۲۸ اسفند، ۱۳۸۸

فیلم جدید از مبارزات در یونان

فیلم جدید از مبارزات در یونان
http://current.com/items/92318003_greek-general-strike-athens-protests-and-riots.htm
صبح چهارشنبه 10 مارچ 2010 آنارشیست 35 ساله ی یونانی توسط پلیس به قتل رسید.  صبح چهارشنبه، 10 مارچ 2010، Lambros Foundas، آنارشیست 35 ساله ی یونانی در حومه ی Dafni (جنوب آتن) توسط پلیس به قتل رسید. پلیس ادعا می کند که Lambros Foundas یک "تروریست" بوده و سلاح گرم با خود حمل می کرده و در حین سرقت یک اتومبیل مورد تیراندازی پلیس قرار گرفته و جان باخته است.
Lambros Foundas یکی از 500 آنارشیستی بود که در تظاهرات دانشگاه پلی تکنیک آتن در سال 1995 دستگیر شده بود.
Nachrufe auf Lámbros Foúntas
Anarchist killed by Greek police
Roza Kovani, Epohi, No.10771

۲ نظر:

An Angry Anarchist گفت...

دست آنارشیست ها و Black Bloc درد نکند. کلی لذت بردم از دیدن ویدئو.
Lambros Foundas هم مثل اینکه عضو Revolutionary Struggle که یک گروه مسلح آنارشیستی است، بود. RS تا به حال چند بار سفارتخانه ی آمریکا را بمب گذاری کرده، چندین بانک بزرگ و دادگاه را بمبگذاری کرده و مثل اینکه چند پلیس را هم ترور کرده است. بالاخره جایی که RS یا Black Star یا Nihilist Faction باشد، زندگی برای کاپیتالیست ها راحت نخواهد بود. انتقام Foundas و بقیه ی بچه ها هم گرفته خواهد شد.
راستی رزا جان، آن شخصی هم که دیروز گفتی کشته شده عضو ETA بود. انتقام او را هم خواهیم گرفت.

An Angry Anarchist گفت...

صبح دیروز، یک بمب در دفتر حزب نئونازی یونانی به اسم "Golden Dawn" (شفق طلایی) منفجر شد. هنوز هیچ گروهی مسئولیتی این بمبگذاری را به عهده نگرفته است.


آنارشیست ها و اعضای این حزب همیشه برخوردهای خیلی شدیدی داشته اند. آنارشیست ها قبلا هم دفاتر این حزب را با کوکتل مولوتوف آتش زده اند. دستشان درد نکند!


The only good fascist is a very dead one!