۲۷ بهمن، ۱۳۸۹

مستقیم از دانشگاه هنر: در تالار کاربردی محاصره شدیم، نیروهای کودتا مسلح اند، کمک کنید.

مراسم تشييع شهيد 25 بهمن صانع ژاله از 830 صبح با حضور 150 تن از دانشجويان در محوطه دانشگاه هنر آغاز شد ..................

بنابه گزارش دريافتي-مراسم تشييع شهيد 25 بهمن صانع ژاله از 830 صبح با حضور 150 تن از دانشجويان در محوطه دانشگاه هنر آغاز شد . در ساعت 9.15 صبح امروز آمار شركت كنندگان در مراسم تشييع صانع ژاله در دانشگاه هنر به 2000 نفر رسيد . در ساعت 10 صبح ، پيكر شهيد به سمت چهار راه دانشگاه برده شد.دانشجويان و اساتيد قصد داشتند كه در اين مراسم شركت كنند ولي حكومت سركوبگر آخوندي اين دانشجو را ميخواهد تحت عنوان دانشجوي بسيجي مصادره كند و نيروهاي بسيجي خودش را وارد كرده است. در ساعت 1015 صبح به وقت تهران دانشجويان و اساتيدي كه براي مراسم تشييع صانع ژاله در دانشگاه حاضر شده بودند، در تالار كاربردي دردانشگاه هنر حبس شده اند. يكي از دانشجويان كه در داخل تالار دانشگاه محبوس شده است ميگويد:” ما (دانشجويان و اساتيد )درتالار كاربردي حبس شديم واجازه نمي دهند كه ما درمراسم شركت كنيم , ما را باضرب وجرح داخل تالار حبس كردند ودرخواست كمك كردند.”
در خيابان وليعصر تعدادي از بسيجي باصطلاح دانشجو با حمايت نيروي انتظامي از سراسر خيابان وليعصر جمع شده و از خامنه اي دفاع ميكردند. تعداد آنها زير 500 نفر است.
نيروهاي لباس شخصي و بسيجي (به اسم دانشجو )با موتور و اتوبوس و صدها پلاكارد ، بلندگو، باتون و گروهي كفن پوش به سمت دانشگاه هنر رفتند.
زین الدین انصاری، سردار سپاه، عامل فشار بر خانواده ژاله
در پی علنی شدن هویت واقعی یکی از شهدای جنبش سبز، "صانع ژاله" دانشجوی کرد و اهل تسنن رشته نمایش دانشگاه هنر تهران، که رسانه های دولتی مدعی بسیجی بودن وی شده اند، خبرهای رسیده به دانشجونیوز حکایت از فشار های گسترده به خانواده ژاله در شهر پاوه کرمانشاه برای قبول مصاحبه علیه جنبش مردم ایران دارد. بنا بر گزارش های رسیده به دانشجونیوز، زین الدین انصاری سردار سپاه و پسرخاله شهید صانع ژاله عامل اصلی فشار بر خانواده صانع ژاله برای مصاحبه با رسانه‌های دولتی است. سردار زین الدین انصاری که خود نیز روز گذشته در شبکه‌های صدا و سیما بر علیه تظاهرات ۲۵ بهمن ماه مصاحبه کرد، از نیروهای امنیتی شهر پاوه و مسئول حراست سد داریان در نزدیکی شهر پاوه است. مدیریت سد داریان تحت اختیار سپاه پاسدران قرار دارد. بنابر گزارش یکی از نزدیکان شهید صانع ژاله، تمامی مسئولین بلند پایه شهر پاوه، از جمله امام جمعه، فرماندار، مسئولین انتظامی و امنیتی با حضور در منزل خانواده این شهید، فشار گسترده ای را برای انجام مصاحبه به این خانواده وارد آورده اند. طبق اخبار واصله، تمامی ارتباطات خانواده شهید ژاله به کنترل نیروهای امنیتی درآمده و راه های ارتباط با این خانواده نیز قطع شده است.
زین پس علاوه بر شکر و سیگار و برنج ، جنازه شهدای سبز، نیز در تصرف سرداران خواهد بود ـ
دانشجویان اعلام کرده‌اند که در تشییع جنازه‌ی شهید صانع ژاله که رأس ساعت ۹ صبح چهارشنبه در مقابل دانشگاه هنر تهران (خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع انقلاب) برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند تا نگذارند قاتلان این شهید، خونش را پایمال و آرمانش را مصادره کنند.
عکسی از کامنت محمد مختاری در فیسبوک (از جانباختگان 25 بهمن) خدايا ايستاده مردن را نصيبم كن كه از نشسته زيستن در ذلت خسته ام !

‎27بهمن مراسم تشییع جنازه شهید راه ازادی محمد مختاری است...به این ادرس : تهران میدان رسالت خیابان دردشت خیابان 62 میدان سوم کوچه شهید هراتی پلاک 51.....ساعت 9 صبح به بعد.....لطفا اطلاع رسانی کنید....با تشکر

نمیتونم بیشتر توضیح بدم....اگر مشکلی پیش نیاد و خانواده شهید محمد مختاری را اذیت نکنند فردا صبح مراسم تشییع جنازه از جلوی خانه ان شهید برگزار میشود...و فعلا پیکر پاک ان شهید دست نیروهای امنیتی هستش و گفتند که تحویل میدهند...البته با حضور نیروهای امنیتی........و این خبر 100% موثق هستش.... فرمهر (asis)
مادر حسن جولانی: پسرم فقط یکبار تلفن زد و گفت به داد من برسید خانم جولانی لطفا در خصوص آخرین اطلاعی که از فرزندتان دارید صحبت بفرمایید.
خبری ندارم، نمی دانم درکجا زندانی است. از جلوی در انشگاه که گرفته بودنش وچشمهاش را بسته بودند و بردند. بعد لختش کرده بودند و آب سرد روش ریخته بودند. نمی دانم الان بچه ام کجاست؟
الان در زندان اوین هستند؟
فکر نکنم چون در این مدت یکبار تماس گرفت و گفت نمی داند کجاست و فقط تکرار می کرد “به داد من برسید، به داد من برسید.” ای خدا با بچه ام چه کردند؟ خدایا به داد ما برس!
بچه من شبانه روز درس می خواند. تو دانشگاه تبریز نمونه بود همه تعریف و تمجیدش می کردند. بچه ام پشت تلفن کمک می خواست بعد هم قطع شد. یک شماره ای افتاده بود هر چه آن شماره را می گیرم کسی جواب نمی دهد. دوستاش به من زنگ زدند گفتند پسرت را در تلویزیون نشان دادند من ندیدم. نمی دانم الان کجاست و چه کارش کرده اند؟
فرزندتان چند سال دارد و از خصوصیات اخلاقی اش برای ما بگویید؟
بیست و شش سالش است. همیشه درس می خواند معدلش همیشه نوزده بود. چندین مقاله علمی داده بود. تمام استادها در تبریز می گفتند عجب بچه نابغه ای داری! حتی بچه ام برای دکترای ریاضی محض قبول شد. اما نگذاشتند وارد دانشگاه شود. بعد هم از خارج دعوتش کردند برود برای ادامه تحصیل اما قبول نکرد.
تمام زندگی ام را خرج این بچه کردم، نابغه بود. یا امام حسین به داد بچه ام برس.
هموطنان عزیز حسن جولانی نابغه ریاضی و شاگرد اول دانشکده ریاضی دانشگاه تهران که تاکنون ١٢ مقاله بین المللی نوشته است، از روز یازدهم آبان ماه امسال که توسط ماموران لباس شخصی ربوده شده، پس از گذشت بیش از سه ماه هنوز اطلاعی از وضعیت ومحل نگهداری وی در دست نیست. هرگونه اطلاعی از حسن جولانی دارید در اینجا به اشتراک بگذارید. پدر و مادر او نگرانند. مادرش میگوید "در این مدت یکبار تماس گرفت و گفت نمی داند کجاست و فقط تکرار می کرد “به داد من برسید، به داد من برسید.” ای خدا با بچه ام چه کردند؟ خدایا به داد ما برس!"
دستگیری یک جوان معترض توسط بسیجی های وحشی در رشت
حمله ی نیرو های بسیجی به تجمع آرام مردم در رشت (اطراف مسجد بادی الله)

۲ نظر:

طیفور گفت...

طنز لری «دمتو بزار رو کولت» خطاب به ولی فقیه!:
http://www.youtube.com/watch?v=6gENx07c-zE&feature=player_embedded
http://www.mojahedin.org/links/gonagon/881001_tanz.flv

طیفور گفت...

متأسفانه مطلع شدم که شیخ عزالدین حسینی، روحانی بزرگ، متفکر آزاده و مبارز نستوه خلق کرد شب 22 بهمن، در سن 89 سالگی درگذشته است. وفات این انسان وارسته بر همه آزادیخواهان ایران تسلیت باد...