۲۸ مهر، ۱۳۹۰

قذافی کشته شد- قذافی رو هم از تو یه سوراخ تونل کشیدن بیرون!

دیکتاتور لیبی هم به پایان سلام کرد

شورای انتقالی لیبی: قذافی کشته شد
سخنگوی شورای انتقالی لیبی می گوید معمر قذافی کشته شده است. خبر دستگیری و کشته شدن معمر قذافی، رهبر سابق لیبی پس از آن منتشر شد که دولت انتقالی حاکم بر این کشور از کنترل شهر سرت، زادگاه معمر قذافی خبر داد. این شهر آخرین پایگاه وفاداران به معمر قذافی بود که هنوز به طور کامل در اختیار دولت موقت قرار نگرفته بود.
منابع مستقل خبری و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو هنوز دستگیری یا کشته شدن معمر قذافی را تایید نکرده اند.مصطفی عبدالجلیل، رییس شورای انتقالی ملی لیبی قرار است بزودی در تلویزیون لیبی ظاهر شود و درباره اخبار منتشر شده صحبت کند. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، تصویری است که تلویزیون ملی لیبی از مردی زخمی یا کشته را که به معمر قذافی شباهت دارد، مخابره کرده است.تلویزیون الجزیره گزارش کرده است که معتصم قذافی، پسر معمر قذافی زنده در شهر سرت دستگیر شده است. همچنین تلویزیون الجزیره عکسهایی از جنازه مردی را پخش کرده است که گفته می شود ابوبکر یونس، وزیر دفاع معمر قذافی است.

تصویر لاشه قذافی به نقل از خبرگزاری فرانسه
به گزارش خبرگزاری رویتر از طرابلس، یکی از انقلابیون لیبی گفت معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی به هنگام دستگیری در سوراخی در سرت پنهان شده بود و فریاد میزد: شلیک نکنید، شلیک نکنید. شبکه تلویزیونی یورونیوز نیز گزارش داد، انقلابیون لیبی قذافی را در حالی که در زیرزمین پنهان شده بود، پیدا کردند. شبکه تلویزیونی العربیه نیز در خبری فوری گزارش داد ابوبکر یونس وزیر دفاع رژیم قذافی هنگام بازداشت قذافی بهلاکت رسید.
ویدئو دستگیری قذافی
http://persian.euronews.net/
جسدش در یک خانه ویرانه پیدا شد

هیچ نظری موجود نیست: