۲۲ خرداد، ۱۳۹۰

فیلم جدید از 22 خرداد 90

فیلم جدید(2) از 22 خرداد
TEHRAN: Eteraze Mardom Dar Khiaban! June 12, 2011
خیابان عباس آباد- روبروی سینما آزادی-ترافیک خودروهایی که به سمت خیابان ولی عصر در حال حرکت بودند و بوق ممتد اعتراضی شدید خودروها
TEHRAN: Niruhayeh Amniyati Dar Tehran! June 12, 2011
TEHRAN: Niruhayeh Amniyati Dar Vali Asr! June 12, 2011

ده ها نفر از بازداشت شدگان امروز ۲۲ خرداد در کلانتری ونک هستند. از بسیاری هنوز بیخبریم. بسیاری از بازداشت شدگان را امروز به کلانتری ونک انتقال داده اند و در حال حاظر آنجا هستند... آدرس شماره ۱: خیابان گاندی آدرس شماره ۲: خ ونک, بعد از تقاطع شیراز تلفن ها-تهران / 88033316 / / 88039035 / / 88776869

خیابان عباس‌آباد به دلیل حضور مردم بسته شده است
آژانس ايران خبـــــــــــر: در خيابان وليعصر نرسيده به مطهري كوچه نوروزي يك ساختمان براي بازداشتيها اختصاص داده اند كه تا كنون حدود 10 نفر را باز داشت كرده اند و به اين ساختمان برده اند.
هم اکنون (ساعت ۱۰ شب) درگیری در اطراف دانشگاه تبریز
هم اکنون درگیری بین دانشجویان و بسیجیان در اطراف دانشگاه تبریز و فریاد دیکتاتور برو گم شو
بدبخت بسیجی تا کی می خوای از اسهال رقیق آخوندا نشخوار کنی همون ساندیس و میگم...ها تا کی؟
آژانس ايران خبـــــــــــر: مردم در ماشينها به عنوان اعتراض ، شروع به بوق زدن كرده اند. در خيابان وليعصر مامورين راهنمايي رانندگي قلم به دست پلاك ماشينهايي كه بوق مي زنند را يادداشت مي كنند ولي جعميت مردم زياد است و هر لحظه بر جمعيت آنها اضافه مي شود . موتور سواران در دسته هاي 50 الي 60 نفري در خط ويژه اتوبوسراني مانور مي دهند. ايستگاههاي اتوبوس و مترو پر از جعميتي است كه منتظر فرصت براي اعتراض است و تراكم جمعيت بشدت بالا رفته است.
در گیری بین دانشجویان و بسیجیان در اطراف دانشگاه تبریز هم اکنون و فریاد دیکتاتور برو گم شو/ درگیری در تبریز اطراف دانشگاه81/ درگیری یک دختر شجاع دانشجو در یکی از دانشکده های تبریز با بسیجی های مزودر خامنه ای و حمایت بی نظیر همکلاسی ها از وی/ طراف دانشگاه تبریز در محاصره نیروهای سرکوبگر است
«محاصره دانش‌جویان در دانش‌گاه بابل»
بابل / ساعت 9: (گزارش مردمی) در دانش‌گاه بابل دانش‌جویان درسال‌گرد 22 خرداد تجمع کرده، این تجمع تا‌کنون ادامه دارد‌. ماموران سرکوب‌گر انتظامی و حراست دانش‌جویان را محاصره کرده‌اند.
«حضور مردم در حدفاصل خیابان عباس‌آباد تا زرتشت»
تهران / 20: (گزارش مردمی) خیابان عباس‌آباد به دلیل حضور مردم بسته شده است .حضور مردم در حد فاصل خیابان عباس‌آباد تا زرتشت تهران، پرشمار شده است. مردم هم‌چنان در آرامش و سکوت کامل راه‌پیمایی می‌کنند. در دیگر نقاط خیابان ولی‌عصر نیز حضور مردم زیاد و کاملن با آرامش و سکوت است. پیاده‌روهای میدان ولی‌عصر تا میدان ونک مملو از جمعیت است و اغلب مغازه‌ها نیز تعطیل است.
«بازداشت حدود بیست نفر در مشهد» مشهد / ساعت 19:30: (گزارش مردمی) نیروهای امنیتی در وحشت از تجمع جوانان و مردم در مشهد دست به دستگیری به بهانه‌های مختلف زده‌اند‌. در خیابان کوشش بلوار گاراژدارها با آوردن 5- 6 ون اقدام به دستگیری حدود 20 نفر کرده‌اند این دستگیری‌ها به بهانه‌هایی از قبیل رنگ لباس و تردد چند باره از یک مسیر بوده است.در سه‌راه راهنمایی لباس‌شخصی و مامور زیاد است. در تمام تقاطع‌های بلوارسجاد و فلکه پارک هم به همین ترتیب است ولی جمعیتی که هستند در حال راه رفتن می‌باشند و به کسی اجازه ایستادن داده نمی‌شود. سه راه‌راهنمایی تقریبن بسته شده و اکثر مغازه‌ها تعطیل است. در این مناطق حضور جوانان قابل توجه است که منتظر هستند جمعیت زیاد شود
من امروز عباس آباد از بی آر تی پیاده شدم و با 4 - 5 نفر دیگه به سمت ونک پیاده به راه افتادم و شاهد جمعیت زیاد اما پراکنده در پیاده رو ها بودم. در تزدیکی پله سوم ولیعصر یک مادر و پسر بازداشت شده بودند و تعداد لباس شخصی ها بسیار زیاد بود و هرجوری بود مردم رو اذیت میکردند. مثلا به پای من یک لگد زد و من هیچی جرات نکردم بگم. در نزدیکی ونک یک پلیس با لهجه ترکی من و یکی از دوستان را راهی عقب ماشین های مشکی زندان کردند و کارت ملی دوستم را گرفتند و آزادش کردند. اما من هیچ کارت شناسایی همراهم نبود و حدود 45 دقیقه عقب ماشین نشسته بودم که در آخر با تهدید مامور که گفت همانجا سوار اتوبوس شو و برگرد آزاد شدم و الان رسیدم خونه. جمعیت بسیار عالی بود اما فرصت فیلمبرداری نبود
برنامه تجمعات اعتراضی روزهای 25 و 26 خرداد در تهران و شهرستانها ـ جرس. به گزارش خبرنگاران جرس از منابع مطلع در تهران فعالان جنبش سبز بویژه شورای هماهنگی راه سبز امید در تدارک برگزاری مراسم ویژه دومین سالگرد جنبش سبز هستند. دو برنامه ای که در صدر پیشنهادهای فعالان جنبش سبز قرار دارد عبارتند از اول تجمعات گسترده در کلیه میادین اصلی تهران و مراکز استانها در روز چهارشنبه 25 خرداد؛ و دوم حضور فعالانه بر سر مزار شهدای جنبش در بهشت زهرا در تهران و دیگر شهرستانها در بعد از ظهر پنجشنبه 26 خرداد. با توجه به شهادت مظلومانه هاله سحابی و هدی صابر در دو هفته اخیر اعتراض عمومی نسبت به جنایات و ستمهای حکومت افزایش چشمگیری یافته است.
خوب گوش کنيد. من به اتفاق خانواده و دوستان از ساعت 5 الي 9 شب مسير را چندين بار پيموديم، مردم فوق العاده زياد با ماشين و پياده آمده بودند، از ساعت 7 به بعد پياده روهها را بسته بودند، سگان ولايت خيلي زياد بودند، بيش از 10 نفر خودمان شاهد بوديم دستگير شدند، چندين موبايل ضبط شده بود. نکته جالب توجه سگان ولايت از خستگي به هم مي پريدند. شورای راه سبز اميد، صفحه 25 بهمن و ... تنها راه پيروزي بر اين نامردان حضور مردم به طور مرتب مثل امروز اما در کل شهر در چند مسیر . هر شهروند هم بار بعد چند نفر را بايد خبر دار کند، اينها از خستگي همديگر را پاره پاره مي کنند.

موزيک رپ سميرا گفت وقتی اين آهنگ را می ساخت در ذهن اش محمود احمدی نژاد را مخاطب قرار داده بود. شعر آهنگ "آرزوی آزادی" از اين قرار است:
http://www.youtube.com/watch?v=gue_cRR25jA
پشت ديوار تاريکی، ماها اسير و زندونيم
ولی تو راه آزادی، ته مسير رو می دونيم
همان پرنده فراری، از هراس بيرونیم
توی زندان اوين، شعر پروازو میخونيم
ما کنارهميم، محکم مثل يک سرو
ياد ندای دلير، باد زنده و سبز
که خاک ايران هم، زندانی ِغروبی سرد
ولی فردا مال ماست، با طلوعی سبز

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Ba in hame jediyati ke dar amre khali bandi darid hatman ta payane hafte jari hokumat kamelan taghyir karde va dore jadidi az tarikh por azemate iran ragham khahad khord . Zende bad green . Green bad bar shoma ke hamiyane vagheyi edalad va azadi mibashid . Just green .