۰۸ اردیبهشت، ۱۳۹۱

فیلم ویدویی زنده به گور کردن جوان معترض سوری توسط نیروهای امنیتی




فعالان سوری فیلمی ویدویی بر روی سایت های شبکه های اجتماعی فیس بوک، توئیتر و یوتیوب منتشر کرده اند که نیروهای امنیتی سوریه را در حال زنده به گور کردن یک جوان معترض نشان می دهد.
این فیلم ویدیویی 59 ثانیه ای که از نزدیک گرفته شده، جوانی را نشان می دهد که از گردن به پایین در خاک دفن شده است. در حالی که نیروهای امنیتی با لباس نظامی گرداگرد او ایستاده اند. یکی از نیروهای امنیتی کارت شناسایی و دوربینی که نزد جوان دستگیر شده ضبط شده اند، تحویل فرمانده گروه می دهد و به او می گوید که این جوان حین فیلمبرداری از آن ها دستگیر شده است.
پس از آن فرمانده گروه، شروع به فحاشی و اتهام زنی به جوان دستگیر شده می کند و از نیروهای تحت امرش می خواهد او را زنده به گور کنند.
هنگام زنده به گور کردن، جوان شهادتین را بر زبان جاری می کند. در همین حال فرمانده نیروهای امنیتی حاضر بالای سرش می ایستد و به او می گوید: "بگو لا اله الا بشار.."



۴ نظر:

ناشناس گفت...

ba selam be ezizan.rosa jan in dige jenayet ashkare. vagean derd aver ast. soriya gesheng az jomhori eslami amoxteeand rosa jan man shahed hezaran hezar zendani bodam ke be tuor neberdi naberaber dar zendan jomhori eslami jan baxtend men shahede ensan hayi bodam ke zende zende be shekle shekenje jan baxdend. netije in ke in hereket gir e insani bi jevab nexahed mand, ruzi ruozegari melet haye irani ve sori bedone jenayet karha zendegi xahed dasht. be omid an ruoz mesoud

Rosa گفت...

آره مسعود جان
سیستمی که به این درجه از سبعیت رسید درواقع مشروعیتش را از دست داده.
سلاح ما همبستگی است.
البته چهره فرماندهی که اینگونه جنایت میکند بعد از دستگیری در جلوی دوربین افکار عمومی دیدنی ست.

ناشناس گفت...

SATANIC SYMBOLS:
http://www.nazarite.net/satanic-symbols.html

Rosa گفت...

مرسی طیفور جان