۲۴ بهمن، ۱۳۸۹

بحث خشونت نیست دوستان. بحث اینه که نخست باید از خودمون دفاع کنیم.

در تظاهرات ۲۵ بهمن ،اگه کسی‌ رو دیدی که گفت خشونت نکنید،نزنید این بسیجی‌ را ،اول همونو باید زدش
عکس شخصی که به دلیل خوش خدمتی در پل کالج به مزدوران رژیم به سِمَت محافظ شخصی ا.ن نائل شد !
اون موقع من گلومو پاره کردم که آقا! اينا که مگن نزنيد ستون پنجمن،از خودشونن. با اين عکس ديگه تکليف معلوم شد.هر کی گفت نزنيد بايد لهش کرد.
اره اگه گیر افتادن انقدر بزنیم که به گه بگن حلوا . انوقت دفعه بعد غلط میکنه پاچه مردمو نمیگیره
لطفا پای اینترنت ذغالی میخکوب نشید، اطلاع رسانی در سطح شهر مهم تره
بحث خشونت نیست دوستان. بحث اینه که نخست باید از خودمون دفاع کنیم و دوم اینکه سرکوبگران باید از مردم بترسن. اگه اونا بدونن که گیر بیفتن اتفاقی واسشون نمیفته باز همون وحشی گری خودشونو ادامه میدن. باید بدونن باتوم زدن به مردم عواقبی داره.
جنبش مصر نشون داد که اگر بخشی از مردم در مقابل بسیجی های مصر با سنگ پراکنی از سنگر میدان تحریر دفاع نمی کردند بقیه مردم به میدان تحریر نمی آمدند.
تماس یا 118 و دفتر نهاد بیت رهبری در دانشگاه
یک روز مانده به 25 بهمن ، سیل کمک های مردمی شامل پوشک ایزی لایف به سمت بیت رهبری سرازیر شده!
دلیل شکست جنبش سبز در یکسال و نیم قبل عبارتند از : 1- مبارزات بدون خشونت را بلد نبودیم . آنها ما را کتک زدند , کهریزکی کردند , با اسلحه و باتوم به جان زنان و دختران و بچه ها افتادند و ما نگاه کردیم . خودمان را حسابی کتک زدند و مجروح کردند و باز ما نگاه کردیم . اگر ما هم مثل مردم مصر بودیم و درسی به شتر سواران ( موتور سواران ) میدادیم جرات نداشتند فردایش هم بیایند و کتکمان بزنند .مبارزان مصری درسی به شترسواران لباس شخصی دادند , که در کتاب خاطراتشان بنویسند . آنها که از آکسیون عدم خشونت حرف میزنند خودشان در آمریکا گره کراوات سفت میکنند .چه بسا از ماموران لباس شخصی رژیم باشند با توجه به سابقه ای که دارن
پارتیزانهای گروه سیاسی ایران زمین – شیراز در تجمعات سال گذشته مزدوران گارد ضد شورش با استفاده از موتور به تجمع مردم حمله ور میشدند که در اینجا لازم است به راهکارهایی در این زمینه بپردازیم . در صورت حمله موتور سواران بر سر راه انها گازوئیل و یا روغن سوخته اتومبیل ریخته شود این کار باعث میشود موتور سواران به شدت زمین بخورند و این امکان را برای معترضین ایجاد میکند که به انها حمله ور شوند و انها را خلع سلاح کنند راه دیگر استفاده از میله های اهنی است که برای متوقف کردن این مزدوران موتور سوار باید این میله ها را به درون چرخ موتور انها فرو کرد تا باعث واژگونی انها شود . راه دیگر استفاده از گل میخ است بدین منظور که درب قوطی های پلاستیکی نوشابه را برداشته و در تمامی جهات در ان میخ فرو کنید بصورتی که در لحظه ای که بر روی زمین میاندازید حداقل چند سر تیز ان رو به بالا باشد تا در لحظه ای که این موتور سواران بر روی انها میروند باعث پنچر شدن لاستیکشان شود و در نتیجه حداقل از تعقیب مردم دست بر میدارند و این فرصتی به مردم میدهد تا دوباره تجدید قوا نموده و به صفوف مزدوران حمله ور شوند. همواره تمامی جهات خود را مد نظر داشته باشید و به بالای پشت بامها هم نظری بیاندازید احتمال اینکه مزدوران از بالای پشت بامها به مردم شلیک کنند همواره وجود دارد و همچنین فیلمبرداری از معترضین که معمولا برای در امان ماندن از دست مردم به بالای ساختمانها میروند و از انجا اقدام به فیلمبرداری می کنند. برای مشغول کردن نیروهای سرکوبگر به محل تجمع انها حمله ور شوید و مانع از بهم پیوستگی انها به یکدیگر شوید که معمولا این کار با تعداد 50 نفر تا 100 نفر انجام میشود. راه های فرار را بدقت زیر نظر بگیرید و مرتبا حواشی خود را بدقت مورد ارزیابی قرار دهید تا در مواقع اضطراری به انجا بروید و خود را محفوظ نگه دارید. در صورت دستیابی به بیسیم مزدوران برای شنود مکالمات بیسیم بین انها به افراد مورد اطمینان و متخصص بدهید تا از قصد بعدی انها در مواجهه با مردم آگاه شوید.
از تاکتیک جنگ و گریز خیابانی برای خسته کردن نیروها استفاده نمایید . بدین ترتیب که انها را به دنبال خود به سمتی بکشانید و در همان لحظه از جناحی دیگر دسته دوم مردم به انها حمله ور شوند و انقدر این کار را انجام دهید تا توان جابه جایی خود را از دست دهند این را به این لحاظ میگوییم چراکه این افراد با وجود لباسهای سنگینی که پوشیده اند مقدار کمی توان جابه جایی و فعالیت دارند به همین منظور است که بیشتر این افراد سوار بر موتور میشوند ود ر انجایی که توان خود را از دست میدهند به یکباره به انها حمله ور شوید و خلع سلاحشان کنید.همیشه مراقب افراد لباس شخصی که در پشت سر نیروهای ضد شورش هستند باشید چراکه در بیشتر فیلمهای دیده شده این افراد لباس شخصی بوده اند که به سمت جمعیت مردم با اسلحه شلیک نموده اند و در پی راهی باشید تا بتوانید به پشت خطوط انها نفوذ کنید و فعالیت این افراد را مختل کنید و باز این نکته را تاکید میکنیم که به تنهایی با مزدورین درگیر نشوید و سعی کنید فعالیت بصورت دسته ای و گروهی انجام شود. منتظر قسمت بعدی این آموزشها باشید.
Dictator is gone; dictatorship must also go

۵ نظر:

ناشناس گفت...

بد بخت ها اون عکسی که گزاتید من میشناسم طرف رو عکس اولی با دومی ،2 نفر جدا هستند .

دوما عکس دومی محافظ نیست . قاری قران هست که تو سفر احمدی نژاد بغلش ایستاده تا قران بخونه.

تا کی میخواهین حرفای دروغ تحویل مردم بدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RosaArchiv گفت...

این قاری قرآن اسمش چیه؟
حالا شما چرا ناراحت شدید؟
عکسها خیلی شبیه بود.
اما ممنون از کامنت....

666 گفت...

رزا خانم ، درود بر شما
.
اون آقایی که میگه ایشون گاری قران هستند ، لطف میکردند نام اون گاری رو میذاشتند و سپس این آقا ، آن گاری قران رو از کجا میشناسند ! نکنه که خودش هم .....
.
فعلا که جنبش سبز مردمی خوابیده ، باید ببینیم که این آتشفشان دوباره کی طغیان خواهد کرد و امیدوارم که از گذشته درس عبرت بگیرد.
.
پاینده ایران

RosaArchiv گفت...

lol

ناشناس گفت...

هششش آقای مدافع گاری،
بدبخت هفت جد و آباد فاحشه ی تو هستش که زیر آخوندا خوابیدن و توی مولتی پدر به دنیا اومدی.
مملکت رو گه ورداشته ، باز این پررو ها دارن از حقانیت دم میزنند.
شاشیدم تو اون اسلام که به شما اجازه میده اینطوری خون مردم رو تو شیشه کنید.