۰۹ اسفند، ۱۳۸۹

میرحسین و کروبی و همسران آنها اسیر زنجیر آلت الاسلام خامنه ای درزندان حشمتیه

فوری/کلمه:بازداشت میر حسین موسوی و شیخ مهدی کروبی و انتقال آنها به زندان حشمتیه
فوری به گزارش کلمه میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی بازداشت و به زندان حشمتیه منتقل شده اند میرحسین موسوی و مهدی کروبی از رهبران جنبش اعتراضی سبز، به همراه همسران خود زهرا رهنورد و فاطمه کروبی ،دستگیر شده و به زندان حشمتیه تهران منتقل شده اند.طبق آخرین اطلاعات رسیده از منابع موثق به کلمه، بازداشت و انتقال آنها به زندان قطعی است اما زمان دقیق انتقال آنها همچنان مبهم است
آلت السلام خامنه ای از این فرامین زیاد صادر کرده .
فردا یا میمیرم یا می کشم !
زندان حشمتیه، وعده گاه نخست وزیران در خبرها آمده که میر حسین موسوی و مهدی کروبی را به زندان حشمتیه منتقل کرده اند.این یکی‌ دیگر از طنز‌ها و یا بهتر بگوئیم پوزخندهای تلخ تاریخ است که مردم ایران همواره شاهد آن هستند. شاه در واپسین ماههای حکومت خود و برای خاموش کردن اعتراضات مردمی نخست وزیر مورد اطمینان خود امیر عباس هویدا را به همراه چند تن دیگر از وابستگان حکومتی به همین زندان حشمتیه انداخت که بعدها با پیروزی انقلاب آنان را به زندان کوچک دیگری بنام مدرسه رفاه که زندانبان آن خود خمینی بود منتقل کردند
موسوی و کروبی دستگیر شدند ـ
موسوی و کروبی در زندان حشمتیه ـ موسوی و کروبی به زندان ارتش ، زندان حشمتیه که محل نگهداری مجرمان نظامی و سربازان متمرد است منتقل شده‌اند. این در حالیست که بسیاری از سیاسیون ضد نظام پیش و پس از انقلاب نیز در این زندان مخوف نگهداری می‌شدند. بنا بر اخبار سایت کلمه ، کروبی و موسوی به همراه همسران خود به زندان حشمتیه در شمال شرق تهران منتقل شده‌اند. این زندان را زندان ارتش نام گذاشته‌اند و در منظقه‌ای تحت نظارت سپاه پاسداران اداره می‌شود. این زندان جایی است که بنا به اخبار شهرام امیری، دانشمند هسته‌ای ایران نیز برای دوماه است در آن به سر می‌برد.خسرو روزبه، آیت الله پسندیده و طیب رضایی نیز از دیگر زندانیان این بازداشتگاه مخوف بوده‌اند. امیر فرشاده ابراهیمی در سایت خود از به شهادت رسیدن سیدمهدی دوزدوزانی فرمانده سپاه در این زندان مخوف فقط و فقط به دلیل انتقاد از خامنه‌ای یاد می‌کند.این زندان بیشتر محل نگهداری سربازان متمرد، نظامیان سیاسی و مخالفان جدی نظام است که بیم فرستادن آنها به اوین و دیگر زندان‌های عمومی می‌رود.
منطقه حشمتیه را بهتر بشناسیم  . نقشه مربوط به محدوده حشمتیه و چگونگی پراکندگی اماکن نظامی در آن.
وقتی گنده لاتشون جرات نمی کنه خبر بازداشت رو اعلام کنه، معلومه چقدر ترسیدن و نگران اند. خبرگزاری فارس رو می گم که دستپاچه اومده خبر رو از اساس تکذیب کرده!
فالس نیوز خبر داده که موسوی و کروبی بازداشت نشدن. این در صورتی است که مقام‌های دولتی اذعان به بازداشت این ۲ رهبر جنبش کرده و همچنین وب سایت کلمه و فرزندان این ۲ رهبر جنبش صریحاً اعلام کرده که موسوی و کروبی بازداشت شده اند (در لینک عکس از سایت فلس نیوز)
وب سایت رضایی بازداشت رو تکذیب کرد
موسوی و کروبی و همسرانشان بازداشت و به زندان حشمتیه منتقل شده‌اند  میرحسین موسوی و مهدی کروبی، به همراه همسران خود زهرا رهنورد و فاطمه کروبی، دستگیر شده و به زندان حشمتیه تهران منتقل شده‌اند. به گزارش وب‌سایت کلمه، طبق اخبار موثق انتقال آنها به زندان قطعی است، اما زمان دقیق انتقال آنها همچنان مبهم است. وب‌سایت کلمه همچنین تصریح کرده است که حصر رهبران جنبش سبز به دستور بیت رهبری صورت گرفته است.
از فردا که به خیابان آمدیم، در خیابان ها میمانیم و به حرکتمان تداوم میدهیم تا هفته ی آینده سه شنبه ی سقوط را جشن بگیریم
سقوط دیکتاتور نزدیک است
امشب صدای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور، آسمان شرق تهران را به لرزه درآورد، به جرات می تونم بگم که چیزی از شب های بعد از انتخابات کم نداشت، خبری در راه است، مردم تصمیم خود را گرفته ان، تا پای جان می ایستیم
فیلم - فریاد رسای مردم مرگ بر دیکتاتور ، ۹ اسفند
ساعت 10.25 از پشت بام اومدم . شعار مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر فوق العاده بود حتی از 25 بهمن یا 1 اسفند خیلی بیشتر بود
فردا با قدرت نشان می دهیم که دیکتاتور باید بره وچاره ای جز این نداره
امشب صدای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور، آسمان شرق تهران را به لرزه درآورد، به جرات می تونم بگم که چیزی از شب های بعد از انتخابات کم نداشت، خبری در راه است، مردم تصمیم خود را گرفته ان، تا پای جان می ایستیم
مرگ بر دیکتاتور۹ اسفند یوسف آباد ، تهران ۱۰ شب
آیا روز سه‌شنبه، ۱۰ اسفند، ایران قیامت خواهد شد؟
حکومت حتی برای رسیدن ۱۰ اسفند نیز صبر نکرد و درست ساعاتی قبل از فرارسیدن آن، اجازه داد خبر انتقال موسوی و کروبی به زندان حشمتیه منتشر شود. به نظر می‌رسد حکومت درست یک روز پیش از تظاهرات احتمالی ۱۰ اسفند این کار را کرد که به مردم ضرب شست نشان بدهد. بازهم به احتمال بسیار زیاد روز ۱۰ اسفند جو تهران بشدت امنیتی خواهد بود. به خصوص درمسیر میدان امام حسین تا میدان آزادی.
این دیگر برعهده معترضان است که یا باید دست بر روی دست بگذارند و هیچ کاری نکنند و یا به خیابان‌ها بریزند. قدرمسلم رژیم هم با آن‌ها برخورد خواهد کرد. متاسفانه این روزها فضای مجازی ما به شدت احساسی است و واقعیات را فقط از دریچه تنگ شعار و عشق بی‌پایان به موسوی وکروبی می‌بینید. جامعه مجازی نمی‌خواهد بپذیرد با رژیمی بسیار بی رحم و تا دندان مسلح طرف است که اگر لازم باشد همه ایران را به زندان خواهد برد تا بر روی کار بماند. دراین ساعات باقی مانده تا ۱۰ اسفند منتظر می‌مانیم تا ببینیم آیا درروز ۱۰ اسفند ایران قیامت خواهد شد یا نه؟
فوری : سر خود عمل نکنید مسیر را سر خود عوض نکنید فردا صد هزار نفر از استادیوم میان. آقایان ترسیدن که مردم بتونن جمع شوند و می خواهند ما را پخش کنند اصلا سر خود عمل نکنید. همه مسیر عادی را می رویم بعد که جمع شدیم به حشمتیه می توان رفت.
فردا خشتكشون پرچم ميشه...
حتماً مجهز بیایید فردا باران می بارد بیایید، با هم زیر باران قدم بزنیم بدویم و بجگیم،(بمیرند) ما پیروز شویم
الله اکبری بی سابقه تهران را به لرزه در آورد / همزمان فارس خبر دستگیری رهبران سبز را تکذیب کرد
خامنه ای،خامنه ای وای به روزی که مسلح شویم
میرویم، میمانیم، میجنگیم :آزادی سلام!

هیچ نظری موجود نیست: