۱۷ اسفند، ۱۳۸۹

بدون حجاب به خیابانها خواهیم آمد/ روز جهانی زن - میدان تجریش

ایران:بیانیه بانوان انجمن ملی جوانان آزادیخواه ایران برای روز جهانی زن:

بدون حجاب به خیابانها خواهیم آمد
ما بانوان انجمن ملی جوانان آزادیخواه ایران از راهپیمایی اعتراضی بمناسب روز جهانی زن پشتیبانی میکنیم و به همراه مردان این انجمن در این جنبش بزرگ مردمی شرکت خواهیم کرد. علاوه بر آن برای اعتراض به حجاب اجباری در جمهوری اسلامی، که یک نوع تحمیل مردسالارانه بر زنان محسوب میشود، بدون حجاب به خیابانها خواهیم آمد. از تمام بانوان ایران زمین، چه مسلمان چه غیر مسلمان، میخواهیم که برای آزادی زن در انتخاب پوشش خود در این عمل نمادین با ما همراه باشند.
به امید آنکه در ایرانی زندگی کنیم که تمام بانوان آزاد باشند و بتوانند نوع لباس خود را انتخاب کنند. با سپاس، قرار ما فردا در میدان تجریش تهران.
رنگ ما سرخ است و شعارمان: استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی. پاینده باد ایران.
به یاد راهپیمایی 8 مارس سال 57: فردا اولین راهپیمایی بدون حجاب اجباری زنان بعد از 32 سال
زن ایرانی - هیلا صدیقی

با حجاب به خیابانها خواهیم آمد
گروه مدنی «مادران داغ‌دار» و حامیان آن‌ها نیز، با صدور بیانیه‌ای در همین زمینه، از حضور خود در ساعت چهار بعد از ظهر همان روز در محل خیابان فاطمی، چهارراه امیرآباد تهران خبر دادند.در بیانیه این گروه آمده است: «ما مادران داغ‌دار و حامیان آن‌ها هم‌راه و هم‌دوش با همه زنان جامعه خود اعتراضات آرام و مدنی خود را برگزار خواهیم کرد و این روز را هم‌راه با دیگر زنان جهان گرامی خواهیم داشت.»
برای روز زن دو تا مسیر مشخص شده برای راهپیمایی از ساعت ۴٫ مسیر شماره یک (شمال، شرق) : شروع مسیر از تجریش به خیابان شریعتی تا میدان مادر و بلوار میرداماد. مسیر شماره دو (مرکز، غرب، جنوب): از ابتدای خیابان شهید مطهری (تخت طاووس سابق) به خیابان فاطمی و خیابان کارگر شمالی. منبع: فیس بوک ۲۵ بهمن.
به گزارش ندای سبز آزادی، جنبش سبز آذربایجان در اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از حضور مردم در تجمع روز دهم اسفند، از آنها دعوت نمود تا در تجمع روز ۱٧ اسفند و روز زن شرکت کنند و خاطرنشان کرد که با در نظر گرفتن توصیه های ذیل در تجمع سه شنبه شرکت نمایند: زنان تبریزی "زمان و مکان راه پیمایی، ساعت ۱٧ از چهار راه آبرسان و در مسیر فلکه دانشگاه می باشد.
ما با کلاه ایمنی میاییم!
در17اسفند امسال ضمن پشتیبانی از خواستهای بر حق مردم روز سه شنبه همراه وهمگام با دیگر آزادیخواهان در اعتراض علیه دولت سرمایه علیه دیکناتوری علیه بی حقوقی ها علیه ستم سرمایه در میدان مبارزه حضور خواهیم یافتتم .و به اعتراض و تلاش خود جهت رسیدن به خواسته هایمان ادامه خواهیم داد .جمعی از کارگران ایران خودرو با صدور بیانیه ای سالروز اعتصاب هفدهم اسفندماه سال 84 کارگران این شرکت را گرامی داشتند.روزسه شنبه هفدهم اسفند ماه سالروز اعتصاب شکوهمند کارگران ایران خودرو و مصادف با هشتم مارس روز جهانی زن می باشد.

عطااله مهاجرانی و هووهای جميله کديور ما هم مشغول سیقل آلت آقا در خانه میمانیم
فرخ نگهدار: ما هم کنار مهاجرانی و عیال هاش نقطه های خاکستری آقا را ماله میمالیم..
خاتمی: ما هم فعلا صداشو در نمیاریم.
خامنه ای: ما هم پای بساطیم. به نیروی انتظامی محول میکنیم!

جوانان ایران: ما هم با نارنجک می آییم تا برا 4 شنبه سوری آماده کنیم!

هیچ نظری موجود نیست: