۰۸ اسفند، ۱۳۸۹

شمارش معکوس برای پایان 32 سال دیکتاتوری/ از سه شنبه 10 اسفند


ستمگران از ما عبور نخواهند کرد! No pasaran
و دیکتاتور کم می آورد
فرزندان منتظری و مطهری و بعدش هم خاتمی درست در یک روز احساس خطر می کنند و پیشنهاداتی را برای آقا می فرستند. درست در همان روز هاشمی طرف نظام را می گیرد و او هم احساس خطر می کند. البته احساس خطر آنان درست است و تا دهم اسفند هم زمان چندانی نمانده است و بنابراین ایرادی ندارد همه درست در همین یکی دو روز وارد میدان شوند. به نظر می رسد مذاکرات پشت پرده ای در جریان بوده و است که اکنون تلاش دارد تا ضمن حفظ شوکت جلالی آقا، ایشان را به ظاهر راضی کنند تا بر مردم منت بگذارند و کوتاه بیایند.
واقعا چه خبر است؟ یعنی مردم نمی فهمند؟
دیکتاتور کم آورده است و نمی تواند ما را بار دیگر سیاه کند. تن علیلش هم همان سال 78 کاربرد داشت.
همه برای حفظ نظام دست به کار شده اند. بد جوری بوی سازش می آید. مردم به هوش باشید که ما با اصل نظام مشکل داریم و نباید یکبار دیگر فریب ولایت فقیه و این دجالان بی اصل و نسب را بخوریم.
.انتقاد خاتمی از حبس خانگی موسوی و کروبی/وجه مشترک قيام های منطقه، وجود حکومت های خود کامه است
7اسفند. مطهری: موسوی و کروبی به صدا و سيما دعوت شوند تا حرف‌شان را بزنند/انتقاد  ازتحرکات عليه رفسنجانی
آدرس دقيق محل میرحسین موسوی ، شیخ مهدی کروبی ، زهرا رهنورد ، فاطمه کروبی و علی‌ کروبی  نامه ارسالي به كانون :بر اساس اخبار موثق میرحسین موسوی ، شیخ مهدی کروبی ، زهرا رهنورد ، فاطمه کروبی و علی‌ کروبی را در سحرگه روز جمعه به زندان شهید همّت واقع در اتوبان بابایی ، جاده لشگرک ، سه راه آزمایش . فیمابین مجتمع همّت و محلاتی منتقل نمود اند که بر اساس خبر رسیده جمعا ۵ نفر بود اند . زندان یاد شده تحت مدیریت و نظارت سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع می‌باشد . از پیش از این رون آراد کمک خلبان اسرائیلی ، سروان واروژان پطروسیان متهم به محاربه و جاسوسی برای اسرائیل ، بانو آدیوا میرزاسلیمان کلیمی شهروند یهودی ایران متهم به محاربه و جاسوسی برای اسرائیل ، شهرام امیری جاسوس هسته‌ای و تنی چند از ناپدید شدگان سال‌های اخیر در این زندان نگهداری میشوند . آمار کل این بازداشتگاه غیر قانونی و مخفی‌ ۱۴۰۰ نفر گزارش گردیده که مشخص نیست چه تعداد از این آمار زندانی و چه تعداد از پاسداران مزدور و شکنجه گر میباشند .
رفسنجانی بالاخره از سمت "آلت بودن" استعفا داد! ما در مثل همیشه به آدمی که هم به میخ میزند و هم به نعل میگوییم: "فلانی حکم آلت را دارد در غسل" (چون با هر دوسمت بدن شسته میشود). حالا باید اعتراف کنم که رفسنجانی بعد از سالها خدمت، از سمت "آلت بودن" استعفا داده واز این به بعد نقش "خایه" را در نظام بازی خواهد کرد! هاشمی که همواره مثل زالواز خون این مردم ستمدیده ارتزاق میکرد بالاخره تکلیف خود را با ملت و حاکمیت مشخص نمود. حداقل این قضیه این است که ما دیگر تکلیف خود را میدانیم که با چه گرگی طرف هستیم. بنده به شخصه همواره اعتقاد داشتم و دارم که اگر هاشمی طرف مردم را بگیرد، هرگز عدالت در مورد او اجرا نخواهد شد و این برای کسی که یک عمر خون ملت را در شیشه کرده و جنگ 3 ساله را به یک جنگ فرسایشی 8 ساله تبدیل کرده و با هدر دادن اموال مردم به شهرت مسخره و بی محتوای "سردار سازندگی" رسیده، بسیار دور از عدل و انصاف خواهد بود. امروز خیلی خوشحالم و واقعا خدا را شکر میکنم که که خداوند مکر این گرگ پیر را به خودش برگرداند و از همین لحظه تا ابدالدهر در تاریخ روسیاه و مورد نفرین باقی خواهد ماند.
فائزه هاشمی و امیر فرشاد ابراهیمی و حکایت آن فیلم من با دیدن یک فیلم از فحاشی به فائزه هاشمی توسط بسیجی ها آنهم در اینروزها که سکوت بحث برانگیز هاشمی در قبال حصر خانگی سران جنبش سبز، و اظهارات یک به میخ ، یکی به نعل آقای هاشمی رفسنجانی و دیدار با رهبری و حوادثی از این قبیل مرا به یاد ان بخش از اعترافنامه امیر فرشاد ابراهیمی انداخت دال بر اینکه " خانم فائزه هاشمی به بسیجی ها و بچه های جزب الله پول میداد که در مراسم های مختلف به او فحاشی کنن و از او در حالتهای زننده عکس بگیرند و بصورت گسترده پخش کنند " عکس هایی از جمله دوچرخه سواری فائزه در افتتاحیه مسیر سبز دانشگاه و نداشتن روسری و غیره که در اکثر روزنامه های جزب الهی های چاپ میشد و به فائزه برچسبهایی میزدند که سرشار از تنفر بود، و ایشان در ادامه میگوئید " و بعداها فهمیدیم که فائزه هاشمی به این امر واقف شده است که اگر کسی از طرف بسیج و حزب الله مورد تنفر قرار گیرد محبوب مردم میشود " که از نظر امیر فرشاد ابراهیمی این یک توهین به حزب الله تلقی میشود . اما به واقع هم همینطور هست که این روزها هرکسی که حزب الله به او بد بگوید حتما" ادم خوبی هست که تصوری بس غلط است و از این میان کسانی به قصد سوء استفاده از ان بهره خواهند جست .
فیلم حمله به فائزه هاشمی رفسنجانی توسط لباس شخصی ها در حرم عبدالعظیم
بسیجی فحاش:   بسیجی وبلاگ نویس:    شناسایی شد.بسیجی ای که به فائزه هاشمی فحاشی میکرد(امیر حسین انبار داران)+عکس
ما اصلاحات نمی خواهیم ... جمهوری اسلامی چیزی برای اصلاح شدن ندارد
باید یک بار برای همیشه راهمون رو از اصلاح طلبها جدا کنیم و صراحتا سه تا خواسته رو دنبال کنیم ، آزادی میرحسین و کروبی و سایر زندانیها ،سقوط جمهوری اسلامی ، رفراندوم زیر نظر سازمان ملل
03 گروه هویت زنان فیلم نجات فرزند
این مادر می‌دونه که اگر بچه شو ببرن شاید دیگه اصلا اونو نبینه که اینجور ضجه میزنه. فقط میگم تف به تو مامور بی‌ صفت که بخاطر یک تیکه استخوان که مثل سگ‌ جلوت میندازند اینجور خودتون رو فروختید و لعنت ابد ی را خریدید.
خبر دستگیری موسوی و کروبی تایید شده است . استفاده از کلمه حصر دیگر معنی ندارد . این خود دستگیریست . استفاده بیش از این از کلمه حصر گرفتار شدن در بازی حاکمیت است . بنا به منبع ای بسیار موثق موسوی و کروبی به همراه همسرانشان در منطقه نظامی پارچین متعلق به وزارت دفاع در اعماق زمین در بند دژخیمان اند. دهم اسفند بی هیچ تعلل و تردید باید روز فریاد اعتراض به دستگیری موسوی و کروبی باشد.
مسیر راهپیمائی روز سه شنبه 10 اسفند 89 کرمانشاه( بهمراه تصویر)
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) به مناسبت فراخوان سه شنبه های اعتراض
...فراخوان سه شنبه های اعتراض به طور عمده به ابتکار شبکه های اجتماعی جوانان مطرح شده است. براساس این فراخوان ها، قرار شده برای آزادی کلیه زندانیان سیاسی و در ضمن اعتراض به حصر خانگی موسوی و کروبی در روز سه شنبه ۱۰ اسفند، در حمایت و پشتیبانی از جنبش زنان در روز سه شنبه ۱۷ اسفند (روز جهانی زن) و در بهره جویی از حضور طبیعی مردم در جشن چهارشنبه سوری و تبدیل این مراسم به روز اعتراض علیه دیکتاتوری در روز سه شنبه ۲۴ اسفند مردم بار دیگر به خیابان ها بیایند...این شورا که پس از فراخوان این شبکه ها به آن ها پیوسته، خودسرانه و بدون هیچ توضیحی در چهارمین بیانیه ی خود اعتراض سه شنبه ۱۷ اسفند (روز جهانی زن) را حذف کرده است....
مطالبه آزادی زندانیان سیاسی را بکلی حذف کرده است. و برخی از اصلاح طلبان پا را از این هم فراتر گذاشته و خواهان آن شده اند که اعتراضات این روز به جشن تولد میرحسین موسوی تبدیل شود. چنین تلاشی نه تنها سازماندهی کیش شخصیت و ترویج شخصیت پرسی است، بلکه بی حرمتی آشکاری به فداکاری های صدها و هزاران زندانی سیاسی می باشد که از جان خود مایه گذاشته اند و برای آزادی مردم کشور از همه چیز خود گذشته اند
با فریاد ( بیکاری ,گرانی , تورم _ بلای جان مردم ) میتوان اقشار مختلف اجتماعی را به جنبش سبز پیوند زد .
دو نکته مهم برای شناسایی لباس شخصی ها در میان جمعیت تظاهر کننده
1: نیرو های لباس شخصی و اطلاعاتی با شلوار های پارچه ای و پیراهن های بلندی که به روی شلوار انداخته اند در بین ما هستند پیراهن را برای این بر رو شلوار میاندازند که بی سیم و دستبند و احیانا اسلحه دیده نشود اگر کت هم پوشیده باشند کت های بلند و همراه با جلیقه است که صد در صد ضد گلوله است 2: اگر دقت کنید با شلوار و لباس رسمی پوتین های نظامی پوشیده اند تا در تعقیب و گریز مشکلی نداشته باشن در همین تظاهرات 25 بهمن توی بی آر تی یکی از همین ها گفت اگه فیلم گرفتم براش بلوتوث کنم که دقیقا چشمم افتاد به به نوک کفش هایش و دیدم که کفش نظامی و عملیاتی است گفتم نه بابا من این کاره نیسم رفت چسبید به یکی دیگه به غیر از اینها دیگه نباید انتظار داشته باشیم یه آدم خپل با ریش زیاد و یه بی سیم به دست یهو مارو دست گیر کنه نه بلکه یهو مثل بیست وپنج بهمن یارو با شلوار شیش جیب سفید ریش شیش تیغ تیشرت تنگ مشکی یهو دسبند پلاستیکی میزنه دست یکی باید خیلی مراقب باشیم. نکته بعدی اینکه وقتی‌ به اینها‌ها نزدیک میشوید بوی ناخوشایند ی را میشود احساس کرد و اگر دقت کنید(البته سخت میباشد) می‌بینید در کله اینها بجای مغز ، "تپاله گاو "موجود میباشد.
معرفی یک مزدور: " کریم بوغانی " لباس شخصي اي كه در تمام سركوب ها شركت دارد لباس شخصي اي كه در تمام سركوب ها شركت دارد: کریم بوغانی نامش " کریم بوغانی " است اهل آمل و بزرگ شده روستای دینان وی عضو نیروی قدس سپاه پاسداران است و در یگان 9000 نیروی قدس فعالیت می کند »
عكس و اسامي تعداد مزدور شكار شده در سايت گوگل باز
01 گروه هویت زنان فیلم
امروز راس ساعت 12 در خیابان علامه شمالی واقع در سعادت آباد به ساختمانهایی که از 30 بهمن ماه به بعد الله اکبر گفته بودند وتوسط بسیجیان با تفنگهای پینت بال رنگی و علامت گذاری شده بود حمله کردند وتمام دیش ها و ال ان بی های ماهواره را جمع آوری کردند . »
دمي با خرسندی: تظاهرات نبود، مردم رفته بودند آجیل بخرند!

۲ نظر:

طیفور گفت...

بر کسی پوشیده نیست که جنبش سبز به جنبش ها و انقلابات جاری منطقه سر سوزنی شباهت ندارد. جنبش "رای من کو" و "یا حسین میرحسین" برای شرکت در قدرت و شریک شدن در چپاول ثروت و محصول کار طبقه کارگرایران، هیچ ربطی به جنبش و انقلابات جاری مصر و تونس برعلیه نظام های دیکتاتوری و استثمار طبقه کارگر ندارد...
حمایت طبقه کارگر و زنان ومردان و جوانان آزادیخواه ایران از انقلابات مصر و تونس و دیگر کشورهای منطقه، نمی تواند و نباید از زبان جنبش ارتجاعی سبز و به فراخوان و زیر چتر آنان جاری شده و و با این جنبش تداعی شود. خامنه ای، احمدی نژاد، موسوی، کروبی و خاتمی و رفسنجانی و دیگر سران و سرداران سپاه و بسیج و ارتش از یک خانواده، حکومت بورژوایی ایران و پدیده ای شوم ٣٢ ساله به نام جمهوری اسلامی اند. جمهوری اسلامی با همه سران و حاکمان گذشته و حالش همانند جمهوری مبارک و بن علی باید برود.

برگرفته از اطلاعیه حزب حکمتیست درباره عروج مجدد جنبش ارتجاعی سبز:
http://www.hekmatist.com/2011/kh67-hezb.html

Rosa گفت...

طیفور جان، من اگه ایران بودم میرفتم تظاهرات. مسئله از دعوای 4 تا عمامه فراتر رفته.