۲۹ شهریور، ۱۳۹۰

احمدی در نیویورک- هتل احمدی نژاد مشخص شد

احمدی در نیویورک
هتل احمدی نژاد مشخص شد .... بشتابید تا حقش کف دستش بگذاریم
UANI is also calling on its supporters to contact the Warwick New York Hotel concerning its decision to host Iranian President Mahmoud Ahmadinejad. UANI members are encouraged to call the Warwick at (212) 247-2700, or write them through www.UANI.com, and make their voices heard. UANI is also leading a boycott of all Warwick International Hotels worldwide, including their U.S. hotels in Denver, Seattle, Dallas and San Francisco.
گروه "متحد علیه ایران هسته ای" از مدیران هتل بسیار مجلل"وارویک" خواسته اند که از پذیرش احمدی نژاد و هیئت همراهش در این هتل خودداری کنند. قرار است که احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل در روز چهارشنبه سخنرانی کند.

عکس: ورود همراهان زن احمدی‌نژاد به هتل

در سفر به ونزوئلا، محمود احمدی نژاد از هوگو چاوز، رئیس جمهوری این کشور که برای درمان سرطان تحت مداوا قرار گرفته، عیادت به عمل می آورد و همراه او در مراسم امضای اسناد کمیسیون مشترک دو کشور حضور می یابد.به گزارش سایت ریاست جمهوری، آقای احمدی نژاد قبل از عزیمت به سوی نیویورک، در سخنانی در تهران محورهای اصلی سخنرانی خود در جریان این سفر را بیان داشت و گفت که یکی از مهمترین هدف های او در این سفر، ارائه "طرح اصلاح مدیریت جهانی" است.

اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر، علی اکبر صالحی وزیر خارجه، مجتبی ثمره‌هاشمی مشاور، حمید بقایی معاون اجرایی، مریم مجتهدزاده مشاور و رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری مجید نامجو وزیر نیرو و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت از جمله همراهان محمود احمدی‌نژاد در سفر به نیویورک هستند.
به گزارش خبرنگاران ایسنا، ایرنا و مهر که رئیسجمهور را در این سفر همراهی میکنند، او ساعاتی پیش وارد نواکشوت ، پایتخت موریتانی شده است. این توقف برای سوخت گیری هواپیمای احمدی‌نژاد و هیات ایرانی همراه بود. پس از این توقف سه ساعته، هیات ایرانی به سمت نیویورک حرکت می‌کند.

سه نکته خبرساز در جریان هفتمین سفر احمدی نژاد به نیویورک، عدم سفر علی اکبر جوانفکر، حضور و همراهیِ رحیم مشایی در آخرین دقایق و همچنین لغو مصاحبۀ تلویزیونی احمدی نژاد در شب قبل از سفر بود. رسانه های خبری بعد از افشای نقش مشایی در اختلاس بزرگ تاریخ کشور (سه هزار میلیارد تومانی)، از غیبت وی در سفر خبر داده و همزمان مشرق نیوز نوشته بود غیبت وی می تواند ناشی از ابراز نگرانی هایی باشد که در روزهای اخیر نسبت به احتمال مذاکره برخی اعضای هیات اعزامی با مقامات آمریکایی باشد و احمدی نژاد برای پایان دادن به این گمانه زنی ها ترجیح داده است از نام مشایی صرف نظر نماید تا مبادا این سفر تحت الشعاع حضور اسفندیار رحیم مشایی قرار گیرد.رسانه های خبری همچنین نوشته بودند با وجود اینکه مشایی عصر روز گذشته در جمع کارکنان دفتر رئیس جمهوری از عدم سفرش به نیویورک علی رغم اصرار احمدی نژاد بخاطر جلوگیری از ایجاد حاشیه برای دولت خبر داده بود، اما وی صبح امروز به همراه رئیس جمهور عازم نیویورک شد. لغو مصاحبۀ تلویزیونی شب قبل از سفر احمدی نژاد که همانند همه ساله انجام می شد، از دیگر نکات خبر ساز بود، که درحالیکه اعلام شده بود محمود نژاد قبل از سفر به نیویورک و شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، قصد دارد در گفت‌وگویی تلویزیونی شرکت کند، شامگاه یکشنبه و چند دقیقه قبل از آغاز این برنامه، صدا و سیما این برنامه را لغو شده اعلام کرد. همچنین غیبت علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای رئیس دولت و مدیر عامل خبرگزاری دولت، از دیگر حاشیه و متن های سفر احمدی نژاد به مجمع عمومی سازمان ملل بود، که مشرق نیوز نوشت وی مورد بی مهری قرار گرفته است. این هشتمین سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک است، وی یکبار نیز برای حضور در اجلاس بین المللی خلع سلاح به نیویورک سفر کرده بود.

احمدی نژاد درنیویورک – فیلم  طنز عنتري در نيويورک

برنامه سفر پرفوسور احمدی‌نژاد در آمریکا
Ahmadinejad left Tehran for assisting United Nation general assembly in New Yorkویدئو
Ahmadinejad left Tehran on Monday for assisting United Nation general assembly in New York . He said that he will make a short trip to Sudan , Mauritania and Venezuela before boarding the plane
منفی‌ زیر ویدئو فراموش نشه

هیچ نظری موجود نیست: