۱۲ اسفند، ۱۳۹۰

شاشیدن، بهتر از تحریم انتخابات!




آنان که رای دادند، زندانند! آنان که  رای میدهند، فردا جانبازند! آنان که تحریم میکنند، آگاهند. آنان که صندوقهای رای را به آتش میکشند، رادیکال اند!  آنان که بجای مستراح های عمومی خود را در اماکن رای گیری خالی میکنند، آزادند...

 بعد از اين بر وطن و بوم و برش بايد ريد
به چنين مجلس و بر کر و فرش بايد ريد

به حقيقت در عدل، ار در اين بام و درست
به چنين عدل و به ديوار و درش بايد

ريدآن که بگرفته از او تا کمر ايران گه
به مکافات، الا تا کمرش بايد ريد

پدر ملت ايران، اگر اين بی پدر است
به چنين ملت و گور پدرش بايد ريد

به مدرس نتوان کرد جسارت اما
آنقدر هست که بر ريش خرش بايد ريد

اين حرارت که به خود احمد آذر دارد
تا که خاموش شود بر شررش بايد ريد

شفق سرخ نوشت آصف کرمانی مرد
غفر اله کنون بر اثرش بايد ريد

آن دهستانی تحميلی بی مدرک و لر
بهر اين ملک، به نفع و ضررش بايد ريد

گر ندارد ضرر و نفع مشيرالدوله
از نوک پاش الی فرق سرش بايد ريد

گر رود موتمن الملک به مجلس گاهی
احتراماْ به سر رهگذرش بايد ريد


. shakib mosadegh   دانلود

۱ نظر:

Rosa گفت...

به رضا
من الان که آپ کردم، متوجه شدم کامنت شما اتوماتیک رفته بود در هرزنامه!
البته دو تای بعدی آمده!
حالا من کامنت را مانویل آزاد کردم. سیستم هرزنامه در گذشته کلا کار نمیکرد و کامنت های سکسیستی علی دروازه را هم به زور حذف کردم! حالا چرا بلاگ اسپات گیر داد به کامنت شما را نمیدانم و چرا همان کامنت را دوباره از شما قبول کرد هم از عجایب 7 گانه!
فعلا من کامنت زندانی را آزاد کردم.
امافکر کنم بزودی اتوماتیک همه پستهای بلاگ با عبارت "هرزنامه" از صفحه مجازی حذف بشه!
رفقا بیکار ننشستند!