۱۸ شهریور، ۱۳۹۰

جدیدترین فیلم کشته شدگان سپاه توسط گریلاهای پژاک- کردستان

جدیدترین فیلم کشته شدگان سپاه توسط گریلاهای پژاکby A news
کوشتنی پاسدارانی ئێرانی بەدەستی گەریلاکانی کورد بژاک
کۆژرانی ۱۰۷ پاسدار له‌ شه‌ڕ له‌ گه‌ل پژاک فیلم
فرماندهی قرارگاه مرکزی گریلاهای ه.ر.ک :طی سه روز جنگ بیش از 107 پاسدار در مناطق جاسوسان و قوتامان و 16 پاسدار مابین سردشت و بانه کشته ‌و دهها تن از آنها نیز زخمی شده‌اند. در ادامه بیانیه غنائم جنگی به دست آمده را به شرح ذیل بیان میکند: 3 عدد دوربین مادون قرمز ، 2 قبضه‌بی کی سی، 2 قبضه 7b ,7موشک، 2 قبضه‌نارنجک انداز ، 10 قبضه‌ام 16 ناتو، 7 قبضه‌ سلاح کمری،15 دستگاه بی سیم ، 1 عدد دوربین دید در شب، 206 عدد خشاب ام 16، 4 عدد نارنجک ناتو، 4 عدد بمب گازی ، 3 عدد ماسک ضد گاز ، 9 قبضه ‌ام 16 دوربین دار، 1 عدد دوربین فیلم برداری ،2دستگاه جی پی اس ، 5 عدد کوله‌پشتی، 1 قبضه‌کلاشینکف، 1 قبضه‌خمپاره‌انداز 60 میلی، 1 قبضه‌قناسه‌و 2 جعبه‌فشنگ. در ضمن طی این درگیریها 2 دستگاه تانک، 6 خودروی نظامی و 1 دستگاه بولدزر به ‌طور کامل منهدم شده‌اند. این فرماندهی در پایان میگوید: اجساد 12 تن از کشته‌شدگان بر اساس موازین جنگی از طریق اهالی روستاها به مقامات نظامی تحویل داده شده است. همچنین طی این درگیریها 3 تن از گریلاهای ه.ر.ک نیز جان خود را از دست داده‌ و 10 گریلای دیگر مجروح شده‌اند.

اگر قرار است ملت کرد را در قندیل بکشید ، پس بدانید ما سپر ملت خود خواهیم شد
لیلا زانا: کردستان نباید فلسطینی دیگر شود
ارتش هم به یاری سپاه پاسداران شتافت

سپر انسانی، کشته شدن "یلدرم آیهان" عضو شورای شهر وان فیلم
هولیر- کوردانه،مانیشت ایلامی: "یلدرم آیهان" عضو شورای شهر وان از حزب صلح و دمکراسی که توسط گلوله گاز اشک آور در درگیری پلیس با سپرهای انسانی در نقاط مرزی به شدت زخمی شده بود در راه بیمارستان جان باخت.
فراخوان نهادهای مدنی اقلیم کوردستان برای برپایی تظاهرات علیه‌ حملات نظامی ایران و ترکیه‌

حماسهء قهرمانان پ.ک.ک. در مقابل ارتش تروریست ترکیه فیلم
چالاکی هێزه‌کانی په‌که‌که‌ دژی سوپای تورکیا فیلم
فرۆکەکانی دەوڵەتی داگیرکەری تورک فیلم

نقش زنان در فعالیت‌های پژاک فیلم
سپاه پاسداران می گوید تا زمانی که پژاک کاملا از خاک ایران خارج نشود به عملیات نظامی علیه این حزب ادامه خواهد داد، پژاک هم گفته تا شرایط برای فعالیت آزادانه این حزب در ایران فراهم نشود دست از مبارزه مسلحانه نخواهد کشید.

ایجاد ایستگاه های مختلف ایست و بازرسی در استان های غربی.  در طول چند روز گذشته نیروهای امنیتی و نظامی در مناطق مختلف استان کردستان و شهر کامیاران به حالت آماده باش در آمده‌اند. بنابه اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این نیرو‌ها در تمام جاده‌ها بین شهری کرمانشاه به شهرهای دیگر استان و جاده مابین کامیاران و شهرهای همجوار مستقر شده و اقدام به ایجاد ایستگاه ایست بازرسی کرده و جو امنیتی را در این مناطق به وجود آموره‌اند. نیروهای لباس شخصی حفاظت اطلاعات سپاه در گردنه «ناله شکینه، گردنه شمشیر، ورودی شهر پاوه، ورودی شهر نوسود و پلیس راه قازانچی» اقدام به بازرسی از خوردهای عبوری کرده و مسافرین را مورد سوال و جواب قرار می‌دهند. گفته می‌شود این نیرو‌ها در طول شب نیز در جاده اقدام به ایجاد کمین کرده و خودورهای عبوری را متوقف کرده و مورد بازرسی قرار می‌دهند و این سبب ایجاد رعب و وحشت شدید در بین شهروندان این مناطق شده است. در تعدادی از موارد نیز نیروهای بومی بسیجی با صورت پوشیده نسبت با مسافران و اهالی منطقه با بی‌احترامی رفتار کرده‌اند.  سپاه پاسداران از کشته و زخمی شدن دستکم ٣٠ تن از اعضای پژاک خبر داد

فیلم Malmo Kurd.شەهیدێکی پژاک
اعلام آتش‌بس از سوی پژاک فیلم  در پی اعلام آتش‌بس از سوی پژاک (حزب حیات آزاد کردستان)، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با رد این درخواست اعلام کرد: "خواسته ما این است که آنها ابتدا مرزهای ما را ترک کنند و در حال حاضر آتش‌بس مفهومی ندارد."سپاه پاسداران ایران، حجم گسترده حملات چند روز اخیر علیه پژاک را دلیل این درخواست آتش بس عنوان کرده است.
در جستجوی پژاک  در این فیلم ژیار گل به دامنه کوه های زاگرس سفر می کند و از فرماندهان پژاک می پرسد چرا مبارزه مسلحانه را - که سایر احزاب سنتی کرد از آن دست کشیده اند - در پیش گرفته اند.
تصاویری از حملە سپاه بە قندیل و پژاک و درگیری نیروهای کرد با سپاهیان فیلم
Dalahu, Kurdish mountain in Kermanshan. A song by PJAK fighters دالاهو فیلم

هیچ نظری موجود نیست: