۲۵ بهمن، ۱۳۸۹

پایان گزارش25 بهمن- مبارزه؟ آها، ادامه داره...

خیلی ها فیلم گرفتند ولی با این وضع اینترنت نمیشه فیلمها رو آپلود کرد. ساعت 10 :30 دقیقه هنوز تو میدان انقلاب نیروهای امنیتی حضور دارند

جوانی تیر خورده در خیابان رودکی تهران ویدیو
Graphic - Iran Tehran 14 Feb 2011 protestor got shot ویدیو
ویدیو زخمي شدن يك جوان درتظاهرات تهران - ولي عصر
۱۹ ویدیو از ۲۵ بهمن
23:10 يك خبر خوب. مردم حدود نيم ساعت قبل (۱۰ و نيم شب) در نزديكي ميدان صادقيه به يك وانت توري دار پليس حمله كردند و مانع حركتش شدند و سپس حدود پنج شش نفر از جوانان دستگير شده را از اين وانت پليس آزاد كردند. مأموران پليس غافلگير شده بودند و واكنشي نشان نمي دادند. عصر امروز يك اتومبيل ون هم در خيابان وليعصر (بالاتر از چهارراه وليعصر) توسط مردم تخليه شد و هفت دختر جوان آزاد شدند. درود بر جوانان غيرتمند ايران. در حال دريافت خبر بعدي هستم. 22:50 در مناطق جناح، آرياشهر، نواب، توحيد و كارگر و حافظ (نزديك ساعت 11 شب تهران) هنوز...
تیراندازی لباس شخصی‌ها و تیر خوردن دو شهروند معترض این دو شهروند توسط یک «لباس شخصی» که یک اسلحه کلت کمری حمل می‌کرد مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شدند. این دو شهروند در چهار راهی نرسیده به خیابان قریب و نرسیده به دانشکده دامپزشکی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار رهانا، سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران ، یک نفر از ناحیه مچ پا و دیگری از ناحیه بازو مورد اصابت این گلوله قرار گرفته است. این دو تن به بعد از مجروح شدن توسط مردم و شهروندان معترض به یک خانه منتقل شدند. همچنین شخص تیرانداز با موتورهایی که در اختیار نیروهای لباس شخصی است، از محل حادثه گریخته است. این اتفاق در حدود ساعت شش عصر صورت گرفته است. برخی از گزارش‌های غیرموثق دیگر نیز حکایت از زخمی و مجروح شدن تعدادی از شهروندان داشته که هنوز تایید نشده است. با این حال خبرگزاری حکومتی فارسی که صدها هزار مردم معترض در تهران را «منافقین» خطاب کرده است، دقایقی قبل خبر داده است که مردم (منافقین) از اسلحه استفاده کرده و «شهروندان» را زخمی کرده‌اند.به نظر درج این خبر در خبرگزاری فارس، به خاطر وابستگی این خبرگزاری دولتی به نوعی سرپوش گذاشتن بر اصل حادثه و توجیه زودهنگام آن باشد.
مرگ بر خامنه ای / جنتی لعنتی، تو دشمن ملتی
خبرگزاری هرانا - علت کشته شدن یک تن و مجروح شدن دو نفر از شهروندان در حوالی خیابان رودکی، بر اثر تیراندازی نیروهای امنیتی موتور سوار گزارش شده است.
بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، تیراندازی توسط ماموران نیروی انتظامی و نه لباس شخصی و به وسیله ی سلاح کمری کلت صورت گرفته است.گفته می شود پس از این اقدام خشونت آمیز توسط سربازان نیروی انتظامی، مردم ایشان را متوقف کرده و ضمن به آتش کشیدن سه دستگاه موتور سیکلت، آن ها را خلع سلاح کردند.
خبرگزاری هرانا - گزارش‌ها از رسیدن دامنهٔ تظاهرات اعتراضی ۲۵ بهمن به شهرهای مختلف و ادامه تجمعات اعتراضی پراکنده با وجود تاریک شدن هوا (تا ساعت ۲۱) حکایت دارد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مردم معترض به دلیل تاریکی و آلودگی هوا مجبور به آتش زدن سطل‌های زباله شده با نزدیک‌تر شدن به میدان آزادی، درگیری‌ها نیز تشدید می‌شود.خبرگزاری هرانا - با وجود نزدیک شدن به لحظات پایانی ۲۵ بهمن ماه، درگیری‌های پراکنده در میدان امام حسین (تا ساعت ۳۰: ۱۰ شب) هم چنان ادامه دارد.

پول نفت چی شده خرج بسیجی شده
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نیروهای گارد ویژه اقدام به شکستن شیشه‌های مغازه‌هایی که باز بودند و تخریب اموال عمومی نموده‌اند.   سیدعلی مبارک پیوندتان مبارک
عکسی از دو شیر زن ایرانی در تظاهرات 25 بهمن
Iran - Tehran 14 Feb 2011- Both in Tehran and Cairo, dictators must go" ویدیو
Iran - Tehran 14 Feb. Tear-gas attack and chant: "Death to dictator" ویدیو
ویدیو از تظاهرات 25 بهمن اختصاصی
ویدیو از تظاهرات 25 بهمن اختصاصی 2
حمله وحشیانه مزدوران خامنه‌ای به مردم تهران – ۲۵ بهمن ویدیو
Iran - Tehran 14 Feb 2011- Street war in Tehran
تظاهرات 25 بهمن تقاطع اسکندری و انقلاب ویدیو
ویدیو آزادی آزادی آزادی- تهران - ۲۵ بهمن
Iran - Tehran 14 Feb 2010 - "Khamenei should know, he will be overthrown soon" ویدیو
Tehran Iran کتک خوردن یک بسیجی‌ ۲۵ بهمن Feb 14, 2011 ویدیو
یک شهروند تهرانی که امروز در فاصله میدان انقلاب تا میدان آزادی در راهپیمایی شرکت کرد به مردمک می‌گوید: آدم‌ها بیشتر از این بودند که الان می‌گویند. ما می‌خواستیم برویم سمت میدان آزادی، راه را بستند و مردم در کوچه‌ها پخش شدند. بعد برق کوچه‌ها قطع شد و نیروهای امنیتی با موتور وارد کوچه‌ها شدند.
این فرد هم تایید می‌کند که گرو‌ه‌های زیادی از نیروهای امنیتی در خیابان حضور داشتند و ادامه می‌دهد: ماموران هر کسی را که شعار می‌داد، می‌گرفتند. بسیجی‌ها هم در تمام مدت مردم را تحریک می‌کردند و با موتور میان مردم شعار می‌دادند.
شاهد عینی، یک افسر نیروی انتظامی را دیده است که به یک بسیجی می‌گفت: ما باید فردا با همین مردم زندگی کنیم.
در قاهره با شتر، توی تهران با موتور، مرگ بر ديکتاتور

سعید سکاکیان فعال دانشجویی و از دانشجویان دانشگاه بین‌الملی قزوین کهه چندی قبل نیز به اتهام تبلغ علیه نظام به چهار ماه حبس تعلیقی و اخراج از دانشگاه محکوم شده بود، امروز در تهران بازداشت شده است. به گزارش خبرنگار رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران»، سکاکیان که امروز در یکی از خیابان‌های تهران بازداشت و محل نامعلومی منتقل شده است. از وضعیت وی بعد از بازداشت اطلاعی در دست نیست. لازم به ذکر است که امروز ده‌ها تن از شهروندان معترض که برای راه‌پیمایی ۲۵ بهمن به خیابان آمده بودند، با حضور انبوه نیروهای امنیتی و لباس شخصی مواجه شده و بسیاری از آنان با خشونت بازداشت شده‌اند.
راهپیمایی در شیراز از ساعت سه شروع شد و کم کم به جمعیت افزوده شد. در اولین ساعت تجمع خبری از مامورین و لباس شخصی ها نبود. شاید حکومت فکر نمی کرد چنین جمعیتی جمع شود. یک شاهد عینی در شهر شیراز با بیان این مطلب به خبرنگار رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران» گفت: با جمع شدن جمعیت بر تعداد مامورین امنیتی و لباس شخصی ها افزوده شد. جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر که خیابانهای ملاصدرا نمازی تا فلکه دانشجو را پر کرده بود. در این بین نیروی انتظامی نقش حاشیه‌ای داشت و لباس شخصی ها بودند که درگیر می شدند.
چیزی که در این راهپیمایی زیاد به چشم می‌خورد حضور افراد مسن و زنان محجبه و مادرانی بود که در کنار فرزندانشان به اعتراض آمده بودند. چندین مادر را دیدم که در مقابل ون پلیس ایستاده بودند و پلیس را وادار به آزادی فرزندانشان کردند.
یک نفر بر اثر اصابت گاز اشک آور چشمانش دچار سانحه شد و چندین نفر هم به شدت زخمی شدند
تهران 25 بهمن؛ نه غزه نه لبنان؛ تونس و مصر و ایران
مزدور رژیم را در شهر وین بشناسیم  فیلم را اینجا ببینید!
کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: ۱۷ تن ديگر از شهروندان حاضر در تجمعات حمايتی امروز، شامل ۱۵ مرد و ۲ زن توسط نيروهای لباس شخصی وابسته به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در مناطق گيشا و آزادی بازداشت شدند.
21:37خبرگزاری های وابسته به دولت ایران از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن حداقل سه نفر در درگیری های تهران خبر داده اند.
ادامه اخبار و گزارشات- شب 25 بهمن
فیلم های دریافت شده از تهران و سایر شهرها- 25 بهمن
پوشش لحظه به لحظه‌ی تحولات ۲۵ بهمن 3
پوشش لحظه به لحظه‌ی تحولات ۲۵ بهمن 2
گزارش لحظه به لحظه از راهپیمائی 25 بهمن
بچه ها، من میرم بخوابم. پلیز زنگ نزنید. قبلش اینو نیگا کنیم با هم . فکر کنم الان نوبت ما باشه، ریدن تو سفارتای رژیم؟!

۱ نظر:

طیفور گفت...

ببینید چه کسانی بر ما حاکم شده‌اند!:
http://anti-blogfa.blogspirit.com/archive/2011/02/14/%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D8%B6%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AC%D8%B9-%D8%B9%D8%B8%D8%A7%D9%85.html