۲۵ آبان، ۱۳۹۰

معترضان آمریکایی جنبش اشغال وال استریت به پارک “زوکوتی” بازگشتند.

اشغالگر بانک/ میادین، معترضین سیستم، اناری ها، فعالین جنبش سراسری...تولدمان مبارک! امروز 2 ماه از اولین برپایی چادر در پارک آزادی نیویورک میگذرد. مقاومتتان مبارک و همچنین بازگشتتان...

وقتشه انتخاب کنید- یک کلیب موزیک Which side are you on

پخش مستقیم "جنبش اشغال میادین/ بانکها" در روی کره زمین - در 1 لینک
پخش مستقیم از مبارزات خودمون علیه بانکها!
http://occupystream.com/

عکس خشونت علیه تظاهرات کنندگان حرکت اعتراضی «اشغال اوکلند»،
کالیفرنیا ۱۴ نوامبر، ۲۰۱۱ REUTERS/Robert Galbraith
فیلم euronews   معترضان آمریکایی جنبش اشغال وال استریت به پارک “زوکوتی” بازگشتند. پلیس نیویورک پیش از آن با برچیدن چادرهای معترضان، آنها را از این مکان بیرون رانده بود. بازگشت این معترضان به محل تجمع آنها در پارک زوکوتی در نزدیکی بورس وال استریت پس از حکم یک دادگاه در نیویورک امکان پذیر شده است. با این وجود و بر اساس همین حکم، معترضان حق برپایی چادر و استفاده از کیسۀ خواب به منظور تجمع دائم در مکان را ندارند. وکیل مدافع معترضان در این دادگاه این اقدام آنها را مربوط به حق آزادی بیان دانست و گفت:“بازتابی که حرکت این معترضان در دنیا و آمریکا داشته است به خاطر برپایی چادر در این پارک توسط آنها نبوده، بلکه این خواستۀ آنهاست که مورد توجه مردم نقاط دیگر قرار گرفته است.” شهردار نیویورک نیز پس از صدور این حکم، با صدور یک بیانیه اعلام کرد پلیس مانع ورود معترضان به این پارک و تجمع آنها نخواهد شد اما معترضان نیز باید به قوانین عمومی و همچنین ممنوعیت برپایی چادر در این مکان احترام بگذارند. یکی از این معترضان در واکنش به این حکم می گوید:“این مسئله ما را قوی‌تر می کند و همچنین باعث می شود که مردم بیشتری با این اقدام ما همراه شوند. ما یا جایی دیگر در شهر را اشغال می کنیم و یا با ادامۀ تجمع در همین مکان برای کسب حقوق خودمان تلاش خواهیم کرد.” پلیس نیویورک، پیش از ظهر روز سه شنبه تخلیۀ این مکان را از حضور تجمع کنندگان آغاز کرده بود. تجمع بسیاری از معترضان برای بازگشت مجدد به این پارک پیش از صدور حکم دادگاه موجب درگیری میان پلیس و معترضان شد که در نتیجۀ آن 200 نفر توسط پلیس بازداشت شدند. در دیگر شهرها از جمله اوکلند نیز پلیس آمریکا روز دوشنبه اقدام به برچیدن چادر معترضان در پارک عمومی این شهر کرد. جنبش وال استریت که از سپتامبر گذشته آغاز شده در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی و همچنین نظام سرمایه داری آمریکا شکل گرفت. حرکت این معترضان در بسیاری از شهرهای آمریکا و دیگر نقاط دنیا از سوی معترضان تکرار شده است.

Occupy Wall Street protesters successfully block a dump truck فیلم

100 March on NYPD 1st Precinct to Demand Dignity;
 Women in Custody Being Harassed, Police Protocols In Question


Occupy Wall Street Protesters Re-Enter Zuccotti Park after NYPD Eviction  فیلم

Seattle Occupy Images - SEE What They're Doing to Americans  فیلم
An elderly woman, a pregnant woman and a priest were among those who were pepper-sprayed during a protest in support of the Occupy movement on Tuesday.
Occupy Wall Street -- A Look Back at the Last Two Months  فیلم
RT takes a look back at the OWS movement, where it all started and how it has spread

فیلم دستگیری اشغالگران در استرالیا
Occupy Melbourne video : New OWS arrests in Australia.
Police in Australia have arrested three protesters of the "Occupy Melbourne" movement in a park in the center of the city of Melbourne. Victoria state police arrived to the camp to enforce a city order for the demonstrators to remove their tents and tarpaulins. Demonstrators inspired by New York's "Occupy Wall Street'' movement have been camping in central Melbourne for at least two weeks to protest corporate greed and economic inequality.

euronews  فیلم  چه پیش آمده که ماریو دراگی، رییس جدید بانک مرکزی اروپا، لوکاس پاپادموس، نخست وزیر جدید یونان و ماریو مونتی، نخست وزیر ایتالیا گرد هم آمده‌اند؟  هر سه، عضوی از گروهی هستند که در اروپا آن را دولت سَکس می‌نامند.
گلدمن سَکس، قوی‌ترین بانک آمریکایی، به دلیل نقش تعیین کننده‌اش در بازار‌ها و دولت‌ها شناخته شده است.

هیچ نظری موجود نیست: