۱۱ بهمن، ۱۳۹۰

راهپیمایی روز ۲۵ بهمن ، از ساعت ۴ تا ۷ بعد از ظهر به صرف چای و شیرینی‌ ،،!

اعتراضی که شروع نشده پایانش مشخص شده  راهپیمایی روز 25 بهمن از ساعت 4 الی 7 بعد از ظهر. این شورای امید بخش احتمالا سبز رنگ ، مگر مردم را برای مجلس ختم فرا خوانده که ساعت پایان را به این دقت مشخص کرده ، گویی در بلاد کفر برای یک راهپیمایی مسالمت آمیز از وزارت محترم وقت قبلی گرفته اند که ساعت شروع وپایان به این دقت درج شده . چشم ما میاییم و به برادران بسیجی قول می دهیم ساعت 7 خانه باشیم . واقعا همین دور وبر خودمان کدام یک از این اعتراضات مردمی این چنین به نتیجه رسیده که ما هنوز بر همان طبل می کوبیم. مردم مصر بعد از یکسال هنوز در میدان التحریر جمع اند و ما داریم سالگرد می گیرم برای چه؟ لابد برای اینکه یکبار دیگر امید خودمان برای آزادی را نا امید کنیم. البته بنده شخصا اعتقاد راسخ به وجود یک شورای هماهنگی دارم ولی برای جمع کردن وهماهنگی مردم نه اینکه یکی به میخ بزند یکی به نعل. بهر حال من هم امید وارم روز 25 بهمن یکبار دیگر مردم سبزم را در کنار یک دیگر ببینم برای رسیدن به حق آزادیشان ، ولی من قطعا ساعت 7 به دستور شورا به خانه بر نخواهم گشت

فراخوان راهپیمایی اعتراضی شورای هماهنگی راه سبز امید برای 25 بهمن
شورای هماهنگی راه سبز امید در آستانه ی ۲۵ بهمن و سالگرد حضور خیابانی مردم به دعوت میرحسین موسوی و مهدی کروبی و همچنین سالگرد آغاز زندان خانگی رهبران جنبش سبز در بیانیه ای از تمامی همراهان و حامیان جنبش سبز دعوت کرده از ساعت ۴ تا ۷ بعد از ظهر روز ۲۵ بهمن ماه در تهران در پیاده‌روهای خیابان‌های انقلاب و آزادی، حدفاصل میدان فردوسی و تقاطع نواب، و در شهرستان‌ها در خیابان اصلی هر شهر، بنابر تصمیم فعالان محلی، اقدام به پیاده‌روی سکوت کنند.
بنا به اعلام شورای سبز امید،‌ تنها کسانی که واجد شرایط باشند حق حضور در راهپیمایی را دارند و با متخلفان شدیداً برخورد خواهد شد.
وعده ما، 25 بهمن ساعت 16 حد فاصل میدان فردوسی تا تقاطع نواب - آزادی. منبع : صفحه فیسبوک 25 بهمن
باز هم تکرار مکررات! هم ساعت اشتباه (4 تا 7) به قول یکی از دوستان مجلس ترحیم، هم مسیر تکراری! تظاهرات ها باید به صورت گسترده از جنوب شهر و بدون محدودیت ساعتی شروع شوند. وگرنه باید یکسال دیگر دوباره 25 بهمن را به همین صورت تکرار کنیم. تازه اگر آن زمان هنوز فحطی نیامده باشد!
عصر ۲۵ بهمن؛ راهپیمایی سکوت
از ساعت ۴ تا ۷ بعد از ظهر روز ۲۵ بهمن ماه در تهران در پیاده‌روهای خیابان‌های انقلاب و آزادی، حدفاصل میدان فردوسی و تقاطع نواب، و در شهرستان‌ها در خیابان اصلی هر شهر، بنابر تصمیم فعالان محلی، راهپیمایی سکوت برگزار می شود.

صفحه فیس بوک بیست و پنجم بهمن نتایج «نظرسنجی برای مسیرها» برای تجمع 25 بهمن نتایج آن را تا به این لحظه به شرح زیر اعلام می کند. ما با انتشار نتایج در ظهر فردا کار را به دوستان برگزار کننده خواهیم سپرد. توجه کنیم که بیانیه دیروز گروه بیست و پنجم بهمن پس از همفکری با گروههای مرجع منتشر شد و وظیفه ما در مقام یک شبکه کمک به انتقال آرا اعضا و تلاش برای ایجاد همکاری بیشتر می باشد.
تهران: مسیر‌های منتهی به خیابان پاستور، محل حصر میرحسین 29.5 درصد
امام حسین به سمت میدان آزادی 20.3 درصد
آره دیگه من که با این وضعیت شرکت نمیکنم مگه جونمو از سر راه آوردم برم نزدیک بیت تو اون فضای نظامی

ترافیک کاندیداهای مجلس در مراسم‎های عزا
البته کاندیداها در این مراسم‎ها اقدام به دادن پاکت پول با محتوای مبلغی قابل توجه به صاحبان عزا که برای بعضا برای بار اول است که آنان را ملاقات کرده می‏‎کنند.
خاک بر سرِتون با این کاندید شدنتون .

قابل توجه بچه های جنبش سبز در گیلان : تظاهرات 25 بهمن در رشت: خیابان مطهّری به سمت چهار راه میکائیل برگزار می گردد از همین الان دوستانمان را با خبر کنیم ما پیروزیم V

دعوت مخالفان حکومت ایران به راهپیمایی اعتراضی «شورای هماهنگی راه سبز امید» با صدور بیانیه‌ای از شهروندان ایران خواسته است تا «راهپیمایی سکوت» برگزار کنند. این شورا متشکل از مشاوران و نزدیکان میرحسین موسوی و مهدی کروبی است که از زمان حصر خانگی این دو رهبر مخالفان، فعالیت خود را گسترش داده است.
شورای هماهنگی راه سبز امید از شهروندان ایران خواسته است که بدون توسل به خشونت در روز ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۰ در راهپیمایی سکوت در تهران و سایر شهرهای ایران شرکت کنند. سال گذشته در همین تاریخ ده‌ها هزار نفر از شهروندان ایران به دعوت میرحسین موسوی و مهدی کروبی در حمایت از اعتراضات مردمی در کشورهای عربی خاورمیانه و شمال افریقا دست به تظاهرات اعتراضی زدند. در پی این اعتراض که با حمله نیروهای امنیتی و شبه‌نظامیان بسیج به خشونت کشیده شد، آقایان موسوی و کروبی به همراه همسران‌شان در حصر خانگی قرار گرفتند.

فکر نمیکنم کسی‌ برای راهپیمایی بیاد، مردم منتظر اتفاقات بزرگتری هستند. پرداخت هزینه دستگیری و شکنجه برای همچنین راهپیمایی بالاست. یعنی‌ نمی‌ارزه که برای این جور راهپیمایی کسی‌ دستگیر بشه. راهپیمایی سکوت در این شرایط یک جور خوشبینی هست و کمی‌ خنده دار. این حکومت کارش از این حرف‌ها گذشته... باید جدی بود، خشمگین و انتقامجو، این ژستهای مظلومانه فقط باعث کشتن جوون‌ها میشه، باید مخفیانه جنگید یه جوری که آخوندها تو خیابون از سایه خودشون هم بترسند. باید تو تاریکی شب به درک فرستادشون. باید خائنین رو شناسایی کرد و به سزای اعمالشون رسوند، مبارزه باید هدفمند باشه، این راهپیمایی اگر با سکوت همراه باشه یعنی‌ تائید جمهوری اسلامی کنونی ولی‌ با چاشنی اصلاح طلبی، آقایون اصلاح طلب وقتتون تموم شده متأسفانه، مردم حاضر نیستند برای به قدرت رسیدن دوباره شما جون بدهند...
با این راهپیمایی های اینجوری هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
من از سال پیش به این باور رسیدم که تا زمانیکه توده جامعه ایران درد نان شب پیدا نکنن و ندونن که تجمعی برای نان هست و بهش نپیوندن اتفاقی نمی افته. باید از مشکلات اقتصادی استفاده کرد نه اینکه بگیم 700 روز از زندان فلانی گذشت و 80 روز از زندان اون یکی گذشت. به درک که گذشت. مگه تخم دو زرده گذاشتن واسه مردم؟ کمدی تر از همه این نامه هاست. میگن فلانی در قرنطینه اوینه و هر هفته واسه خودش نامه منتشر می کنه و امشب هم که به حول قوه الهی با صدای آمریکا مصاحبه کرد.:))

سایت "روز" با انتشار گزاشی از ایران خبر داده است که افزایش برخی شایعات در مورد بروز قحطی در نتیجۀ تحریم های بین المللی و همچنین نوسانات شدید ارزش دلار و طلا باعث شده که مردم در تهران و شهرستان ها با هجوم به فروشگاه های زنجیره ای مایحتاج خود را برای ماه های آینده خریداری و ذخیره سازی کنند.در تهران صف های طویل در مقابل فروشگاه های زنجیره ای باعث شلوغی خیابان ها و ایجاد ترافیک سنگین شده به طوری که نیروهای انتظامی برای برقراری نظم دست به مداخله زده و بعضاً محدودیت عبور و مرور وضع کرده اند.هجوم مردم به فروشگاه ها برای خرید و ذخیره سازی مایحتاج عمومی موجب افزایش بیشتر قیمت ها را نیز در پی داشته است.
کشتی‌ها در انتظار تخلیه  یکی از فعالان در بازار غلات اروپا به رویترز گفته است که کشتی‌های حامل غلات به مقصد ایران، در بنادر این کشور متوقف شده‌اند تا در نهایت مشخص شود پول فروشندگان چطور پرداخت خواهد شد.” یکی دیگر از فعالان در بازار غلات توضیح داده است: “صادرکنندگان غلات به ایران نمی‌توانند بدون دریافت پولشان، بار کشتی‌ها را خالی کنند، چون اگر ایران نتواند پول آنها را بپردازد، فروشندگان چند میلیون دلار ضرر می‌کنند.” او اضافه کرده است: “چون ارزش قراردادها و حجم غلاتی که به مقصد ایران ارسال شده‌اند، خیلی زیاد است، صادرکنندگان غلات نمی‌توانند پول خود را به صورت نقد دریافت کنند و ناگزیر به استفاده از خدمات بانکی هستند.” به گزارش رویترز، داده‌های شبکه بین‌المللی ردیابی کشتی‌ها در روز دوشنبه، ۳۰ ژانویه (دهم بهمن)، نشان می‌دهد که در بندر امام خمینی، یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های واردات غلات ایران، دست‌کم ۹ کشتی باری لنگر انداخته‌اند و کشتی‌های باری دیگری هم به مقصد این بندر در حال حرکت هستند. یک فعال در بازار غلات به رویترز گفته است: “هم‌اکنون ۱۱ تا ۱۲ کشتی منتظر تخلیه بار خود هستند. حدود ۹۰ درصد بار این کشتی‌ها غلات است و بیشتر آنها از روسیه، اوکراین یا کشور دیگری در منطقه دریای سیاه راهی ایران شده‌اند.”
پول داشته باشی همه چیز توی ایران گیر میاد از جانی واکر گرفته تا ماهی قزل الا .

مسئولان شبکۀ اجتماعی «توییتر» در آمریکا اعلام کرده اند که می خواهند در آینده با استفاده از فیلترهایی در کشورهای مختلف از انتشار مطالب و توییت های غیرقانونی جلوگیری کند. ویدئو خبری از یورونیوز

اخطار امنیتی: وب سایت کیهان (حسین شریعتمداری) آلوده به بد افزار جاسوسی می باشد...جدا از بازدید این سایت کثیف افزار بدون آنتی ویروس بروز شده خودداری فرمایید

صحنه هايي از بهمن سرنگوني 57براي بهمن قيام90 فیلم کوتاهی از قیام بهمن 57
Gissoo Shakeri گیسو شاکری - عصیان 1  یاشا قادین گیسو شاکری! موزیک ویدئو جدید

اخبار سینما
38th Student Academy Awards – "Bekas," Karzan Kader ویدئو کوتاه صحنه هایی از فیلم جدید کردستان
کارزان قادر کارگردان جوان سوئدی با فیلم “ بکاس” مدال نقره گرفت. بکاس فیلمی کوتاه از زندگی دو برادر کرد عراقی بی خانمان است که در زمان رژیم صدام سرگردانند و تحت تاثیر قهرمان یک فیلم تصمیم می گیرند خود را از این زندگی جهنمی نجات دهند و به آمریکا بگریزند. کارگردان این فیلم را با الهام از دوران کودکی خود ساخته است.

“روزی روزگاری در آناتولی” کارگردان نوری بیلگه جیلان در باره این فیلم دلهره آور می گوید :“داستان فیلم در دوازده ساعت اتفاق می افتد و ما باید آنرا در یک فیلم دو ساعته و نیمه نمایش می دادیم. تصویر کردن جزییات و نوشتن فیلمنامه کار سختی بود”
Once Upon a Time in Anatolia (2011) Movie Trailer HD – NYFF تیزر فیلم
Regisseur Nuri Bilge Ceylan معرفی فیلم به زبان آلمانی- ویدئو
Männer auf der Suche nach dem Tod

هیچ نظری موجود نیست: