۲۴ آبان، ۱۳۹۰

امکان دست داشتن اسرائیل در انفجار پادگان سپاه پاسداران زاغه مهمات در ملارد

امکان دست داشتن اسرائیل در انفجار پادگان سپاه پاسداران مجله آمریکایی تایم اعلام کرد که انفجار پادگان سپاه پاسداران تصادفی نبوده و به دست ماموران مخفی اسرائیل انجام گرفته است. مجله آمریکایی تایم به نقل از مقامات امنیتی آمریکا اعلام کرد که ادعای ایران مبنی بر تصادفی بودن این انفجار "ناباورانه" است و ماموران مخفی اسرائیل در این انفجار دست داشته‌اند. گفته می‌شود موشک‌های شهاب و سجیل ایران امکان حمل کلاهک‌های اتمی را دارند و این موشک‌ها می‌توانند اسرائیل و آلمان را هدف قرار دهند....روز شنبه (۲۱ آبان / ۱۲ نوامبر) در یکی از مقرهای وابسته به سازمان جهاد خودکفایی سپاه انفجاری مهیب روی داد. به گزارش مقامات دولتی ایران در این حادثه ۱۷ تن کشته و بسیاری زخمی شدند. حسن تهرانی مقدم، بنیان‌گذار برنامه موشکی سپاه، از کشتگان انفجار زاغه مهمات در ملارد بود.

اظهار نظر خانم مارپل در مورد انفجار دو روز قبل تهران
عکس شماره یک و دو مربوط به ارسال دو موشک نظامی است که با سوخت جامد کار میکنند و چاشنی فعال سازی آنها با چاشنی انفجار سلاحهای معمولی و متداول متفاوت است . عکس شماره 3 مربوط به انفجار دو روز قبل تهران است . همان انفجاری که کلی سر و صدا به پا کرد . حالا خودتان مقایسه کنید . چه نتیجه ای میگیرید ؟

خانم مارپل میگوید : آنچه در تهران اتفاق افتاد , نتیجه حمل و نقل یا جابجایی زاغه مهمات نبوده است . چرا که رنگ دود حاصله و شکل دود حاصله چیز دیگری را نشان میدهد . این اتفاق خرابکاری هم نبوده و موساد و سیا و بقیه هم نقشی نداشته اند چرا که فرمانده کل ستاد موشکی خودکفایی سپاه به درک واصل شده است . این فرمانده که همیشه انجا نبوده و دفتر کار اصلی او در شهر تهران بوده است . به عقیده خانم مارپل سپاه از مدتها قبل در این پادگان که شدیدا تحت مراقبت ویژه بوده است , روی ساخت چاشنی های انفجاری کار میکرده است . چاشنی های انفجاری برای موشکهای دور برد که با سوخت جامد فعالیت کند و قادر باشد کلاهک های هسته ای را هم حمل کند . احتمالا مراحل پایانی طرح بوده و می خواسته اند انرا امتحان کنند و برای همین از فرمانده کل طرح خودکفایی دعوت کرده بودند تا به آن پادگان بیاید . آنها می خواسته اند با انجام یک آزمایش , قدرت ساخت موشکی خود را به نمایش گذارند . و همزمان با گرفتن عکس و فیلم نوعی قدرت نمایی کنند در برابر تهدیدهای آمریکا و اسرائیل که مخصوصا در روزهای اخیر خیلی هم سر و صدا داشت . اما از آنجا که تمام کارها در ایران توسط امام زمان اداره میشود , و امام زمان متخصص بمب های هسته ای نیست و اطلاعی از سوخت جامد و چاشنی هسته ای ندارد و حداکثر تخصص اش تیز کردن شمشیر دو شاخه است , لذا از دست امام زمان خارج میشود و این انفجار بزرگ صورت میگیرد. و آنهایی که توقع داشتند بعد از این آزمایش از بالادستی هایشان پاداش بگیرند به جمع یاران امام حسین می پیوندند . و شربت نوش جان میکنند .

یکی از کشته شدگان انفجار اخیر "علی اصغر منصوریان" استاد فیزیک هسته ای دانشگاه صنعتی مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع بوده است. علی اصغر منصوریان از دانشمندان هسته ای کشور بوده است که نامش در گزارش سال 2009 (دو سال قبل) آژانس هسته ای سازمان ملل IAEA نیز آمده بود. در این گزارش از وی به عنوان یکی از دانشمندان هسته ای تاثیرگذار ایران نامبرده شده بود. منصوریان فارغ التحصیل دکترای هسته ای از دانشگاه شریف بوده و در پروژه سزامی ایران نیز فعالیت داشته. مشخص نیست که یک متخصص هسته ای ایران به چه دلیل در یک پادگان نظامی به قول سپاه "معمولی" تردد داشته و چگونه در این انفجار "ساده" کشته شده!  یکی از کشته شدگان انفجار اخیر علی اصغر منصوریان استاد فیزیک هسته ای دانشگاه صنعتی مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع بوده است .علی اصغر منصوریان از دانشمندان هسته ای کشور بوده است که نامش در گزارش سال 2009 آژانس هسته ای سازمان ملل نیز آمده بود . منصوریان فارغ التحصیل دکترای هسته ای از دانشگاه شریف بوده و در پروژه سزامی ایران نیز فعالیت داشته .
خطاب به اسراییل!  دشمن مورد نظر شما فعلا" مشغول میباشد! لطفا" بعدا" حمله کنید!

کشته شدن فرمانده موشکی سپاه،و انهدام حداقل 25 کلاهک شهاب 3-یک تحلیل نظامی.
خرابکاری هدفمند در پادگان هوایی بیدکنه سپاه - یک تحلیل کوتاه نظامی و اطلاعاتی.
در روز 21 آبان 1390 ، در ساعت 12.50 ، صدای انجار شدیدی شهر تهران بزرگ را لرزاند ، و باعث شگفتی و خساراتی گردید.بنا به گزارشات مقامات ، و رسانه های رژیم ، این انفجار ، بر اثر "بی احتیاطی" در حمل و نقل،در یک زاغه مهمات پادگان امام علی واقع در روستای بیدکند صورت پذیرفته ،و 17 نفر هم قربانی گرفته، که در میان آنان ، فرمانده نیروی موشکی سپاه هم نیز هست....بنا به براوردهای نظامی ، به جز نام واحد حادثه، و فرمانده نیروی هوایی سپاه ، بقیه ادعاهای رژیم دروغ محض است. نویسنده معتقد است که قضیه خیلی جدی تر است ، و اتفاق دیروز ، یک عملیات تهاجم جاسوسی و یا خرابکاری هدفمند بوده ، که چند خسارت جدی به رژیم جمهوری اسلامی و اعتبار جهانیش زد.
1- انفجار به شدت مهیب بوده ، و قدرت حداقل 45 هزار کیلو تی ان تی را داشته است.
2-با توجه به قارچ سفید ، و عکس برداری شده توسط حداقل 2 تصویر بردار که این قارچ را از زاویه های مختلف ضبط نموده اند ، میتوان نتیجه گرفت که محموله انفجار ، مهمات انفجاری کلاهک موشکی بوده است که در زیر زمین منفجر شده اند ، و موج انفجار مهیبی به وجود امده که نتوانسته به راحتی از زیر زمین خارج کردد ، و تبدیل به موج انفجاری زلزله ایی شده است و مسافت زیادی را تا خنثی شدن طی نموده.
3-این انفجار ، تمام سیستم تونلی منتهی به دو ورودی را منهدم نموده ، و به احتمال قوی تمام تاسیسات داخل کوه برای همیشه منهدم شده اند.منطقه ایی که در موردش صحبت میکنیم ، به وسعت 14 تا 18 زمین فوتبال استاندارد میباشد

اطلاعات جديد از انفجار پادگان سپاه/ علت: خرابكاري + نوع موشك: سجيل / نام 8عضو كشته شده سپاه  یک منبع مطلع گفت، حادثه انفجار در پادگان سپاه, بر اثر انفجار سوخت جامد موشک های "سجیل" سپاه پاسداران روی داد. بنا به گفته این منبع مطلع، پادگان سپاه ملارد محل انبار بخشی از موشک های سجیل و موشک های شهاب سه بود. موشک های سجیل این قابلیت را دارند که برای پرتاب سکوی ویژه نیاز ندارند از همین رو شلیک آن ها آسان است. بنا بر این اطلاعات در پی تهدیدهای اخیر از سوی کشورهای غربی و اسرائیل در خصوص حمله به ایران به دلیل برنامه اتمی اش، مسولان بلند پایه نظام تصمیم می گیرند موشک های سجیل را از انبار خارج کرده و در کویر مستقر کنند. این اقدام به دو منظور صورت گرفت؛ نخست حفاظت از موشک ها در صورت حمله احتمالی به انبار و دوم توزیع جغرافیایی و آمادگی برای شلیک آن ها در صورت آغاز هرگونه جنگ احتمالی. عملیات انتقال موشک ها عملیاتی محرمانه و لوجستیکی است از همین رو حسن تهرانی مقدم مسئول سازمان خودکفايی و تحقيقات صنعتی سپاه که مسوول اصلی پروژه موشک های بالستیک محسوب میشد، در محل حادثه حاضر بود. دیگر افراد حاضر نیز از سربازان وظیفه و معمولی نبودند بلکه کادر سپاه بودند و شماری از آن ها درجه دار هستند. در حین انتقال اجزای موشک ها، انفجار ناگهانی رخ داد. سوخت جامد سوختی نیست که در اثر گرمای هوا منفجر شود و شعله ور شدن آن نیازمند محرک هایی است. مسئولان سپاه می گویند انفجارهای دیگر در اثر انفجار دیگر روی داده اند. اما نکته قابل توجه این است که در سایت پدافند هوایی در شهر ملارد نیز انفجار روی داد. این سایت در فاصله سه کیلومتری زاغه مهمات قرار دارد و به همین دلیل انفجار در آن نیازمند عملی مستقل است. از همین رو منبع مطلع در گفت و گو با "العربیه.نت" تاکید می کند که حادثه انفجار شهر ملارد، در نتیجه خرابکاری یا یک عامل تعمدی بیرونی بوده است که موفق شده در سر بزنگاه، سوخت های خارج شده از انبار را منفجر سازد. هشدار به پایگاه سپاه در پارچین پس از انفجار در پایگاه های ملارد، از دیگر دلایلی است که به عنوان نشانه خرابکاری بودن انفجارها مطرح شده است. در همين حال اسامي افراد کشته شده سپاه: حسن تهرانی‌مقدم، جواد سلیمی، علی اصغر منصوریان، مهدی دشتبان‌زاده، محمد قاسم سلگی، مهدی نواب، حسین فردوئی و میثم جهانگیری اعلام شده است.  العربيه - پارس ديلي نيوز
film“اسرائیل عامل انفجار در پادگان سپاه پاسداران”  euronews
فیلم و خبر در مورد انفجارات محلات نظامی در اطراف تهران

۱ نظر:

آزاد گفت...

علی اصغر منصوریان دوست بنده بود و دیپلمه بود ،خدا رحمتش کنه ولی ب تحلیل شما نیم ساعت خندیدم اون خدابیامرز نمیدونست فیزیک چیه چرا کس شر مینویسین