۱۰ خرداد، ۱۳۸۹

کارنوال مبارزاتی پناهجویان و پناهندگان در آلمان / Jena

هیچ انسانی غیرقانونی نیست.
گروههای خودگردان خارجیان به کارنوال دعوت کردند. در روزهای جمعه و شنبه این هفته شهر ینا شاهد حضور پناهجویان, پناهندگان و خارجیانی خواهد بود که برای حقوق برابر و آزادی حرکت بیش از 10 سال است زیر نام شبکه کاروان برای حقوق انسانی و صدای فروم پناهندگی مبارزه میکنند.  توضیح  فارسی

این شبکه با فراخوان به زبان  فارسی   آلمانی   انگلیسی   فرانسه   ترکی    اسپانیولی   .. از تمام انسانهایی که علیه قوانین استعماری برعلیه پناهندگان مبارزه میکنند دعوت کرد به کارنوال امسال در شهر ینا بپیوندند.

این کارنوال در مرکز شهر ینا برگزار میشود.

برای دیدن برنامه های تدارک دیده در روز جمعه 4 ژوئن و روز شنبه 5 ژوئن بروی کلمات فعال نوشته کلیک کنید.

اغلب برنامه ها, موزیک, میکروفن آزاد، سخنرانی ها در هوای آزاد در مرکز شهر و محوطه دانشگاه برگزار میشود. برای اطلاع در مورد محل خواب, چگونگی مسافرت, کمک به برگزار کنندگان و شرکت در اکسیون ها به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.karawane-festival.org/

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر  ایمیل برگزار کنندگان را استفاده کنید.
 شهر ینا در نزدیکی برلین میباشد و 1 ساعت با شهر لایپسیگ آلمان فاصله دارد. به گوگل برای تعیین مسیر اینجا را کلیک کنید.

پ.ن  سکونت اجباری، کنترل راسیستی پلیسی / ایزوله کردن- حق آزادی حرکت پناهجویان از حدود 10 سال پیش در آلمان گرفته شد. پناهجو برای سفر نیاز به گرفتن اجازه ترک محل از پلیس محل اقامتش را دارد. پناهجویان در آلمان بیش از یک دهه علیه این قانون مبارزه میکنند. یکی از دلایل برگزاری این کارنوال مطلع کردن انسانها در رابطه با این قانون استعماری در آلمان میباشد که تاکنون باعث به قتل، دستگیری و کنترل انسان پناهجو توسط پلیس است.
In Memory of Oury Jalloh
بهار به آلمان برگشته است و همراهش آب های آرام مدیترانه. همراه با آب هائی سردتر، تعداد بیشتری از انسان های دست از جان شسته در جستجوی حق شان برای زیستن و محترم بودن سعی خواهند کرد بدرون قلعه ی همواره بیرحم اروپا راهی بیابند. از آنها، هزاران انسانی که نامی معین و حیات دارند، صاحب کس وکار و خاطره هستند، برای همیشه بدرون غرقاب اقیانوس فرو خواهند رفت؛ مثل همان سیصد نفری که چند هفته پیش در سواحل لیبی غرق شدند. انسان هائی که نامشان به فهرست فزاینده قربانیان بیعدالتی استعماری افزوده شده است.

هیچ نظری موجود نیست: