۲۲ اسفند، ۱۳۸۹

4 شنبه سوری در حاشیه!

عشق، مبارزه، آزادی
فیس بوک : مسیرها پیشنهادی چهارشنبه سوری
مسیرهای چهار شنبه سوری ۳۰ شهر و استان ایران
سایت شکار بسیجی

رمز گشايي نامه منسوب به فرزندان رهنورد و موسوي، در ديدار با مادر و پدرشان
اصل نامه را حتماً خواندهايد و گمانم نيازي به تکرار نيست، اگر نخوانده ايد از اينجا ميتوانيد بخوانيد.
توجه شما را به چند جمله از نامه جلب ميکنم:
1. بعد از گرفتن قول و قرار و تاکید بر مطرح نکردن مباحث سیاسی وارد خانه ای که در پاستور بود شديم.
2. فرد امنیتی بود که حق به جانب و گویی که جزوی از اعضای خانواده است میان ما نشسته بود و با اظهار نظرها ادامه حرفها را به دلخواه خود خاتمه می داد.
3. ضیافت شاهانه ای بود که با میزی پر از میوه وچای و نوشیدنیهای متنوع صورت گرفته بود.
4. پدر با حساسیت ویژه ای تاکید کرد که روز بیست و پنجم بهمن، یعنی آغاز بی خبری ما از آنها در یورش ماموران امنیتی به خانه بسیاری از اسناد و مدارک دوران نخست وزیری که نمی بایست جز دست ایشان باشد ضبط گردیده است.
5. فشار نیروهای امنیتی برای مسکوت نگه داشتن این موضوع برای ما ابهام برانگیز است.
6. ما هرگونه اطلاع و خبر جدید را همچون پدرمان از طریق سایت کلمه در زمان های مقتضی به اطلاع ملت شریفمان خواهیم رساند
دوستان، موسوي و کروبي را به بند کشيدهاند، بازي امنيتي رژيم پايان ندارد. اين نامه منسوب به فرزندان موسوي و رهنورد را فرد ديگري نوشته است. حرفهاي ديشب نوريزاده در تفسير خبر، پاسخي است براي آنان که ميپرسند اين نامه چرا امروز منتشر ميشود.
جمله شماره 1 و 2 را دوباره بخوانيد، شرط ديدار اين بوده که سخني از سياست به ميان نيايد اما فردي ادامه حرفها را به دلخواه خود تغيير داده است! کدام حرفها؟! در يک ديدار خانوادگي، که حرفي هم از سياست به ميان نميآيد کدام حرفها به دلخواه فرد امنيتي تغيير ميکند؟
جمله شماره 4، با وجود اينکه قرار بر عدم طرح مسائل سياسي در ديدار بوده است، اما گويا پدر ميگويد اسنادي داشته است که نبايد دست کس ديگري جز ايشان باشد و اکنون پدر اين اسناد را از دست دادهاست و نميتواند سر افشا يا عدم افشاي اسناد اول انقلاب معاملهاي کند.
جمله شماره5، ميگويد اگر تا امروز از اين ديدار چيزي گفته نشده به خاطر فشار نيروهاي امنيتي بوده. آيا در قاموس جمهوري اسلامي ميگنجد که جامعهاي ملتهب از دستگيري رهبرانش را با انتشار خبر ديدار با خانواده از التهاب در نياورد؟ امروز در آستانه چهارشنبه سوري، اين نامه منتشر ميشود تا فشار نيروهاي امنيتي کاهش يابد! همان نيروهاي امنيتي که در جهت عدم انتشار خبر فشار ميآوردند!
جمله شماره6، اينجا ديگر کار را خراب کرده! تاکيدي با اين شدت بر اينکه همچون پدرمان از طریق سایت کلمه اطلاعرساني ميکنيم، هدف اصلي نگارش اين نامه را ميرساند. و آن تلاش براي اعتبار بخشيدن مجدد به وبسايت کلمه است، کلمهاي که دست مهاجراني و گنجي افتاده است.
اين نامه واکنشي بود به حرفهاي ديشب نوريزاده، مبني بر اينکه وزارت اطلاعات به سايت کلمه تفوذ کرده. دوستان، خوشحال ميشويد يا ناراحت، نميدانم اما اين نامه بوي "گنجي" ميدهد. مخصوصاً با ادبيات امنيتي کودکانهاش.
آن فرد امنيتي که با اظهار نظرها ادامه حرفها را به دلخواه خود خاتمه می داد نوريزاده بود. بايد به نگارندگان اين نامه گفت که جوانان سبز را دست کم نگيريد که سره را از ناسره خوب ميشناسند.
لطفا گول بازیهای حکومت رو نخورین این قضیه سایت کلمه بسیار مشکوک میزنه! طبق این خبر، نزدیک 1 هفته است اینها دیدار کرده اند، چرا باید الان و نزدیک 4شنبه سوری این خبر اعلام بشه؟ این بازی حکومت برای سرد کردن برخی افراد برای شرکت در برنامه 3شنبه است، هوشیار باشیم.
سایت کلمه زیاد قابل اطمینان نسیت، همونطور که در تفسیر خبر صدای آمریکا هم اشاره شد، افراد مختلف در این سایت خبر پست میکنند که 1کی از آنها وزارت اطلاعات است. گول این بازی های بچه گانه را نخوریم. من فکر میکنم نه تنها دختران ایشان با پدر و مادر خود دیدار نداشته اند، حتی حس میکنم دخترانشان بعد از آن بیانیه ای که دادند دستگیر و تحت مراقبت امنیتی هستند و راهی برای مصاحبه یا صدور بیانیه ندارند!
حتی نوشته شده مجبور به سکوت بودیم، اما سکوت را دیگر جایز ندانستیم! چی شده درست 2 روز مانده به 4شنبه سوری این سکوت شکسته شده؟
هوشیار باشیم و در دام این بازی های حکومت ضحاک نیافتیم
بعید است در خانه خود در پاستور باشند. به نامه دخترانشان دقت کنید.
فردا احتمالا عکس میرحسین با خامنه ای میزارن روی سایت در حال نسکافه خوردن
قضیه سایت کلمه داره بودار میشه :
ما هرگونه اطلاع و خبر جدید را همچون پدرمان از طریق سایت کلمه در زمان های مقتضی به اطلاع ملت شریفمان خواهیم رساند.  این یعنی چی؟ به نظر بازیه حکومت تا خوان چهارشنبه سوری پشت سر بزارن
اجبار زندانبانان برای تن دادن به این ملاقات پیروزی بزرگی برای مردم ایران است.
بوی شیره نمیاد؟
هوش و گوش خود را باز کنید بصورت ناشیانه ای دروغه ، با دقت متن رو بخونین ، این ساندیس خورا حتی یه کارشناس خبره هم ندارن حداقل این چاخانا رو باورمندتر بگن و در انتها بر سایت کلمه تاکید میشود!!!
قبلا که گفته می شد سایت کلمه توسط سردار فاتح در لندن اداره می شود !
الان هم که تقریبا 2 هفته است مشاور میر حسین موسوی روزه سکوت گرفته است !

كليپ جالب و زيبا و ديدني چهارشنبه سوري
كليپ  باید خروشید...
چهار شنبه سوری اعتراض، در همه ميدان ها، کوچه ها و پارک های کشور

۲ نظر:

طیفور گفت...

با سلام!
لطفاً در مورد نظرات پتر کروپاتکین درباره فرگشت و انتقاداتش از داروین هم مطلبی بنویسید.
با سپاس

Rosa گفت...

باشه عزیز جان
منابع آلمانی باید ترجمه بشه. اما مهمه. میرم دنبالش. البته نظریه داروین را نباید به اجتماع انسانی ربط داد!
تا بزودی
رزا