۰۴ آبان، ۱۳۹۱

اعتصاب سراسری تانکرهای سوخت رسان در اصفهان + فیلم


Iran 25 Oct.2012. Gasoline tankers on strike in Esfehan city
فیلم ساعت 1 بامداد روز 5شنبه 4.8.91

اصفهان فردا: پس از گذشت حدود 38 ساعت از توقف حمل سوخت توسط ماشین های نفت کش، خبرهای رسیده از پایان موضع اعتراضی آن ها و از سرگیری حمل سوخت توسط این ماشین ها حکایت دارد.
 از اصفهان خبر داد: صف پمپ بنزین خیابان هزارجریب تا ترمینال ادامه داشت این درحالی بود که پمپ بنزین تعطیل وچراغاش خاموش بود خداکنه زود مشکل حل بشه که وگرنه بیچاره میشیم. هنوز خبری از باز کردن پمپ بنزین ها نیست.
همکنون پمپ بنزین چمران بین مردم و نیروی انتظامی درگیری ایجاد شده . همین طور تو پمپ بنزین چهار باغ بالا

طبق اخباری که همینک به دست ما رسیده است کلیه تانکرهای سوخت رسانی اصفهان دست به اعتصاب زده اند و به علت عدم وجود بنزین اکثر پمپ بنزینهای اصفهان تعطیل شده اند که موجب تشکیل صفهای طولانی در مقابل پمپ بنزینها و اعتراض مردم شده است . با اتمام بنزین باقیمانده در سطح شهر احتمال گسترش اعتراضات و بروز شورش در سطح شهر بدور از اتنظار نیست.
با سلام از امروز صبح مورخ 1391/08/03 کلیه نفتکش های مخصوص حمل سوخت به جایگاههای عرضه سوخت (پالایشگاه اصفهان)اعتصاب کرده و حایگاههای سطح استان اصفهان بدلیل نرسیدن سوخت با تعطیلی مواجهه یا در حال مواجه شدن هستند.علت اعتصاب تانکرهای حمل سوخت درخواست برای افزایش کرایه ها بوده که مسئولین توجه نکردند و در حال حاضر راننده های تانکرها تا اطلاع ثانوی در اعتصاب بسر می برند.


دوستان امروز زمزمه هایی مبنی براعتصاب کامیونهای سوخت رسان تو شهر بود که یا نزدیک تر شدن به شب این خبر به حالت انفجاری میان مردم پخش شد.پمپ بنزین های بسته که خودم مشاهده کردم گویای همین مساله است.تنها چند جایگاه باز بودند که صفهای بسیار طویل از خودرو ها برای سوختگیری جلوی اونها به چشم میخورد.اطلاع رسانی به عهده ی شما دوستان

خبر تکمیلی : در حال حاضر حکومت از ترس بروز اعتراضات مردمی به تعدادی از پمپ بنزینهای تعطیل شده که در مرکز شهر واقع شده اند به طریق دیگری به صورت موقت سوخت رسانی کرده است . با این وجود اعتصاب رانندگان همچنان ادامه دارد .
اخبار مرتبط :
(مطلب قبلی توسط سربازان غایب امام زمان حذف شد! مجددا در سطحی به مراتب وسیع تر به اشتراک بگذارید !)

پيامكي به صورت گسترده بين رانندگان و كاميون دارن در حال رد و بدل است كه كليه كاميون دارن را دعوت به اعتصاب مينمايد،گفتني است لوازم يدكي ماشين ها از جمله لاستیک ماشین و روغن و لوازم وارداتی ماشین قیمتهايشان شديدا افزايش يافته اما کرایه حمل و نقل تغيير چنداني نداشته است و اين باعث در تنگنا قرار گرفتن رانندگان شده .

رئیس انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین تبریز، از ناتوانی رانندگان در تهیه لاستیك خودرو پس از افزایش قیمت دو برابری  لوازم یدکی وسائط نقلیه سنگین تولید داخل خبر داد. نادر فرتاش در این باره به ایلنا گفت: قیمت لاستیک و لوازم یدکی وسائط نقلیه سنگین تولید داخل در ۲ ماه اخیر با جهش قیمت دو برابری رو به رو شده است. این فعال صنفی با بیان اینكه «این گرانی از چندین ناحیه آب می‌خورد»، افزود: رانت خواری، دلال بازی و تحریم‌ها از جمله مواردی است که موجب افزایش قیمت جهشی لاستیک و لوازم یدکی وسائط نقلیه سنگین شده است. فرتاش در پایان با استمداد از رئیس دولت و کابینه‌اش اظهار داشت: تمامی رانندگان و دارندگان کامیون از گرانی بیش از حد وسائل كارشان رنج می‌برند.

ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت به دلیل اعتراض صنفی تانکرداران است
تانکرداران سوخت به میزان دستمزد و کرایه خود برای حمل سوخت معترض هستند و در همین راستا نیز دست از کار کشیده‌اند. این امر باعث شده تا سوخت کافی به جایگاه‌های پمپ بنزین نرسد و سوخت رسانی به مردم دچار وقفه شود

مطالب دیگر:


ویدئوخشونت پلیس نیویورک
NYPD officers from the 71st Precinct in Crown Heights, Brooklyn, NY entered the private premises after receiving a call that an individual was sleeping there.
Police woke the sleeping person and attempted to place him under arrest. When he resisted one officer assumed a boxing stance and proceeded to pummel him non-stop.
Your cameracan stop NYPD abuse
See a stop-and-frisk?
Record it on your phone

گفتگوی تلویزیون ایرانیان برلین با تعدادی از پناه جویان ایرانی و غیر آلمانی و حامیان آلمانی آنها در حاشیه تظاهرات بزرگ پناه جویان در 13 اکتبر 2012

این پست بر اساس گزارشی ست که وب سایت کانون مدافعان حقوق کارگر درباره ی تولیدی های پوشاک در خیابان ولی عصر خصوصا تقاطع جمهوری تهیه کرده ست. حتما شما هم به این قسمت خیابان ولی عصر رفته اید که پر از مغازه های پوشاک مختلف ست. این گزارش به ما نشان می دهد که این لباس ها چه طور تهیه می شود در چه فضایی و چرا خانم ها هستند که کارگر این صنعت کوچک تولیدی هستند. این گزارش به ما نشان می دهد که شلوغی و رفت و آمد خیابان ولی عصر ناشی از وجود اقتصاد تولیدی در این خیابان ست که با استثمار زنان کارگر می چرخد.ه

رزا: از همه دوستان، برای ایمیل، ویدئو و خبر مرسی.

هیچ نظری موجود نیست: