۲۸ بهمن، ۱۳۸۹

آیا حاضرید بسیجی ها خاکتان کنند؟ رهنمود های عملی برای حفاظت از جنازه هایمان!


امروز تصمیم گرفتم چند تا شعار رو بدنم خالکوبی کنم. شنیدم کار سگ های رهبری به جنازه دزدی هم افتاده. الان میشه گفت که خوش به حال خاورانی ها که اقلا کنار هم چال شدند و از جنازه شون استفاده تبلیغاتی نشد و به اسم جاسوس بسیجی خاکسپاری نشدند! فکر اینکه جسد صانع ژاله و محمد مختاری نازنین بغل جسد های بو گندوی اوزگل های ذوب شده در دیکتاتوری و بسیجی های فاشیست دفن شد، جدا آزار دهنده است. فکرشو بکنید چند وقت دیگه که کره زمین به گا میره یک عده آدم فضایی از این قبرستون بعنوان موزه اجساد دوران جهالت استفاده بکنن؟! و هزاران آدم فضایی هر روز اضافات بدنشونو اونجا بعنوان انزجار از دیکتاتوری خالی کننن!
یادمون باشه به محض سرنگونی فاشیستها یک جای خوش آب و هوا  برا همه اجسادمون پیدا کنیم. جسد زنهایی رو که با تجاوز و اسید سوزوندند و کشتند. ترانه موسوی، زهرا کاظمی و بنی یعقوب و بهرامی... باید همه رو یکجا جلوی چشممون جمع کنیم تا یادمون نره و نذاریم یاد بچه هامون بره. یک چیزی مثل آرامگاه قربانیان فاشیست وسط برلین درست کنیم ایران . قبر فاشیستا هم مستراح عمومی بشه تا آدم فضایی ها هم بدونند منطقه آلوده است و مبتلا نشند!
 قبلش بهتره بچه های خارج از ایران هر کی داخل سفارت های رژیم رفت با خودش بمب های بو اسهالی ببره.
اما فعلا بهتره دنبال یک مغازه تاتو و پیسینگ گشت که به خط خوش فارسی بنویسه " ریدم تو دهن فاشیست" ، "شاشیدم تو ساندیس". البته "مرگ بر" و "زنده باد" هم اگر چه امل ای شده ولی اوکی هست. شعارهای روز"عشق، آزادی و برابری" هم خوبه. یا اینکه "جسدی که دفن کردید متعلق به یک آنتی فاشیست است!" اگه طرف کوچک نویس باشه، کلی حرف دارم رو بدنم خالکوبی کنم. اما بهترین جای بدنم رو حتما مینویسم "ورود مردسالار ممنوع!"
اینجا رو به همه زبانها مینویسم، قرار نیست که همه فارسی بدونند!
خوبیش هم اینه که این تاتو قبلا از طرف جنبش زنان آزمایش شده و نتیجه صد در صد ناکامی برای طرف مقابل داشته!
در زیر اخبار لحظه به لحظه از ایران (رو کلمه لحظه به لحظه 25 بهمن بالای هزار کلیک شد!)
قانع ژاله برادر شهید صانع ژاله در گفتگو با صدای آمریکا:1-برادرم اصلا بسیجی نبود2-پسرخاله ام(از عوامل امنیتی پاوه) بدون اینکه از شهادت برادرم اطلاع داشته باشیم عکسش را از ما گرفت و بعد دیدیم که برایش کارت بسیج درست کردند و همش تقصیر پسرخالم بود3-خانواده ما در ختم برادرم شرکت نخواهد کرد و متاسفانه جسد ایشان را بما نمیدهند4-آرزوی صانع این بود مثل قبادی به مملکتش خدمت کند5-دشمنان، برادرم رو تشییع کردند. فیلم
به گزارش ندای سبز آزادی ساعاتی پیش نیروهای وزارت اطلاعات، قانع ژاله، برادر صانع ژاله را به جرم بیان واقعیت در گفتگو با صدای آمریکا دستگیر کردند. بر اساس این گزارش نیروهای وزارت اطلاعات قانع ژاله را تحت فشار شدید قرار داده‌اند تا در روزهای آینده در مصاحبه با صدا و سیما جمهوری اسلامی گفته خود را تکذیب کند.
هراس من مردن در سرزمینی است که مردگانش پس از مرگ بسیجی میشوند

مراسم سوم ختم محمد مختاری: جمعه از ساعت ۱۴الی۱۵:۳۰ واقع در دردشت-خیابان۶۲شرقی-شهید عابدی-مسجد امام حسن مجتبی
پیکر محمد مختاری را نیز بردند
لیست بازداشت شدگان مرتبط با اعتراضات مردمی ۲۵ بهمن ماه
خنده قاتلین بر جنازه صانع ژاله
علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین
چه خنده های کثیفی...تاوانش رو پس میدید خون آشام های حیوان صفت

فیلم اصابت یک فروند ساندیس به چشم و چال یک برادر بسیجی (پشتیبان ولایت فقیه) !
اخبار لحظه به لحظه از ایران. روی کلمه اینجا کلیک کنیم.

اعلام عزای عموی و تعطیلی کلاس های درس دانشگاه هنر
ايران پرس نيوز: بنا به‌ اخبار رسیده‌ از پاوه‌ پس از آنکه‌ رژیم از تحویل دادن جنازه‌ شهید صانع ژاله‌ به‌ خانواده‌اش امتناع مینماید،اقشار مختلف و جوانان شهر طی این 2 روز شبانه‌روز در منزل پدری شهید تجمع کرده‌ و اعلام نموده‌اند که‌ مراسم تشییع جنازه‌ آن شهید در شهر را به‌ میدان اعتراض علیه‌ حاکمیت پلید نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده‌ وتاوان خون به‌ ناحق ریخته‌ و به‌ تاراج رفته‌ آن جوان کرد را از نیروهای سرکوبگر رژیم در منطقه‌ خواهند گرفت. در اولین اقدام از ورود پسر خاله‌ ایشان (زین الدین انصاری) که‌ از عوامل و حلقه‌ بگوشان سپاه‌ و اطلاعات در منطقه‌ است به‌ منزل شهید جلوگیری نموده‌اند.همچنین بنیاد شهید و ادارات دولتی و امام جمعه‌ شهر مزورانه‌ نسبت به‌ نصب پلاکاردهای تسلیت در کوچه‌ منزل آن شهید اقدام نموده‌اند که‌ توسط جوانان و مردم شهر پاره‌ شده‌اند.
فرماندار و مسئولین امنیتی شهر در تدارک مراسم تشییع جنازه‌ شهید صانع ژاله‌ در ورودی شهرپاوه‌ هستند .این در حالیست که‌ یکی از برادران شهید در مصاحبه‌ با صدای آمریکا کلیه‌ نقشه‌های شوم رژیم برای مصادره‌ شهدا را نقش بر آب نموده‌ و در همان دقایق پس از مصاحبه‌، شورای تامین شهر به‌ ریاست فرماندار تشکیل جلسه‌ داده‌،هنوز از تصمیمات این جلسه‌ اطلاعی در دست نیست.
خبرگزاری هرانا - "محمد مختاری"، یکی از مجروحین اعتراضات مردمی روز ۲۵ بهمن ماه در تهران است که گفته می شود بر اثر شدت جراحات وارده ظهر امروز سه شنبه، در بیمارستان فوت کرده است.
پیکر محمد مختاری، دیگر جان باخته روز 25 بهمن نیز دیروز بعد از ظهر توسط لباس شخصی ها و نیروهای بسیج تشییع شد.
یکی از نزدیکان محمد مختاری در مصاحبه با روز از تحت فشار بودن خانواده او سخن می گوید: گفتند در شورای امنیت ملی جلسه دارند و تصمیم گیری خواهند کرد. بعد پدر محمد را بردند؛ به او گفته بودند که 48 ساعت دیگر جنازه را تحویل می دهیم، البته بعد از اینکه وضعیت سیاسی و گروهکی محمد مشخص شود. بعد تهدید کرده و گفته بودند حق مصاحبه ندارید، حق حرف زدن ندارید تا مشخص شود و جنازه را بدهیم. همه سکوت کردیم اما ندادند یکباره شنیدیم که خودشان تشییع کرده اند.
وی می افزاید: محمد نه به هیچ گروهی وابستگی داشت و نه آدمی سیاسی بود. او یک جوان معترض بود مثل سایر جوانان این مملکت. دیروز صبح همه در انتظار بودیم که خبری بدهند یا جنازه را بدهند و تشییع کنیم اما ندادند. از او درباره آخرین جمله ای که محمد مختاری در فیس بوکش نوشته می پرسم. او که توان صحبت کردن ندارد. تنها به این بسنده میکند که: "محمد به تظاهرات رفته بود این را همه میدانند و اکنون خانواده محمد به شدت تحت فشار هستند برادران او را تهدید کرده اند، به پدرش رسما گفته اند که تو فرزندان جوان دیگری داری، به فکر آنها باش و..."
آخرین استوسی که محمد مختاری در فیس بوک شخصی اش نوشته بود این جمله است: "خدایا ایستاده مردن را نصیبم کن که از نشسته زیستن در ذلت خسته‌ام!"
دومین شهید ۲۵ بهمن را هم دزدیدند، بدون صدور کارت بسیج
کلمه – گروه سیاسی: عصر امروز رسانه‌های وابسته به دولت، خبر دادند که “مردم انقلابی” جنازه محمد مختاری را با شعار دادن علیه موسوی و کروبی، تشییع کرده‌اند. بدین ترتیب دومین شهید سبز ۲۵ بهمن نیز توسط لباس‌شخصی‌ها دزدیده شد، بدون اینکه آنها به روی خود هم بیاورند که محمد مختاری چرا در تظاهرات روز دوشنبه شرکت داشته است. لباس شخصی‌هایی که هویت “مردم انقلابی” را به مانند پیکر پاک این دانشجوی شهید دزدیده بودند تا به بهانه این تشییع جنازه، نمایش صبح امروز را تکرار کنند و بار دیگر علیه رهبران جنبش سبز شعار دهند، حتی تلاش نکردند که یک کارت بسیج هم برای این شهید سبز جعل کنند تا لااقل حضورشان برای خودشان توجیه‌پذیر شود. بر اساس گزارشهای رسیده به کلمه، پیکر این شهید سبز تا عصر امروز در اختیار نیروهای امنیتی بوده و خانواده‌ی مختاری که بنا داشتند صبح امروز پسرشان را تشییع کنند، به علت اینکه جنازه به آنها تحویل داده نشده، از این کار بازمانده‌اند.بر اساس گزارش‌های رسیده به کلمه، حتی در زمان تشییع پیکر شهید مختاری هم اجازه میانداری به خانواده داده نشده و لباس‌شخصی‌ها خود همه‌ی کار را برعهده گرفته‌اند و توجهی به نظرات خانواده‌ی این شهید نکرده‌اند.خبرگزاری فارس گزارش داد که در این مراسم سازماندهی‌شده، شعارهایی همچون “کروبی موسوی مرگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان”، “لعن علی عدوک یاحسین، کروبی و خاتمی و میرحسین”، “مرگ بر موسوی”، “مرگ بر کروبی” و “مرگ بر منافق” سر داده شده است.اما محمد مختاری را دیگر نتوانستند بسیجی معرفی کنند، چرا که نه تنها فرصتی برای این کار نداشتند، بلکه اولین عکس‌هایی که از او منتشر شد، نشان می‌داد که او در روز ۲۵ بهمن، مشخصا به عنوان یک فعال سبز به خیابان آمده و به همین خاطر هدف گلوله قرار گرفته است.گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که این جوان ۲۲ ساله، دانشجوی دانشگاه آزاد شاهرود بوده که در تظاهرات ۲۵ بهمن ۸۹ بر اثر شلیک مستقیم گلوله از سوی لباس شخصی های موتورسوار، از ناحیه کتف آسیب می‌بیند و به علت تاخیر در رسیدگی پزشکی و انتقال نیافتن به‌موقع به بیمارستان، فوت می‌کند.
در گزارش رسمی ادعا می‌شود که او ظهر روز سه شنبه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان فوت می‌کند، اما برخی شاهدان عینی گفته‌اند که همان دوشنبه شب، خون زیادی از وی رفته بوده، به طوری که لباس‌های وی غرق در خون بوده است. این شاهدان معتقدند که محمد مختاری همان شب درگذشته است.
این کامنتی است که محمد مختاری در ساعت 7:30 صبح جمعه 22 بهمن در زیر ویدیویی در فیس بوک گذاشت
اینجا ایران است. حکومتش ،حکومت امام زمان است.بر مبنای قرآن است. رهبرش ،رهبر مستضعفین جهان است. قوت غالب مردم نان است. بهای نان،به قیمت جان است. ثروتش برای فلسطینیان است.دانشگاهش ،ستاره باران است. جای روشنفکرانش ، زندان است. هر که فریاد بزند ،از کافران است. سکوت نشانه مسلمان است. شرکت در راهپیمایی بزرگترین نشانه ایمان است.انچه روز به روز ارزان میشود جان انسان است
ندای سبز آزادی از بازگشایی دوباره بازداشتگاه کهریزک بعد از دستگیری‌های گسترده در راهپیمایی ۲۵ بهمن خبر داد و نوشت:سه نفر از صاحبان و کارکنان یک فروشگاه در حوالی میدان انقلاب که روز ۲۵ بهمن پس از ضرب و جرح شدید توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده بودند شب گذشته آزاد شدند. این افراد اظهار داشته‌اند که پس از بازداشت به زندان کهریزک منتقل شده بوده اند و از آنجا آزاد شده اند. این سایت احتمال داده که انتقال دوباره بازداشت‌شدگان به کهریزک پس از افتضاحی که ماموران حکومتی سال گذشته در این بازداشتگاه به بار آوردند و دست‌کم چهار کشته بر جای گذاشت، به دلیل تعداد زیاد بازداشت‌شدگان باشد که در زندان‌های رسمی، جای کافی برای آنها نیست؛ و به همین خاطر هم سریعا آزاد شده‌اند.چندی پیش هم برخی منابع از بازگشایی بازداشتگاه کهریزک تحت عنوان “سروش ۱۱۱″ خبر داده بودند.
تمسخر شهيد صانع ژاله و توهين و اتهام جاسوسی او برای کيهان از سوی شريعتمداری این شریعت مداری چه کثافتی هست که به یک انسان مرده هم رحم نمیکنه و اونو که قدرت دفاع از خودش رو نداره به جاسوس بودن متهم میکنه؟!
فیلم
خوب یک عکس هم تو بگذار از صانع ژاله با خوت یا حضرت آقا یا احمدی نژاد یا هر کسی که دوست داری
این شریعت مداری چه کثافتی هست که به یک انسان مرده هم رحم نمیکنه و اونو که قدرت دفاع از خودش رو نداره به جاسوس بودن متهم میکنه؟! سگ برینه توی مغزت حرامزاده
خوشم میاد گه گیجه گرفتن. یك مسول:عكس ژاله با آیت الله منتظری جعلی است مدیركل تشكلهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با بیان اینكه هیچ تردیدی بر مجعول بودن عناوین و تصاویری كه در صدد وارد آوردن خدشه بر بسیجی بودن شهید صانع ژاله است نیست گفت: برای هیئت نظارت دانشگاه هنر بسیجی بودن ژاله غیرقابل تردید است.
خبرگزاری هرانا - طی روزهای اخیر محدودیت‌های تازه‌ای برای کابران اینترنت در ایران ایجاد شده، تا جایی که بلاگ اسپات و جی میل نیز فیلتر شدند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، سرویس وبلاگ نویسی بلاگ اسپات (Blogspot) طی روزهای اخیر در ایران توسط کمیته فیلترینگ جمهوری اسلامی مسدود شده و دسترسی به تمامی وبلاگ‌های این سرویس بدون فیلتر شکن، غیر ممکن شده است.پیشتر وردپرس و بخش نظرات بلاگفا نیز فیلتر شده بود.از سوی دیگر نیز از صبح امروز جی میل (Gmail) در بسیاری از شهرهای کشور فیلتر شده است.




۲ نظر:

طیفور گفت...

فرارسیدن 29 بهمن (5 اسفند به تقویم باستانی ایران) روز بزرگداشت زن و زمین در ایران باستان بر شما و همه زنان و مادران ایرانی فرخنده باد!

در این روز مردان به همسران خود هدیه می‌دادند. مردان زنان خانواده را بر تخت شاهی می‌نشاندند و از آنان اطاعت می‌کردند و به آنان هدیه می‌دادند. این یک یادآوری برای مردان بود تا مادران و همسران خود را گرامی بدارند و چون یاد این جشن تا مدت‌ها ادامه داشت و بسیار باشکوه برگزار می‌شد همواره این آزرم و احترام به زن برای مردان گوشزد می‌گردید.
سپندارمزد نگهبان زمین است و از آنجا که زمین مانند زنان در زندگی انسان نقش باروری و باردهی دارد جشن اسفندگان برای گرامیداشت زنان نیکوکار برگزار میگردد . ایرانیان از دیر باز این روز را روز زن و روز مادر و در حالت کلی این روز را روز عشاق می نامیدند.
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86

Rosa گفت...

مرسی طیفور جان از لینک و مطلب.
راستی روز بذر پاشی کی هست:-)
به نظرم 8 مارس هم در راهه.