۲۹ بهمن، ۱۳۸۹

بن علی مرد، سید علی روی دستمان باد کرده! 1 اسفند تلاش 2 باره.

سفیر آمریکا در تونس گفت: بن علی مرده است. سید علی؟  نئشه است! فراخوان مراسم هفتم شهدای ۲۵ بهمن با عرض تسلیت به مناسبت شهادت دو تن از جوانان مظلوم این مرز و بوم درتظاهرات ۲۵ بهمن و با گرامیداشت خاطره دهها شهید جنبش سبز، از ملت بزرگوار ایران دعوت می شود تا در تجمعات بزرگداشت هفتمین روز شهادت این عزیزان که روز یکشنبه اول اسفندماه ۸۹، ساعت ۳ عصر در تهران و شهرستانهای سراسر کشور برگزار می شود، حضور به هم رسانند.
بعد از ٣٢ سال ژاله دوبارە به خون نشست/ بعدا از ١٢ سال محمد مختاری را دوبارە کشتند/ بعد از ٧ روز دوبارە ما به خیابان می‌آئیم/ وعدە‌ی ما ١ اسفند
سفیر آمریکا در تونس گفت: بن علی مرده است.   فیلم در راه سرنگونی حکومت سيدعلی
پیش شماره تمام شهروندان تهرانی + نقشه ی مراکز تلفن تهران جهت دعوت مردم به راهپیمایی اول اسفند 
 آموزش ساخت جلیقه ضد گلوله
هشدار: رژیم در روزهای تظاهرات با آمبولانس ها اسیران جنبش را به بازداشتگاهها منتقل می کند روز 25 بهمن در هنگامه اعتراضات در بلوار استاد معین عبور و مرور مکرر و بی دلیل آمبولانس ها توجهمان را جلب کرد. چون در دور و برمان زخمی نبود به موضوع شک کردیم و جلوی یکی از آمبولانس ها را گرفتیم. راننده به سرعت فرار کرد. در کنار او در جلوی آمبولانس یکی دیگر هم نشسته بود که به شدت وحشت کرد.وقتی در ِ پشت آمبولانس را بازکردیم دیدیم سه تا لباس شخصی با قیافه های کریه و هیکل های مثل کفتار ( یکی شان واقعا قد گوریل بود ) چهار تا جوان را گرفته اند و کف آمبولانس خوابانده اند. پاهای بچه ها جوراب و کفش نبود و دو شست پا و دو شست دستشان را با نوارهای پلاستیکی مخصوص به هم بسته بودند. جوان ترهای جمع از خجالت این اراذل و اوباش درآمدند و بچه های اسیر را هم آزاد کردند اما خیلی متاسف شدیم که چرا با آمبولانس های قبلی این کار را نکرده بودیم.
قرار سبزها در صورت دستگیری موسوی و کروبی: «« میدان ولی‌عصر »»
اعلام مسيرهاي راهپيمايي اول اسفند 1389 .
دوست صانع ژاله و شاهدان عینی از ادامه روایت دولتی طرح بسیج سازی صانع میگویند
VOA with friend of Martyr Sane Jaleh."Jaleh`s family under pressure to admit that he was a Basiji"
Iran police shooting & beating protesters/تیراندازی و زدن مردم توسط پلیس
به گزارش یکی از پرسنب تیم بهداشتی درمانی بیمارستان امام خمینی، در روز 25 بهمن ماه دو مجروح که به دلیل اصابت گلوله به شدت زخمی شده بودند به بخش اورژانس این بیمارستان آورده شده اند که علی رغم اقدامات فوری کادر اورژانش این دو نفر به شهادت رسیده اند.ولی به دلیل تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان،هیچ گونه خبری از این دو تن پخش نشده است
برای یکشنبه آماده بشیم ، دستکش ضخیم ( ترجیحاً دستکش کار) برای برداشتن و پرت کردن اشک آور به سمت خودشون ، عینک محافظ از فروشگاه های ابزار فروشی ، آماده کردن بطریهای روغن برای پرت کردن تو خیابون جهت جلوگیری از حرکت موتور ها ، همراه داشتن چوب یا هر چیزی برای دفاع از خود.
یعنی شما میفرمائید تو خونه بشینیم تا هر 8 ساعت یه نفرمون رو اعدام کنن؟ یا صبر کنیم تا فقر و فلاکت و بیکاری بیشتر بشه؟ یا صبر کنیم تا همه ی جوونا بیکار و معتاد بشن؟
برگزاری هرانا - حکم اعدام زانیار مرادی، زندانی سیاسی کرد محبوس در زندان رجایی شهر، قطعی و احتمال محکومیت مشابه برای لقمان مرادی گزارش شده است. لازم به یادآوری است این دو زندانی سیاسی هم اکنون به همراه ده ها تن از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر، در سالن 12 بند 4 این زندان(معروف به بند امنیتی) محبوس اند.
تظاهرات مهم 1 اسفند همزمان در اهواز _ ساعت 18 فلکه سوم کیانپارس
يك اسفند-ميدان آزادي (دروازه شيراز) - ساعت 15
آه خداي من - راهپيمايي؟  من ميميرم براي راهپيمايي
مطابق با فیس بوک محمد، مراسم ختم محمد مختاری در تاریخ ‎29بهمن ساعت 14 الی 15:30 در مسجد امام حسن مجتبی واقع در تهران میدان رسالت خیابان دردشت خیابان 62 شرقی(یا کوچه شهید عابدی) مسجد امام حسن مجتبی برگزار می شود. لازم به ذکر است ساعت 16 به بعد منزل ان شهید پذیرای مشتاقانش میباشد. ادرس منزل : تهران میدان رسالت خیابان دردشت خیابان 62 شرقی(یا کوچه شهید عابدی) میدان سوم کوچه شهید هراتی پلاک 51.

اخبار لحظه به لحظه از ایران. روی کلمه اینجا کلیک کنیم.


پسرخاله صانع ژاله از قرار از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و زین‌الدین انصاریان نام دارد. به رادیو زمانه گزارش شده است که همسر و خواهر سردار زین‌الدین انصاریان همراه با تنی چند از نیروهای امنیتی در منزل صانع ژاله مستقر شده‌اند، تلفن منزل خانواده این دانشجوی به‌قتل رسیده را در اختیار گرفته و به جای خانواده او به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهند.منابع آگاه به رادیو زمانه اطلاع دادند که سردار زین‌الدین انصاریان، پسر خاله صانع ژاله، پس از به قتل رسیدن این
دانشجوی کرد در تظاهرات روز ۲۵ بهمن، اعلام کرد که وی بسیجی بوده است.

چهارتا شهید روی دست این ها بگذارید آرزو به دل سرنگون نشن!
از یک سو می گن شهید بسیجیه و روی دوش می گیرنش و از سوی دیگه برادرش رو دستگیر می کنن. هم خنده داره هم گریه دار. یعنی حکومت آنقدر ذلیل شده که جسد دزدی و شهید سازی می کنه؟
فیلم علی جوان مردی ، روزنامه نگار کرد با غیرت - مصاحبه ویدئویی کوتاهی با علی جوانمردی ، روزنامه نگاری که پشت پرده مرگ زنده یاد صانع ژاله را فاش کرد
ایرنا: پيمان ژاله برادر شهيد صانع ژاله صبح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا انتشار خبر مصاحبه اعضاي خانواده اش را با راديوهاي بيگانه كذب محض دانست  .
 پس اونی که در صدای امریکا داشت خون گریه می کرد عمه جنابعالی بود؟
پيمان ژاله امروز در حاشيه مراسم تشييع پيكر برادر شهيدش در پاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه، اظهارداشت: برخي شايعات مبني بر مصاحبه اعضاي خانواده ما با راديوهاي خارجي يا شبكه‌هاي ماهواره‌اي منتشر شده كه كذب محض است و صحت ندارد. وي افزود: برخي رسانه‌هاي استكباري شايعاتي درباره گفت‌وگوهاي اعضاي خانواده ما مطرح كرده‌اند كه از اساس كذب است و شدت اندوه ما به حدي است كه فرصت هيچ كاري نداريم و حتي زندگي روزمره ما مختل شده، چگونه در اين شرايط مصاحبه مي‌كنيم و اين از اساس دروغ است.
حتی بر فرض پذیرش صحت مصاحبه برادر دیگر شهید ژاله یعنی پیمان ژاله با خبرگزاری جمهوری اسلامی و صحت تکذیبه مصاحبه اعضای خانواده ژاله با رسانه های بیگانه, چرا خود شخص قانع ژاله (یعنی برادری که با صدای آمریکا مصاحبه کرد بود) در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی این مصاحبه را تکذیب نکرده است؟ و برادر دیگر او وارد صحنه شده است تا این مصاحبه را تکذیب کند؟ آیا غیر از این است که به دلیل دستگیری قانع ژاله و تحت فشار قرار دادن خانواده ژاله برای تکذیب این مصاحبه, برادر دیگر او یعنی پیمان ژاله حاضر به انجام این مصاحبه شده است تا جان برادر دربند خویش را نجات دهد ؟

در راه مسیر میدان انقلاب بیست و پنجم بهمن 89 نبروهای گاردی که از ترس حضور مردم حسابی ترسیده بودن این فیلم رو من
به سختی گرفتم
برای تهران این بسیار اشتباهه که بگید مردم بیان "میدانهای اصلی شهر" همه پراکنده میشن همه جا و آسیب پذیری مردم میره بالا و خیلی ها ممکنه با دیدن تراکم کم در محلاتشون برگردن خونه. 4 تا میدون نزدیک به هم رو در تهران معرفی کنید بگید مردم همه برم اونجاها مرسی شورای هماهنگی بموقع بود. هم بی مناسبت نیست. هفتم شهدا. هم بعد نماز جمعه و شلوغ بازیه ساندیس خورهاست..... مردم خواهشاً نگذاریم خون شهدامون بهدر بره...
یک پیشنهاد مهم: هرکسی با شورای هماهنگی ارتباط داره این نظر را به گوش آنها برسونه. بهترین روش برای راهپیمایی اعلام مسیر اصلی در خود روز راهپیمایی است. اینطوری سرکوبگران وقت کافی برای سنگر گیری و قرق کردن خیابانها پیدا نمیکنند. مردم اونقدر قدرت اطلاعرسانی دارند که در چند ساعت بتوانند همگی از مسیر اصلی باخبر بشوند.....
کی میگه که سرکوبگران وقت کافی برای اطلاع رسانی ندارن. یک بیسیم می زنن سریع همشون میان. بعد هم با اتوبوس و موتور راه می یافتند، می آیند. ولی ما چند روز وقت لازم داریم تا برای اطلاع رسانی به همه تلفن کنیم.
باید از نقاط ضعف سرکوبگران استفاده کنیم، در 25 بهمن هیچگاه سرکوبگران نتوانستند تجمعی را که در خیابان های منتهی به آزادی میشد را جمع کنند. نمونه اش در خیابان های شادمان، بهبودی، خوش شمالی و جنوبی، رودکی، جیهون مردم در این خیابان ها آتش روشن کرده بودند و تمام این مناطق را دود برداشته بود و همچنین با سنگ و آجر به مقابله با سرکوبگران میپرداختند. باید از تجربیات 25 نهایت استفاده را ببریم. تا بتوانیم مجددا مشت محکمی بر دهن کودتاگران بکوبیم.
اطلاع رسانی 25 بهمن با تلفن های خارج نشینان به داخل، شب نامه، ایمیل، اس ام اس و ... انجام شد برای 1 اسفند هم باید همین کار رو کرد
ساعت 6 در تهران هوا تاریک شده و بهترین زمان برای بیرون آمدن خفاشهای خامنه ای است
خفاش چیه بابا! یکم مخو بکار بنداز داداش من! هوای تاریک بشه امکان شناسایی مردم ناممکن وسخت میشه ...
یه جوری میگی انگار روز خفاشای خامنه ای جغد میشن و میخوابن!

سپاه ضحاک فیلم ۲۵ بهمن - تهران - یک فرد با مسک و لباس مشکی‌ با ۲ باتوم در دست به طرز بسیار وحشیانه به کتک زدن مردم می‌پردازد! این حیوان کیست؟ بسیج یا سپاه؟ (ویدئو جدید دیده نشده از ۲۵ بهمن)  یک سگ آستان ولایت - چرا قطع کردی پس ؟! میذاشتی برا شناسایی سگ پدر حیوون رو
در ظرف 10 ثانیه یه جمع حداقل 10-15 نفری رو از هم می پاچونه
تکنيک خر (جفتک) رو از آغاش ياد گرفته که ميتونه 10-20 نفر رو بزنه :)))))))
آخه احمق ثانیه 33 رو نگاه کن چجوری آرامگاه مرغ و گوسفند ( = شکم ) افتاده تو لباسش :)) کمتر دلقک بازی در بیار :)

اول اسفند: سيدعلي وقت رفتنه امید سهرابی
۲۵ بهمن روز عشق و خطر بود. عاشقان به جانب هم حرکت کردند تا دست در دست هم نهند و روز روشن را به هم نوید دهند. ۲۵ بهمن روز همبستگی مردم ایران با مردم مصر بود. بادا که اول اسفند روز همبستگی مردم مصر با مردم ایران باشد. ملت‌ها به جای دشمنی و ستیز می‌توانند به خاطر هر چیز کوچک و هر چیز پاک به هم عشق بورزند.
هفته  پیش رو «هفته اعتصاب» است. در این هفته به هر قیمتی باید «اعتصاب سراسری» راه بیاندازیم. اعتصاب عمومی بریدن پیوندهای سست و پوسیده مردم با حاكمیت است و قدرت حاكم اساسا چیزی جز همین پیوندهای سست و پوسیده میان مردم و حاكمیت نیست. با شكل‌گیری اعتصاب عمومی حكومت به بی‌هوشی كامل می‌رسد و زمان عمل جراحی بدن ملت-دولت و بیرون آوردن غده «ولایت فقیه» از آن فرا می‌رسد. بنابراین اعتصاب سراسری یك هدف استرات‍ژیك است. رسیدن به این هدف استراتژیك ممكن نیست مگر با ادامه تظاهرات. ۲۵ بهمن پتانسیل جدیدی در مردم ایجاد كرد و خیابان را دوباره ممكن كرد. بنابراین می‌توان/مجبوریم تظاهرات را ادامه دهیم. … اول اسفند راس ساعت ۱۵ همراه با تظاهرات مردم مصر به كما می‌فرستیمت. وعده ما همان مسیر همیشگی میدان امام حسین، تا میدان آزادی (و در صورت بسته بودن این مسیرها میدان هفته تیر به سمت بلوار کشاورز). نمی‌گذاریم دیر شود.
ساعت 3 خیلی ها مجبور به مرخصی گرفتن میشن و این برای خیلی ها امکانپذیر نیست و حتی میتونه خطرناک باشه
با توجه به اینکه فرداش تعطیله و شب عید است و خیلی شلوغ میشه بهتره زمانش به ساعت 5 به بعد بیافته یعنی شروع اوج ترافیک تهران. از نظر مکانی هم بهتره نزدیک مراکز خرید باشه چون اون ساعات شروع خریده و چون شب تولد هم هست و نزدیک عید نوروز هستیم عالی میشه. اونوقت اینا مجبور میشن یا مراکز خرید را تعطیل کنن که منجر به خشم کاسبان خواهد شد یا با جمعیت بیشتری برخورد کنن. میدان ولیعصر شریان ترافیکی اون شب تهرانه. موافق باشین ساعت 5 میدان ولی عصر

فیلم ضرب و شتم مردم توسط نیروهای حکومتی - ۲۵ بهمن  تفنگ تک تیراندازی در دست یکی از مزدوران دیده می شود

ندای سبز آزادی: نیروهای امنیتی آزادی تعدادی از دستگیرشدگان روز ۲۵ بهمن را منوط به پرداخت پول کردند. به گزارش ندای سبز آزادی تعدادی از دستگیرشدگان روز ۲۵ بهمن که با قرار کفالت آزاد شده‌اند، هنگام آزادی از سوی نیروهای امنیتی مجبور به پرداخت یک الی دو میلیون تومان پول شده‌اند. گفتنی است این عمل در حالی صورت می‌گیرد که حکمی برای این افراد صادر نشده است و هیچ دلیلی نیز برای پرداخت این مبالغ از سوی نیروهای امنیتی اعلام نشده است

ويدئو کليپ از تجمع خانواده های بازداشت شدگان 25 بهمن جلوی اوين
Iran - 17 Feb 2011, Families of arrested protesters outside Evin prison

در داخل ایران فرمت ها mp3 , flv , wmv , avi و اکثر فرمت های رایج صوتی تصویری غیر قابل دانلود شده اند , لطفا برای اشتراک فایل های جنبشی که صوتی و تصویری هستند تا اطلاع ثانوی آنها را مثلا zip کنید و لینک بدهید ضمنا خیلی از بچه ها بلد نیستند با آنتی فیلتر دانلود کنند پس تعویض پسوند راهکار بسیار موثری خواهد بود نفس های آخر دیکتاتوره , مرگ بر دیکتاتور

۲ نظر:

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.

fadayemam گفت...

سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نتنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.