۰۴ مهر، ۱۳۹۱

فیلم، خبر و گزارش در آستانه ماه مهر 91


فیلم خبری از دستگیری گسترده فعالین اشغال وال استریت در روز تولد یکسالگی جنبش
Happy Birthday Occupy Wall Street!

کتاب برای دانلود به زبان انگلیسی

عکس از فعالین فیمن
مبارزه عریان طبقاتی
در سوم آوریل سال ۲۰۱۱ در پی انتشار سخنان یک مقام پلیس تورنتو که از زنان خواسته بود برای حفظ امنیت خود در برابر تعرض جنسی «مانند فاحشه ها لباس نپوشند» ده‌ها هزار زن کانادایی به خیابان‌ها ریختند و از آزادی پوشش خود دفاع و بر مسئولیت دولت بر حفظ امنیت زنان تاکید کردند. این جنبش که به «رژه فاحشه‌ها» معروف شد، به بسیاری از
شهرهای اروپا و آمریکا شمالی گسترش یافت

«رژه فاحشه‌ها» در لندن

روز شنبه، لندن شاهد حضور هزاران زن و دختر در راهپیمایی اعتراضی علیه کارکرد دستگاه قضایی بریتانیا در رسیدگی به پرونده‌های آزار جنسی علیه زنان بود. به گفته فعالان حقوق زنان، تنها در هفت درصد از شکایات مربوط به تجاوز جنسی، رای به محکومیت مردان خاطی داده می‌شود. راهپیمایی روز شنبه لندن توسط جنبش «رژه فاحشه‌ها» بریتانیا سازماندهی شد. آناستازیا ریچاردسون، از فعالان این جنبش هر رابطه جنسی خارج از تمایل زن را تجاوز می‌داند و می‌گوید:«تجاوز تجاوز است، اگر دامن کوتاه پوشیده باشید یا مست باشید رابطه با یک مرد که بیست سال است همسر شماست می‌تواند تجاوز باشد؛ اگر پناهجو باشید در یک کمپ به شما تجاوز شده است؛ اگر یک کارگر جنسی مهاجر هستید، مشتریتان به شما تجاوز می‌کند. به هر حال تجاوز تجاوز است و ما همه خواهان حمایت هستیم

دعوت جشن تولد فیسبوکی در هلند غوغا آفرید

دختری در هلند برای جشن تولد شانزده سالگی‌اش، دعوتنامه‌ای را در فیسبوک قرار داد. با همین دعوت نامه، جمعه شب و در ساعت مقرر، حدود ۳ هزار نفر به محل مهمانی در شهر «هارن» واقع در شمال هلند سرازیر شدند. اما دختر جوان طبیعتا نمی‌توانست پذیرای هزاران مهمان ناخواسته باشد، پس جوانانی که از ضیافت باز مانده بودند بیکار ننشستند و با دستبرد به فروشگاه‌ها و آتش زدن خودرو و شکسستن تابلو‌ها و چراغهای معابر مهمانی خود را به راه انداختند. به ناچار ۶۰۰ پلیس دست به کار شدند تا جوانان را پراکنده کنند که به زخمی شدن ۶ نفر و بازداشت شدن ۲۰ تن انجامید. اما آنچه باعث این همه بلوا و غوغا شد، اشتباه این دختر جوان بود که پیام دعوت خصوصی را برای عموم فرستاد که دست به دست گشت و در نتیجه ۳ هزار نفر به جشن دعوت شدند.
Sechs Jugendliche wurden verletzt, zwei von ihnen schwer. Etwa 20 Randalierer nahm die Polizei fest.

خداحافظ گوگل   

عبدالصمد خرم آبادی، دبیر کارگروه مصادیق مجرمانه اعلام کرده که وبسایت‌های گوگل و جی‌میل به دلیل «درخواست مکرر مردمی» و «تا اطلاع ثانوی» در ایران فیلتر می‌شوند. گزارش‌ها حاکی‌ست این دو سایت از ساعاتی پیش در ایران از دسترس خارج شده‌اند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، دلیل از دسترس خارج شدن گوگل و جی‌میل، "حذف نکردن فیلم اهانت به پیامبر اسلام از وبسایت یوتیوب" از بخش‌های زیرمجموعهٔ شرکت گوگل اعلام شده است.

۲ روز فیلتره بعضی از خبرگزاریا نمکشو زیاد میکنن دیشب اعلام کردن


مشاور عالی جنایت! / فرخ حیدری
ثمره هاشمی در پاسخ بهاین سوال كه سابقه‌ آشنایی‌اش با احمدی‌نژاد به چه موقع بر می‌گردد؟ گفت: از سال 55 – 56 با احمدی‌نژاد آشنا شدم یعنی آشنایی ما از دانشگاه آغاز شد. فعالیت‌های مشتركی را از سال 57 در انجمن اسلامی دانشگاه آغاز كردیم و چون خلق و خوی ما به هم نزدیك بود با هم دوست شدیم و از آشنایی فراتر رفتیم. گاهی با هم مسافرت می‌رفتیم و در تحولات انقلاب فعالیت‌های مشابهی داشتیم. در دوران انقلاب فرهنگی در چارچوب انجمن اسلامی با هم كار می‌كردیم و بعد از انقلاب فرهنگی در سال 59 همزمان با یكدیگر به آذربایجان غربی رفتیم و ایشان مسوولیت فرمانداری ماكو را بر عهده گرفتند و من نیز در استانداری مسوولیت داشتم و یكی دو سال این گونه با هم كار كردیم. گفتنی است طی سالهای اخیر، منابع آگاه، رئیس دولت را از مریدان فکریِ مجتبی ثمره هاشمی ذکر کرده اند.

دقیقه ۱:۳۶ این ویدیو کلیپ : احمدی نژاد در سفر نیویورک در پاسخ به خبرنگار بی بی سی در مورد سوال نمایندگان مجلس در مورد همراهان ۱۶۰ نفری رییس جمهور و هزینه آنها گفت: گُه خوردند! 
برای چی ۱۶۰ نفر را با خودت اوردی نیویورک؟
گور بابای مجلس! فقط برینید به روح محمد (س)
نماینده های مردم که نیستن. معلومه که گه خوردن رفتن تو مجلس فرمایشی. سالهاست دارن دسته جمعی گه میخورن


مینا دهقانی سرکزی قربانی تجاوز پدرش

اعتراض در کابل به شلاق خوردن یک دختر ۱۶ ساله


هیچ نظری موجود نیست: