۲۷ دی، ۱۳۸۹

باز هم کردستان داغدار گردید. حسین خضری زندانی سیاسی اعدام شد.

گفتاری از زندانی سیاسی در معرض اعدام، حسین خضری حسین خضری با صدای خودش از تمامی انسان دوستان می خواهد که فقط به فکر زندانیان پایتخت نسین نباشند.  فیلم
خبرگزاری هرانا - حسین خضری، صبح امروز در زندان مرکزی ارومیه اعدام شد.
اعدام جنایتکارانه حسین خضری بدون اطلاع خانواده ووکیل او
حسین جان ، جایت خالی ، امروز تظاهرات ضد اعدام بود و وجدان های بیدار آمده بودند ، اما شرمنده ام حسین جان که از بیشمار مبارزین خبری نبود و فقط از هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت انبوه ایرانیان شهر ما تنها یکی آمده بود ، حالا میفهمم که چرا حتا از جان یکی هم نمیگذرند ، چرا که می دانند وجدان های بیدار همچون تو در این روزهای سیاه انگشت شمارند و دراکولای جنون مذهب نیاز به خون وجدان های بیدار دارد . حسین جان اعدام تو نه نشان اقتدار اسلام پوسیده شان است (که بوی گندش دنیا را بر داشته است و آن را به نماد لجن زار مذهبی تبدیل کرده اند ) بلکه نشان ضعف و زبونی اسلام حقیرشان است
حسین خضری عزیز، آزادیت مبارک  فیلم
وی در رنجنامه ای که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار داد شکنجه های جسمی خود را به قرار زیر اعلام کرد:
1- کتک زدن به مدت چندین ساعت در هر روز
2- ایجاد فشار روحی و روانی در حین بازجویی
3- تهدید بازجویی هایم مبنی بر آنکه اگر آن مواردی که ما میگوییم قبول نکنی به برادر و داماد خانواده شما میتوانیم برچسب فعالیت های غیرقانونی علیه نظام بزنیم
4- ضربه زدن با لگد به اندام های تناسلی من و خونریزی و تورم آن نواحی از بدنم به مدت چهارده روز
5- پارگی پای راستم تقریبا به اندازه 8 سانتیمتر به علت ضربه محکم پای بازجو که هنوز قابل مشاهده است
6- وارد کردن ضربات متعدد به تمامی بدنم با باتوم
تابلوی لانه جانیان در اعتراض به اعدام حسین خضری در پارس به زیر کشیده شد+عکس
معترضان پلاک سفارت را کنده و به جای آن تصویر حسین خضری و جملاتی در اعتراض به اعدام و کشتار توسط رژیم را نصب کردند . این فعالین اعلام کردند که اقدامشان علاوه بر اعتراض به اعدام حسین خضری، هشداری به نهادهای جمهوری اسلامی در خارج از کشور در رابطه با جنایات احتمالی آینده توسط این نظام جنایت کار است .
حسین گفت من کسی را نکشته ام که به از کسی درخواست بخشش کنم
رژیم طی دو هقته اول سال میلادی، هر ۸ ساعت یک نفر را به دار آویخته است
 کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران از مجلس و قوهء قضاییهء جمهوری اسلامی ایران خواستار توقف فوری اجرای احکام اعدام شد و از آنان خواست تا به دلیل افزایش سرسام آور تعداد احکام اعدام درپی محاکمات غیرمنصفانه و غیر شفاف، هرچه زودتر مجازات اعدام را منسوخ نمایند. از آغاز سال ۲۰۱۱، در طی ۱۵ روز گذشته ، ایران ۴۷ زندانی، یا به صورت میانگین هر هشت ساعت یک نفر را به دار آویخته است. ایران به نسبت جمعیت کشور بیشتر از هر کشور دیگری در جهان اعدام میکند و به لحاظ تعداد کل بعد از چین، بیشترین تعداد اعدام در جهان را داراست.

جشن آزادی در تونس فیلم
این پیام من است به تمام مردم جهان:  “از دیکتاتور نهراسید. از دیکتاتور نهراسید. از دیکتاتور نهراسید”.
مردم تونس در جستجوی لباس شخصی ها  فیلم
فرمانده نیروهای سرکوبگر تونس بازداشت شد  به گزارش خبرگزاری فرانسه از تونس، یک مقام رسمی روز یکشنبه اعلام کرد ژنرال علی سریاتی، فرمانده سابق نیروهای امنیتی این کشور به اتهام صدور دستور تیراندازی بسوی مردم بازداشت شده است. منابع تونسی می گویند در جریان تظاهرات ضد دولتی هفته های اخیر، نیروهای ارتشی از تیراندازی بسوی مردم خودداری کردند و این ماموران تحت امر ژنرال سریاتی (پلیس ضد شورش و لباس شخصی ها) بودند که بیش از 70 تظاهرکننده را به قتل رساندند

۴ نظر:

طیفور گفت...

تقدیم به خانم رزا روشن، آنارکوفمینیست انقلابی ایران!
آشنایی با آنارشیسم:
http://www.4shared.com/file/j98lA2JG/anarchy.html
مقاله «عمل مستقیم» از «امیل پوژه»:
http://www.4shared.com/file/YNHjJtZY/amal_mostaqim.html
آشنایی با آنارشیسم بدوی‌گرا:
http://www.4shared.com/document/kjEDbCG5/anarcho-primitivism.html

Rosa گفت...

سلام طیفور جان،
خیلی نگرانت بودم. امید حالت خوب باشد. از مطالبی که میفرستی خیلی ممنون و ترجمه ها و...
امشب دانلود میکنم. اینطرف ها نمیآیی؟ اقلا یک کمی ازت ترجمه یاد بگیرم؟
با دوستی و آرزوی دیدار
رزا

طیفور گفت...

با سلام و عرض ارادت!
من هم از اینکه وبلاگ جدید شما را پس از فیلتر بلاگ قبلی توسط بلاگفای خائن پیدا کردم مسرور و خوشحالم و از دفاع از سرمایه داری و بیرحمی نسبت به حیوانات و ... و همچنین رفتارهای سکتاریستی و غیرآنارشیستی که دو سال پیش در وبلاگ آنارشی نسبت به شما و آنتونی داشتم متأسفم و امیدوارم مرا ببخشید.
در ضمن اگر خبری از آنتونی دارید مرا در جریان بگذارید.
فعلاً:
مجموعه آثار رزا لوکزامبورگ (به فارسی):
http://www.4shared.com/file/2j_-MeRc/Roza.html
ترجمه کتاب «خدا و دولت» اثر باکونین:
http://www.anarchistan.co.cc/spip.php?article72
از تیرباران انسانها تا تیرباران حیوانات معصوم:
۱۴ شیر در باغ وحش ارم تهران تیرباران شدند...
http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=17177:14-&catid=15:2009-10-10-12-50-13&Itemid=55

Rosa گفت...

سلام عزیز جان طیفور،
خوشحالم که زنده هستیم و امکان تداوم دوستی را داریم. برای من روح جوان جستجوگرت جذاب بود. اینکه در زمانی تئوری های آنارشی نتوانست جواب سوالاتت را بدهد من مشکل را در تئوری دیدم که استدلالش تو را در مکان و زمانی که به سر بردی و میبری قانع نکرد. اما مسلما انسان جستجوگر راهش را از بیراهه ها مییابد.
من هم وقتی به پشت سرم نگاهی میاندازم اشتباه کم نداشتم. کسی که حرکت نمیکند اشتباه هم ندارد. من از اینکه هستی بسیار از بودنت شاد شدم. حتی در روبروی من و آنتونی هیچکدام از ما قادر نبوده و نیستیم بروی هم سنگ بیندازیم. چون هر سه قلبمان از دیدن بی عدالتی و سرکوب تند تر میزد و بیتفاوت نبوده و نیستیم. این همان ریشه اصلی همستگی ما بود. اینکه هر کدام راههای مختلفی را آزمایش کردیم و رابطه فکری به مرید -مرادی ختم نشد مهم است. من دست گرمت را میفشارم. آنتونی هم سر پر شوری دارد و میدانم زیر این آسمان نه همیشه آبی دارد به زندگی و مبارزه ادامه میدهد و دورادور میدانم که نشکسته اگرچه کماکان فراریست. بلاگش را هم حذف کردند و ترجمه های زیبایش به فارسی از دست رفت. میدانم که خبر تیرباران شیر ها چه غم عمیقی در دلش میگذارد. من هم بشدت متاثر شدم.
امید مراقب خودت باشی. اگر میخواهی مطالبت را آنلاین کن. من وقت کردم باز هم مطالبت را پابلیش میکنم. ترجمه های با ارزشت را و مطالب متنوع و مهم. راستش من از بلاگت آنارشی بسیار آموختم و قلبم گرفت وقتی رفتی. اما آنقدر دوستت داشتم که پر کشیدنت حتی در جهت مخالف هم باعث غرورم شد. میدانم شهامت پرواز را همیشه داری و منتظرم ببینم آیا من این شهامت را از کودکم که الان بزرگتر شده نگرفته باشم. خوشحالی بزرگتر میباشد البته وقتی بچه ها بعد از اوج گرفتن گاه و بیگاه به خانه برگردند. امید آنتونی را هم همین روزها کنارمان داشته باشیم.
با دوستی و همبستگی
رزا