، باید مسیر خود را منحرف کرده و از طرشت وارد مسیر سبز شود . در صورتی که این جمعیت زیاد باشد ، فشار حاصل از ورود ناگهانی آنها به مسیر ، تمام نظم میدان را به هم میزند و عملا میدان فتح خواهد شد . از بچه های غرب تهران و خصوصا شهرکهای اکباتان و آپادانا و فکوری ، انتظار زیادی هست .
چند نفربر سپاه به همراه سلاح های نیمه سنگین وارد صدا و سیما شده اند.
آزادی بیان 21 بهمن ماه 1388: بنا به گزارش های رسیده، ساعتی پیش چندین کامیون نیروی مخصوص پاسدار از درب شمالی وارد محوطه صدا و سیما شده و با سلاح های نیمه سنگین و تیربار در نزدیکی ساختمان شیشه ای، ساختمان شبکه خبر و استودیوی پخش مستقر شده اند.ساختمان شیشه ای صدا و سیما.حراست صدا وسیما نیز امروز به شدت کارکنان صدا و سیما را تحت کنترل قرار داده و موکدا از کلیه ادارات درخواست کرده بود که کارمندان خود را قبل از ظهر روانه منزل کنند تا امکان بازرسی و حفاظت دقیق تر از محوطه داخلی صدا و سیما وجود داشته باشد.همچنین گفته می شود اوایل صبح فردا نیز یک یگان دیگر نیروی مخصوص سپاه محمد رسول الله که مسئول حفاظت فیزیکی مراکز مهم حکومتی است وارد صدا و سیما خواهند شد، همچنین به کارمندان مرتبط معاونت سیاسی از جمله اخبار داخلی آماده باش داده شده است.
محوطه صدا و سیما با دوربین های مدار بسته محافظت می شود ولی به دلیل مساحت بسیار جام جم، حراست از حمله ناگهانی به این مرکز حساس در بیم است، حفاظت داخلی صدا و سیما برعهده حراست است و در مواقع حساس مانند حمله به این مرکزنیز یگان سپاه که شامل صد نیروی مخصوص است وارد عمل می شود، حفاظت خارجی جام جم را نیز نیروی انتظامی به استعداد 20 سرباز و درجه دار برعهده دارد.
از چهار راه پارک وی تا میدان آزادی ، در شش نقطه ماشین را بازرسی کردند . 21 بهمن ساعت 12 نیمه شب
برای بررسی شرایط شهر و خصوصا راسته سبز ، گشتی در شهر زدم . به فاصله یک تا دوکیلومتری ، گروههای چندین نفره از سپاه و بسیج با لباس فرم ایستاده اند و به بازرسی ماشینها میپردازند . در مجموع حدود 20 گروه را در مناطق مختلف شهر دیدم . نمیدانم به دنبال چه میگردند اما نشان از آماده باش کامل آنها برای حرکات سازماندهی شده است در صورتیکه نیروی مقابلشان مردمی بدون سلاح و بدون خشونتند . به نظر میرسد این جو امنیتی شهر یا نشان از عدم شناخت آنها از نیروی مقابلشان دارد و یا تنها برای ایجاد رعب و وحشت است و یا از تشکلهایی خبر دارند که ما بیخبریم . به هر روی ، این جمعیت بالایی که به امر بازرسی گذارده اند ، تا فردا خسته و بریده اند .
بنا به گفته یک شاهد عینی، در یکی از خیابان های پر تردد تهران و در اوج ترافیک عصرگاهی، برخی از جوانان اسکیت سوار، سی دی ها و نماد های سبز را بین خودروهای متوقف در ترافیک پخش کردند و از مردم خواستند در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن ماه شرکت کنند.برخی از شهروندان نیز اظهار نظرها و بیانیه های رهبران معترضان را به صورت اعلامیه تکثیر و در برخی از محلات و معابر عمومی توزیع کرده اند.
دانلود آهنگ جدید «رفیق» از سیاوش قمیشی،
طاقت بیار رفیق، داریم می‌رسیم/ دنیا اگه تاریک شد، دستای فانوسو بگیر/با من بیا با من بیا، چیزی نمونده از مسیر/ سرما و سوز برف رو، آهسته پشت سر بذار/ امروز وقت خواب نیست، ما با همیم طاقت بیار
http://www.4shared.com/file/122375565/35b56d69/Rafigh.html
Khamenei Rap Song - Ahmadinejad come on, Yeah

۲ نظر:

A Revolutionary Anarchist گفت...

مصاحبه ی 10 فوریه در مورد آنارکا-فمینیسم را خواندم و تنها می توانم یک چیز بگویم: آشنایی با تو باعث افتخار من است!

نه خدا، نه دولت، نه آتوریته!

www.archiverosa.blogspot.com گفت...

نه خدا، نه دولت، نه آتوریته!
A Revolutionary Anarchist
آشنایی با تو باعث افتخار من است.
رزا