۱۱ خرداد، ۱۳۹۰

جنازه هاله سحابی را دزدیدند. باید به خیابانها بیاییم

خبر قطعی، ساعت 4:30 به وقت تهران ماموران امنیتی به زور در حال حمل پیکر هاله سحابی به قبرستان هستند
پدر، دختر... برای عزت الله و هاله سحابی
همین الان دارن جنازه رو می برن به سمت لواسان تا در کنار پدرش، عزت الله سحابی، فیس بوک 25 بهمن: ماموران امنیتی به زور در حال حمل پیکر هاله سحابی به قبرستان هستند...می خواهند خودشان پیکر دختر سحابی را دفن کنند
http://www.facebook.com/25bahman
جنازه هاله سحابی را دزدیدند. باید به خیابانها بیاییم  بنا به آخرین اخبار رسیده از منابع نزدیک ،خانواده هاله سحابی ناچار گردیده اند که برخلاف میلشان با توجه به فشار ماموران امنیتی ،پس از جلسه ای که در منزل هاله سحابی با ماموران برگزار شده است،هاله سحابی را در گورستان لواسان به خاک بسپارند هم اکنون خانواده سحابی با یک اتوبوس تحت تدابیر امنیتی شدید در حال رفتن به سمت گورستان لواسان هستند. با توجه به این وضعیت، از همین الان به خیابانها بیاییم و در میدانهای شهرها به اعتراض دسته جمعی دست بزنیم. در خانه نشستن اکنون گناه است.
به گفته یکی از نزدیکان خانواده سحابی نیرو های امنیتی دلایل متعددی را برای این اقدام خود مطرح کرده اند ، از جمله اینکه در تپه های لواسان افرادی دستگیر شدند که مواد منفجره حمل میکردند . و هدف آنها اخلال در مراسم خاک سپاری هاله سحابی بود . از این رو قبل از هر مراسمی میباست جسد دفن شود
از ترس کالبد شکافی این سری باید بدزده - با این کار جنایت خودش تایید میکنه
حمله به خانه ی شهید هاله سحابی : نیروهای امنیتی پیکر هاله را دزدیدند  گزارش افراد نزدیک به خانواده ی شادروان هاله سحابی ، پیکر پاک او که چند ساعت پیش به منزلش در گیشا منتقل شده بود توسط نیروهای امنیتی دوباره ربوده شده است . هم اکنون ماموران امنیتی فرزندان او را در اتاقها زندانی و در حال خارج کردن جنازه ی هاله هستند . گفته میشود به احتمال زیاد قصد انتقال پیکر به قبرستان و دفن آن بدون برگزرای مراسم را دارند . این در حالی است که از ظهر امروز فراخوان های بسیاری برای حضور مردم در خیابان گیشا مقابل منزل شهید هاله سحابی منتشر شده و حکومت قصد پیشگیری ازخیزش مردم خشمگین را دارد .
جنایت پشت سر جنایت!
ای تف به روحت خمینی با این سگهای هاری که توی ایران رها کردی از زیر عبای کثیفت!
خاکسپاری اجباری شهید هاله سحابی از ترس افشای بیشتر این جنایت.
پیکر هاله سحابی امشب در گورستان لواسان به خاک سپرده می شود. بدنبال شهادت مظلومانه هاله سحابی بر اثر خشونت ماموران امنیتی، پیکر وی از بیمارستان به خانه منتقل شد. به گزارش رسیده به جرس، نیروهای امنیتی ساعتها در منزل هاله سحابی ساعتها حضور داشتند و خانه را به محاصره خود در آورده بودند. این نیروها از تک تک جمعیت حاضر در منزل سحابی عکس گرفته و مشخصات آنان را ثبت کردند. بنا به آخرین اخبار رسیده ، خانواده هاله سحابی ناچار شده اند که برخلاف میلشان با توجه به فشار ماموران امنیتی ،پس از جلسه ای که در منزل هاله سحابی با حضورماموران برگزار شد،هاله سحابی را در گورستان لواسان به خاک بسپارند. هم اکنون خانواده سحابی با یک اتوبوس تحت تدابیر امنیتی شدید در حال رفتن به سمت گورستان لواسان هستند.
رادیو فردا: ماموران امنيتی پيکر هاله سحابی را برای شستشو و دفن به بهشت فاطميه لواسان منتقل کردند. يک شاهد عينی به راديو فردا گفت که نيروهای امنيتی گفته اند تنها شمار اندکی از اعضاء خانواده و دوستان خانم سحابی اجازه حضور در مراسم تدفين او را خواهند داشت. وبسايت «جرس» گزارش داد که نيروهای امنيتی ساعت ها در منزل هاله سحابی حضور داشتند و آن جا را به محاصره خود درآورده بودند. به نوشته «جرس»، خانواده هاله سحابی ناچار شده اند که بر خلاف ميلشان، و با توجه به فشار ماموران امنيتی، پيکر خانم سحابی را در گورستان بهشت فاطميه لواسان به خاک بسپارند. هاله سحابی، پنجاه و شش ساله، دختر عزت الله سحابی، بنيادگذار «شورای فعالان ملی – مذهبی»، صبح روز چهارشنبه، در پی حمله نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی به مراسم تشييع جنازه پدرش، به بيمارستان منتقل شد، و در آن جا درگذشت.

هیچ نظری موجود نیست: