۲۲ بهمن، ۱۳۹۰

افشای عوامل رژیم در جنبش علیه جنگ- فیلم خبری

اینجا لندن است، حیات خلوت رژیم ایران فیلم خبری
اینجا لندن است، جائیکه رژیم دهها سازمان و رسانه براه انداخته است، یکی با جنگ مبارزه میکند، دیگری مراسم روز قدس برگزار میکند، آن یکی سازمان حقوق بشری درست کرده و دیگری موسسه صلح براه انداخته است. دراین گنداب، چپ ضد امپریالیست در مراسم روز قدس سخنرانی میکند و نماینده حزب الله لبنان برای چپ های ضد جنگ سخنرانی میکند، جرج گالوی نماینده سابق مجلس انگلیس کارمند رژیم میشود، خواهر زن تونی بلر در قم مسلمان میشود و ....
https://www.youtube.com/watch?v=yJX_quzyP0E

رزا: اینکه آشغالهای توده، توفان و مابقی فسیلهای "ضد امپریالیست طرفدار رژیم" در کنار حمص و حزب اله قرار دارند طبیعی بود. البته معلوم نیست پرچم هوپی و گروه تروتسکیست "دستها از ایران کوتاه" آنجا چکار میکرد؟ آیا جبهه سوم هم به هوراکش های مثلت چاوز- فیدل- احمدی نژاد ملحق شده؟!
Video: Syrian Khamenei supporters attack anti-war Iranians
فیلم بخشی از توضیحات یاسمین میظر است.
عکس از اوین در دهه 60
رزا: این اعتلاف احمقانه ای بود، بخصوص که حزب اله دست بالا رو داشت. حالا شانس یاسمین که حمله نشد بهش. ما این آشغالها رو در آلمان هم دیدیم علیه جنگ عراق. به نظرم اگر نمیشه با تیپا بیرونشون کنیم و خود بچه های شما را 4 چنگولی از صفوفشون بیرون می اندازند، چرا یک راهپیمایی مستقل نمیگذارید؟ این چه جبهه مستقلی هست که اکسیون مشترک با حزب اله گذاشته؟ و فقط جلوی سفارت امریکا. پس سفارت حکومت اسلامی چی؟ علیه نفت ریختن روی آتش جنگ اونها هم قراره عمل کرد؟  یا فقط بیانیه داد؟
Scuffles breaking out at StwC protest against war on Iran Jan 28 2012  video
London: Schläger des syrischen Staates greifen TeilnehmerInnen einer “Stop the War Coalition”-    Kundgebung an
خبرنگار پرس تی وی در تظاهراتِ ضد جنگِ نیویورک- خبرنگار یا جاسوس؟

عکس از اوین در دهه 60
سه عکس از اوین در دهه 60
عکس ها از آلفرد یعقوب زاده انقلاب ایران عکسهای بیشتر در بی بی 30

سه عدد افشاگری از کنفرانس آلترناتیو سازی بنیاد اولاف پالمه

" کنفرانس"منتقدین به رژیم در بنیاد اولاف پالمه استکهلم و برخی ناگفته /ویکتوریا آزاد
برای خواندن کل مطلب روی تیتر آن کلیک کنیم.

مخالفت آقایان و برخی خانم ها در نشست استکهلم بهنگام پیشنهاد یکی از خانم ها مبنی بر باور به تساوی جنسیتی و گنجانیدن آن در متن گزارش پایانی با مخالفت آقایان و حتی برخی از خانم ها از جمله خانم مهر انگیز کار عزیزمان مواجه میشود . مخالفتها با این استدلال توجیه میشده که اگر به تساوی و برابری جنسیتی در ایران اشاره بشود آنوقت مسائل مليت ها نیز که هنوز جزئياتش مشخص نيست جلو ميآيد و مشکلات دو چندان ميشود. لذا توافق بر سر رفع هرگونه تبعيض شامل رفع تبعيض جنسيتي نيز ميگردد. و این دقیقا همان خطائی است که جامعه سیاسی ایرانی از جمله جامعه زنان در سال 1357 مرتکب شدند. متاسفم برای کسانی که در عرض سی سال هنوز متوجه نیستند که "زن‌ستیزی بنیادگرایان اسلامی" یک مسئله حیاتی و محوری در ایران و منطقه است و نیاز به توجه خاص دارد. این مسئله با هزاران تارو پود در پیکرجامعه ایران نفوذ کرده است و حتی در میان روشنفکران ما نیز جلوه های زن ستیزی و رفتارهای حذفی و ترور شخصیتی زنانی که مدرنیزه شده اند وسنت شکنند را از جانب آقایان " ضد استبداد " شاهدیم. تاکید به تساوی و برابری جنسیتی ؛ دست رد زدن بر استبداد وفرهنگ زن سیتزی است و نمایانگر خط قرمزها ست و این همان چیزی است که جایش در تنها سند بیرون آمده از این گروه یعنی گزارش پایانی آنها خالی است. دوستان این اتفاق یک فاجعه و افتضاح سیاسی است!
عکس از اوین در دهه 60
...تا آنجا که من از یکی از متصدیان اصلی تشکیل این نشست در استکهلم ، ظرف دستکم 4 ماه گفتگوی مدام میشنیدم موضوع این بود که آنها با ساختار نظام و نیروی نظامی آن کاری ندارند . تنها رسالتی را که بعهده میگذارند تلاش برای یک انتخابات آزاد و تعیین یک ریاست جمهوری ست و بس! بنابراین هدف این گروه تغییر حکومت نیست ؛ تدوین قانون اساسی نوین نیست بلکه تعیین آلترناتیو جایگزین برای مسئولین ارشد همین دولت کنونی است! در دولت مد نظرآنها، آقای خامنه ای هم میتواند به ولایت خود ادامه دهد تنها به شرط آنکه در کار رئیس جمهور دخالت نکند و فقط نصیحت کند!!!! همانطور هم که در توافقنامه 3 خطی آنها میبینید نفی استبداد، نفی هرگونه تبعیض و نقض حقوق بشر، برای دموکراسی بر مبنای جدایی نهاد دین از دولت و انتخابات آزاد بر اساس معیارهای بین المللی مد نظر است و سخنی از تغییر قانون اساسی که پایه همه مصیبتها و تبعیضهاست نیست هم چنین سخنی نیز از انحلال این حکومت و فراروئی به یک ساختاردولتی مدرن سکولار و امروزی منبعث از آرای آزاد مردم ایران و لغو ارگانی بنام ولایت فقیه که درقامت یک حکومت تمام عیارکه همه چیز را دیکته میکند و حکمیت سلطانی دارد در کار نیست. به زعم دوستان مسئله ما تنها انتخابات آزاد برای تعیین یک رئیس جمهور کراواتی است !
...برای بنیاد اولاف پالمه متاسفم که پرنسیپهای دموکرایتک را زیرپا گذاشت و ایرانیان معترض را در روزنامه دی ان سوئد بخشی از عوامل رژیم جمهوری اسلامی خواند. این بنیاد برای ایرانیان کارگاه آموزش دموکراسی گذاشته بود درحالیکه خود اصول دموکراسی را نقض کرد و به همکارانش چیزی نیاموخت. آنها نشان دادند ار روانشناسی و بافت شناسی اپوزیسیون ایران بشدت بی اطلایند و کارگزاران ماهری ندارند.

دسترسی به سرویس جی میل از روز پنجشنبه در برخی نقاط ایران دچار مشکل شده است.
خوبه اینجوری دیگه، بر میگردیم به دوران نامه نگاری و پست و شایدم چاپارخانه
بهتره در این مواقع حساس به جای ایجاد جو روانی و صحبتهای تخصصی، راه کار ارایه کنیم . بهترین راه عبور فعلا استفاده از ساکس یا پروتکل l2tp هست در ضمن هیچ دلیلی بر این وجود نداره که حکومت ایران تونسته باشه پروتکل l2tp را رمز گشایی کرده باشه
راه کارهایی که فری نتی در چند کامنت بالا در باره ساکس و استفاده از https اشاره کرده کاملا جواب میده
http://freeneti.com/archives/8412
دوستان روشی که فری نتی گفته کاملا جواب میده همچنین پروتکل l2tp برای من حداکثر سرعت را داره
من نه دیروز و نه الان هیچ مشکلی با اینترنت و https ندارم.مشکل فقط بر می گرده به وی پی ان هایی که مورد استفاده قرار می گیرند.اکثر کاربرها وی پی ان های خود را از داخل تهیه می کنند و طبیعتاً چون اینها توسط نیروهای امنیتی فروخته می شودند خودشان هم از کار می اندازندشان.یا وی پی ان خود را از خارج از کشور تهیه کنید(تفاوت قیمتی آنچنانی هم نداره) و یا از نرمافزارهای رایگان استفاده کنید.
نمیشه از گوگل بخوایم که پورت ssl و https رو از 443 بندازه روی 80 ؟
اینطوری اگر ح.ا فقط جلوی پورت 443 رو گرفته باشه و دیپ اسنیف نکنه شاید بشه روی پورت 80 سرویس امن SSL راه انداخت. اگر دیپ اسکن کنن کار هممون تمومه :(
جی میل که کلا بسته اس، حتی tor هم وصل نمیشه. yourfreedom هم همینطور. من الان از طریق چندتا وی پی ان و فیلترشکن وصل شدم!
الان هیچکس تو ایران نمی تونه gmail رو باز کنه. یاهو هم صفحه اولش که https هست، باز نمیشه. کلا به جز سایتِ بانکها هیچ httpsی باز نمیشه. هرکی میگه از تهران بدون هیچ فیلترشکن به جی میل وصل شده یا دروغگوئه یا ساندیس خوره، شک نکنین.

۲ نظر:

Reza-a گفت...

حزب الله
چپ!!!ضد امپریالیست!!!
تضاهرات صلح!!!
هه هه.
باور ندارم به سرودی که زندانی و زندانبان همزمان زمزمه میکنند.

Rosa گفت...

رضا جان،
فکر کردم گویا فقط من این تناقض را میبینم.
خوشحالم چشم دیگری هم میبیند.
در تظاهرات قبلی شنیدم به چهره زن ایرانی پنجه کشیدند. حزب اله بود. در شرایط اینچنینی که سوریه ای های طرفدار ایران اینچنین چماق بدست حمله میکنند و چپ حاضر برای حفظ جانش خوشحال باید باشد از حضور پلیس، باید فکر دیگری کرد...