۱۳ خرداد، ۱۳۹۰

زندانی رژیم- مادر مسعود باستانی: جلوی من سر بچه‌ام را به دیوار می‌زدند

زندانی رژیم- مادر مسعود باستانی: جلوی من سر بچه‌ام را به دیوار می‌زدند معصومه ملول، مادر مسعود باستانی روزنامه‌نگار زندانی در مصاحبه با رادیو فردا از ضرب‌وشتم شدید فرزندنش در روز پنجشنبه در زندان رجایی شهر خبر داد. معصومه ملول که به شدت گریان بود، به رادیو فردا گفت سرباز زندان رجایی‌شهر در پی آن که مسعود باستانی خواستار چند کلمه صحبت بیشتر با مادر و همسرش و مادر زنش شده بود سر او را «به دیوار کوبیده» و هنگامی که وی نقش بر زمین شده بود با لگد بر «سر» او می‌کوفتند. معصومه ملول از کنک خوردن فرزندش مسعود باستانی در زندان می‌گوید
برای شنیدن فایل صوتی رادیو فردا اینجا را کلیک کنیم.
برای خواندن کل مطلب در منبع بروی تیتر مطالب کلیک کنیم.

«انتقال ۶۰ زندانی سیاسی به بند چهار زندان رجایی‌شهر کرج» چند وب‌سایت نزدیک به اصلاح‌طلبان در ایران گزارش داده‌اند که وضعیت حدود ۶۰ تن از زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر کرج که روز یک‌شنبه گذشته به بند چهارم این زندان منتقل شده‌اند وخیم است. به گفته خانم امرآبادی، شمار دیگری از زندانیان منتقل شده به این بند متهم به محاربه و ارتباط با گروه‌های خارج از کشور هستند. بر اساس این گزارش‌ها، بند چهار این زندان کثیف‌ترین و سردترین بند زندان رجایی‌شهر کرج بوده و حتی شیشه‌های آن شکسته است.

ايران در سال 1410 شمسي!!
ـ يك فعال سياسي كه در خرداد 88 دستگير شده بود زير شكنجه جان سپرد، در جريان تشييع جنازه او مزدوران خامنه‌اي شركت كنندگان را به رگبار بستند و همه آنها را كشتند، با گذشت سه روز از اين حادثه اجساد همچنان بر روي خيابان افتاده، رهگذران بي‌تفاوت از كنار جسدها رد مي‌شوند و روي آنها پول پرتاب مي‌كنند، عده‌اي گدا فورا پولها را برمي‌دارند و گاهي با هم دعوا مي‌كنند!
ـ رئيس جمهور آمريكا رفتار ايران را محكوم كرده و فرانسه گفته است ما اين جنايات را فراموش نخواهيم كرد.
ـ شوراي هماهنگي جنبش اعلام كرده كه چون وجود اجساد خيابانهاي اصلي تهران را مسدود كرده مردم لازم نيست راهپيمايي كنند و بهتر است پشت درهاي بسته خانه‌هاي خود به ياد كشته شدگان شمع روشن كنند.
ـ در سايتهاي اجتماعي فراخوان گفتن الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور ديده مي‌شود. اصلاح طلبان در صدد اعزام گروهي براي معذرت خواهي از مقام عظماي ولايت هستند، آنها يادآور شدند كه در دوران طلايي امام جسد معترضين دفن مي‌شد!
……….
هاله سحابی؛ روز شنبه عزایمان را به خیابان می‌آوریم سایت تحول سبز: جوانان احزاب اصلاح طلب در فراخوانی از مردم دعوت کردند تا در روز شنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۶ بعد از ظهر با در دست داشتن شمع و برای پاسداشت سومین شب شهادت هاله سحابی مقابل حسینیه ارساد حاظر شوند. در قسمتی از این بیانیه آمده است: ما ترجیح می‌دادیم که حسینیه ارشاد که دهه‌هاست مامن نیروهای ملی-مذهبی است و بارها شاهد سخرانی عزت‌الله سحابی و دختر شهیدش در این مکان بوده‌ایم میزبان خیل جوانان عزادار باشد، اما حالا عزایمان را به خیابان شریعتی می‌آوریم و این تجمع را در فاصله پل سیدخندان و خیابان میرداماد برگزار خواهیم کرد.
رزا: فراخوان بالا بدلیل غلط غلوط املایی زیاد احتمالا از خارج صادر شده :-)

از کامنت ها: انواع بازی های اسلامی
بازی اسلامی شماره ۱ـ این بازی از جمله جالبترین و سرگرم کننده ترین بازیهای اسلامی است. در این بازی که جسد کِشی نام دارد ( مشابه بازی بز کِشی در افغانستان) طرفین به دو گروه تقسیم شده و یک طرف سعی می کند جسد برباید و طرف دیگرسعی می کند مثلا آداب اسلامی را بجا آورد. در این بین جسد چندین بار کشیده شده و چند بار هم به زمین می افتد تا اگر احیاناً جسد سکته ناقص کرده باشد از مرگ او صد در صد مطمئن شوند. معمولاً جسد توسط تیمی که اسلامی تر است ربوده شده و در غیاب تیم دیگر دفن می شود و تیم دیگر هم بخاطر دلبستگی خود به اسلام ددمنشانه از شکایت خود و اعلام خطای وحشیگری تیم مقابل صرفنظر نموده و بازی بخوبی و خوشی پایان می یابد.گفته می شود منشا این بازی متعلق به قبایل آدمخوار ساکن عربستان بوده که عادت به ربودن و خوردن جسد داشته اند. در این بازی حقوق بشرو پزشک قانونی و دانشکده های حقوق و دادستان ودادگستری کلاً تعطیل بوده زیرا این موارد کلاٌ مربوط به جوامع متمدن بوده و ارتباطی با اسلام ندارد. بزور مسلمان شده زاده سابق

پیامی روشن و شفاف! پیغام حکومت به مردم بسیار روشن است، نه میل به آشتی‌ دارند، نه عفو میکنند نه گذشت (به رقم اصرار سید خندان) نه ذره‌ای کوتاه میایند، نه رعایت منزلت پدر موسوی یا سابقه عزت سحابی رو میکنند، نه اجازه دفن آبرومند به جنازه‌های مردم را میدهند، نه اجساد کشته شدگان زیر شکنجه و تجاوز را پس میدهند، نه برای ظاهر سازی مهاجمین کوی دانشگاه یا کهریزک را محکوم میکنند، پیغام حکومت به همه مخالفین و منتقدین روشن است، زبان حکومت اسلامی زبان زور است و تا وقتی‌ با زوری قوی تر، منسجم تر رو به رو نشوند امّید "عفو" و "گذشت" و "گفتگو" و "مدارا" و.....کودکانه است. این رفتار وحشیانه حکومت از روی اتفاق نیست، پیغام روشنی است برای مردم و منتقدین.
فکر می کنم پیام حکومت اسلامی را بخش بزرگی از مردم دریافت کرده اند. سؤال بزرگ در واقع اینه: چه باید کرد؟
رهام عزیز ، جورج اوورل می‌‌گوید،حکومتها وقتی‌ سقوط می‌‌کنند که علاقه خود را به حکومت کردن از دست به دهند یا اینکه با فشار و مداخله خارجی‌ روبرو شوند.در مورد حکومت شاه این هر دو مورد صدق می‌کند.از آنجا که این حکومت هیچ گونه تهدید جدی خارجی‌ ندارد اگر خواستار سقوط این حکومت باشیم باید اینها را با دادن هزینه از حکومت کردن دلزده کنیم و این فقط با هزینه زیاد قابل دسترس است.در خودنویس در این مورد سانسور بر قرار است ولی‌ فقط به این نکته اشاره می‌‌کنم که آنچه کمر ارتش را در سال ۵۷ شکست واقعه ناهار خوری لویزان بود.

بر خلاف اظهارات تند مقامات تهران و تل آویو : ایران و اسرائیل روابط تجاری گسترده ای دارند منابع خبری از وجود روابط تجاری مخفیانه بین ایران و 200 شرکت اسرائیلی خبر داده اند. روزنامه اسرائیلی " یدیعوت آحرنوت " اعلام کرد بر خلاف روابط تیره سیاسی بین اسرائیل و ایران در طول دهه گذشته به دلیل موضعگیری های سیاسی ایران علیه اسرائیل و اصرار محمود احمدی نژاد بر" نابودی اسرائیل " ، روابط تجاری گسترده ای بین دو کشور وجود دارد. این منبع با اشاره به جزئیات مربوط به دسترسی شرکت های اسرائیلی به بازار ایران ، نوشت این شرکت ها از طریق کشور ترکیه و اردن با ایران رابطه تجاری دارند.

یک تروریست رژیم در آمریکا ؟ ؛ از ترور رستوران میکنوس در برلین تا دانشگاه پرینستون در آمریکا
ویدیو:  حضور یک تروریست در آمریکا From Mykonos to Princeton

هیچ نظری موجود نیست: