۲۶ بهمن، ۱۳۸۹

عکس صانع ژاله - شهید مارا دزدیدند دارند با هاش پز میدند

اصلا فکرشم نمیتونم بکنم اگر من کشته میشدم بسیج دانشجویی برام مراسم میگرفت ....

لحظه ای به خود بیاییم و اگر ما شهید شده بودیم و مارا قاتلان از خود نشان میدادند روحمان چه آزاری میدید
فراخوان برای تجمع اعتراضی: ساعت 9:30 فردا چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه وليعصر مراسم تشیع جنازه یکی از شهدای جنبش که توسط مزدوران سرکوبگر به قتل رسید. لطفا خبر رسانی کنید. این مراسم رسوای رژیم را باید به تجمع اعتراضی تبدیل کرده و جنازه ی شهید را از دست آنان درآوریم... ...
قتل و بعد مصادره جنازه یک ایرانی - ولایت وقیح حد و مرز ندارد
بايد يه فکري به حال مصادره شهدا بکنيم . خودشون ميکشن بعد خودشون هم تشيع جنازه بر گزار ميکنن !
رایمون رو دزدیدین-شهیدرو هم میدزدین؟
قاتلان زیر تابوت شهید را خواهند گرفت/تشیع جنازه شهید ژاله توسط بسیج در روز ۴ شنبه
چرا نمیگید این یک انسان بود که کشتینش! میگید حافظ قرآن بود؟ مذهبی‌ بود؟ مهم نیست که انسان بود؟ مهم نیست که جان داشت؟ مهم نیست که حق زندگی‌ داشت؟
خامنه ای بی شرف، شیطان باید بیاد پیش تو درس اول ابتدایی بخونه.
خطاب به خامنه ای و غلامانش : اين شهيد هم كُرد است ، هم سُنّي ، هم دانشگاه هنري درس خوانده-هيچ جوره به شما نمي چسبد
از آنجا كه هميشه خيــــلي هواي هر سه گروه را داشته ايد- روحش شاد
کردها هیچ وقت مدافع این سیستم منحوس جمهوری اسلامی نبوده اند و اگر کسی از آنها مذهبی باشد بسیار بیشتر از بقیه از شما تنفر دارد چون اولین قربانیان سیستم ولایت کریه فقیه مسلمانان سنی مذهب بوده و هستند.
خودتان را جای شهید ژاله بگذارید. آیا حاضرید بسیجی ها خاکتان کنند؟ صبح فردا شهیدمان را پس می گیریم
شهادت صانع ژاله دانشجوی کرد دانشگاه هنر تهران به دست نیروهای حکومتی/ پروژه مصادره شهدای جنبش مردمی ایران
حدود 1 ساعت پیش که با یکی از بچه های دانشگاه هنر صحبت کردم گفت که دانشجو ها سر کلاس ها حاضر نشدن و در حال شروع یک تحصن می باشند همینطور دیروز یکی از بچه های همین دانشگاه مورد ضرب و شتم حراست دانشگاه قرار گرفت و چه جالب که بسیج که خود مسئول قتل این دانشجو صانع ژاله می باشد اقدام به تشیع پیکر وی در روز چهرشنبه ساعت 9:30 صبح از دانشگاه هنر به سمت دانشگاه تهران را دارد همه هوشیار باشیم و فردا با حضور خود نگذاریم تا این اتفاق بیفتد
عکس صانع ژاله  صانع ژاله متولد سال 63 از هموطنان كردزبان اهل پاوه و دانشجوي رشته نمايش دانشگاه هنر تهران روز گذشته توسط يكي از گروه‌هاي تروريستي منافقين در خيابان امير اكرم تهران با تير مستقيم مورد هدف قرار گرفت كه پس از اعزام به بيمارستان به شهادت رسيد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی- مهر: صانع ژاله دانشجوی بسیجی که دوشنبه 25 بهمن ماه در جریان حضور اغتشاشگران در خیابانهای مرکزی تهران به ضرب گلوله منافقان شهید شد به گفته مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور فردا چهارشنبه تشییع می شود. - رييس حراست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از كشته شدن يك دانشجوي پسر در حوالي ميدان انقلاب بر اثر شليك گلوله فردي ناشناس در حدود ساعت ‪ ۱۷‬تا ‪ ۱۸‬روز گذشته، ‪ ۲۵‬بهمن ماه خبر داد و تاكيد كرد كه اين دانشجو، حافظ كل قرآن و از افراد مذهبي بوده و از نظر ما شهيد است. دکتر سعید کشن فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید خبر کشته شدن یکی از دانشجویان این دانشگاه در جریان درگیری های روز گذشته گفت: صانع ژاله دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر بود که در تجمعات دوشنبه 25 بهمن ماه جان خود را از دست داد.وی اضافه کرد: ژاله از دانشجویان بسیجی و حافظ قرآن دانشگاه هنر بود که در رشته نمایش تحصیل می کرد.این دانشجوی ترم 3 رشته هنرهای نمایشی دانشگاه هنر عصر دوشنبه 25 بهمن ماه در جریان حضور اغتشاشگران در خیابانهای مرکزی تهران به ضرب گلوله منافقان در دم جان باخت.
دیالوگهای مردم ایران از نظر برادران عرزشی :اوه خدای من ... پس اینایی که دیروز به مردم حمله میکردن منافق بودن ؟ چه زیاد هم بودن ، بیشتر از هزارتا موتور سوار بودن که دونفر دونفر روی موتورشون نشسته بودن ، عجیبه که گاردی های ما هم بهشون هیچ کاری نداشتن !!! چه خشونتی هم داشتن ، زدن ، کشتن ، شیشه شکوندن ، منافقهای بی رحم .... حالا خوب شد امت حزب الله با حضور پرشور خودش تونست یه مشت محکم به دهنشون بزنه !
در حال حاضر هیچ مشخصات دیگری و از جمله عکسی از وی در دسترس نیست . تنها مشخصه‌ای که از وی به دست آمده است یک صفحه‌ی فیس‌بوک است که آن هم عکسی از وی در آن موجود نیست.رسانه‌های حکومتی تا کنون به زخمی شدن بیش از ده نفر خبر داده‌اند که بنا به گزارش خبرگزاری مهر حال دو نفر از آنان وخیم است.
كرمانشاه - فرماندار پاوه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، در باره شهادت يكي از جوانان اين شهرستان در جريان ناآرامي هاي ديروز تهران گفت: شهيد ' صانع ژاله ' فرزند يكي از خانواده هاي متدين و مذهبي است. 'حسين خدرويسي، افزود: زادگاه اين شهيد، روستاي 'خانقاه' در شهرستان پاوه مي باشد كه روز گذشته با تيراندازي مستقيم منافقين به درجه رفيع شهادت نايل آمد. وي گفت: با همكاري بنياد شهيد در حال انجام مقدمات براي تحويل گرفتن و انتقال پيكر پاك اين شهيد به شهرستان هستيم و به طور حتم يكي از باشكوهترين آيينهاي تشييع را براي وي برگزار خواهيم كرد.
سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۸۹  روز گذشته، ٢۵ بهمن ماه صانع ژاله دانشجوی اهل تسنن رشته نمایش دانشگاه هنر تهران در پی تیراندازی نیروهای امنیتی در خیابان های مرکزی تهران به شهادت رسید.به گزارش دانشجونیوز صانع ژاله متولد سال ١٣۶٣ دانشجوی کرد زبان اهل پاوه، پس از اعزام به بیمارستان و در پی ناکامی تیم پزشکی برای نجات وی به شهادت رسید
به نظر میرسد پروژه جعل تشکل های دانشجویی توسط حاکمیت اکنون به پروژه مصادره شهدای جنبش مردمی ایران تبدیل شده است و حاکمیت درصدد است که برخورد وحشیانه نیروهای امنیتی با معترضان را به نیروهای مخالف خود نسبت دهد.
وبسایت دانشجونیوز به تمامی دانشجویان ایران، و خانواده شهید آزادی خواه، صانع ژاله تسلیت عرض میکند.
سوال این نیست که کسی‌ که کشته شده طرفدار چه کسی‌ بوده. سوال این است که چه کسی‌ او را کشته؟ چه کسانی‌ اسلحه به دست در خیابان بودند؟ چه کسانی‌ قبلا هم از مردم کشته اند؟ کسی‌ که کشته شده، حق حیات او پایمال شده.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

به خانواده این عزیز تسلیت عرض میکنم.ومنیدونم خیلی سخته که با این عزیز اینطور برخوردمیشه لطفاشما این رو بحساب بی وجدان بودن قاتلاش بگذارید که اگر وجدان داشتن با جان وانسانیت یک ملت اینطوربخورد نمیکرند.همانطور که با خون پدرعزیز من هم سالهاست پزمیدن.............مرگ بردیکتاتور مرگ بر قاتلان عزیزان وطن

Rosa گفت...

مرگ بردیکتاتور