۰۱ اسفند، ۱۳۸۹

«اسفند دونه دونه/سید علی سرنگونه»اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند

«اسفند دونه دونه/سید علی سرنگونه»

دانشجو آنلاين:بنا به گزارش رسيده از تهران میدان ولیعصر به صورت کامل و بخش هایی از خیابان آزادی در دست مردم است. پیاده روها آکنده از آزادیخواهان است و لباس شخصی ها می گریزند. دود و آتش این مناطق را فراگرفته و نیروهای امنیتی به سوی مردم تیراندازی می کنند.
دانشجو آنلاين:نیروهای امنیتی با یورش به پاساژ‌های اطراف چهار راه ولیعصر، پاساژ ایرانیان، پاساژ ولیعصر، پاساژ رضا و... اقدام به تعطیلی آن‌ها نموده که موجب محبوس شدن برخی از شهروندان در پاساژ‌ها شده است.
تهران / ساعت 16:45: (گزارش مردمی) صدای تیراندازی در محدوده عباس‌آباد و خیابان ولیعصر شنیده می‌شه اما از تعداد زخمی‌ها خبر نداریم.
نامه دريافتي : میدان ولیعصر به صورت کامل و بخش هایی از خیابان آزادی در دست مردم است. پیاده روها آکنده از آزادیخواهان است و لباس شخصی ها می گریزند. دود و آتش این مناطق را فراگرفته و نیروهای امنیتی به سوی مردم تیراندازی می کنند. تا کنون 3 نفر زخمی شدند اما از تلاف احتمالی و دستگیری ها به هیچ عنوان آمار دقیقی نیست. مردم به سوی نیروی های امنیتی گلوله های آتشین پرتاب می کنند و هرلحظه گوشه ای از خیابانها درگیری و جنگ گریز می شود. ماشین ها با بوق ممتد و کر کننده از تظاهرات حمایت می کنند. لباس شخصی ها با موتور به صفوف تظاهرکندگان حمله بر شدند اما مردم با واکنشی شدید آنها را فرار دادند. تهران در آتش است
تهران سنندج و مهاباد در آتش است
اول اسفند! نامه دريافتي كانون :شهرهای سنندج و مهاباد بسیار متشنج است شهر های کردستان بخصوص سنندج و مهاباد بسیار متشنج است بر اساس مشاهدات در شهر مهاباد،مردم در میدان استقلال جمع شده و با نیروهای بسیج ر گیر شده و یک خودروی متعلق به سپاه به اتش کشیده شده است. نیروهای سرکوب و لباس شخصی هادر سنندج با سلاح قناسه و دوربين دار مشغول گشت زني هستند.
جمعیت بسیار زیادی میدان استقلال و مناطق حوالی شهر مهاباد را در ختیار گرفته و نیروهای نظامی عملا کنترل را از دست داده اند. مردم در حال شعار دادن به طرف نیروهای نظامی سنگ پرتاب وبه طرف انان هجوم می برند.شعله های اتش از دور دست در مناطق مختلف و کوههای اطراف به چشم می خورد.
فیلم / حضور نیروهای سر کوبگر در ولی عصر ۱ اسفند ۸۹ خبرگزاری فارس :تهران در آرامش كامل؛ هيچ خبري نيست!( رو که نیست!)  اولين فيلم از ميدان ولي عصر , اين فيلم اولين فيلم دريافتي از ميدان وليعصراست كه از طريق ايميل....
سحام نیوز – در فیلمی که توسط یکی از شهروندان معترض گرفته شده سات جمعی از اراذل و اوباش موسوم به “انصار حزب اله” دیده می شود که به قصد ارعاب مردم به طور سازماندهی شده به خیابان ها آمده اند.
این فیلم حوالی ساعت 16 امروز در شمال میدان ولی عصر گرفته شده است.
http://www.youtube.com/watch?v=_kktxn77CRs
اولین فیلم از بالاتر از میدان ولیعصر ساعت 4:10 اول اسفند 1389
تفنگ تک تیراندازی در دست قاتلان صانع ژاله و محمد مختاری. مزدوران رژیم بدانند ما دنبال شما هستیم؛ خامنه ای ومزدوران حرامزاده اش بدانند جوانان شجاع ایران آنها را مجازات خواهند کرد حتی فرزندان شما روزی بدنبا انتقام از شما خواهند بود شما هیچ جا دیکر امنیت نخواهید داشت چشمان ما همه جا شما را تعغیب می کند مثل نازی های آلمان تا روز مرگ دنبالتان خواهیم بود
قاتلان محمد مختاری را شناسایی کنید
شاهد عینی از رشت به گروه 25 بهمن : خيابون شهيد مطهرى رشت، لباس شخصى ها افتادن به جون مردم و با چوب و چماق و كابل و زنجير دارن كتكشون مى‌زنن! همه رو مى‌زنن!!! به وحشيانه‌ترين شكل ممكن! تا به حال به چشم خودم چنين صحنه‌هاى فجيعى رو نديده بودم!
-مردم شيراز در خيابان ملاصدراي اين شهر دست به تجمع اعتراضي زده اند . هم اكنون ازدحام شديد جمعيت و درگيري مردم شيراز با ماموران لباس شخصي‌ در چهار راه ملا صدرا ادامه دارد.
-در ميدان انقلاب اين شهر جعيت انبوه دست به تظاهرات اعتراضي زده اند. بسيجي ها انتظار اين تجمع را نداشته اند و تعداد آنها كم است. بچه ها شروع به شعار دادن كرده اند
شیراز / ساعت 16:45: (گزارش مردمی) میدان علم شیراز‌، حضور نیرو‌های اطلاعاتی و لباس شخصی‌ها در این مکان بسیار مشهود بوده و رفته رفته به تعداد جمیعت افزوده می‌شود‌. تا‌کنون مردم اقدام به شعار دادن نکرده‌اند‌. با توجه به عدم اعلام مکان خاصی برای تظاهرات در شیراز حضور مردم به صورت خود جوش امیدوار‌کننده است.
به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبـــــــــــــر, امروز در همدان دانشجويان دانشگاه بوعلي دست به تجمع اعتراضي زدند . آنها در تجمع خود شعارهاي ضدحكومتي سردادند.
گزارش لحظه به لحظه را در تویتر دنبال کنید
جمعیت امروز در خیابان ولی عصر بیش از ۲۵ بهمن گزارش شده
BBC : اوضاع تهران بسیار ملتهب است . ( به همراه خط ویژه ارسال گزارش )
BBC 1 esfand tehran - gozaresh va shomareh tamas

گزارش لحظه به لحظه از اعتراضات۱اسفند2
اخبار لحظه به لحظه رویدادهای اول اسفند 89روز خشم مجدد مردم ایران

۲ نظر:

طیفور گفت...

فرارسیدن سالروز جنایت سوم اسفند 77 رژیم در سنندج بر همه آزادیخواهان ایران تسلیت باد.
نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم. دروغگویان اصلاح‌طلبان بدانند.

کروبی و موسوی مدافع "حفظ مال و جان مردم" یا حافظ نظام جمهوری اسلامی
http://www.ashti.se/juni10/10-06-15a.htm

Rosa گفت...

نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم. دروغگویان اصلاح‌طلبان بدانند.
موافقم.
لینکت رو بعد میخوانم.
طیفور جان از خستگی چشمام کار نمیکنه.امید طرف های تو همه چی اوکی باشه؟