۱۰ اسفند، ۱۳۸۹

اولين گزارش از تهران در دهم اسفند:اصلا امروز حال و هوای شهر فرق داره


سه شنبه, 10 اسفند 1389 ساعت 06:11  ازميان نامه هاي رسيده به كانون :تهران، سه شنبه ۱۰ بهمن، ۹:۱۶ صبح. اصلا حال و هوای شهر فرق داره، تو مترو چشمهای مردم برق میزد، درها که بسته شد اولین جرقه رو طبق معمول یه دختر زد:"خوب امروز کیا میان ؟". مردم شاکی‌ بودن، مضطرب، انگار همه دیگه میدونند که این آخر خطه، امروز دیگه مثل تظاهرات‌های قبل نیست که بیایم بیرون و کشته بدیم و بریم خونه، امروز روز نهایی هستش، امروز دیگه این بازی مساوی نداره، یا ما میبریم یا اونا...
اصلا امروز حال و هوای شهر فرق داره,ما بيشماريم
وقت آن رسیده که لباس چرکین ولایت فقیه را از تن میهنمان در آوریم
گزارش اولیه از وضعیت میدان انقلاب در 10 اسفند ...ساعت 14  در حالیکه سه ساعت به موعد تعیین شده تظاهرات گسترده مردمی در جهت حمایت از رهبران جنبش باقیمانده میدان انقلاب بصورت کاملا امنیتی در آمده است. استقرار یگانهای ویژه در ضلع جنوبی و شمالی میدان و رفت وآمد موتورسواران یگان ویژه در خطوط ویژه نگاه همگان را به خود جلب نموده است.از سویی دیگر با بارش شدید باران امروز صبح و قطع شدن این بارش اندک اندک بر بار شلوغی این میدان افزوده می شود. یگانهای مستقر در میدان انقلاب تا لحظه تنظیم این خبر همه نیروی انتظامی بوده اند و از حضور نیروهای سرکوبگر بسیج و سپاه خبری نیست.
یگان ویژه با ماشینهای عجیب و غریب در میدان انقلاب مستقر است . ماشینهایی مثل بولدزر . دوستان به نظر می رسد حکومت خیلی ترسیده . باران می آید .
با باتوم بزنی ، با دسته چترم می کوبم تو فرق کله بی مخت. حالا از من گفتن بود.
ساتید و دانشجویان برق، مکانیک، معدن و پردیس فنی دانشگاه تهران کلاس‌ها را تعطیل کردند
در اعتراض به دستگیری میر حسین موسوی و مهدی کروبی و همسرانشان امروز تمامی کلاس های دانشگاه تهران نوسط دانشجویان و اساتید تعطیل شد، پخش کنید . دانشگاه در نخستین سه‌شنبه‌ی اعتراض: اساتید و دانشجویان برق، مکانیک، معدن و پردیس فنی دانشگاه تهران کلاس‌ها را تعطیل کردند
http://twitter.com/#!/25bahman
امروز اگر جمعیت میلیونی شکل گرفت نباید فرصت را از دست بدهیم । با توجه به اینکه از هفته پیش برای امروز برنامه ریزی کردیم و حالا که خبر دستگیری رهبرانمون مصادف شد با این روز و از طرفی جمعیتی برای تماشای فوتبال به میدان آزادی می آیند همه چیز برای تشکیل جمعیت میلیونی مساعد است । امروز فرصتی به وجود آمده که ممکن است هرگز در آینده به وجود نیاید و اگر به خوبی از آن استفاده نشود دوباره حکومت جنبش را سرکوب می کند و به آن مسلط می شود । شاید در روزهای بعد از انتخابات فکر می کردیم که با نشان دادن جمعیت میلیونی , آنها به خواسته های ما تن می دهند در نتیجه در 25 خرداد از توان ویرانگرخودمان استفاده نکردیم । اما دیدیم که این تصور رویایی بیش نبود و حکومت از فردای آن روز چگونه به جنبش مسالمت آمیز ما حمله کرد و تا کنون چه رویه ای را در پیش گرفته است।از آن عملکرد پشیمان نیستیم زیرا همیشه عقل حکم می کند که از در دوستی وارد شویم و بدون توصل به خشونت حق خود را طلب کنیم حال تجربه به ما نشان داد که با حکومتی بی نهایت نادان وسرکوبگر روبرو هستیم لذا از شما دوستان و همراهانم تقضا دارم امروز را از دست ندهیم و پس از شکل گیری جمعیت به طور هماهنگ به سمت نقاط حساس حکومت حرکت کنیم زیرا این حکومت تنها با یک حرکت تهاجمی سقوط خواهد کرد نه روش های مسالمت آمیز و فرسایشی ।
بی بی سی: 09:14 وضعیت اینترنت در ایران عادی گزارش می شود. در بیست ماه گذشته در بیشتر روزهایی که معترضان قصد راهپیمایی و تجمع اعتراضی داشتند، سرعت اینترنت کم و فیلترینگ وب سایت ها گسترده تر می شد. **** «فضای امنیتی تهران از روز دوشنبه» رادیو کوچه: تهران/ روز دوشنبه، ساعت 22: (گزارش مردمی) اوضاع تهران به شدت امنیتی است. وارد منازل شده و ماهواره‌ها را جمع کردند. پلیس در اکثر خیابان‌ها ایستاده است.09:14 وضعیت اینترنت در ایران عادی گزارش می شود. در بیست ماه گذشته در بیشتر روزهایی که معترضان قصد راهپیمایی و تجمع اعتراضی داشتند، سرعت اینترنت کم و فیلترینگ وب سایت ها گسترده تر می شد.
http://www.kanoonjb.com/
https://www.facebook.com/25bahman
http://daneshjouonline.com/
(گزارش مردمی)
طبق پیش بینی این سایت معتبر هواشناسی ساعت 2 بعد از ظهر به بعد هوا نیمه ابری و آفتابی خواهد بود.
شعار ۱۰ اسفند: سید علی گمشو صبح بارون تندتر بود الان نم نم می باره اگر سنگ هم بباره من در خیابان هستم
پیش شماره های تهران    پیش شماره های تهران دیگه 4 رقم هم از خودتون مایه بگذارین. سایتهای دگر.
مخرب ترین و موثر ترین سلاح مردم آزادی خواه ایران امروز: 1-هوشیاری و اتحاد...2-تلفن همراه با شارژ کامل (جهت تهیه عکس و فیلم از لباس شخصیها و تهیه گزارش اعتراضات...)
ازميان نامه هاي رسيده به كانون :بعضی‌ از لباس شخصیها خودشون رو به ابتدای صف مردم معترض میرسونن و با کوچیک‌ترین حرکت از جانبه نیروهای نظامی با وانمود کردن به اینکه خیلی‌ ترسیده اند و هراسون نشون دادن خودشون سعی‌ می‌کنن ایجاد ترس و وحشت را در میان مردم چند برابر کنند. و با حالتی که حسابی‌ جلب توجه می‌کنه پا به فرار میزرن و مدام فریاد میزدن فرار کنین فرار کنین!!!
در زمانی که در تظاهرات حضور دارید با دقت به چند نکته میتوانید حضور لباس شخصی های نفوذی را تشخیص دهید
اول : افرادی که دوربین موبایل خود را برای فیلمبرداری به سمت چهره ی مردم میگیرند به جای آنکه از صحنه ی درگیری فیلمبرداری کنند البته ممکن است ...در شرایطی شخصی تازه کار و ناشی که از مردم است اینکار را انجام دهد در این صورت به آن فرد ابتدا تذکر دهید و سپس با خارج کردن حافظه ی موبایلش گوشی را به او پس دهید توجه کنید حتما حافظه را از وی بگیرید تا امکان بازیابی تصاویر نباشد. دوم: به کفش های افراد توجه کنید برخی از لباس شخصی ها کفش های نظامی به پا دارند
سوم: افرادی که پیراهن خود را روی شلوار انداخته اند یا کت هایی بلندتر از معمول به تن دارند در صورت برخورد با این افراد سعی کنید به صورتی هوشیارانه با آن فرد تماس بدنی پیدا کنید و خیلی سریع دستهایتان را در اطراف کمر معمولا سمت چپ شکم و پشت و بغل بدنش بکشید تا مطمئن شوید اسلحه یا بی سیم نداشته باشد چهارم: گاهی اوقات لباس شخصی های نفوذی علائم و نشانه هایی را با هم و با موتور سواران رد و بدل میکنند پس اگر چنین صحنه ایی را دیدید بدون شک آن فرد یک لباس شخصی نفوذی است. پس از شناسایی لباس شخصی های نفوذی آنان را بلافاصله بازداشت کنید و با گرفتن وسایل همراهش و کارت شناسایی به علاوه ی عکسی از چهره اش او را رها کنید. و با انشار هویت و تصویر آنان را افشا کنید
رسانه هاي نزديك به ميرحسين موسوي و مهدي كروبي مي گويند اين رهبر معترضان ايراني به زندان حشمتيه منتقل شده اند. نام اين زندان كمتر در خبرها شنيده شده است. آيا اين همان زنداني است كه در مجاورت وزارت دفاع قرار دارد؟
آنچه كه رسما زندان حشمتيه ناميده شده پشت وزارت دفاع و انتهاي خيابان دبستان قرار دارد؛ در مجاورت بزرگراه شهيد صياد شيرازي.
باید دانست که لباس شخصی ها بسیار آسیب پذیزند و معمولا از پشتیبانی پلیس برخوردار نیستند. من با توجه به اینکه در نیروی انتظامی خدمت سربازی انجام دادم و در بطن ماجرای 18 تیر سرباز بودم مواردی رو می خوام اضافه کنم:
1- معمولا پرسنل نیروی انتظامی در هر سطحی که باشن از امکانات سازمانی نهایت استفاده رو می کنن، برای همین حتی وقتی می خان با لباس سازمانی نباشن هم از شلوار و کفش سازمانی استفاده می کنن، شلوار که سبز هست و معمولا پارچه ی مرغوبی هم داره، و مخصوصا کفش ها نشانه ی خیلی خوبی برای شناسایی عوامل لباس شخصی نیروی انتظامی هست، چون به هر حال تعویض کفش مشکل هست و معمولا اینها از محل کار سازمانی به ماموریت فرستاده می شن، کفش های سازمانی - غیر از پوتین - کفش های ساده مشکی جلوگردی هست که معمولا ساخت شرکت بلاست، اگر کمی دقت بشه خیلی راحت قابل تشخیص هست و تقریبا صد در صد کمک می کنه.
2- خودرو هایی که پلاکهای عجیب دارن و معلوم نیست مربوط به کدام شهر هستند - پلاک تهران نیستند - چون معمولا خودرو های شخصی که در ماموریت ها استفاده می شن از خودروهای مصادره شده هستند که معمولا از قاچاقچی ها و ... در شهرستان ها به دست اومده.
3- عوامل مخفی معمولا پیراهنشان را روی شلوار می اندازند تا دستبند یا بی سیم و سایر تجهیزاتشان مخفی بماند
4- هرگز تصور نکنید که عوامل مخفی باید تیپیکال و با ویژگی های ظاهری که در ذهن داریم باشد، خیلی از این عوامل با ظاهری کاملا فریبنده به ماموریت اعزام می شوند.
5- گاهی اوقات و در موارد خیلی ضروری ممکن است از نیروهای وظیفه هم استفاده بشود که موهای کوتاه انان علامت خیلی خوبی است
6-تجمع و تردد مردان جوان و یا موتور سوار نمی تواند علامت خوبی باشد

هیچ نظری موجود نیست: