۰۷ فروردین، ۱۳۸۹

ما زن و مرد رقصیم، برقص تا برقصیم!

ما زن و مرد رقصیم، برقص تا برقصیم!

می گویند: بهاری دیگر آمده است.
آری
اما
هنوز
زمستان نرفته است
پائیز هنوز هست

گفتکو با یکی از دختران حزب دمکرات کردستان


فاش کن مسیح ؛ تو میتونی !
آها حالا میشه فهمید که جریان چیه خانم علینژاد نمایندگی مردم ایران را مال خودش میدونه برای همین که صداش در آمده، خیلی جالبه این داستان سرایی رو کسی میکنه که ۳ مارچ در مناظره با آقای حبیبی نیا در تلویزیون امریکا چنان نمایندگی از ملت ایران کرد که سبزها باید یک جا خشک شوند، ایشون از طرف ملت ایران گفتند که در ایران کسی خواهان براندازی رژیم جمهوری اسلامی نیست ، جوانان ایران نمیخواهند رژیمی که پدران و مادرانشان خواستند و آوردند نابود کنند، جوانان خواهان برچیده شدن حجابی که مادران آنها ۳۰ ساله پیش خواستند و آوردند نیستند، این جریان میلیونی که به خیابان ریخته طرفدار موسوی و کروبی هستند بنا بر این در ایران کسی خواهان برکناری نظام نیست چرا که این رهبران از همین نظام هستند مردم فقط تغیر میخواهند ایشون ازطرف دیگر تمام مخالفان رژیم که خواهان سرنگونی هستند به خارج از ایران نسبت دادند و به مسعود رجوی وصل کردند، ایشون بطورآشکار با مخالفان رژیم اتمام حجت کردن و برای خوش مزگی جوکی هم گفتن که بقیه هم به مخالفان رژیم جمهوری اسلامی بخنداند. حالا یکی نیست از ایشون بپرسه کی شما رو نماینده کرده ؟  مسيح علی نژاد و اميد حبيبی نيا، هر دو از روزنامه نگاران جلای وطن کرده، در پاسخ به پرسش های آرش سيگارچی، مجری برنامه روی خط از شبکه خبری فارسی صدای آمريکا، پيرامون راه پيمايی 22 بهمن و رهبری جنبش سبز توضيحاتی دادند.
نه برای مسیح علی نژاد! غزال طبری
ما با شما دشمن مشترکی داریم. اما دوستان شما دوستان ما نیستند. دوستان شما با صدای ما حرف نمی زنند. دوستان شما زبان شقایق را نمی فهمند. دوستان شما مثل همیشه حرف هایشان را که زدند بحث را تمام میکنند و به راه خود میروند. انقدر ساده که انگار جز خودتان کس دیگری وجود ندارد. تقصیر خودتان هم نیست انقدر. در فضایی تک صدایی حرف زده اید که یادتان رفته باید گاهی هم گوش بدهید ...مسیح علی نژاد هم مثل همیشه از فرصت استفاده میکند. چادرش را میزند پر کمرش (که به لطف اصلاح طلب ها در طول نسل ها تبدیل به کلاه شده) جارویش را (که البته ان هم به لطف اصلاح طلب ها تبدیل به قلم شده) بر میدارد و میدود وسط معرکه به فحش دادن در جامعه مجازی به ماکان. انگار که فضای مجازی چاله میدان قدیم باشد و رابطه کاسپین و ندا یک جور گروکشی بین کوچه بالایی و پایینی.
خط سرخ بر روایت سبز شما از تاریخ-جوابیه به مقاله ی فریبا داوودی مهاجر «فرزندانمان را گروگان میگیرند»

روايت فريبا داوودی مهاجر از برداشتن حجابش

مرگ ِ اندیشیده! زشتی خودکشی منصور خاکسار -حمید فروغ

"خانواده"  اولین عامل بروز فاشیسم

به دنیای جورج اُرول خوشآمدید نوشته: جان پیلجر

raghs
Women's Day Dance, Iranian Embassy 3 of 4
Women's Day Dance, Iranian Embassy 4 of 4

۵ نظر:

شورشگران گفت...

نورز پیروز با شراب و گل و دل و دلبرو دلدار ..
كجا بودی شما ..مردیم از گند این تحجر اسلام باور ها ..
رنگت هم خیلی صورتی است دلت شاد و لبت خندان
لینك می شوی ..
مطلب هم زیاد داری ..
بزن و برقص هم كه بر پاست ..خشك باد گریه هایی كه اسلام را حفط كرده است ..!!!

Rosa گفت...

لبت خندان شورشگر

nader گفت...

با سلام
رنگ خیلی سکسی و شاد که مطلوب من است را برای وب لاگ انتخاب کردی.
از وب سایت من به آدرس زیر دیدن کنید. نظرات شما هرچه که باشد در بخش تماس سایت مورد استقبال من قرار خواهد گرفت. با درودهای آنارشیستی
نادر

آنارشیست خشمگین گفت...

رزا جان، الان بچه های لینک فراخوان آنارشیست های برای شورش در تورنتو را برایم فرستادند. لینک را برایت می گذارم. وقتی برگردم خانه، مطلب را ترجمه می کنم و می فرستم روی بلاگ:

http://g20.torontomobilize.org/node/35

Anarchy in Canada... lol

Rosa گفت...

آنارشیست خشمگین,
منتظر مطلبت می‌مانم عزیز جان