۱۱ اسفند، ۱۳۸۹

آخرین خبر لحظه به لحظه 10 اسفند- مبارزه؟ ادامه داره...

فیلم / جنگ خیابانی در شیراز ، 10 اسفند استقلال آزادی جمهوری ایرانی فیلم
اين راه ناگزير به آزادي ختم ميشود  درود بر تمام شما ايرانيان با غيرتي که امروز نشان داديد ايران و ايراني زنده است و خواب ديکتاتور را هر روز پريشانتر از روز قبل ميسازند. يک ساعت پيش رسيدم خونه، جاي همه ي با غيرتها خالي بود جمعيت موج ميزد و حرکت ميکرد نه اشک آور ، نه ظربه هاي باتوم و نه دشنامها هيچ کدام نتوانست خللي بر اراده اين دلير مردان و شير زنان وارد کند تو گوئي هر ظربه ي باتوم مزدوران تيشه ايست بر ريشه ي خودشان، ترس و حقارت در نگاهشان موج ميزد، مثل سگهاي ولگرد از اين سوي به آن سوي مي دويدند و صداي پارسشان بيشتر نشان از ترسشان داشت. مانند هميشه کودکان 12-13 ساله هم بودند
اسامي شهداي 10 اسفند به دنبال اعتراضات امروز 10 اسفند در تهران و شهرهاي مختلف يك دانشجو دانشگاه اهواز به نام محمد پيروزمند به شهادت رسيد. همچنين يك دختر در شيراز نيز شهيد شد.
تک عکس/ پلاکارد در اتوبان نیایش, تهران، ۱۰ اسفند : دیکتاتور به پایان سلام کن
مردم طرابلس: ”قذافی ما تو را به خاک خواهیم سپرد“
من که عقلم به جایی نمیرسه ! شما کمک کنین .. طرحی ، چیزی بدین ... یه اعتصاب کوچیک ، یه هماهنگی تو دانشگاه ..خلاصه یه کاری بکنین .. اصلا یه فراخوان برای پس فردا بدین ! اشتباه بزرگی داریم میکنیم که به حکومت 1 هفته فرصت میدیم که با خیال راحت نقشه هاش رو بکشه ! همین !
شهر آزاد شده البیدا یک زن را به‌ریاست شورای شهر برگزید
۱۰اسفند گسترده ترین حرکت اعتراضی درطول یکسال اخیربود / حرکت بسوی سه شنبه 17 اسفند برای یک حماسه سبز تر دیگر
مردم راه مقابله با خشونت و ایجاد هراس را آموخته اند
فریاد جوانی دلیر مردم را از ترس باز میدارد
درگیری شدید مردم و نیروهای امنیتی در اسلامشهر - خبرها حکایت از آن دارد که در اسلامشهر درگیری شدیدی بین ماموران و معترضین رخ داده است و در این درگیری ها نیروی انتظامی با تلفات شدیدی روبرو شده است.
جوانان اصفهاني درتقاطع خيابان حسين آباد و خيابان وحيد يك موتورسيكلت بسيج را به آتش كشيدند
مرگ بر دیکتاتور 10 اسفند 89 شیراز  فیلم دیگری از شیراز 
آخرين گزارش از اعتراضات شهرستانها در دهم اسفندماه
دانشجو آنلاين: تظاهرات و درگيري در كرمانشاه, بنا به گزارشات دريافتي عصر امروز در خيابان نوبهار كرمانشاه تظاهرات اعتراضي صورت گرفته بوده كه منجر به درگيري با نيروي انتظامي گرديده است.
آژانس ايران خبـــــــــــــر: كرمانشاه نيز امروز ناآرام بوده است. عصر امروز سه شنبه در خيابان نوبهار كرمانشاه بين مردم و نيروي انتظامي درگيري رخ داده است. همچنين درگيري هاي پراكنده اي در اطراف ميدان فردوسي ميان نيروي انتظامي و جوانان جريان داشته است.
گزارش و اخبار لحظه به لحظه جنبش سبز
مدير پلاكفا كيست؟ "احسان پارسامهر" كه سايت پلاكفا از او به عنوان مدير و موسس خود نام برده، يكي از اشخاص نزديك به حاج منصور ارضي (مداح آيت الله خامنه اي) و از نيروهاي انصار حزب الله است
مهم!، مهم!،مهم!  توجه > فيس بوک به سيستم آدرس يا همان مکان ياب جی پی اس و گوگل مپس (نقشه ماهواره اي گوگل) وصل شده و شما تا درب منزل قابل شناسايی هستيد. برای از کار انداختن اين امکان (مشکل) آموزش تصويری زير رو دنبا...ل کنيد و اين موضوع را به اطلاع دوستان برسانيد برای از کار انداختن اين امکان از پرفايل شخصی به ...ترتيب آموزش زير را دنبال کنيد... برای از کار انداختن اين امکان از پرفايل شخصی به ...ترتيب آموزش زير را دنبال کنيد
How To disconnect GPS Tracking System from yourFacebookProfile :
1 - Account
2 - Privacy Setting
3 - Customize settings
4 - Things others share ==> Friends can check me in to Places
...5 - Edit setting
6 - Disable + Okay
برای خواندن ادامه مطلب روی کلمه اینجا کلیک کنیم



صفحه فیس بوک منیرو روانی پور:میر حسین موسوی زیر شکنجه ست.باید فردا هم بیایم باید هر روز بیایم اوضاع خیلی خرابه اینها تا هفته دیگه میرحسین رو زیر شکنجه می... میر حسین موسوی زیر شکنجه. می خواهند از او اعتراف تلویزیونی بگیرند. هنوز مقاومت می کند. خبر جدی و دقیق است.
فرکانس جدید بی بی سی فارسی و سیمای آزادی بدون پارازیت بر روی ماهواره یوتلست۱۰۷۶۲ - V - 22000
BBC Report - 1 March 2011 - Iran protests today with new footages
10 esfand rally iran protestors voa : حرکت مردم به سمت زندان حشمتیه برای آزاد سازی میرحسین و کروبی - احتمال انتقال سران جنبش - آتش زدن دو عدد ون ناجا در میدان انقلاب
CNN Report مصاحبه سی ان ان با یکی از مزدوران رژیم پروفسور مرندی ، ۱۰ اسفند
Professor Mohammad Marandi of Tehran University says the current Iranian regime is very different from Gadhafi's Libya.
Marandi is a bastard!

هیچ نظری موجود نیست: