۲۶ بهمن، ۱۳۸۹

قاتلان زیر تابوت شهید صانع ژاله را نخواهند گرفت! نمیگزاریم. فراخوان دانشجویان دانشگاه هنر

خشم دانشجویان از دروغ‌پردازی اقتدارگرایان درباره‌ی علت حضور شهید صانع ژاله در تظاهرات ۲۵ بهمن
قاتلان زیر تابوت شهید صانع ژاله را نخواهند گرفت! نمیگزاریم. فراخوان دانشجویان دانشگاه هنر
فراخوان برای تجمع اعتراضی: ساعت 9:30 فردا چهارشنبه از مقابل دانشگاه هنر تهران (چهارراه وليعصر مراسم تشیع جنازه یکی از شهدای جنبش که توسط مزدوران سرکوبگر به قتل رسید. لطفا خبر رسانی کنید. این مراسم رسوای رژیم را باید به تجمع اعتراضی تبدیل کرده و جنازه ی شهید را از دست آنان درآوریم... ...
صانع ژاله از اعضای شورای عمومی انجمن اسلامی این دانشگاه بوده و به عنوان یکی از معترضین به حاکمیت در تجمع روز ٢۵ بهمن شرکت داشته است. همچنین خانواده وی برای انجام مصاحبه با رسانه های حکومت و بیان خواسته های آنان در صدا و سیما تحت فشار زیادی قرار گرفته اند. داستان” اتوبوس” نوشته صانع ژاله ، در شماره ٣۷ نشریه آزما به چاپ رسیده است که بنابر منابع خبری وابسته به سپاه پاسداران در گروه نشریاتی که در راستای اهداف جنگ نرم فعالیت میکنند قرار دارد. گروه های مختلف دانشجویی اعلام داشته اند که فردا در مراسم تشییع جنازه این شهید آزادی خواه شرکت خواهند کرد و اجازه برگزاری مراسم تشییع جنازه حکومتی و مصادره این شهید توسط قاتلان وی را نخواهند داد. این مراسم فردا از ساعت ٩ صبح از جلوی دانشگاه هنر بالاتر از چهار راه ولیعصر انجام خواهد شد.”
کُرد بود.عینکی بود.ریش داشت.دانشجو بود.از بچه های سینما-تاتر.تازه گرایشش را انتخاب کرده بود.یکی از بی آزارترین ها.
تصویر سیاهش را می چسبانند به دیوار دانشگاه مرکزی،پردیس ولی عصر.
دانشجوها در حیاط تجمع کرده اند.هنرمندان جوان ماتم زده.اشک ها پایین می غلتند.
یادم می افتد که در جشنوارک عروسکی شرکت کرده بود.موقع نمره دادن نامش را پرسیده بودم.گفته بود "صانع ژاله".و من گفته بودم "اسم عجیب و جالبی داری."
صانع ژاله.نامش را با رنگ قرمز روی آگهی نوشته اند.
دانشجوها "یار دبستانی من" می خوانند.جعبه ی خرما دست به دست می شود.
من نمی توانم بخوانم.انگار تازه باور می کنم.که کشتند.جوان و دانشجوی مردم را.اشک هایم از پس عینک دودی فرو می چکد.
یک لحظه به خانواده اش فکر می کنم که با هزار امید و آرزو پسرشان را فرستاده اند تهران.حالا چه می کنند؟
فردا پیکر تیرخورده اش را تشییع می کنند از جلوی دانشگاه هنر. بعید نیست مزدوران بخواهند با تکیه بر قانون پول تیرشان را هم بگیرند.ای بر وجود بی وجودتان.
کف حیاط دانشگاه شعری نوشته اند به یادش.دانشجویان ماتم زده باز می خوانند.این بار من هم می خوانم "به راه ما...باشدا...راه تو...ای شهید..."
یک چیز فراموش نشود.صانع ژاله برخلاف دروغ هایی که در آگهی ترحیمش نوشته اند نه حافظ قرآن بود و نه بسیجی.حداقل تا جایی که ما هم دانشگاهیانش می شناختیم.دانشجوی نمایش بود،یک هنرمند جوان.به دست منافقین هم کشته نشد.خدایا ما می دانیم تو هستی.این بی وجدان های کریه المنظر نمی دانند.التماس داریم.خودت را نه به ما،که به این ها نشان بده.این جانوران را بنشان سر جایشان...
نشست انجمن اسلامی دانشگاه هنر( با حضور شهید ژاله- نفر اول سمت چپ با پیراهن قهوه ای و عینک) با آیت الله منتظری می باشد. این عکس در تاریخ 24 آبان 1387 گرفته شده است.
دانشجو نیوز نیز دو عکس زیر را از این دانشجوی هنر منتشر کرده است.
گروه های مختلف دانشجویی اعلام داشته اند که فردا در مراسم تشییع جنازه این شهید آزادی خواه شرکت خواهند کرد و اجازه برگزاری مراسم تشییع جنازه حکومتی و مصادره این شهید توسط قاتلان وی را نخواهند داد. این مراسم فردا از ساعت ٩ صبح از جلوی دانشگاه هنر، خیابان ولیعصر (بالاتر از چهار راه ولیعصر) روبروی خیابان بزرگمهر، جنب دانشگاه امیرکبیر، برگزار خواهد شد.
دانشجویان دانشکده هنر تهران که از دروغ سازی و جعل واقعیات از سوی رسانه های وابسته به حکومت به شدت عصبانی هستند، سعی دارند تا مانع از سواستفاده و داستان سازی های حامیان دیکتاتوری ایران در مصادره هویت شهید صانع ژاله شوند.
اتوبوس -داستانی از صانع ژاله دانشجويی که در 25 بهمن توسط عوامل رژيم کشته شد . برای خواندن داستان به لينک زير مراجعه کنيد(pdf)
http://www.magiran.com/ppdf/1294/p0129400370361.pdf
یکی دیگر از مجروحان اعتراضات مردمی روز ۲۵ بهمن ماه در تهران، لحظاتی پیش در بیمارستان جان باخت(عکس).
به نظر می‌رسد که وی در حوالی رودکی- توحید و به ضرب گلولهٔ مستقیم ماموران نیروی انتظامی کشته شده باشد.از مشخصات این فرد، تا لحظهٔ تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست.سایت‌های وابسته به دولت پیش‌تر مدعی شده بودند که وی به همراه دو تن دیگر در محل یاد شده توسط تیراندازی اعضای سازمان مجاهدین خلق مضروب شده و یک تن نیز در این محل کشته شده است.
خبرگزاری هرانا روز گذشته از کشته شدن یک تن و مجروح شدن سه تن در حوالی خیابان رودکی- توحید به علت اصابت مستقیم گلولهٔ اسلحهٔ ماموران موتور سوار نیروی انتظامی خبر داده بود.
به دليل اصابت مستقیم گلولهٔ اسلحهٔ ماموران موتور سوار نیروی انتظامی به شهادت رسيد. من خودم تو ميدون 7تير ديدم بسيجي ها باتوم داشتند ولي يگان ويژه نيروي انتظامي اسلحه حمل مي کرد. خدا قاتلان اين ملت را لعنت کنه
حتما کارت بسیجش را بزودی قاتلانش ارائه می کنند
روز مبارک چشمان بیدار - مهستی شاهرخی
عکس صانع ژاله - شهید مارا دزدیدند دارند با هاش پز میدند

۱ نظر:

Unknown گفت...

شعار فقط. "مرگ بر اصل ولایت فقیه". نگذارید انقلابتان دزدیده شود