۳۰ بهمن، ۱۳۸۹

فردا 1 اسفند از راه آهن تا تجریش و آزادی تا انقلاب مال ماست.

فوری:مسیر پیشنهادی فیسبوک 25 بهمن برای 1اسفند
مسیر پیشنهادی: حرکت به سمت میدان فردوسی از دو سو، , و نیز به سوی میدان ولی عصر از قسمت های شمالی جنوبی خیابان ولی عصر. از راه آهن تا تجریش و آزادی تا انقلاب مال ماست. تلاش نمی کنیم در این میدان ها مستقر شویم، در صورت کمترین برخورد نیروهای سرکوب یا سد کردن راه در خیابان های فرعی پراکنده و اعتراض را شروع می کنیم
تلاش میکنیم، اما اگر نشد گیر نمیدیم، چون هزینه اش زیاد خواهد بود، در صورت پر بودن میدانها از مامورین، پخش میشویم تا هم آنها سر در گم شوند و هم خسته، هم تعدادشون در هر خیابان کمتر شود.

شناسائی شد: هادی عسگرزاده,فردی که دیوانه وار با باطوم در 25 بهمن مردم را به باد کتک گرفت
این تصاویر متعلق به یکی از مزدوران نقابدار رژیم است که در روز 25 بهمن وحشیانه به مردم حمله ور شده بود. لینک ویدئو مربوط به این جانور
http://www.youtube.com/watch?v=goeuaarOQHw
شناسایی شد،فردی که دیوانه وار با باطوم در 25 بهمن مردم را به باد کتک گرفت هادی عسگرزاده نام دارد
که در فیلم با لباس کاملا سیاه مشاهده میشود و وحشیانه مردم را با دو باطوم در دست مورد ضرب و شتم قرار می دهد هادی عسگرزاده نام دارد، هادی متولد 1362 است،ورودی سال 80 به سپاه( نیروی مقاومت ) و از آموزش دیده های دورۀ 11 بود،در رسته تخصصی حفاظت-حراست آموزش دیده و در دو رشته کشتی و فول کنتاک در مسابقات درون سازمانی صاحب مقام شده بود.نیروی بسیار پر تحرک و بعضا مسئله داری بود، اولین رده ای که به کارگیری شد یگان رهایی گروگان حفاظت هواپیمایی بود در واقع جزء اولین نیروهای این یگان بود که به همت سرهنگ بیات پایه گذاری شد و بعدها در اختیار حسن زرینی قرار گرفت و واحد چک و خنثی نیز در آن تلفیق شد ، هادی عسگرزاده از لحاظ روحیه و اخلاق بسیار تند خود و خشن بود و در سال 84 به خاطر درگیری فیزیکی که با یک سرهنگ 2 به نام سعید مزبر داشت حسابی او را به باد کتک گرفت و به همان دلیل عدم نیازش از آن یگان صادر و در اختیار نمسا قرار گرفته بود. در ستاد نمسا نیز چند بار درگیری ایجاد کرده بود و آخرین خبری که داشتم به ناحیه شرق واقع در خیابان اتابک فرستاده شده بود، هادی عسگرزاده تا چند ماه پیش از انتخابات که من کشور را ترک کردم پشت پارک کوثر جنب ورزشگاه متوسلیان به همراه پدر و مادرش زندگی می کرد. بدون شک بیرون کشیدن این نیروها و به کارگیری افرادی که از لحاظ رفتاری و اخلاقی دچار اشکال و ایراد هستند یک حرکت سازماندهی شده و از پیش تعریف شده است زیرا هر انسانی توان برخورد این چنین وحشیانه ای را با مردم ندارد به همین خاطر نیروهایی را در این شرایط به کارگیری میکنند که از لحاظ اخلاقی تندخو و غیرقابل کنترل باشند. با دیدن این تصاویر از چند باری که خواسته یا ناخواسته با یکدیگر در جمعی همسفره شدیم برای خودم تاسف خورده و شرمسار شدم
. دمت گرم. باید رفت سراغش تا یادش بدیم دیگه جفتک نندازه
پشت پارک کوثر جنب ورزشگاه متوسلیان به همراه پدر و مادرش زندگی می کرد.
با ایجاد وبسایت مزدوریاب آحاد مردم را در مبارزه با بی اخلاقی شرکت دهیم
شعارهای برای شهدای 25 بهمن  شغل جدیده طاغوت ... شهید دزدی با تابوت

Strassenkampf in Teheran – krasses Video
MUST SEE Iran 14 Feb. People attack regime forces in Tehran - Heavy clashes
آخ که چقدر دلم خنک شد عاشورا ۸۸ -فيلم
صحنه مقاومت مردم و کتک خوردن نیروهای موتور سوار رژیم در تظاهرات عاشورا که موجب فرار نیروهای سرکوبگر می شود   مبارزه جانانه مردمدر عاشورا ۸۸ - عاشورا

تظاهرات فردا در تهران؛ ساختمان راهنمایی رانندگی مرکز را دریابید
به گزارش سایت جرس، یک مامور راهنمایی رانندگی گفته است، در جریان خیزش و وقایع روز ۲۵ بهمن، یکی از محل های نگهداری بازداشت شدگان، ساختمان راهنمایی رانندگی مرکز (واقع در خیابان آزادی) بود، که حدود صدها تن از بازداشت شدگان را در سکوت خبری، در آن محل با وضعیت بد نگهداری می کردند.
یکی از دوستان فعال در سپاه آمار داده گفته هر چه دوربین در سر چهارراه ها و هر جا که دیدید از بین ببرید چون حکومت یکی از ابزارهاش دوربین های سر چهارراه هاست که جمعیت و زیر نظر داره.
Intelligence Service of IRAN

نحوه برخورد اطلاعاتی با مردم در راهپیمایی ها (فایل صوتی لو رفته از اطلاعات)
اگر خانه شما نزديک کلانتري است مي توانيد با کمي تنظيم بر روي کارت تي وي روي خط بيسيم برويد و بیسیم را گوش کنید کارت تی وی به صورت عادی برای پیدا کردن کانال باید روی گزینه آنتن قرار گیرد اما اگر به جای گزینه آنتن گزینه کابل را انتخاب کنید و سرچ کنید می توانید فرکانس بیسیم را پیدا و به آن گوش کنید باید به قست تنظیمات کارت تی وی رفته و در قسمتی که باید یا کابل یا آنتن را انتخاب کنید باید کابل را انتخاب کرده و سرچ کنید
دوستان این ها امواجشون اینقدر زپرتی که باور نمیکنید میتونید با رادیو دوازده موج هم شنود کنید بخصوص روی موج fmو wm
من این راه رو امتحان کردم جواب داده البته باید فاصله تون با دکل های رادیویی زیاد نباشه
نکاتی مهم پیرامون چگونگی برخورد با فردی که مورد اصابت گلوله واقع شده است! (خودآموز تصویری)
تا دیروز میترسیدیم یک موقع تو تظاهرات کشته نشیم، از امروز باید بترسیم بعد مرگ بسیجی نشیم!
هم ميهنان پرشين راديو فردا(1 اسفند) از ساعت 2 ظهر با گزارش هاي زنده از تهران و شهرستان ها در كنار مردم ايران خواهد بود www.epersianradio.com مشخصات هاتبرد راديو : 11411 H 27500 مشخصات يوتل ست دبيلو 3 راديو 10721 H 2200

چگونه با گاز اشک آور مقابله کنیم.
How to deal with tear gas - For Iranian green movement
ویدیو، شش دقیقه با متن و صدای فارسی
مهم‌ترین کار، در هنگام برخورد با مصدوم ناشی از زخم گلوله، دو مورد است: o جلوگیری از خون‌ریزی o رساندن هرچه سریع‌تر مصدوم به بیمارستان در این لینک توضیحاتی در این مورد میخوانید. همچنین درباره گاز اشک آور: برای جلوگیری از اثر گاز اشک‌آور، می‌توانید یک دستمال را در آب لیمو یا سرکه خیس کرده، آن را در یک کسیه پلاستیکی در جیب خود داشته‌باشید. وقتی در معرض گاز اشک‌آور قرار گرفتید، از درون آن تنفس کنید. اسید موجود در آن، اثر گاز را برطرف کرده، ..... لطفا اطلاع رسانی کنید. این اطلاعات می تواند...

ادامه مطلب اینجا را کلیک کنیم.
برای کنترل خون‌ریزی، اولین و مهم‌ترین کار، فشار مستقیم روی زخم در حال خون‌ریزی است. تقریباً خون‌ریزی وجود ندارد که با فشار مستقیم بند نیاید. یک پارچه‌ی یا حوله‌ی تمیز را روی زخم قرار دهید و با کف دست فشار دهید. اگر خون از حوله نشت کرد، هرگز آن را برندارید. حوله‌ی دیگری به روی آن بگذارید و فشار را ادامه دهید. هرگز سعی نکنید که پارچه‌ها را بردارید تا ببینید که زخم خون‌ریزی می‌کند یا نه. فشارتان را برای چک کردم زخم قطع نکنید. وقتی خون ریزی قطع شد، روی زخم را با فشار ببندید؛ اما دقت کنید که دور اندام را نبندید تا خون رسانی به انتهای اندام مختل نشود. قبل از بستن زخم، فشار روی خون‌ریزی را حداقل ده دقیقه‌ی مداوم ادامه دهید و مگر برای افزودن حوله و پارچه‌ی تمیز، دستتان را برندارید.

در زخم‌های اندام‌ها، دست و پا، اگر با وجود بیش از بیست دقیقه فشار مستقیم و مداوم، خون‌ریزی هم‌چنان ادامه دارد، راه دیگر متوقف کردن خون‌ریزی، بستن یک باند محکم، به دور اندام، کمی بالاتر از محل خون‌ریزی است. این کار شمشیر دولبه است؛ چرا که ممکن است منجر به نرسیدن خون به اندام و قطع آن شود. بنابراین حتی‌الامکان از این کار پرهیز کنید و خون‌ریزی را با ادامه‌ی فشار مستقیم بند بیاورید. اگر ناچار شدید، تنها برای مدت کوتاهی این باند را ببندید. در این صورت ناچار شدن به استفاده، یک باند عرض انتخاب کنید و آن را روی مفصل نبندید؛ چرا که مؤثر نخواهد بود.

• اگر زخم روی دست و پاست و خون‌ریزی شدید است یا علائم بی‌حالی در مصدوم وجود دارد، مصدوم را بخوابانید و پاهایش را بالاتر از سطح بدون قرار دهید. اما اگر زخم در بدن یا سر است، در هیچ حالتی، هرگز پاها را بالا نیاورید.

• هرگز به مصدوم آب یا خوردنی ندهید.

• هرگز پوکه‌ی گاز اشک آور یا لمس نکنید و سعی نکنید آن را بردارید و به جای دیگری بیندازید. پوکه داغ است و ممکن است منفجر شود. اگر امکانش را دارید، آن را با ضربه پا از محوطه دور کنید. اما بهترین کار، دور شدن از اطراف پوکه است.

من درد ندادن جنازه را می دانم. من بغض قانع را می فهمم. من می دانم مادری که جنازه نبیند تا ابد چشم به راه فرزندش می ماند و هر زنگ و صدای دری قلبش را به تپش می اندازد. من می دانم جسد دزدی، از داغ فرزند بیشتر می سوزاند. من عمویم را در اعدام های ۶۰ از دست دادم و مادر بزرگم را دیدم که هنوز این داغ را باور ندارد و هنوز فکر می کند که قبر پسرش، پاره تنش خالی است. من پدرم را دیدم که چطور از این داغ شکست و هنوز که هنوز است برنخاسته. من هر بار که شهیدی می رود و جنازه اش برنمی گردد تمام داغ های دلم زنده می شود و یاد آن شبی می افتم که به پدربزرگم از پشت گوشی گفتند که پسرت را اعدام کردیم بیا قبرش را تحویل بگیر و آن پیرمرد حتی نمی دانست اعدام یعنی چه.

ايلنا: شاهدان عينى از ليبى اعلام كردند كه تظاهر كنندگان كنترل شهر «بنغازى» دومين شهر بزرگ ليبى و چندين شهر در شرق اين كشور را به دست گرفتند.
به گزارش ايلنا به نقل از الجزيره، شاهدان عينى شنبه ـ‌امروز‌ـ همچنين اعلام كردند كه تمام مراكز پليس و مراكز امنيتى در بنغازى به آتش كشيده شده است.
«عمار سنوسى»، از فعالان حقوقى در بنغازى ليبى به الجزيره گفت: «شهر بنغازى كاملا از كنترل دولت خارج شده و نيروهاى امنيتى يا پليس هيچ حضورى در اين شهرندارند.»
سنوسى افزود: «شب گذشته نيروهاى امنيتى و مزدوران حكومتى حداقل 40 تن را كشتند.»
اين فعال حقوقى در ادامه گفت: «تمام زندان‌ها خالى شده و حكومت به آنها پول و وعده‌هاى اغواكننده در صورت رويارويى با انقلاب مردمى داده است.»
از سوى ديگر «عبدالبارى ازوى»، يك شاهد عينى از شهر «اجدابيا» واقع در شرق ليبى به الجزيره گفت: «اين شهر از ديروز از كنترل حكومت خارج شده و در اختيار تظاهركنندگان قرار گرفته است.»
ين شاهد عينى افزود: «پليس با خودروها و سلاح‌هاى سبك خود به انقلاب پيوستند.» اين شاهد عينى در ادامه گفت: «بيش از 10 هزار تن در شهر اجدابيا تظاهرات كرده و در ميدان «الشهدا »كه پيش از انقلاب ميدان «الفاتح» نام داشت، تجمع كرده‌اند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،در همین حال برخی پایگاه های خبری لیبی صبح امروز از استعفای دسته جمعی تعدادی از اعضای شورای رهبری انقلاب لیبی خبر دادند. بنابر این گزارش، این افراد علت استعفای خود را رفتار وحشیانه با تظاهرکنندگان و آمار بسیار زیاد کشته شدگان و زخمی های اعتراضات چند روز اخیر در این کشور اعلام کردند. این خبر در حالی اعلام شد که تنها در درگیری های روز گذشته تظاهر کنندگان با نیروهای امنیتی در شهرهای مختلف این کشور دست کم 46 تن کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند. گفتنی است شب گذشته نیز شبکه خبری الجزیره قطر از سقوط شهر «بیضاء» در جنوب لیبی به دست اعتراض کنندگان خبر داد و گفت: دولت لیبی با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات خود، مانع از حضور شبکه های خبری و خبرنگاران در شهرهای مختلف این کشور می شود.
اعدام ۴۳ نفر در بهمن ماه و ۳۱۳ نفر در طول ۱۱ ماه در سال ۱۳۸۹

هیچ نظری موجود نیست: