۲۹ بهمن، ۱۳۸۸

بر علیه فراموشی


آلبوم عکس زمان انقلاب- بچه های فدایی و بقیه
لینک گند زدن مینا سعدادی=مژده فرهی=زنبورک=اقلیت_توکل
در دفاع علی فرمانده یک اقلیتی جدا شده
لینک گند زدن ایرج مصداقی
ویدئو کامل از مصاحبه کانال ۴ انگلستان با یک عضو بسیج پناهنده شده در اروپا و افشای تجاوز در زندانهای دولت دیکتاتوری در ایران-لازم به ذکر است این بسیجی همان شخصی است که چندی پیش مصاحبه ای با کانال ۴ انگلستان داشته و این ویدئو نسخه کامل و صدا گذاری شده این مصاحبه می باشد که به زبان فارسی در سایت کانال ۴ در ۱۷ Feb به روزشده است.
علی بیشترین ناراحتی را زمانی نشان داد که از هم بندی اش سخن می گفت. آن هم بندی یک معترض سبز نبود بلکه یک بسیجی ناراضی دیگر بود و وقتی با فریاد اعتراض کرد یکی از نگهبانان آمد و به او هشدار داد که اگر ادامه بدهد عاقبت خوبی نخواهد داشت بعد او را مورد ضرب قرار داد و از صورت او خون می آمد و ... نیروی امنیتی با باتومی که در دست داشت به او تجاوز کرد. یک نیرو بیرون سلول بود و یکی هم درون سلول. منم می خواستم داد بزنم و اعتراض کنم و به او کمک کنم اما نتونستم و برای همین از خودم شرمنده ام. در برابر خدا شرمنده ام. از جوانی ام شرمنده ام، از دوستانم شرمنده ام. از مردم شرمنده ام. من احساس درد وحشتاکی دارم که بهترین سال های عمرم را ناآگاه بودم و آن ها از من ا ستفاده کردند. من ابزار آن ها شده بودم که به اهدافشان برسند و من ناخواسته شریک طرح هایشان شده بودم. بی خبرانه اسباب دست آن ها شده بودم. شعارشان این بود که ما نیروی مردمی هستیم و ما باید کارها را به دست بگیریم. نمی دانستیم که چه بلایی سر ما داشتند می آوردند. ...
البته این همان کسی است که چند ماه پیش پناهنده شده و روز گذشته مصاحبه فارسی آن در وب سایت کانال 4 انگلستان انتشار داده شد . می توانید آن را اینجا ببینید

اميد دانا؛جوان 26 ساله محکوم به اعدام جرم : شركت در تظاهرات و دادن شعار مرگ بر اصل ولايت فقيه --------- لطفآ اطلاع رسانی کنید زمان محدودی داریم
جمهوری اسلامی به رهبری علی خامنه ای 31 سالگی اش را با شکنجه و تهدید به تجاوز در مسجد امیرالمومنین (ع) آغاز کرد
علی به جرم نانوشته شرکت و کمک به حفاظت از پدر دستگیر و به مسجد امیر المومنین (ع) برده شد و در خانه خدا این محل امن الهی در کنار سایر بازداشت شدگان کتک خورد و ناسزا شنید. هنگامیکه اسامی بازداشت شدگان را یادداشت می کردند، اوباش هائی که امروز در لباس ضابطان قرار گرفته اند به هویت علی پی بردند و پس از ده دقیقه و کسب اجازه از مسوولان ارشد خود، او را از جمع جدا کرده و بشدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. این از خدا بی خبران مکان امن الهی را به شکنجه گاه فرزندان مردم تبدیل کردند. آنان در کنار ضرب و جرح شدید فیزیکی علی با بکارگیری سخیف ترین و زشت ترین الفاظ نسبت به فاطمه و مهدی کروبی او را تحت فشار روحی قرار دادند و در قبال اعتراض علی نسبت به آن اهانت ها و شکستن حرمت مسجد، نه تنها خشونت فیزیکی و زبانی را افزایش دادند بلکه این مرد ۳۷ ساله را در خانه خدا تهدید به … کردند – مجازات ارتکاب آن فعل در قانون مجازات اسلامی مرگ است. خدا می داند این جماعت وقیح با دست بازی که دارند بر سر جوانان کم سن و سال این کشور چه آورده و می آورند. براستی که زبان و قلم از بیان وحشی گری این قوم که این روزها بر فرزندان این مرز و بوم حاکم شده اند قاصر و ناتوان است.
این مزدور حزب الله در 22 خرداد در حمله به ستاد انتخاباتی میر حسین، در روز عاشورا و در محل شهادت استاد علی محمدی نیز حضور داشت. اين اوباش زير نظر مستقيم بيت رهبري براي سرکوب هدايت مي شوند.
نکته جالب اینکه ظاهرا روی هیچ ایرانی برای محافظت از آقا! حساب نمی کنند و مزدور از لبنان میارن!
تا جایی که من پرس و جو کرده ام این فرد عضو رسمی نیروی قدس سپاه است.
یک دقتی هم به نوع شیشه چندین لایه بکنید ضد موشک هست
ولی اگه ماشین آتیش بگیره چه سیب زمینی پخته ای از رهبر درست میشه اون تو...نع؟!
لینک اصلی از سایت جام جم:
زاویه دیگر از سایت خامنه ای (سمت راست پسر پیراهن قرمز)
این هم لینک عکس این یارو تو فارس نیوز: میدونستین اسم راننده خامنه ای "غلامرضا سعدآبادی" ه؟ اون مزدور سپاهی توی چند ماه اخیر نزدیک به 3 بار محل زندگی خودش رو عوض کرده

۲ نظر:

A Revolutionary Anarchist گفت...

سلام رزای مهربانم،
طبق گفتگویی که هفته ی قبل در مورد مقاله نویسی و ترجمه و غیره داشتیم، تصمیم گرفتم که من هم یک وبلاگ به راه بیندازم و در این راه کمکی کرده باشم. مقاله ی "تضاد فکری باکونین و مارکس" را در قالب چهار پست مجزا به همراه مطلب جدیدی به نام "شکستن زنجیره ی پدران: آنارشیسم و آنارکا-فمینیسم" که تلاشی است برای تعریف آنارکا-فمینیسم، بر روی وبلاگ قرار داده ام.
آدرس وبلاگ هم آسان است (چشمک):
http://se-rahi.blogfa.com/

راستی! می خواستم ازت به خاطر پست مطلب "تضاد فکری باکونین و مارکس" تشکر کنم.
خیلی دوست دارم!

Rosa گفت...

رزا:خیلی دوست دارم!2
welcome