۲۵ اردیبهشت، ۱۳۹۰

فیلم فریاد مرگ بر دیکتاتور در تهران/ گزارش لحظه به لحظه از 25 اردیبهشت

اردیبهشت ۹۰ : آغاز اعتصابات دانشگاهی در ایران این گزارش بروز میشود
فیلم 25ordiUniteh2
فیلمی از تجمع دانشجویان در اعتصاب سراسری ۲۵ اردیبهشت
فیلم 25ordiUniteh فریاد مرگ بر دیکتاتور در تهران
فیلم ممانعت از برگزاری حرکت اعتراضی دانشجویان و برخورد نیروهای اطلاعات پلیس امنیت و حراست دانشگاه با دانشجویان را اینجا ببینید.
فیلم Iran - Tehran 2010. Student protest - yare dabestani man
گزارش لحظه به لحظه از اعتصاب سراسری دانشگاههای ایران/ ۲۵ اردیبهشت
۲۵ اردیبهشت ۱۸:۰۰ دانشجویان حاضر در اعتراض امروز دانشگاه تهران به صورت مسالمت آمیز مشغول شعار دادن میباشند و خواهان رسیدگی هرچه سریعتر به وضع کنونی میباشند.برخی نیروهای لباس شخصی و غیر دانشجو نیز مشغول فیلمبرداری از اعتراضات میباشند که با اعتراض دانشجویان و هو کردن دانشجویان مواجه شده اند.
دانشجویان دانشگاه مشهد نیز با اقدامات خاص خود از برگزاری روز اعتراض به شرایط نامساعد دانشگاه ها خبر داده اند. به گزارش صفحه فیس بوک انقلاب سبز مشهد، سر در دانشگاه سجاد مشهد بامداد امروز ۲۵ اردیبهشت مصادف با روز اعتراض سراسری دانشگاههای کشور سبز شد. اینجا اخبار لحظه به لحظه به همراه فیلم و عکس از روز تحصن دانشجویان سراسر کشور
دانشجویان دانشگاه سوره قزوین که تلاش زیادی برای شکل دهی تجمع اعتراضی در اطراف میدان قلم داشتند ، بدلیل جو شدید امنیتی و حضور سنگین نیروهای امنتیتی موفق به اینکار نشدند . گفتنی ست که چنین جوی در اکثر دانشگاههای ایران برقرار شده است ولی با اینحال دانشجویان همچنان به مقاومت و تلاشهای خود ادامه می دهند .

*بنا براخبار رسیده از دانشگاه اصفهان حراست و نیروهای سرکوب رژیم برخورد های وحشیانه ای با دانشجویان این دانشگاه داشته اند.حضور گسترده نیروهای امنیتی در دانشگاه صنعتی اصفهان و برخورد و مورد ضرب و شتم قرار دادن برخی از دانشجویان توسط نیروهای حاضر اخبار یست که از اصفهان ارسال شده است. به گزارش منابع خبری تحول سبز، صبح امروز و همزمان با ۲۵ اردیبهشت روز اعتراض دانشجویان خبرهای رسیده از دانشگاه اصفهان حکایت از برقرای یک نوع حکومت نظامی در این دانشگاه را دارد. بنا بر اخبار رسیده مامورین حراست با حضور در محوطه اصلی این دانشگاه ضمن کنترل تردد دانشجویان اقدام به توقیف کارت دانشجویی برخی از دانشجویان را نموده و تعدادی را نیز به حراست دانشگاه منتقل کرده اند. گزارش های ارسالی از این دانشگاه از مقاومت عده ای از دانشجویان در مقابل این رفتارها و تحصن آنها در مقابل مجتمع تالارها خبر داده است. گفتنی ست، پس از تجمع عده ای از دانشجویان این دانشگاه مامورین حاضر در محوطه با مورد ضرب و شتم قرار دادن دانشجویان متحصن و ضمن فحاشی به آنها اقدام به متفرق نمودن آنها کردند. همچنین خبرهای تایید نشده ای مبنی بر بازداشت چند تن از دانشجویان این دانشگاه تا کنون ارسال شده است.‬
بله،نیرو های حراست جلوی تالارها در دانشگاه که قرار بود تجمع اوجا شکل بگیره وایساده بودن و حتی اجازه نمیدادن کسی تو ایستگاه اتوبوس اونجا منتظر اتوبوس بشینه..!
در ادامه‌ی برخورد با دانشگاه‌ها، دانشگاه مازندران امنیتی‌ترین روزهای خود را در سالهای اخیر می‌گذراند و نیروهای بسیج و حراست به دلایل مختلف دانشجویان را به «ساختمان مرکزی حراست و کمیته ی انضباطی می‌کشانند». به گزارش جمعیت مبارزه با تبعیض تحصیلی در راستای همین سرکوب‌ها و فشارها دانشجویان دانشگاه مازندران در روزهای اخیر دو شبنامه در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها منتشر کردند که در آن اعلام شده به نشانه‌ی اعتراض به سرکوب نهادها و فعالیت‌های مستقل دانشجویی در روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت کلاس‌های درس را تح...
دانشجویان و استادان با گردهمایی در دانشکده های فنی و علوم انسانی، اعتراض خود را به وضیعیت امنیتی دانشگاهها نشان دادند. این گزارش حاکی از آماده باش نیروهای حراست و بسیج دانشجویی دارد. همزمان با تجمع دانشجویان سراسر کشور در اعتراض به وضعیت امنیتی دانشگاهها، دانشجویان در دانشگاه مشهد نیز دست به تجمعاتی زدند. به گزارش رسیده به جرس، دانشجویان از صبح امروز برای تجمع اعتراضی خود به دانشگاه مراجعه کرده و با سر در سبز دانشگاه مواجه شدند. این گزارش می‌افزاید مسئولان دانشگاه از اولین ساعات بامداد مشغول پاک کردن شعارها و رنگها هستند.
صبح امروز و همزمان با ۲۵ اردیبهشت روز اعتراض دانشجویان خبرهای رسیده از دانشگاه اصفهان حکایت از برقرای یک نوع حکومت نظامی در این دانشگاه را دارد. به گزارش تارنمای «تحول سبز» مامورین حراست با حضور در محوطه اصلی این دانشگاه ضمن کنترل تردد دانشجویان اقدام به توقیف کارت دانشجویی برخی از دانشجویان را نموده و تعدادی را نیز به حراست دانشگاه منتقل کرده اند.گزارش های ارسالی از این دانشگاه از مقاومت عده ای از دانشجویان در مقابل این رفتارها و تحصن آنها در مقابل مجتمع تالارها خبر داده است.گفتنی است، پس از تجمع عده ای از دانشجویان این دانشگاه مامورین حاضر در محوطه با مورد ضرب و شتم قرار دادن دانشجویان متحصن و ضمن فحاشی به آنها اقدام به متفرق نمودن آنها کردند.همچنین خبرهای تایید نشده ای مبنی بر بازداشت چند تن از دانشجویان این دانشگاه تا کنون ارسال شده است.‬
اعتصاب و اعتراض عمومی دانشجویان در مشهد، قائم‌شهر و ساری دانشجویان و استادان با گردهمایی در دانشکده های فنی و علوم انسانی، اعتراض خود را به وضیعیت امنیتی دانشگاهها نشان دادند.این گزارش حاکی از آماده باش نیروهای حراست و بسیج دانشجویی دارد.همزمان با تجمع دانشجویان سراسر کشور در اعتراض به وضعیت امنیتی دانشگاهها، دانشجویان در دانشگاه مشهد نیز دست به تجمعاتی زدند.به گزارش رسیده به جرس، دانشجویان از صبح امروز برای تجمع اعتراضی خود به دانشگاه مراجعه کرده و با سر در سبز دانشگاه مواجه شدند. این گزارش می‌افزاید مسئولان دانشگاه از اولین ساعات بامداد مشغول پاک کردن شعارها و رنگها هستند.
این گزارش بروز میشود
دانشجو آنلاين: طی گزارشهای از شهر اراک امروز یکشنبه 25 اردیبهشت نیروهای ضد شورش با یراق مخصوص و شناخته شده اش روبروی دانشگاه آزاد اراک حضور پیدا کرده و آمادۀ برخورد با اعتراض احتمالی با دانشجویان می باشد از آنجایی که اعلامیه های اعتراضیِ این دانشگاه تا دانشگاههای کوچکتر اطراف هم رسیده نیروهای امنیتی احتمال بروز هستۀ مرکزی اعتراض را جدی تلقی کرده و در صدد پیشگیری از تشکیل آن برآمدند،دانشجویان از ایتدای صبح امروز با حضور در دانشگاه از یکسو سعی می کنند این هسته را تشکیل دهند و از سوی دیگر با توجه به اینکه حراست دانشگاه را همگام با نیروهای امنیتی می بینند سعی می کنند یک حصار انسانی جلوی درب ورودی بزرگ دانشگاه ایجاد کنند تا الان(12:25)اوضاع دانشگاه کاملا غیر عادی به نظر می رسد و هر لحظه امکان سر دادن شعار وجود دارد...این اخبار از طریق چند تن از اقوام و همینطور دوستانم که در این دانشگاه درس می خوانند یا در حال تدریس هستند تایید شده است.
دانشگاه آزاد اراک سابقه ی اعتراض شدید و درگیری دانشجویان با نیروهای امنیتی رو داره برای همین اینجوری یگان ویژه گذاشتند

هیچ نظری موجود نیست: