۲۲ خرداد، ۱۳۹۰

اخبار و گزارش‌های لحظه به لحظه ۲۲ خرداد- مردم به سمت صدا و سیما ساعت ١٩

ساعت ١٩ به وقت تهران
جمع کثیری از مردم به سمت صدا و سیما (از پایین و بالای خ ولیعصر) در حال حرکت اند
اخبار تظاهرات روز ٢٢ خرداد به نقل از شاهدان عینی /این صفحه هر نیمساعت یکبار بروز میشود
درگیریهای پراکنده در ضلع شمالی میدان ولیعصر
برخورد نیروهای امنیتی با مردم به طور محسوسی آرام است
ترافیک بسیار شدید در بلوار کشاورز و فرعی های جنوبی
جو سنگین در خیابان میرداماد و میدان مادر. فضای این منطقه کاملآ دو قطبی شده است
تراکم جمعیت در خیابان تخت طاووس و عباس آباد
اولین گزارش شاهدان عینی ما از تظاهرات امروز مردم تهران
ساعت ١٨:٣٠ به وقت تهران:
ترافیک شدید در خیابان شریعتی، میرداماد، پارک وی، چهار راه ولیعصر
قریب به اتفاق مغازه ها و اماکن کسب و کار در خیابان ولیعصر تعطیل شده اند
تراکم جمعیت در اطراف چهار راه کالج و چهار راه ولیعصر
تلاش ماموران رژیم برای بستن سینما استقلال و سینما آفریقا. تجمع مردم در اطراف این دو سینما
روبه روی صداوسیما مملو ازنیروهای بسیجی است
الان یکی از دوستانم در صدا و سیما خبر دارم کرد که جمعیت انبوهی در اطراف میدان ونک گرد هم آمده اند، به گفته این دوست عزیز، ازدحام جمعیت در حوالی صدا و سیما وحشتناک است. رفیق من همچنین گزارش می دهد که علاوه بر انبوه جمعیت در خیابان ولی عصر، تعداد زیادی از نیروهای گاردی با همان هیبت گلادیاتوریشان سوار بر موتور و چماق بدست ایستاده اند و دستور داده اند که تمام مغازه های خیابان ولی عصر کره کره ها را پائین بکشند و تعطیل کنند.

ميدان ونك شاهد حضور مردمي است كه همراه با جوانان و زنان دسته دسته در آنجا تجمع مي كنند. به گزارش خبرنگار آژانس ايران خبـــــــــر, حضور زنان در محل, چشمگير است. در عين حال از ونك خبر مي رسد كه به مسافرين اتوبوس ها اجازه پياده شدن نمي دهند. در شمال ميدان وليعصر هم درگيري هايي شكل گرفته است. به مردم توصيه شده كه در جنوب ميدان قرار گيرند. ماموران به دنبال آن هستند كه به زور مردم را سوار خط اتوبوس هاي ويژه نمايند.

حضور پرشمارتر مردم در تقاطع مطهری-ولی عصر و ساعی  :به گزارش خبرنگاران کلمه، هرچه به میدان ونک نزدیک تر می شوید بر حضور مردم افزوده می شود.در لحظه تنظیم خبر (18:45)حضور مردم در خیایان ولی عصر - پارک ساعی قابل توجه تر از سایر نقاط این خیایان بوده است. ... حضور مردم در تقاطع مطهری-ولی عصر به سمت ونک، پرشمارتر از نقاط پایین تر خیایان ولی عصر تهران گزارش می شود.مردم در سکوت کامل در حال راهیپمایی هستند . به گزارش خبرنگاران کلمه، هرچه به میدان ونک نزدیک تر می شوید بر حضور مردم افزوده می شود.در لحظه تنظیم خبر (۱۸:۴۵)حضور مردم در خیایان ولی عصر – پارک ساعی قابل توجه تر از سایر نقاط این خیایان بوده است. گزارش های تایید نشده از درگیری پراکنده مردم با نیروهای گارد در میدان ولی عصر خبر می دهد.

هیچ نظری موجود نیست: