۱۴ خرداد، ۱۳۹۰

برگزاری شب سوم سحابی ها درگيري هاي پراكنده نيروي انتظامي و مردم در حوالي حسينيه ارشاد

استقرار نیروهای امنیتی اطراف حسینیه ارشاد/ترس از برگزاری شب سوم سحابی ها  حضور پررنگ نیرو های امنیتی و انتظامی در حوالی حسینیه ارشاد از ابتدای خیابان میرداماد اغاز تا اتوبان همت امتداد می یابد .در تمام کوچه های منتهی به خیابان شریعتی در حوالی حسینیه ارشاد موتور سواران لباس شخصی در حال تردد می باشند .زدو خورد های پراکنده مابین مردم و نیرو های لباس شخصی واقع گردید که منجر به پراکنده گردیدن مردم شد همچنین 10 تا 15 نفر نیز تا کنون بازداشت گردیده اند .تعدادی فیلمبردار حکومتی در حال فیلم برداری از وقایع و افراد حاضر می باشند.
نمایش کفشها به نشانه تنفر در سخنرانی امروز خامنه ای از سوی مردم  باور کردنی نیست، اما حقیقت دارد. این عکس را سایت خامنه ای گذاشته است. در بین شعار دهندگان چند نفری کفهایشان را به سمت خامنه ای نشانه گرفته اند. معنای این حرکت چیست؟ ابراز علاقه به خامنه ای یا ابراز تنفر؟ در عرف دیپلماسی جهانی نشان دادن کفش به سمت یک صاحب منصب سیاسی معنایی جز تنفر نمی دهد. درست مثل آن خبرنگار عراقی که کفشهایش را به سمت جورج بوش پرتاب کرد. به عکس نگاه کنید و خودتان قضاوت کنید!

گزارش ها پیرامون مراسم هاله سحابی در حسینیه ارشاد
به دنبال استقبال گسترده مردم از شركت در مراسم هاله سحابي دختر عزت الله سحابي كه به دست نيروي لباس شخصي به قتل رسيد , حكومت درهراس فزاينده از شكل گيري هرگونه تجمع اقدام به امنيتي كردن محل برگزاري مراسم نموده است , بنا بر اطلاع رساني مردم در فضاي مجازي و به دعوت جوانان اصلاح طلب مردم با شمع به یاد مرحوم عزت الله سحابی و هاله سحابی از ساعت18 روز شنبه در مقابل حسینه ارشاد تجمع داشته باشند ,بنا بر خبرهاي دريافتي از ساعت 17 به وقت تهران پلیس ضد شورش و صد ها تن از افراد لباس شخصی بتدریج از ابتدای پل سیدخندان تا اول خیابان دولت واقع در خیابان دکتر علی شریعتی مستقر شده اند.این گزارش می افزاید تقریبا اطراف حسینه ارشاد کاملا به تسخیر پلیس و لباس شخصی ها در امده است بطوری که رفت وامد از این منطقه بطور پیاده مشكل میباشد.همچنین صدها دستگاه موتور سوار در نزدیکی میدان مادر مستقر شده اند نکته قابل توجه اینکه دهها دستگاه اتوبوس و مینی بوس بدون سرنشین در خیابان قبا و ناطق نوری توقف کرده اند.

بنا بر خبرهاي رسيده به دنبال تشديد فضاي امنيتي در تهران و حضور گسترده نيروهاي لباس شخصي در محل حسينيه ارشاد حكومت اقدام به دستگيري مردم نموده است بنا بر خبرهاي دريافتي از جوانان درصحنه نزديك به 10 الي 15 زن كه اكثر آنها بين 40 تا 60 سال سن داشته اند تا اين لحظه دستگير شده اند.
به نقل از شاهد عینی بین ساعت 5/45 تا 6/10 دقیقه , نیروهای امنیتی در خیابان شریعتی حد فاصل ظفر تا سه راه ضرابخانه مستقرشده اند و اوج ازدحام نیروهای امنیتی در تقاطع میرداماد و روبروی حسینیه ارشاد است. در مقابل حسینیه ارشاد 2 تن از نیروهای لباس شخصی در وسط خیابان با دوربین مشغول فیلم برداری از اتومبیلهای عبوری در 2 سمت خیابان هستند.
ضرب و شتم خانواده های طالقانی و سحابی در مراسم عزت الله و هاله سحابی - از تلویزیون رسا

هیچ نظری موجود نیست: