۰۴ خرداد، ۱۳۹۰

عقاب از شهر کلاغ ها پرید- مردم درتشییع جنازه ناصر حجازی: نیروی انتظامی خجالت خجالت

فریاد مردم در تشییع جنازه اسطوره: نیروی اتظامی خجالت خجالت" ناصر حجازی تشییع جنازه حجازی نیروی اتظامی خجالت خجالت/ فیلم
http://www.youtube.com/watch?v=_OvSA7fFM2Y
نفرت مردم از اقدامات خشن و وحشیانه نیروی انتظامی(که روسای آن تماما سپاهی و پاسدار هستند)

فیلم؛ تظاهرات سیاسی پس از مراسم تشییع پیکر حجازی (2) مردم یاردبستانی می خوانند
http://www.youtube.com/watch?v=y6Lwtvr3BQo

دستگيري مردم در مراسم تشييع جنازه ناصرحجازي و زدن گاز اشك آور بنا بر خبرهاي دريافتي در مراسم تشييع جنازه ناصر حجازي ,در ورزشگاه آزادي حكومت در هراس از مردم به دستگيري شركت كنندگانپرداخت بنا بر خبرهايي كه تا اين لحظه به دست آمده است , حداقل دونفر در ورزشگاه آزادي دستگيرشده اند,همچنين بنا بر نامه هاي دريافتي كانون , حكومت در استقبال از شركت كنندگان و عزاداران در بهشت زهرا از گاز اشك آور استفاده كرده است , در حالی که دقایقی از انتقال پیکر ناصر حجازی به قطعه نام‌آوران می‌گذرد، بسیاری از مردمی که برای حضور در مراسم خاکسپاری وی به بهشت زهرا آمده‌اند پشت درهایی که برای کنترل جمعیت تعبیه شده مانده‌اند و اجازه ورود به آنها داده نمی‌شود. بسیاری از مردمی که برای خاکسپاری پیکر مرحوم ناصر حجازی به بهشت زهرا(س) آمده‌اند، اجازه ورود به قطعه نام‌آوران را پیدا نکردند.
اولین ویدئو از مراسم امروز در ورزشگاه آزادی. مردم شعار می دهند" نیروی انتظامی حمایت حمایت. نیروی انتظامی خجالت خجالت"
دستگيري تعدادي از مردم در مراسم تشييع جنازه ناصر حجازي در استاديوم آزادی (تصویر)
اختصاصی-مستقیم از ورزشگاه آزادی: شعارهای پرشور ملت معترض در مراسم وداع با اسطوره: اسطوره مردمی، حجازی
زندانی سیاسی، آزاد باید گردد. یا حسین میرحسین مردم یاردبستانی می خوانند...
تا لحظاتی دیگر مراسم تشییع جنازه ناصر حجازی در استادیوم آزادی آغاز می شود. این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که جسد اسطوره استقلالی ها را ابتدا به خانه اش بردند و پس از انجام مراسم غسل و کفن در خانه شخصی اش برای آخرین وداع به استادیوم آزادی آوردند. تا الان نزدیک به ده هزار هوادار در استادیم آزادی جمع شده اند.
اولین ویدئو از مراسم وداع با اسطوره با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد هواداران و دوستداران ناصر حجازی از اولین ساعت صبح امروز چهارشنبه وارد ورزشگاه شوند اما مسئولان تنها یکی از درهای ورزشگاه را باز کرده‌اند که این امر مشکلاتی را برای مردم فراهم کرده بود. تحول سبز: مراسم تشییع پیکر مرحوم ناصر حجازی دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از ساعت اولیه صبح امروز آغاز شد که خیل عظیمی از مردم در ورزشگاه حضور یافته بودند و عده ای هم مستقیما به بهشت زهرا رفته و در آنجا در انتظار ورود پیکر ناصر حجازی شده اند.بنا به گزارش منابع خبری، با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد هواداران و دوستداران ناصر حجازی از اولین ساعت صبح امروز چهارشنبه وارد ورزشگاه شوند اما مسئولان تنها یکی از درهای ورزشگاه را باز کرده‌اند که این امر مشکلاتی را برای مردم فراهم کرده بود.از سوی مسئولان برگزاری این مراسم سکوهای روبروی جایگاه و زیر جایگاه خبرنگاران برای بانوان در نظر گرفته شده است که تعداد زیادی از بانوان نیز وارد ورزشگاه شده‌ بودند...

هیچ نظری موجود نیست: