۱۳ اردیبهشت، ۱۳۹۰

دولت رمالی و کف‌بینی- پای اجنه هم تازگی به دولت باز شد!

همزمان با انتشار اخباری درباره بازداشت یک "جنگیر" که وظیفه برقراری ارتباط میان محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی با جهان ماوراءالطبیعه را بر عهده داشته، چهره های شاخص جریان حاکم در ایران از نقش "اجنه و شیاطین" در دولت اصولگرا سخن می گویند. در روزهای گذشته چهار تن از چهره های شاخص جریان حاکم که از حامیان محمود احمدی نژاد در انتخابات گذشته ریاست جمهوری بودند، از "تسخیر" دولت توسط "اجنه" و "قدرت های شیطانی" خبر داده اند.
عباس غفاری، جن گیر ویژه احمدی نژاد دستگیر شده است
درخواست برای روشن شدن ابعاد ماجرای «عباس غفاری»
شب گذشته عباس امیری فر، روحانی بلند پایه تیم محمود احمدی نژاد در حالی بازداشت شد که بنا به گزارش‌های سایت‌های نزدیک به دولت، «مغز متفکر» تیم احمدی‌نژاد که گویا با «اجنه» هم مرتبط است نیز دستگیر شده است. اما انتشار خبر مرگ بازجوی این فرد، سوال‌های زیادی ایجاد کرده است. آینده‌نیوز: چندی پیش فردی به نام عباس .غ كه مهارت خاصی در امور متافیزیكی از جمله ارتباط با عوالم دیگر و انجام برخی اقدامات توسط نیروهای متافیزیكی دارد و رابطه نزدیكی با آقای م داشته، توسط ضابطین یكی از نهادها دستگیر می گردد. / در این حال برخی رسانه ها ادعا كرده اند كه در جریان تحقیقات از این فرد، برای بازجویان وی مشكلاتی بوجود آمده است!
 این مزخرفات چیه در هزاره سوم میلادی.
پس این جریان امدادهای غیبی درست بود ؟!
به حال مملکت امام زمان و نایبش (!!) که با یا علی به دنیا آمده است با این نظرات احمقانه ی دولت و مسئولان، فقط باید گریست.آن وقت دوستان ما بحث از قانون می کنند. اصلا در چنین شرایطی که بالاترین مقامات یک کشور و رسانه های آن در مورد اجنه حرف می زنند و تفسیر می کنند، به زبان آوردن کلمه ی قانون هم خنده دار نیست؟ من فکر نکنم حتی در قبایل بدوی آفریقا و پاپوا گینه ی نو که کمتر از 50 سال است که آدمخواری را کنار گذاشته اند، هم چنین مکالمات خنده داری را بتوان شنید.
در کشوری که مردمش نیم تنه لخت میشوند و در عزاداری برای سالار! شهیدان خود را مثل بیماران روانی کتک میزنند، در کشوری که با کوچکترین نکته گیری به مقدساتشان رگ گردنشان از خود گردن کلفت تر میشود، در کشوری که مردم هر روز عکس آدم جدیدی را در ماه می بینند و قبای معصومیت به تنش مینشانند انتظاری وضعی به از این داشتن بیجاست

تصاویر: قتلگاه بن‌لادن عکس‌های اتاقی که بن لادن در آن کشته شد
This video frame grab, obtained from ABC News, shows the interior bedroom in the mansion where Osama bin Laden was killed May 1. Al-Qaida leader Osama bin Laden was killed Sunday in a firefight
with U.S. forces in Pakistan and his body was recovered, President Barack Obama said on Sunday
ببخشید بن لادن كدومه؟
خبرگزاری فارس پس از مرگ اسامه بن لادن با انتشار کارت بسیج او اعلام کرد که بن لادن بسیجی بوده
مرثیه یک کفتار برای کفتار دیگر .
ویدئو: جنبش حماس کشتن بن‌لادن را محکوم کرد!. اسماعیل هنیه ریس دولت حماس ضمن انکه از سیف السلام حضرت اسامه بن لادن به عنوان مجاهد اسلام نامبرد شهادت وی توسط امریکا را محکوم کرد و البته دعا کرد که الله اکبر او را با بقیه شهدای اسلام در بهشت با هم محشور-گرداند

رزا: از آنجا که حزب کمونیست کار ایران (توفان) اخیرن بشدت از حاکم سوریه در برابر کشتار مخالفینش دفاع کرد، بشار اسد هم پشت جنبش حماس است و دولت حماس هم عزادار بن لادن. احتمال زیاد توفانی ها و حزب کمونیستشان اینک بجای سرخ در عزای شهادت رهبر مبارزات ضد امپریالیستی شان سیاهپوشند. توجه: با آناری ها اشتباه نگیریدشان!
فاشیستها هم سیاه میپوشند.

جولیان آسانژ:فیس بوک بزرگترین ماشین جاسوسی در جهان  جولیان آسانژ موسس سایت جنجالی ویکی لیکس روز دوشنبه در گفتگو با شبکه راشا تودی گفت فیس بوک بزرگترین ماشین جاسوسی در جهان است. خالق ویکی لیکس به راشا تودی گفت : تا کنون هیچ ماشین جاسوسی به دلپذیری و توانایی فیس بوک در جهان ساخته نشده است چرا که این پایگاه اطلاعاتی هرآنچه که شما درباره اشخاص، روابطشان، علائقشان، مذهبشان، کشورشان، دوستانشان و حتی جزیی ترین مسائل زندگیشان لازم داشته باشید را در اختیارتان میگذارد. آسانژ گفت مردم در قالب یک محیط دوستانه و به بهانه داشتن ارتباط با یکدیگر همه اطلاعات زندگی خود از جمله آدرس، موقعیت مکانی، مشخصات اقوام و هرآنجه را که باید خصوصی نگه دارند را در اختیار ناظران پنهان قرار می دهند.
جزئیاتی از حمله ۴۰ دقیقه ای به مجتمع بن لادن
ویدئو روند یافتن محل اختفای اسامه بن‌لادن  به گفته یکی از مسوولان، این خانه ۸ برابر بزرگتر از دیگر خانه های منطقه بود و تلفن یا اینترنت نداشت و ساکنانش زباله های خود را می سوزاندند تا آنها را برای جمع آوری کیسه کنند. این مقام مسوول گفت ارزش تقریبی خانه حدود ۱ میلیون دلار بوده است.
عکس عمل “مقام معظم” پس از دستگیری بن لادن    آلبوم عکس‌: کاخ سفید در روز عملیات

معمر قذافی دیكتاتور لیبی علاوه بر همه دروغگویی هایش كه هر روز ابعاد جدیدی می یابد فردی توهم زده هم هست. به گزارش بینا به نقل از شبكه العربیه قذافی در موقعیتهای مختلف هنگام مصاحبه با یك مگس كش دستی - در حالی كه اطراف او هیچ پشه موذی وجود ندارد - سعی می كند مگس یا پشه های مزاحم خیالی خود را براند ! دیكتاتور توهم زده است ...ویدئو

عکس:«هما پرواز» خبرنگار زن شبکه الجزيره که در سوريه ناپديد شد پرواز که 39 سال دارد در ايران به دنيا آمده و در کودکی همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرد وتحصيلات خود را در کانادا و آمريکا ادامه داد. او پاسپورت آمريکا، کانادا و ايران را دارد.

عکس از یک اعدام در ملاء عام در اواخر فروردین ماه در شیراز است
روز پنجشنبه ۸ اردیبهشت ماه یک نفر در ملاء عام در ماهشهر به دار آویخته شد. این نهمین اعدام در ملاء عام در دو هفته اخیر است. به نظر میرسد که افزایش چشمگیر اعدام ها در ملاء عام در ارتباط با نزدیک شدن خرداد ماه و امکان حرکت های اعتراضی در شهرهای مختلف ایران باشد

۲ نظر:

طیفور گفت...

کاش لحنتان در مورد حزب توفان (که گمان نمی‌کنم بیش از تعداد انگشتان یک دست عضو داشته باشد!) کمی ملایم‌تر بود. اینها اصلاً عددی نیستند که انسان بخواهد وقتش را برای نقد آنها تلف کند. تاریخ مصرفشان 55 سال است که تمام شده! (از کنگره بیستم حزب کمونیست شوروی)
من شخصاً خطر کمونیسم "کارگری" (لغو فوری کارمزدی) را از کمونیسم "بورژوایی"؟! (مالکیت دولتی با حفظ سیستم دستمزدی) بیشتر می‌دانم!

Rosa گفت...

سلام طیفور جان،
آره توفان مرده اما سازمانهای فدایی، زنان و مائویست، چریکها و بقیه گروههای اینجا، جنازه توفان را به عنوان ضد امپریالیست همه جا با خودشان میکشند. امضاش پای همه اعتلافها هست. اینجا وقتی جنازه های متحرک زیاد میشوند محشری بپا میشه و خوفناکه:-)
حالا توفان به حمایت اسد ضد امپریالیست اعلامیه داده، گفتم فردا این زامبیا ها پشتش صف نکشند!