۲۹ فروردین، ۱۳۹۱

اخطار! لطفا ایمیل ویروسی از رزا _روشن در یاهو را باز نکنید! +آدرس جدید من

آدرس جدید من اینجا
Rosaroshan2012@gmail.com
روز 17 آوریل- دوستان عزیزی که اعلام ویروس کردند، گویا اسپم بوده و از لیست ایمیل من برای فرستادن آگهی های تجاری استفاده کرده و باعث مزاحمت شده. با همکاری تیم یاهو توانستیم مزاحم را از آدرس ایمیل یاهو شناسایی و حذف کنیم. و یاهو اطمینان داد که خطری متوجه افرادی که اسپم را دریافت کردند نیست! حتی آنان که ایمیل را باز کردند. چون گویا لینک فعالی برای کلیک در متن آگهی تجاری نبوده و صرفا مزاحمت بوده!
به هر حال توصیه میکنم رفقایی که اعلامیه و یا مطالب و انتقاد مینویسند از جی میل بالا برای مکاتبه با من استفاده کنند. با تشکر و عذرخواهی از دوستان دریافت کننده اسپم  و تبلیغات مزخرفی که فرستاده شد.

دوستان از طرف ای میل رزا _روشن در یاهو برای شما گویا رباتی ایمیل میفرستد و در متن آن لینکی قرار داده شده. احتمالا با کلیک روی این لینک که در متن پیام قرار دارد لیست آدرسهای ای میل شما را آلوده میکند!
این لینک در متن پیام قرار دارد و دوستانی هشیار لینک را کلیک نکردند چون متن پیام کلا مسخره ای دارد.
لطفا آدرس رزا_ روشن را به کل از لیستتان حذف کنید. این ای میل در یاهو میباشد.

تاریخ مصرف رژیم اسلامی به پایان رسیده و حک ای میل مبارزین نیز آخرین رعشه جنازه اش است.
با عشق و همبستگی

هیچ نظری موجود نیست: