۰۵ اسفند، ۱۳۸۹

آخرین زمستان دیکتاتور- اخبار مقاومت ایران در اسفند

عکس از یونان-23 فوریه 2011
در میذان توحید یکجوان حدود بیست ساله را گرفتند وبردن درکوچه بن بست وبا قاجو زدندوهمانطور رهایش کردندوا اگر اهالی به کمکش نرسیده از خونریزی شهید شده بوداین موارد اطاع رسانی تا مردم هوشیارباشند
عکس شلیک تیر به پای تظاهرکنندگان 25 بهمن
من امیر هستم 22 ساله از تهران. تو 25 بهمن تیر به پام زدن. بعدش ریختن لباس شخصی ها که ماسک و کلاه سرشون بود منو زدن. انقدر زدن که تمام بدنم کبود شده بود. اینهم عکس پامه که تیر خورده. از جلو زدن و از پشت دراومده. ما سمت خیابون جیحون سمت آزادی بودیم. خواهش می کنم ازتون گزارش کنید. ما اونجا که بودیم حدود 6 نفرو با تیر زدن.
عکس از مقابل درب دانشگاه تهران . 25 بهمن ,عبور مردم بدون ترس از میان آنها
نفر برتر کنکور 88 سراسری از شهداي راه آزادي در 25بهمن امیرحسین تهرانچی
تایید خبر شهادت امیرحسین تهرانچی در روز 25 بهمن مسئولین مرکز پیش دانشگاهی صالح واقع در منطقه دروس تهران این خبر را مورد تایید قرار داده اند. خبر شهادت ایشان از طریق دوستان وی اطلاع رسانی شده چراکه گفته میشود خانواده وی تحت فشار نیروهای امنیتی بوده وتحویل جنازه فرزندشان را منوط به اخذ تعهد کتبی از خانواده وی دانسته اند. اما آنچه مسلم هست ومورد تایید منابع خبری وبسایت ندای سبز آزادی قرار گرفته شهادت این جوان و فعال جنبش سبز در روز 25 بهمن به دست نیروهای امنیتی ایران است. بعد از شهادت صانع ژاله، محمد مختاری وحامد نور محمدی نام امیرحسین تهرانچی را نیز باید در لیست شهدای جنبش سبز قرار داد.
عکس بالا را لطفا شناسایی کنید. یکی دیگر از شهدای 25 بهمن
يك فقره شهيد دزدي ديگر :ادعاي كذب فرمانده ی نیروی انتظامی فارس,مبني بر بسيجي بودن حامد نورمحمدي
مجروج شدن يك دختر با ضربه باتوم از ناحيه سر دراعتراضات امروز دانشگاه شيراز/گزارش تكميلي
كانون حمايت ازخانواده هاي جان باختگان و بازداشتي ها : در تجمع امروز چهارشنبه حوالي ظهر دانشجويان آزاده دانشگاه سراسري شيراز شعارهايي در حمايت و پس گرفتن خون شهيد حامد داده اند شعارهايي از قبيل دانشجوي با غيرت حمايت و مرگ بر ديكتاتور داده شده است. بدنبال تجمع اعتراضي دانشجويان در دانشگاه شيراز، امروز عصر تجمعات دانشجویی به اطراف خوابگاه شیراز كشيده شد و در چهار راه ملاصدرا ، نمازی ، سینما سعدی ترافیک شدید ايجاد شد. و اين تجمع توسط نيروهاي امنيتي به خشونت کشیده شد ، یک دختر دانشجو با ضربه باتوم از ناحیه سر دچار جراحت شد که به بیمارستان نمازی انتقال داده شد
هواشناسی  طی سه روز آینده هوا پس است.
عكس جديدي از صانع ژاله درحال خواندن كتاب شاملو
وزیر اطلاعات: "عوامل ترور" صانع ژاله را شناسایی کرده ایم
بنا به خبر دریافتی بر خانواده صانع ژاله ( جان باخته راه آزادی در ۲۵ بهمن ) برای قبول مصاحبه علیه جنبش مردم ایران فشار زیادی وارد آورده اند . مسئولین انتظامی و امنیتی شهر پاوه به همراه امام جمعه این شهر با حضور در منزل خانواده این شهید، فشار گسترده ای را برای انجام مصاحبه به این خانواده وارد آورده اند.
حسن يونسي فرزند علي يونسي وزير اطلاعات دولت خاتمي بازداشت شد. به گزارش سایت حکومتی رجانيوز، وي بدليل رفتارهاي تحريک آميز در حاشيه فرخوان ضدانقلاب براي يکم اسفند دستگير شد. فائزه هاشمي هم در همين روز بدليل اقدامات مشابه بازداشت اما ساعتي بعد آزاد شد.
اينم مد شد؟ دستگيری فرزندان؟ يعنی مثلاً اين آقايون ديگه مردمی شدند؟ فرزندانشون اعدام هم بشند که هيچی ،اگه واقعاً شهيد راه جنبش هم باشند ( مثل شهيد روح الامينی) پدران پست فطرتشون بايد به مجازات برسند.
اعتراف اجباری پدر شهید حامد نور محمدی به کشته شدن پسرش در تصادف رانندگی
این یکی هم بسیجی بود؛ توضیحات فرمانده ی نیروی انتظامی فارس در مورد کشته شدن حامد نورمحمدی  فرمانده ی انتظامی فارس مدعی شد حامد نورمحمدی دانشجوی دانشگاه شیراز که در جریان تظاهرات اول اسفند توسط نیروهای امنیتی به قتل رسید نیز «خانواده ی بسیجی» بوده و در یک «تصادف عادی» کشته شده است. به نظر فرمانده انتظامی فارس موضوع تصادف دانشجوی شیرازی از نظر پلیس عادی بوده است. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب، سردار "علی مویدی" با اشاره به پیگیری کشته شدن دانشجوی لرستانی دانشگاه شیراز در روز یکشنبه اول اسفند، گفت: با خانواده مرحوم "نورمحمدی" دیدار داشتم و خواستند تا تبری خود را از رسانه‌های بیگانه اعلام کنند که این رسانه‌ها قصد دارند از حادثه فوت فرزندشان در تصادف روز یکشنبه در نقطه‌ای از شیراز، سوءاستفاده کنند. وی افزود: خانواده نورمحمدی یک خانواده بسیجی هستند و این موضوع هیچ ارتباطی با بحث فتنه ندارد و مطمئن باشند که این ترفند نیز همچون ترفندهای قبلی بهره‌ای برایشان جز رسوایی نخواهد داشت و نبود پایگاه مردمی در جامعه را برای آنان نشان می‏دهد.
اعتراض صدها دانش‌آموخته «شریف» به حکم اعدام سعید ملک‌پور
بازداشت چهارتن از دانشجویان و یک تن اساتید دانشگاه امیرکبیر؛ تعطیلی تعدادی از کلاس ها
موسوی دستگیر بشه، ایران قیامت می شه، کروبی دستگیر بشه، ایران قیامت می شه. هر وقت کروبی و موسوی رو کشتند , یکی به شورای هماهنگی و مشاوران ارشد خبر بده.یه وقت بی خبر نمونند
منشور ما یه خطه : خ.ر نمی‌خوایم پالون خ.ر عوض کنیم ؟!
لطفا اگر فراخوانی بود دفعه بعد به فکر این باشید که یک هفته راهپیمایی بی وقفه داشته باشید. اگه همچین فکری در سر ندارید و باز با فراخوان یک روز می خواین برین بیرون کلا نرید بهتره. بدهکار که نیستیم هر بار 4 تا شهید بدیم و 4000 تا پرونده اطلاعاتی واسه جوونا درست کنن. اینم شده سرگرمی واسه یه سری به خدا
بعد از ماهها مشت زنی و گلوله و چماق و زندان وسرکوب و تجاوز در پائین ، تنها چیزی که در بالا ندیدیم فشار بود . ما که دوست نداشتیم اینطور باشد و در عین حال با هیچ دروغ قشنگی هم حال نمیکنیم . اینقدر هم از خودتان نپرسید که چرا مصر و تونس و لیبی و.تونست و سبز وطنی نتونست .
بعد از روز 25 بهمن و اول اسفند هم "رهبران جنبش سبز " که "میگویند " موسوی و کروبی هستند یا در حصر خانگی و یا از سرنوشتشان خبری نیست . و در میان موجی از "نگرانی" ناگهان با نسخه اصلاح شده منشور سبز در "سایت بی بی سی " کف میکنیم . میرحسین موسوی و مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت که این منشور را امضا کرده اند، مدتی است که به علت حصر خانگی ارتباط خود را با دنیای بیرون از دست داده اند. ولی از اصلاحات منشور سبزشان غافل نیستند . ابتدا نگاهی به نکته ایی از نسخه تازه منشور سبز ...! در نسخه تازه "منشور سبز" بار دیگر بر آمادگی مخالفان برای انجام مذاکره و گفتگوی شفاف با حاکمیت تاکید شده است. ( همراه با چایی و بیسکویت )
بعد از انتشار “ویراست تازه اصلاح طلبان برای منشور جنبش سبز”سوالاتی در ذهنم خطور کرد که آنها را در اینجا مطرح کردم ولی هرچه بیشتر به موضوع فکر کردم بیشتر این موضوع برایم مبهم ماند که آیا ما باید اتکایمان فقط به سرآمدان جنبش باشد یا خود می توانیم بدون داشتن “رهبر” آنگونه که جوانان “تونس” ، “مصر”و….. کردند ، در راه احقاق مطالبات بحقمان قدم برداریم؟ به همین خاطر خواستم نظراتمان را که عضوی از جامعه ایرانی هستیم به اشتراک بگذاریم و بطور قطع شرکت هرچه بیشتر افراد در این نظر سنجی نمای بهتری از طرز تفکر کلی در مورد جنبش و دورنمای آن به دست خواهد داد. به نظر من با توجه به تحولات اقتصادی ( در بُعد منفی آن ) عده معترضان به حکومت رو به افزایش خواهد بود و دلیل آن را هم میتوان در رشد بودجه سال نود ، حذف یارانه ها ، رکود اقتصادی و در نتیجه افزایش تورم جستجوکرد . لذا داشتن برنامه ای برای ادامه یا عدم ادامه جنبش امری ضروریست. توضیحی که لازم میدانم بگویم اینکه منظور از ادامه جنبش هرگونه اقدام در شناساندن اهداف واقعی جنبش و آگاهی دادن به اقشار مختلف اجتماع در فضای واقعی و مجازی ، راهپیمائی ، اعتصاب و کلاَ روش های مبارزات مسالمت آمیز است.
سكینه محمدی آشتیانی دست به خودکشی زد اما از مرگ نجات یافت طبق اخباری كه به كمیته بین المللی علیه سنگسار رسیده است، جمهوری اسلامی، درخواست بررسی مجدد پرونده سكینه محمدی آشتیانی را مردود اعلام كرده و دیوانعالی حكومت اسلامی در حقیقت با این اقدام حكم سنگسار سكینه را تائید کرده و پرونده را به تبریز فرستاده است. سكینه با شنیدن این خبر و بعد از سالها فشارهای طاقت فرسای روحی و روانی در زندان جمهوری اسلامی و بویژه فشارهای چند ماه اخیر برای اعتراف علیه خود در تلویزیون، زندانی شدن سجاد پسر او و دستگیری وکیل او، با بریدن رگ دست بوسیله شیشه شكسته، دست به خودکشی میزند اما ماموران او را به بیمارستان میرسانند و او از خودکشی نجات پیدا میکند.
تجاوز كننده به 30 زن و دختر تبرئه شد!  حكم تازه شعبه 79 دادگاه كیفری استان تهران، مبنی بر تبرئه عقرب سیاه، بهت و شگفتی همگانی را به دنبال داشته است.
هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست خبرگان شرکت می کند

برای خواندن ادامه اخبار و گزارش اینجا را کلیک کنیم.


قویترین نرم افزار فیلترشکن + لینک دانلود لینک مستقیم جدیدترین ورژن این نرم افزار
این سلاح خیلی ساده س و توی جیب جا میشه و منع قانونی نداره
یعنی اگر بر فرض توی راهپیمایی بگردنتون نمیتونن بگن اینا جرمه چون فقط تشکیل شده از یک اسپری دئودورانت و یک فندک
کوره ای(اتمی)
ویدیو کلیپ
شلیک به مردم و اعتراض مسافران اتوبوس / ویدیو کلیپ هایی تازه منتشر شده از تظاهرات روز ۲۵ بهمن
25bahman-freedom-تظاهرات میلیونی.mp4
ویدیو کلیپ-زمانی کوتاه وقتی که مردم متوجه شدند اجازه برای تجمع داده شده و تظاهراتی میلیونی از میدان انقلاب به سمت آزادی و قبلش شکل گرفت که ناگهان مزدور های رژیم وحشیانه حمله کردند.
http://www.mediafire.com/?wcscevasd8by7cc
25bahman-25بهمن سوت مردم-soot.mp4
ویدیو کلیپ  شلیک به مردم و اعتراض مسافران اتوبوس - دقیقه ۱:۴۰
http://www.mediafire.com/?xn7ix1ftcbjuufw
ویدیو کلیپ  حضور معترضان در خیابان اسکندری تهران

دوستان پژمان نوری زاده: 5 ماه است که هیچ اطلاعی از او نداریم! لطفا هر کسی خبری از او دارد به ما اطلاع دهد.
پژمان نوری زاده فرزند احمد متولد 12 دی ماه 59
پژمان نوری زاده، فوق لیسانس فیزیک گرایش پلاسما، ازدانشگاه صنعتی شریف تهران. دقیقا نمیدونم. ازنفرات اول اعتماد ملی بوده، وسابقه سه بار دستگیری داشته ولی حداکثر زمانش یکماه بود. آخرین مرتبه دستگیری پژمان نوری زاده، به تاریخ ارومیه 2 مرداد 89 و در شهرستان ارومیه است. تقریبا 2 روز بعد فرستادنش به زندان اوین، وآخرین خبری هم که داشتیم، این بود که شدیدا شکنجه شده است، وحتی مقدار زیادی مواد مخدر بهش تزریق کرده بودند، که تا اعتراف به جاسوسی نماید. الان میشه گفت 5 ماهه خبری ازش نداریم. در صورت اطلاع از سرنوشت پژمان به آدرس زیر ایمیل بفرستید:
just_think89@yahoo.com
شرمندتم اسراییل! من از الان بهت احترام میگذارم.تو حداقل مردم خودت رو نمیکشی! (اظهار نظر يکی از معترضين بحرينی در حين تظاهرات)
بازداشت بيش از ۸۰ دانشجو در هفته های اخير، دانشجونيوز
در آستانه برگزاری مراسم روز بيست و پنجم بهمن ماه، پيمان عارف فعال سابق دانشجويی دانشگاه تهران با مراجعه مأموران امنيتی به منزل وی بازداشت شد. پيش از اين نيز محمد ايلخانی‌زاده دانشجوی کار‌شناسی ارشد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در پی احضار به سازمان فضايی نيروهای مسلح در جريان رسيدگی به پروندهٔ کوی دانشگاه تهران در تاريخ ۱۸ بهمن بازداشت شد و به بند دو-الف زندان اوين انتقال يافت. پيش از آن نيز هيوا مجيد‌زاده در ارتباط با همين پرونده، در تاريخ ۲۲ ديماه بازداشت شده بود.
هومن نعمتی فعال دانشجويی دانشگاه مازندران نيز در تاريخ ۲۹ ديماه در پی احضار و مراجعه به حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران مورد بازجويی قرار گرفته و سپس بازداشت و به اداره اطلاعات مازندران منتقل شد و هم اکنون در زندان اداره اطلاعات مازندران (شهيد کچوئی) نگهداری می‌شود.
همچنين روز ۲۳ بهمن ماه جاويد فخريان فعال دانشجويی دانشگاه تهران و يکی از مديران ستاد ملی هشتاد و هشت مجازی و زهرا افتخاری و زهرا شريف از اعضای انجمن اسلامی دانشکده داروسازی دانشگاه تهران بازداشت شدند.
روز بيست و پنج بهمن با اوج گرفتن تجمعات اعتراضی در سراسر کشور و برگزاری راهپيمايی‌های اعتراضی، موج بازداشت دانشجويان شدت گرفت.
ابوذر رستمی دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تهران و احسان شفاهيان دانشجوی دانشکده متالورژی و بيش از ده تن از دانشجويان ديگر دانشگاه تهران در ميان بازداشت شدگان روز ۲۵ بهمن بودند. آينده الماسی دانشجوی مديريت دانشگاه تهران در حالی که برادرش البرز الماسی در زندان به سر می برد از بازداشتی های اين روز در دانشگاه تهران بوده است. لازم به ذکر است احسان شفاهيان در روزهای گذشته آزاد شد.
همچنين روز يکم اسفند حبيب فرحزادی و سهراب جعفری نيز بازداشت شدند که حبيب فرحزادی پس از ساعاتی در بامداد روز دوم اسفند آزاد شد.
محسن غمين دانشجوی دانشگاه پلی تکنيک که در پی برگزاری مراسم روز دانشجو در ۱۳ آذر ماه سال گذشته بازداشت شده بود، بيست و سوم بهمن ماه برای اجرای حکم دو سال حبس تعزيری خود را به زندان اوين معرفی کرد.
بيش از ۱۶ نفر از دانشجويان دانشگاه شريف نيز در روزهای گذشته بازداشت شدند. امين مهدوی، شقايق حيرانی، فرزانه کرمی، پوريا نادری، سامان فرحت، محمد نراقی، محمد سلحضور، عارف بلند نظر، سياوش جباريان، شيما وزوايی، نادر رضايی و از اعضای شورای صنفی دانشگاه شريف احسان احسانی در ميان اسامی بازداشت شدگان بودند. همچنين پنج تن از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شريف به نام‌های علی اکبر محمدزاده، جواد سوهانکار، علی مرشدلو، اميرهوشنگ نوايی و محمد افخمی نيز بيست و پنجم بهمن ماه پس از خروج از دانشگاه بازداشت شدند. لازم به ذکراست شقايق حيرانی، فرزانه کرمی، پوريا نادری، نادر رضايی و احسان احسانی در روزهای گذشته آزاد شدند.
حسين سالمکار از ديگر اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شريف نيز روز سی‌ام بهمن ماه در پی مراجعه مأموران امنيتی به منزل وی بازداشت شد.
محسن برزگر از اعضای منتخب دفتر تحکيم وحدت در انتخابات سال گذشتۀ اين اتحاديه و حسين ضامن ضرابی، دانشجويان دانشگاه نوشيروانی بابل روز ۲۵ بهمن ماه پس از خروج از دانشگاه بازداشت شدند. همچنين روز يکم اسفند ماه ايمان صديقی دبير سياسی انجمن اسلامی دانشگاه نوشيروانی نيز بازداشت شد. علی يزدان پناه و سارا باقری دو فعال دانشجويی ديگر دانشگاه صنعتی نوشيروانی بابل نيز در يکم اسفند ماه بازداشت شدند.
پس از شهادت صانع ژاله، دانشجوی دانشگاه هنر، دانشجويان دانشگاه هنر دست به تجمعات اعتراضی زدند و در پی مراسم تشييع جنازۀ وی بيش از ده تن از دانشجويان دانشگاه هنر بازداشت شدند. فتانه رهقی، دانشجوی تئا‌تر و فراز سرابی، عنايت صحرايی، علی صديقی، مهرداد ميرزايی، محمد طيب طاهر دانشجوی کار‌شناسی ارشد کارگردانی تئا‌تر، و فراز فشارکی، حميد حسينی، دلارام قهرمان در ميان دانشجويان بازداشتی قرار داشتند.
روز يکم اسفند در پی يورش نيروهای امنيتی به دانشکدۀ علوم دانشگاه خواجه نصير الدين طوسی بهنام مومنی، علی محبی، سينا جمولی، سعيد ابريشمی و يکی از دانشجويان رشته فيزيک بازداشت شدند. همچنين سپهر صاحبان يکی ديگر از دانشجويان اين دانشگاه به دنبال برگزاری تشييع جنازه شهيد ژاله در روز ۲۶ بهمن ماه بازداشت شد.
در مشهد نيز حسين احمدنژاد، امير شيبانی و علی رزاقی، فرزانه نجارنژاد دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد و مرتضی باقرزاده دانشجوی دانشگاه پيام نور مشهد روز بيست و پنج بهمن بازداشت شدند. گفتنی است فرزانه نجارنژاد به خاطر فعاليت‌های سابقش در حوزه مسائل زنان به دو ترم محروميت تحصيلی محکوم شده بود و صبح روز بيست و پنجم با مراجعۀ مأموران امنيتی به منزل پدريش بازداشت شد. احسان کاهوکار، محمد غفاريان، علی منصوری و محمد هرمززاده چهار دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد روز اول اسفند ماه بازداشت شدند که هم اکنون در بازداشتگاه اداره اطلاعات مشهد زندانی هستند. علی صابری، فعال دانشجويی دانشگاه فردوسی مشهد، نيز اول اسفند و در حالی که در کلاس درس بود، توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شد.
در ميان دانشجويان بازداشتی دانشگاه آزاد تهران مرکز محمد باقری روز ۲۵ بهمن و سعيده عسگری و فرناز کمالی روز يکم اسفند بازداشت شدند.
در شهرکرد نيز سه دانشجو به نام های علی مرادی، دبير سياسی انجمن اسلامی، کورش بنايی و رضا شاکری از فعالين دانشجويی دانشگاه شهرکرد روز ۲۵ بهمن ماه بازداشت شدند.
همچنين روز ۲۵ بهمن ماه سعيد سکاکيان و فرهاد فتحی دو تن از دانشجويان دانشگاه بين المللی قزوين نيز بازداشت شدند.
ميثاق افشار دانشجوی بهايی دانشگاه شهيد بهشتی بامداد روز ۲۶ بهمن در پی مراجعه مأموران امنيتی به منزل پدری‌اش بازداشت شد.
حاجيعلی کمالی، احمد نازکی، داريوش جلالی و وحيد رفيعی، دانشجويان دانشگاه ياسوج روزهای ۲۸و ۲۹ بهمن ماه بازداشت شدند که با آزادی احمد نازکی و حاجيعلی کمالی، دو دانشجوی ديگر در زندان مرکزی اطلاعات ياسوج نگهداری می‌شوند. همچنينی امين خسروی ديگر دانشجوی دانشگاه ياسوج می‌باشد که روز ۲۷ بهمن بازداشت شد.
اميد عبادی دانشجوی مقطع کار‌شناسی ناپيوستۀ عمران دانسگاه آزاد سنندج روز ۲۸ بهمن ماه در حاليکه در جلسه کنکور کار‌شناسی حضور داشت بازداشت شد.در ميان اساتيد دانشگاه‌های کشور نيز دکتر علی اکبر عليزاد، مدير گروه سينمای دانشگاه هنر، روز ۲۶ بهمن ماه در پی برگزری تشييع جنازه صانع ژاله و عبدالله صدری عضو هیأت علمی دانشگاه پلی تکنيک بيست و پنجم بهمن ماه به دنبال شرکت در تجمعات اعتراضی ۲۵ بهمن ماه بازداشت شدند.گفتنی است که بر اساس برخی گزارش ها تعداد دانشجويان بازداشت شده در هفته های اخير بيش از اين تعدادی است که در بالا ذکر شده است
۲۰۱۱ از عوامل سرکوب در روز 25 بهمن و 1 اسفند شناسایی شد.  عکسی که مشاهده می کنید، مربوط است به "مهدی رضائی " معرف به حاجی رضائی به شماره شناسنامه 3810 - نام پدر: احمد و ساکن تهران است و در سازمان حلال احمر مشغول کار بوده و از عوامل اطلاعات سپاه و بسیجی فعال است. وی نقش بسزای در هدایت و استقرار نیروهای لباس شخصی در سرکوب مردم تهران در روزهای 25 بهمن و 1 اسفند بخصوص در غرب تهران بر عهده داشته است. اطلاعات مربوط به وی توسط مبارزین که در نیروهای بسیج و لباس شخصی نفوذ کرده اند. جمع آوری شده است. از همه یاران سبز خواهشمند ام در صورت شناخت وی اطلاع از محل سکونت او در بخش کامنت ها آدرس او را اضافه کنید. و این پست را در وبلاگ خود قرار دهید. دوستان نیز قول داده اند از مقر بسیج افراد بیشتری را افشاء کنند.

یک لباس شخصی در حال فیلمبرداری از رهگذران در تظاهرات ۱ اسفند تهران/ شناسایی کنید
سروش در اوج قدرتش در بستن دانشگاه‌ها!!

سفارت ایران در لیبی، فوری: برخی افراد که امام موسی صدر حال آنها را می پرسد جهت اقدام مقتضی ارسال میگردد : 1. بهشتی یا پسرش 2. مطهری یا پسرش 3. رفسنجانی 4. میرحسین موسوی 5. مهدی بازرگان 6. یدالله سحابی 7.ابوالحسن بنی صدر 8.عزت الله سحابی 9. صادق قطب زاده 10.صادق طباطبایی 11. موسوی اردبیلی جواب از تهران : ایشان را هم به آنها ملحق کنید. مفهوم بود؟
به گزارش ایلنا، حورا صدر فرزند امام موسی‌ صدر در کنفرانس خبری که پیش از ظهر امروز در دفتر موسسه امام موسی صدر برگزار شد‏، با بیان اینکه در شرایط حساسی به سر می‌بریم، اظهار داشت: ۳۳ سال است که ما از غیبت امام موسی‌ صدر رنج می‌بریم و خود ایشان نیز از اینکه از صحنه فعالیت‌های خود و جهان اسلام و به دوش کشیدن مسئولیت‌های رهبری خود دور است، رنج می‌برد.
موسی صدر بزرگترین مانع برای امام نامیده شدن خمینی بود و برای تکمیل پروژه مصیبتی که در 1357 بسر مردم ایران آمد نیست و نابود شدن وی لازم بود. وی از طرفی دوستی های بسیار عمیقی با سران کشورهای اروپائی مانند آلمان و فرانسه و ایتالیا و همچنین روابط دوستانه ای با سران ایالات متحده داشت. شاید در سایه این دوستی ها پروژه نابودی وی به حبس دائم تبدیل شده باشد!

هیچ نظری موجود نیست: