۱۷ اسفند، ۱۳۸۹

آخرین خبر لحظه به لحظه 17 اسفند- ما صد ساله پای آزادی وایسادیم...

فاطمه کماندو های رژیم! استوار یکم پروین حسینی شماره پرسنلی : 80124654 عضو دایره عملیات معاونت اطلاعات ناحیه انتظامی تهران بزرگ ساکن محله اتابک تهران
ضرب و شتم یک دختر به زمین افتاده با لگد و باتوم توسط دو مامور نقابدار
فیلم ساختگی میزنه. نه اینکه از آخوندا این کارا بر نمیاد. این فیلم مشکوک میزنه. به نظر منم خالی بندیه
فیلم 17 اسفند، ساعت 5 روبروی حسینیه ی ارشاد، نزدیک میدان مادر ساعت 5 میدان مادر نیروهای ضد شورش کمی مستقر شده اند. کم کم دارد ترافیک ایجاد می شود. نیروهای لباس شخصی د ساعت 5:30 در حال فیلمبرداری از عابرین با دوربین هستند. به پاساژهای میدان مادر و بوتیک ها دستور داده اند که تعطیل کنند. در خیابان شریعتی نیرو چیده اند. فیلم ذیل مربوط به ساعت 5 از همان مکان است. همچنین میدان ونک در ساعت 6 به بسیجی های نوجوان سپرده شده است. اما اوضاع آنجا به نسبت میدان مادر عادی تر است
فیلم - ضرب وشتم مردم توسط نیروهای پلیس ۱۷ اسفند
فیلم دیگر - حمله پلیس به مردم ۱۷ اسفند
تهران - ساعت 8شب /هزار و هشتصد تا موتور سکیلت فقط در ضلع جنوب غربی پارک لاله مستقر هستند
تهران1900- خیابان کارون مردم جمع شده اند و شلوغ است و مامورین نیز هستند . در پل گیشا نیروهای رژیم تجمع کرده بودند
تهران 1915 - میدان ونک شلوغ بود و هم مردم و هم نیروهای سرکوبگر تا حدود ساعت1900 در میدان بوده اند طوری که مغاز ه ها مجبور شدند تعطیل کنند
تهران1815 - در خیابان اسکندری بدلیل ازدحام جمعیت برای تظاهرات، مزدوران تیراندازی هوایی کرده اند تا مردم متفرق شوند. در میدان محسنی در 2طرف خیابان پر از ماشین است و ماشینها به عنوان اعتراض شروع به بوق زدن کرده اند,نیروهای امنیتی آنها را متفرق میکنند.
سرکوب وحشیانه زنان و بازداشت شماری از آنان گزارش خبرنگار ما از تهران: عصر امروز حدود ساعت شش جمعیت زیادی از معترضان در پیاده روهای خیابان آزادی در تقاطع توحید - آزادی حضور داشتند. جمعیت تا حدی بود که کنترل اوضاع از دست نیروهای امنیتی خارج شد. در همین هنگام یورش وحشیانه نیروهای موتورسوار پلیس ضد شورش به داخل پیاده رو سبب متفرق شدن جمعیت گردید. اتوموبیل ها با بوق های ممتد به این اقدام وحشیانه اعتراض نمودند و عده ای از زنان نیز شروع به شعار دادن کردند. بلافاصله نیروهای لباس شخصی با هجوم وحشیانه به داخل جمعیت، عده ای از زنان را بیرحمانه با مشت و لگد دستگیر کرده و به داخل خودروهای خود انداختند. تعدادی از زنان نیز که پیش از آن دستگیر شده بودند در این خودروها حضور داشتند. ماموران حکومتی همچنین در مقابل پارک اوستا در خیابان آزادی تیرهوایی شلیک کردند تا با ایجاد رعب و وحشت، جمعیت را متفرق کنند. پلیس ضد شورش نیز چندین بار اقدام به پرتاب گازاشک آور بسوی تظاهرکنندگان کرد. شرایط امنیتی شدیدی نیز در اطراف پارک لاله و پارک دانشجو برقرار بود و به جرات می توان گفت که این دو منطقه تبدیل به یک پادگان نظامی شده بودند. از نکات مهم تظاهرات امروز استفاده حکومت از نیروهای «لباس شخصی زن» بود. این زنان با چادرهای مشکی در دسته های سه تا پنج نفره از زیر پل کالج تا دانشکده دامپزشکی در سر تمام چهارراه ها مستقر شده بودند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در تظاهرات امروز افزایش ساز و برگ و ادوات نظامی و سرکوب در دست نیروهای بسیج و لباس شخصی ها بود. همچنین بیش از پیش حضور نوجوانان کم سن و سال در میان نیروهای بسیج مشاهده می شد.
میلاد فدایی، فعال دانشجویی و دانشجوی مهندسی معدن دانشگاه آزاد اسلامی امروز ظهر در میدان فردوسی تهران بازداشت شد.
لقمان قدیری، دانشجوی دانشگاه شیراز بازداشت شد
دانشجو آنلاين: بنا به اخبار دريافتي از تبريز اعتصاب طلا فروشان بازار تبريز از امروز شروع شده است ماموران به مغازه ها هجوم آورده ودفاتر و وسايل مغازه داران را برده اند كه بازاريان دست به اعتصاب زده اند.
امروز 17 اسفند 89 و چند نکته نکات جالب توجهی از لشگرکشی حکومتی امروز در خیابان ها دیده می شود.
1- حضور چشمگیر زنان مثلا بسیجی با چادر در اطراف دانشگاه تهران و انقلاب به منظور دفع احتمالی زنان معترض
2- حضور چشمگیر نوجوانان 13-14 ساله با باتوم و چوب به منظور مقابله با مردم (مردمی که حداقل سن آنها با این نوجوانان 10 سال اختلاف دارد - )
3- پوشاندن پلاک اتومبیل های سپاهی پشتیبانی کننده از نیروهای حکومتی (این کار رو نفهمیدم از ترس چی انجام دادن؟؟!!)
4- پوشاندن تدارکات خصوصا آبمیوه و ساندیس زیر پتو و مراقبت چند نفر از آذوغه ها .....
5- تغییر شکل نیروهای لباس شخصی با صورت های تیغ زده و موهای ژل زده (اما همشون از سر عقده بیسیم ها رو تو دستشون میگیرن تا مردم یه جورایی متوجه بشن)
دانشجو آنلاين: دانشجويان دانشگاه زاهدان به مناسبت روز جهاني زن اقدام به نصب و توزيع پوسترهايي به اين مناسبت در دانشگاه كردند, به تصاويري در اين رابطه توجه كنيد:
نقش حسین طائب در ماجرای ترانه موسوی قطعی است
Libyan security men execution for refusing to kill protesters اعدام الأمن اليبي
در این ویدیو که امروز بدست خبرگزاری الجزیره رسیده است ، نظامیانی را نشان میدهد که با دستهای بسته با گلوله ای بر سر اعدام شده اند. اینها نظامیانی هستند که دستور شلیک به مخالفان قذافی را انجام نداده اند و به خاطر این اعدام شده اند. این فیلم فشار بر کشورهای غربی برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز آسمان لیبی را بیشتر میکند.

۲ نظر:

طیفور گفت...

لاری کینگ: بزرگترین چالش در پیش رو که باید بر آن پیروز شویم کدام است؟
استیون هاوکینگ: به گمان من بزرگترین چالشی که با آن روبرو هستیم از غریزه‌های تجاوزطلب و خوی درازدستی بشر بر می‌خیزد. در روزگار غارنشینی، این‌ها برتری‌هایی به ما دادند که انگیزه بقا و ماندگاری‌مان شد و با انتخاب طبیعی داروینی، در ژن‌های ما رمزگذاری گردید. اما با جنگ‌افزارهای هسته‌ای، این غریزه‌ها و خوی درازدستس ما را به نابودی تهدید می‌کند. ما فرصت زیادی نداریم که به امید آن بنشینیم که تکامل داروینی این خو را از ما بستاند. ما باید از مهندسی ژنتیک بهره گیریم…
____________
متأسفانه هاوکینگ از ذکر این نکته غفلت می‌ورزد که این غرائز در مردان بیشتر است و به همین دلیل هم تقریباً همه جنگ‌ها، جرم‌ها و جنایات کار ما مردان بوده است!

Rosa گفت...

سلام عزیز جان،
من با اجازه بهت لینک دادم و به بلاگر هم خوشامدی. من در پست جدید مصاحبه را گذاشتم. فرگشت را هم معرفی کردم کار ترجمه و سلیقه شان خوبه البته چند تا فیلم داره راجع به اسلام که باید انتقادی دید. من رو یاد فاشو های ایکس مسلم و آنتی دویچ انداخت.
هیچ گلی بی خار نیست!
با آرزو های خوب و پست های بهتر
رزا