۲۵ خرداد، ۱۳۹۰

فیلم نیروهای سرکوب در میدان امام (توپخانه) تهران-ساعت هفت عصر25 خرداد1390

میدان توپخانه-25 خرداد
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1786978838980
فیلم ارسالی اعضا-آرایش فوق العاده امنیتی نیروهای سرکوب در میدان امام (توپخانه) تهران-ساعت هفت عصر

.جو امنیتی میدان صادقیه / 25 خردادفیلم
رو به روی مجتمع تجاری گلدیس یک ون با تعداد 30 نیرو ایستاده بودند ان سوی میدان حدود 20 موتور سوار کلاه کج و سمتی دیگر نیروهای انتظامی ایستاده بودند که به شدت به چهره افراد دقت میکردند/ مردم به صورت عادی رفت و امد داشتند گویا اصلا در جریان نبودند !

گزارش تجمع 25 خرداد مشهد نيروهاي انتظامي ، بسيج و لباس شخصي از فلكه برق تا ميدان آزادي پراكنده هستند ولي عمده تمركزشان در حد فاصل میدان احمدآباد و ملک آباد (فلسطین) ميباشد. صدها نفر از نیروهای انتظامی و امنیتی با حضور پر رنگ خود در خیابان های راهنمایی و احمدآباد مشهد، جو سنگین امنیتی را برقرار کرده اند. بر اساس همین گزارش نیروهای امنیتی چند نفر را که اکثرا خانم بوده اند را دستگیر کرده اند. نکته قابل توجه پخش “شربت” توسط پلیس امنیت اخلاقی نیروهای انتظامی در میان مردم در سه راه راهنمايي است!
آژانس ايران خبــــــــــــــــــر: عكس هايي كه مشاهده مي كنيد, مربوط به 25 خرداد و سه راه راهنمايي مشهد و حضور نيروهاي امنيتي در خيابان است كه در فيس بوك جنبش سبز مشهد ايراني درج گرديده است.
گزارش از 25 خرداد 1390سبز قزوین  ساعت 6 بعد از ظهر موتورهای پلیس شروع به گشت زدن در میدان عارف شدن. ماشین های نیروی انتظامی هر چند دقیقه در میدان عارف گشت می زدن و به خیابان پادگان می رفتن و یک گشتی می زدن و بر می گشتن. در یک میدان عارف ماشین و موتور نیروی انتظامی و یک ماشین پراید که لباس شخصی بودن ایستاده بود و پلیس ها و سرباز ها آنجا ایستاده بودن. در خیابان توحید (نزدیک به میدان عارف) دسته ای از جوانان با شعار مرگ بر دیکتاتور و موسوی کروبی آزاد باید گردد شروع کردن به شعار دادن و با چند نفر از افراد پایگاه بسیج توحید درگیر شدن. در پارک ملت ملت هم دسته ای از افراد سبز در گوشه های از پارک جمع شده بودن و پلیس ها و دسته ای سربازها که همشون (لباس سبز رنگ بانک قوامین) پوشیده بودن که باتوم به دست بودن سعی می کردن مردم را نگذارند تجمع کنند. در قسمت وسایل بازی پارک ملت که جدیدا نوشته اند که این وسایل مال کودکان و نوجوان زیر 15 سال است پلیس ها و سربازها به همراه لباس شخصی ها با نوجوانی درگیر می شدن و پلیس ها و لباس شخصی ها نوجوانان را می زدن. لباس شخصی ها و پلیس ها در پارک ملت به کسانی که تجمع می کردن گیر می دادن. پارک ملت از ساعت 18:20 به بعد حسابی شلوغ شده بود. در بلوار مدرس و بلوار حکم آباد هم مامورانی را گذاشته بودن برای کنترل خودروها و به ماشین های گیر می دادن. در اطراف میدان عارف ماشین ها بوق می زدن و با ایجاد ترافیک کردن اعتراض خود را نشان می دادن. ماشین های که در اطراف میدان عارف پارک می کردن با عصبانیت تمام رفتار می کردن و می خواستن میدان عارف را خلوت کنند.

هیچ نظری موجود نیست: