۱۸ آذر، ۱۳۹۰

خطاب به دوستانمان در کلن/ آلمان و ضرورت شرکت در اکسیونهای آنتی فاشیستها در 10 دسامبر- فردا

فردا قرار است آنتی فاشیستها علیه فاشیستها که اجازه رسمی راهپیمایی را (مثل همیشه) از مقامات بالای نیروی انتظامی آلمان هم دریافت کردند در ساعت 10 صبح (یعنی دو ساعت مانده به راهپیمایی فاشیستها که 12 ظهر در منطقه کالک کلن است) اقدام به اعتراض و اکسیونهای گوناگون در سطح شهر و بخصوص در منطقه کالک/ کلن را داشته باشند.

این اعتراض به ما هم ربط داره و اینبار ربط آن خیلی هم زیاده!
در روز 25 نوامبر قانون گذاران آلمان از ورود یک کوکلوس کلان شناخته شده امریکایی "دیوید دوک" به انگلیسی Dr. David Duke  به آلمان جلوگیری کردند. این فاشیست قرار بود در جهت صلح برای ایران و... صحبت کند. تعجب نکنید:- )
این آقای صلح طلب رفیق گرمابه احمقی نژاد خودمان است!
اینکه رفقای احمقی نژاد چاوز و فیدل هستند تعجبی نداره. البته که احمقی نژاد در امریکا بین کوکلوس کلانها سوکسه عجیبی داره! اون هم بدلیل جمع کردن یک مشت فاشو دور خودش در کنفرانس هولوکاست تهران(۱۱تا۱۳ دسامبر ۲۰۰۶).
این کوکلوس کلان "دیوید دوک" که در کنفرانس ایران گفته: محمود احمدی‌نژاد مرد دلیری است که علیه اسرائیل است و راجع به "دروغ" هولوکاوست کنفرانس گذاشته!
این آشغال فاشو البته به سگدونی امریکایی کوکلوس کلانی اش به امریکا برگردانده شد و حق ورود به آلمان را نگرفت. حالا سگهای هاری که در آلمان دعوتش کرده بودند اجازه "راهپیمایی اعتراضی" علیه دیپورت هیتلرشون را گرفتند و "خیلی قانونی" قراره جلوی پاتوق آنتی فاشیستها در کالک/ کلن رژه بروند.
اینها از گروه پرو- کلن ی ها خیلی هار ترند و اسمشون را گذاشتند نیروهای آزاد کلن!
این گروه فاشو بشدت میلیتانت و نظامی است و علیهشان آنتی فاشیستها اعلامیه دادند.
Talking Is Over - Nazis in Kalk Angreifen!
البته نژادپرستها و ضد خارجی ها ی ارازل و اوباششان حتما در حمایت آنها به خیابان می آیند. برای همین هم حضور چشمگیر خارجی ها فردا در خیابانهای کلن مهمه!
حالا کمترین اقدام ما در حمایت از آنتی فاشیستها میتونه تبدیل رنگ موی بلوند و رنگ پوست سفید به سیاه باشه. همینکه با این لی اوت و اوت فیت جلوشون رد بشید، شب کابوس خواهند دید! لطفا از آوردن کودکان اما خودداری کنید که سگهای فاشیست اینبار مبتلا به بیماری هاری مزمن نیزهستند و بدون قلاده هم اجازه راهپیمایی گرفتند. برای ایده های پر بارتر میتونید از خلاقیت خودتون استفاده کنید و چون عاشق احمقی نژاد هم هستند عکسای جنجالی مستر پرزیدنت قلابی ایران را هم با خودتون ببرید.

دوستان صفوف ضد جنگ ما باید شفاف باشه. من هم موافق بمباران ایران نیستم اما مسیرجاده صلح از روی نعش ارتجاع حاکم در ایران است که به مقصد میرسه. پس با دنده 4 بدون ترمز بتازونیم. فردا روزی است که نشان بدهیم: نه به احمقی نژاد و نه به دوستان کوکلوس کلانش!
از آنجایی که من در کنارتان نمیتوانم باشن اما دلم برای نوشیدن یک گیلاس کولش در پایان اعتراضات و پیروزی در کنار شما پر میکشه از همین الان به شهامت شما سالوته میفرستم.
پروست

در زیر چند لینک مهم - به زبان آلمانی
http://www.no-racism.de/
https://twitter.com/antifa_ak_koeln
https://www.facebook.com/antifa.ak.koeln
http://twitter.com/kalkmachtdicht

مسیر راهپیمایی فاشیستها
Die Nazis sollen von Kalk Post aus vermutlich über die Trimbornstraße (S-Bahn Linie 12, 13; RB 25) Richtung Humbold-Gremberg in den Bereich Taunusstraße, Wetzlarer Straße, An der Pulvermühle ziehen.
پیدا کردن اسلحه مجاز! در خانه فاشوهای شهر برمن آلمان
Waffenfund bei Nazis in Bremen
Fotos der ProKöln  عکس دست راستی های پرو کلن
Talking Is Over - Nazis in Kalk Angreifen!

فیلم زیر گزارش به فارسی راجع به چگونگی همکاری دو ارتجاع است.
همکاری نژاد پرستان آمریکا و اروپا با رژیم ایران
در بخش اول این گزارش، یکی از نژاد پرستان معروف آمریکا و همیچنین رهبر دست راستی های فرانسه، ضمن دفاع از رژیم و برنامه هسته ای اش، اسرائیل را مورد حمله قرار میدهند,

دیوید دوک سیاست‌مدار نژادپرست، و رهبر پیشین کوکلوس‌کلان آمریکا است.
او هم‌چنین از مهمانان گردهمایی هولوکاست تهران(۱۱تا۱۳ دسامبر ۲۰۰۶) بود که از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران بدین کنفرانس فراخوانده شده بود. وی در این‌باره گفته است که محمود احمدی‌نژاد مرد دلیری است که درباره این موضوع سخن می‌گوید.∗

هیچ نظری موجود نیست: