۲۲ خرداد، ۱۳۹۰

گزارش لحظه اي از تظاهرات 22خرداد- هيچ موبايلي خط نمي دهد اولین فیلم از تهران

تصويري از ون و سواري نيروي انتظامي و تجمع آن ها در خط ويژه ي خيابان وليعصر-امروز
اولين فيلم رسيده از فضاي امنيتي تهران 22 خرداد 90
22 خرداد 90/فضای شهر تهران اولین فیلم از تهران خرداد ۱۳۹۰
Iran Tehran 12 June 2011 sec forces presence
4 فیلم مربوط به فضای شهر تهران - امروز ۲۲ خرداد ۹۰ (متاسفانه کیفیت فیلم ها پایین است).

آژانس ايران خبـــــــــــر : در ميدان وليعصر مردم تجمع كرده اند. تعدادي از مردم دستگير شدند. در ميدان وليعصر ماموران سمت راست پياده روها هستند, به بهانه حجاب به دختران گير مي دهند و سوالهاي بي ربط از آنها مي كنند و موبايلهايشان را چك مي كنند. دراين رابطه يكي از دختران را دستگير كردند. - همچنين در ميدان وليعصر پل همت نيز مردم زيادي تجمع كرده اند , مردم دست به اعتراض زده در اين جريان حدود 10 نفر را دستگير كرده اند. - همچنين در خيابان وليعصر موبايلها را قطع كرده اند و هيچ موبايلي وصل نيست و خط نمي دهد. خيابان آزادي شلوغ شده است مردم جمع شده اند.

«بازداشت 20 نفر در میدان ونک»
تهران / ساعت 19:20: (گزارش مردمی) تجمع گسترده مردم در حد فاصل میدان ولی عصر و ونک و آماده شدن آن‌ها برای شکل‌گیری اعتراضات گسترده و دستگیری بیش از 20 نفر از جوانان در میدان ونک و خیابان ولی‌عصر.

از تاریکی امشب استفاده کنیم و به اعتراضات جان ببخشیم  هر کسی تا الان بیرون نرفته ، از الان و همین اکنون استفاده کنه و به مردم بپیونده . هوا در حال تاریک شدن است و میتوان از تاریکی شب استفاده کرد و به اعتراضات دامن زد . از تارکی شب برای شعار دادن و شعار نویسی استفاده کنید و حتی اگر لازم شد چند تا ماشین نیروی انتظامی هم اتش بزنید تا بدانند اعتراضات همیشه زنده است . تا کی قربانی شویم ؟
ساعت ۱۹:۰۰: شاهدان عینی خبر می‌دهند که در تجریش نیروهای سرکوب از شلیک هوایی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کرده‌اند
ساعت ۱۹:۱۰: خبرنگار خبرنگاران سبز که در ميدان وليعصر حضور دارد، خبر از دستگيری‌های وحشيانه مردم داد. به گزارش موثق اين خبرنگار، ون‌های متعدد نيروی انتظامی با دستگيری مردم پر شده و پس از انتقال آنان به نقاط نامعلوم، مجددا در ميدان وليعصر حضور می‌يابند. به گزارش خبرنگار ما لحظاتی پيش يک زن و شوهر سالخورده مورد ضرب و شتم وحشيانه نيروهای سرکوب قرار گرفتند. اين دو تن سپس با همان جراحات و بدون رسيدگی پزشکی به داخل ون انتقال بازداشتی‌ها منتقل شدند. خبرنگار ما گزارش می‌دهد مردم به تدريج از سمت ميدان وليعصر درحال حرکت به سوی شمال و به سمت تقاطع فاطمی و مطهری با خيابان وليعصر می‌باشند. بر اساس برآورد خبرنگاران سبز، دستگيری‌های وحشيانه امروز را می‌توان با ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ مقايسه نمود. به گزارش خبرنگار ما جمعيت حاضر در محل فراتر از انتظار برآورد می‌شود. ولی همچنان نياز به حضور جمعيت بيشتر احساس می‌شود.
ساعت ۱۹:۳۰ : نيروهای گارد ضد شورش و لباس شخصی مقابل پارک ساعی در تهران به راهيپيمايی سکوت مردم حمله برده اند. به گزارش خبرنگار کلمه از اين منطقه، تعدادی از ماموران گارد ضد شورش به تجمع مردم در اين منطقه که بسيار پرشمارتر از ساير نقاط ولی عصر بوده ، با شوکر و باتوم تهاجم برده اند. همين گزارش حاکی است حضور مردم در خيايان ولی عصر بويژه ميدان ونک بيشتر شده است.

هیچ نظری موجود نیست: