۱۹ آبان، ۱۳۹۱

ستار فرزند مردم بود.تسلیت به خانواده ستار بهشتی روز جمعه ساعت 6 بعد از ظهر


تسلیت به خانواده ستار بهشتی
روز جمعه ساعت 6 بعد از ظهر
آدرس منزل ستار بهشتی: رباط کریم، شهرک وحیدیه، شیرین دشت، کوچه دانش، منزل ستار بهشتی
new

بنا به گزارش سحام، آدرس منزل ستار بهشتی برای ابراز همدردی مردم با این خانواده:
“رباط کریم؛ شیرین در؛ خیابان دانش؛ روبروی بنگاه دانش(خطاطی دانش) ؛ پلاک ۲۶ “
همچنین محل دفن ستار بهشتی در امام زاده محمد تقی رباط کریم، واقع در رباط قدیم، قطعه ۷، ردیف ۳، شماره ۱۱ واقع شده است.

يك نفر ديشب مُرد * و هنوز ، نان گندم خوب است و هنوز ، آب می‌ريزد پايين ، اسب‌ها می‌نوشند قطره‌ها در جريان ، برف بر دوش سكوت، و زمان روی ستون فقرات گل ياس. . . * به یاد ستاربهشتی
.ويديو: من برادرم را نديدم...

برادرم
جرم برادر من میدونید چیه انسان بود و میگفت انسانیت زنده بمونه
مامانم میگه مقاله مینوشته واسه خانم ستوده نوشته
می گفته پیاز کیلوی هزار وپانصد تومن فحشا از کجا میاد
بیکاری شروع میشه بعد فحشا میشه
سیکل داشت نه که لیسانسه بود درد جامعه را میدید درد میدید خسته شده بود
فوق دکترای درد کشیدن داشت لیسانسیه زجر کشیدن داشت ...
مادرم میگه شیرش حلالش باشه...
ستار بهشتی
بنا به خبرهای رسیده ، ستار بهشتی ، از فعالان و خبرنگاران ؛ زیر شکنجه ماموران امنیتی درگذشته است. مامواران پلیس امنیت ، صبح امروز در تماس با خانواده این زندانی سیاسی ، به آنان گفتند : برای تحویل جنازه مراجعه کنید.
جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد...

ستار بهشتی:شما اگر از اطلاع رسانی هراس دارید؟ یا ازحکومت کناره گیری کنید! و یا ظلم نکنید.


فیلم / سخنان شنیدنی ستار بهشتی قبل از دستگیری

پ.ن.: زندانی سياسی بند ۳۵۰ اوين: آثار شکنجه ها و ضرب و شتم را بر بدن ستاربهشتی ديدیم
سايت کلمه، ‌نزديک به مير حسين موسوی ‌گزارش داد که ۴۱ زندانی سياسی در بند ۳۵۰ زندان اوين شهادت داده اند در ساعاتی که ستار بهشتی، ‌وبلاگ نويس کشته شده، در اين بند بوده است، آثار شکنجه ها و ضرب و شتم را بر بدن وی ديده انداين زندانيان سياسی در شهادت نامه خود نوشته اند که اتهام ستار بهشتی، ‌نوشتن مطالبی انتقادی نسبت به مسئولان نظام در وبلاگ شخصی و انتقادی اش بود. از جمله زندانيانی که اين نامه را امضا کرده اند،‌حسن اسدی زيد آبادی،‌رضا انصاری راد،‌عماد بهاور،‌عليرضا بهشتی شيرازی،‌محمد داوری،‌اميرخسرو دليرثانی،‌محمدعلی دادخواه،‌عبدالفتاح سلطانی،‌ابوالفضل قديانی،‌عبدالله مومنی و ‌محسن ميردامادی هستند.
امضا کنندگان این نامه عبارتند از: محمد ابراهیمی٬حسن اسدی زید آبادی٬امیر اسلامی٬رضا انصاری راد٬ابراهیم(نادر) بابایی زیدی٬عماد بهاور٬سیدعلیرضا بهشتی شیرازی٬امید بهروزی٬امین چالاکی٬سیاووش حاتم٬امید خوارزمیان٬مهدی خدایی٬محمد داوری٬امیرخسرو دلیرثانی٬سیدمحمدعلی دادخواه٬علیرضا رجایی٬محمد رضایی٬فرزاد روحی٬حسین زرینی٬عبدالفتاح سلطانی٬ادریس سیدین٬پوریا شاهپری٬محسن(بهمن) صادقی نور٬محمدفرید طاهری قزوینی٬بهادر علیزاده٬افشین کرم پور٬حمیدرضا کرواسی٬امیر گرشاسبی٬جعفر گنجی٬سیامک قادری٬ابوالفضل قدیانی٬علی اکبر قطبی٬فرشید لاهوتی٬عبدالله مومنی٬محسن میردامادی٬مصطفی نیلی٬محمد علی ولایتی٬فرشید یدالهی٬محمدحسن یوسف پورسیفی٬محمدامین هادوی٬سیداحمد هاشمی

اینکه در روز روشن جوانی را در برابر دیدگان خانواده از خانه اش بیرون بکشند و پس از یک هفته شکنجه جنازه اش را تحویل خانواده دهند اگر در هر کجای این دنیا روی داده بود به انقلابی منجر می شد ... با کشورم چه رفته است؟!!!
ستار فرزند مردم بود . مادر و سایر اعضای خانواده او ، مادر و برادر و خواهران ما هستند . در این شرایط دردناک آنها را تنها نگذاریم .
بنا به گزارش خبرنگار سحام، ستار بهشتی را در امام زاده محمد تقی رباط کریم(واقع در رباط قدیم)؛ قطعه 7، ردیف3، شماره 11 دفن کرده اند. همچنین فردا از ساعت 2بعدازظهر،علیرغم تهدید شدید ماموران، مراسمی بر سر مزار وی برگزار خواهد شد. اگر امروز مقابل این فاجعه کوتاه بیایيم همه داخلی هايی را که سیاسی می نویسند بی سر و صدا از میان می برند. مردم را خبر کنید. دوستان زیر همه پست ها در فيسبوك کامنت بگذارید. از عموم ایرانیان آزادیخواه دعوت میکنیم برای تسلیت به خانواده شهيد ستار بهشتی؛ روز جمعه ساعت 6 بعد از ظهر در مقابل منزل وی حضور بهم رسانند. آدرس منزل شهيد ستار بهشتی: رباط کریم، شهرک وحیدیه، شیرین دشت، کوچه دانش، منزل ستار بهشتی
بنا به گزارش خبرنگار سحام، ستار بهشتی را در امام زاده محمد تقی رباط کریم(واقع در رباط قدیم)؛ قطعه 7، ردیف3، شماره 11 دفن کرده اند. همچنین فردا از ساعت 2بعدازظهر،علیرغم تهدید شدید ماموران، مراسمی بر سر مزار وی برگزار خواهد شد. اگر امروز مقابل این فاجعه کوتاه بیایيم همه داخلی هايی را که سیاسی می نویسند بی سر و صدا از میان می برند. مردم را خبر کنید. دوستان زیر همه پست ها در فيسبوك کامنت بگذارید. از عموم ایرانیان آزادیخواه دعوت میکنیم
برای تسلیت به خانواده ستار بهشتی؛ روز جمعه ساعت 6 بعد از ظهر در مقابل منزل وی حضور بهم رسانند. آدرس منزل ستار بهشتی: رباط کریم، شهرک وحیدیه، شیرین دشت، کوچه دانش، منزل ستار بهشتی لطفا به اشتراک بگذارید و این پیام را برای دیگران اس ام اس کنید

گردهم آیی در مقابل منزل "ستار بهشتی"، فردا، جمعه ساعت 6 بعد از ظهر
  برای همدردی با خانواده ستار که بخاطر دفاع از آزادی بیان به خون خود غلطید. لطفا این پیام را به هر شکل ممکن تکثیر کنید. از طریق اس ام اس، فیس بوک، توتیتر، تلفن و..... آدرس منزل ستار بهشتی: رباط کریم، شهرک وحیدیه، شیرین دشت، کوچه دانش، منزل ستار بهشتی
در حالی که نهادهای ذی ربط از جمله پلیس، دادستانی و پزشکی قانونی، هیچ یک درباره سرنوشت ستار بهشتی پاسخگو نبوده اند و حتی دستگاه امنیتی و قضایی درباره مرگ و زندگی وی نیز سکوت پیشه کرده اند، کلمه سندی از داخل زندان اوین را منتشر کرده است که نشان می دهد ستار بهشتی با دستخط خود از بازجویانش به خاطر شکنجه، شکایت کرده است. این شکایت در همان یک روزی انجام شده که وی در بند ۳۵۰ اوین به سر برده است؛ یعنی در یازدهم آبان ماه.به گزارش کلمه، این سند شکایتی است که ستار بهشتی در اعتراض به روند بازجویی ها و شکنجه نوشته است. ستار بهشتی وبلاگ نویسی است که هفته گذشته با اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی فیس بوک توسط پلیس فتا بازداشت شده است.
کلمه نوشته است که خبرهای رسیده و اظهارات زندانیان بند ۳۵۰ اوین، حاکی از شدت شکنجه و ضرب و شتم وی در حین بازجویی بوده است. به گفته شاهدان، آثار ضرب و شتم بر بدن و صورت این جوان کارگر دیده شده بود. ستار بهشتی از بازجویان خود به علت این رفتارهای غیرانسانی شکایت کرده و در سندی که در زیر می بینید، تصریح کرده است که هر اتفاقی برای او بیفتد، پلیس فتا مقصر است.

ستاردر حالی که به دليل ناراحتی دست به سختی قادر به نوشتن بود طی شکايتی به مسوول بند ۳۵۰ در چند سطر وضعيت خود و برخوردهای پليس امنيت با خود را نوشت و خواهان پيگيری آن شد. 
موضوع درخواست: شکایت علیه بازجوی خود
به: آقای اعلائی مسئول اندرزگاه ۳۵۰
اینجانب ستار بهشتی درتاریخ ۹۱/۸/۹ از طرف پلیس فتا در منزل بدون حکم بازداشت شدم و اینجانب در مدت دو روز بازجویی مورد انواع تهدید و ضرب و شتم قرار گرفتم از فحش های ناموسی که به مادر بنده می گفتند و به خودم مانند [...]، مادرت سالم نیست و بسیار توهینهای دیگر و انواع ضرب و شتم با مشت و لگد و بستن به میز و لگد زدن به سر بنده و اکنون در تاریخ ۹۱/۸/۱۱ بنده را پلیس فتا باز احضار کرده و با خود می برد و بنده عواقب هر اتفاقی که برایم پیش آید مقصر پلیس فتا می دانم و همینطور اگر اعترافی از بنده گرفته شود تحت شکنجه بوده در مدت ۱۲ ساعت ماندن در بند ۳۵۰ اتاق دو، اعضاء اتاق شاهد آثار ضرب و شتم روی بدن بنده بوده اند. و ۲ بار به پزشک مراجعه کردم در نهایت گزارش خود را تقدیم به شما می کنم و خواستار پیگیری این امر هستم.
با تشکر
ستار بهشتی کارگر و وبلاگ نويس ٣٥ ساله، در تاريخ ٩ آبان ماه ١٣٩١ در منزلش از سوی پليس فتا ( پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات) به اتهام "اقدام عليه امنيت ملی از طريق فعاليت در شبکه اجتماعی و فيس بوک" بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شد.
به گفته نزديکان ستار بهشتي، اين وبلاگ‌نويس در سال ١٣٨٢ در ارتباط با اعتراضات دانشجويی دستگير و مدتی را در بازداشت بسر برده بود. پليس ايران هنوز در باره مرگ وی رسما توضيحی نداده است.
يک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، به بي‌بي‌سی فارسی گفت: "اين وبلاگ نويس دهم آبان بعد از ظهر وارد بند ۳۵۰ می شود. به شدت شکنجه شده بود و مچ‌های هر دو دستش به شدت کبود بود که نشان مي‌داد جوجه شده است. (نوعی شکنجه که در پليس آگاهی ايران مرسوم است. دست ها را می بندند و مظنون يا متهم را مانند جوجه از سقف آويزان می کنند) اين زندانی پيش از انتقال به بند در بهداری بستری بوده اما عصر روز ۱۱ آبان‌ماه از اين بند به مکان نامعلومی منتقل مي‌شود."
سه شنبه ۱۶ آبان (۶ نوامبر) خبر مرگ اين وبلاگ نويس منتشر و گزارش شده بود که به خانواده ستار بهشتی اطلاع داده شده که برای تحويل گرفتن جنازه او به پزشکی قانونی کهريزک مراجعه کنند.
گزارش ها از تهران حاکی از آن است که اعضای خانواده ستار پس از علنی شدن موضوع مرگ وی تحت کنترل شديد امنيتی هستند. برای مراسم کفن و دفن تنها به داماد خانواده اجازه داده شده تا در قبرستان حاضر شود و بقيه اعضای خانواده اجازه حضور در مراسم خاکسپاری را نداشتند.
منصور حقيقت‌پور، نايب رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس ايران اعلام کرده که مسئله ستار بهشتی به گونه‌ای نيست که از سوی اين کميسيون "نياز به ورود باشد."
به گزارش ايلنا، آقای حقيقت پور گفته است: ما گزارش‌ها و يا پرونده‌هايی که به کميسيون امنيت ملی برسد و لزوم بررسی داشته باشد را در کميسيون مطرح و به آن ورود مي‌کنيم و "در صورت ضرورت، اين پرونده را در کميسيون امنيت ملی بررسی خواهند کرد."
در گزارشی ديگر اينکه سايت کلمه، نامه شکايت ستار بهشتی از بازجويش در بند ۳۵۰ را منتشر کرده است. وی در بخشی از اين نامه که خطاب به آقای اعلايی مسئول "اندرزگاه" ۳۵۰ نوشته، در باره اينکه در زمان بازجويی کتک خورده و به او فحش های ناموسی داده‌اند، صحبت کرده و گفته است که اگر اعترافی از او گرفته شود، تحت شکنجه بوده است.
بر اساس نامه‌ دستنويسی که سايت کلمه منتشر کرده، ستار بهشتی گفته است در مدت ۱۲ ساعت ماندن در اتاق ۲ بند ۳۵۰، دو تن از اعضای اتاق شاهد آثار ضرب و جرح بر روی بدن او بوده‌اند. 

انتشار تصاویری از منزل ستار بهشتی در شبکه های اجتماعی


رزا: من امشب نامه ای به خواهرش مینویسم. کودکم گلی کشید...



پ.ن.: لینک بلاگ ستار بهشتی

یکی از مسئولین روابط عمومی بهشت زهرا تهران در گفتگو با هرانا اعلام داشت فردی به نام ستار بهشتی فرزند سردار در گورستان رباط کریم دفن شده است.
بر اساس گزارش ثبت شده در روابط عمومی بهشت زهرا تهران نامبرده در ۱۳ آبان ماه، چهار روز پس از بازداشت فوت کرده است.
با وجود پیگیری ها گزارشگر هرانا علت مرگ وی در پرونده موجود نیست و بر اساس اظهارات روابط عمومی بهشت زهرا گزارش علت مرگ وی در انتظار گزارش پزشکی قانونی است.
ستار بهشتی، وبلاگ نویس و فعال در شبکه های اجتماعی بود که در نهم آبان ماه با مراجعه نیروهای امنیتی وابسته به پلیس فتا بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه با مراجعه داماد خانواده بهشتی به پلیس امنیت واقع در خیابان شریعتی خبر فوت وی در بازداشتگاه به خانواده وی اعلام شد.
امروز خانواده وی در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام کردند که تنها یک نفر از اعضای خانواده می توانند در مراسم دفن وی شرکت کنند.
ستار بهشتی از شهروندان معترض بود که در تجمع ۲۵ بهمن ۹۰ نیز حضور فعال داشته است، وی پیشتر یک گزارش ویدیویی را به این خبرگزاری ارسال کرده بود که در لینک زیر می توانید آنرا مشاهده کنید.
خبر درگذشت ستار بهشتی در زندان اوین روز سه شنبه اعلام شد. مسئولان پلیس فتا به خانواده ی او گفتند که وی در زندان فوت شده است، قبر بخرید و بیایید جسد او را ببرید. ماموران به خانواده ی ستار گفتند: حق سوال ندارید و خفه شوید! بنابر گزارش سایت های مخالف، زندانیان سیاسی بند ٣۵۰ زندان اوین شهادت داده اند که ستار بهشتی را یک شب با بدنی له شده، در حالی که هیچ جای سالم در تن او نبوده است در این زندان دیده اند. گزارشویدیویی ستار بهشتی از ۲۵ بهمن ۹۰

خبرگزاری هرانا: مامورین امنیتی جسد ستار بهشتی را به خانواده‌اش تحویل ندادند و قرار شد پیکر وی با حضور شوهر خواهرش بخاک سپرده شود.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، خانواده ستار بهشتی که امروز صبح ۱۷ آبان برای تحویل جسد وی به سردخانه کهریزک مراجعه نمودند، موفق به تحویل جسد وی از پزشکی قانونی نشدند.
خواهر ستاربهشتی به گزارشگر هرانا گفت: "جنازه ستار را فعلا به ما تحویل نمی‌دهند، فقط به همسرم امروز اجازه دادند خودش به بهشت زهرا برساند و در حضور ماموران شاهد دفن وی شود."
وی همچنین ادامه داد: "کسی به ما تسلیت نگوید و فقط باید تبریک بگوئید که برادرم داماد شده است و برایش حجله بستیم."
مادرش ستار نیز به گزارشگر هرانا گفت: "ما با خدا معامله کردیم و از خدا گرفتیم و به او پس خواهیم داد. شیرم حلالش باشد که درد دل مردم را گفت."
ستار بهشتی وبلاگ نویس و فعال در فضای مجازی ظهر سه شنبه نهم آبان ماه در پی مراجعه مامورین پلیس فتا به منزل پدری‌اش در رباط کریم بازداشت و با توقیف کامیپو‌تر به مکان نامعلومی منتقل شده بود.
یک هفته پس از بازداشت نامبرده خانواده وی که پیگیر وضعیت وی بودند در پاسخ به این پیگیری‌ها خبر مرگ وی در بازداشتگاه را دریافت کردند.

سحام نیوز: یک شاهد عینی که در مراسم روز گذشته تدفین ستار بهشتی حضور داشته، در مصاحبه با خبرنگار سحام نیوز، از زخمی بودن جنازه ستار بهشتی خبر داده است. به گفته این فرد، جنازه ستار را در حالی دفن کردند که قسمت های پا و زانوی وی خونی بوده و آثار کبودی و زخم بر سر و صورتش مشهود بوده است. بق اظهارات این شاهد، سر و صورت ستار بهشتی به شدت مورد آسیب قرار گرفته بوده و کفن وی آغشته به خون بوده است.
متاسفانه ماموران اجازه رویت کامل جنازه را به خانواده وی نداده اند. تنها برای چند لحظه، پس از اینکه پیکر این شهید را در قبر گذاشته اند، صورت وی را به خانواده اش نشان داده اند. به گفته این شاهد، ماموران تمام تلاش خود را کرده بودند که کبودی ها و زخم های صورت ستار بهشتی را با گچ بپوشانند.
بنا به این گزارش، ستار بهشتی به شدت مورد ضرب و شتم از نواحی مختلف بدن شده بود و هنگام شستشو در غسالخانه، آثار آن مشهود بوده است.به گزارش خبرنگار سحام، ستار بهشتی را در امام زاده محمد تقی رباط کریم(واقع در رباط قدیم)؛ قطعه ۷، ردیف۳، شماره ۱۱ دفن کرده اند. همچنین فردا از ساعت ۲بعدازظهر،علیرغم تهدید شدید ماموران، مراسمی بر سر مزار وی برگزار خواهد شد.
طی روز گذشته خانواده این خبرنگار سبز؛ تهدید به عدم برگزاری مراسم ترحیم شده اند.
بنا به گزارش خبرنگار سحام، ماموران زیادی در بخش های مختلف این امام زاده حضور داشتند و اقدام به فیلمبرداری و در مواردی نیز برخورد با افرادی که با موبایل خود در حال صحبت بودند، می کردند.
از محل زندگی ستار بهشتی هم گزارش می شود که ماموران در تمام محله حضور دارند و تمام عکس ها و اعلامیه های مربوط به مراسم ترحیم وی را جمع آوری کرده اند.
تماس ها با خانواده بهشتی قطع شده است.
سحام همچنین گزارش می دهد که روز گذشته و در هنگام مصاحبه سحام با سحر بهشتی، خواهر ستار بهشتی؛ ماموران اقدام به زدن دستبند به وی می کنند که در حین گفتگو مکالمه قطع می شود. سحر بهشتی را برای مدتی بازداشت و به علت مصاحبه با رسانه ها، تهدید می کنند.
در اینجا فایل مصاحبه روز گذشته سحام با سحر بهشتی (که در برخی سایت ها به اشتباه فاطمه بهشتی نام برده شده است) را می شنویم.
پدر ستار بهشتی نیز که در مراسم تدفین حضور داشت، با صدای بلند فریاد می زد: “برای پسر من کسی گریه نکند. چرا که اگر گناهی کرده به حق کشته شده، اما اگر به ناحق کشته شده باشد، خدا تقاصش را پس خواهد گرفت” ! به اظهارات شاهد عینی، ماموران روز گذشته، با گرفتن دستگاه تلفن همراه شوهرخواهر ستار که برای تحویل جنازه به پزشکی قانونی مراجعه کرده بود؛ هنگام تماس خبرنگاران، خود را به جای نامبرده جا می زدند و از قول وی می گفتند که ستار زنده است و همکنون در بیمارستان است. ستار بهشتی، وبلاگ نویس و از خبرنگاران گمنام جنبش اعتراضی بود که متاسفانه ده روز پیش در پی یورش ماموران پلیس فتا، دستگیر و زیر شکنجه ماموران کشته شد.

خبرگزاری هرانا: ستار بهشتی، وبلاگ نویس بازداشتی روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه در گورستان رباط کریم دفن شد.
یکی از مسئولین روابط عمومی بهشت زهرا تهران در گفتگو با هرانا اعلام داشت فردی به نام ستار بهشتی فرزند سردار در گورستان رباط کریم دفن شده است.
بر اساس گزارش ثبت شده در روابط عمومی بهشت زهرا تهران نامبرده در ۱۳ آبان ماه، چهار روز پس از بازداشت فوت کرده است. ا وجود پیگیری ها گزارشگر هرانا علت مرگ وی در پرونده موجود نیست و بر اساس اظهارات روابط عمومی بهشت زهرا گزارش علت مرگ وی در انتظار گزارش پزشکی قانونی است. ستاربهشتی، وبلاگ نویس و فعال در شبکه های اجتماعی بود که در نهم آبان ماه با مراجعه نیروهای امنیتی وابسته به پلیس فتا بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه با مراجعه داماد خانواده بهشتی به پلیس امنیت واقع در خیابان شریعتی خبر فوت وی در بازداشتگاه به خانواده وی اعلام شد. مروز خانواده وی در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام کردند که تنها یک نفر از اعضای خانواده می توانند در مراسم دفن وی شرکت کنند.

جنازه آسیب‌دیده از ضرب و شتم ستار بهشتی، وبلاگ نویس که در روز ۹ آبان‌ماه توسط پلیس «فتا» دستگیر شده بود، پس از چند روز بازداشت به خانواده‌اش تحویل داده خواهد شد. او نویسنده وبلاگ «انتقاد. زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران» بود و در آخرین پست وبلاگی خود، از تهدید توسط ماموران امنیتی خبر داده بود.


آخرین جمله ای که ستار بهشتی در وبلاگشنوشته بود را اینجا عینا می‌آورم:

«پا به میدان گذاشتیم در این مبارزه یا از قفس تن رهایی می‌یابیم یا قفس ظلم شما را درهم می‌شکنیم.»

براي شناختن ستار بهشتي به وبلاگ او برويد كه هنوز پابرجاست و موفق نشده اند آن را از دسترس خارج كنند : magalh91.blogspot.de و كلام آخر را از قلم ستار بخوانيد وقتي كه نوشت : درآخر مطلبم اظهار می دارم برنامه هسته ای را به پایان برسانید با نقض حقوق بشر چه می کنید؟ با خونهای به ناحق ریخته شده بر زمین چه می کنید؟ این نظام دیگر نه اعتباری در درون مرز و نه آبرویی در برون مرز دارد راهی جز مقابله برای نابودی آن نیست، به زودی با فراگیر شدن قیام ها حتی رهبر شما فرصت سر کشیدن جام زهر را هم نخواهد داشت. زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران ستار بهشتي و اين آخرين پيام خصوصي ستار نه به من كه به همه ما : دوست عزیزم من ارزوی شادی برای شما دارم وامیدوارم در قیامهایی که به یاری شما دوستان به زودی شکل می گیرد بتوانیم ایرانی ازاد را به دست اوریم شاد و سربلند باشی

ستار بهشتی:  مینو اصلانی درباره ارزشهایی سُخن می گویید که درکشورهای داعیه دار آن بی ارزش هستند.


منتشر شده در جمعه, 9نوامبر

منتشر شده در

دویچه وله فارسی / ایران- سایتزتاب" در گزارشی با عنوان "درگذشت یک وبلاگ‌نویس حین بازجویی، نگذارید به سرنوشت پرونده کهریزک تبدیل شود" نوشته است، درگذشت تاسف‌بار این جوان که احتمالا به دلیل قصور یا تقصیر عوامل دخیل در پرونده وی صورت گرفته است، یادآور خاطرات تلخی نظیر مرگ زهرا کاظمی در زندان اوین، مرگ زهرا بنی یعقوب، پزشکی در همدان، مرگ هاله سحابی و پرونده کهریزک است که تا کنون، هیچ یک به نتیجه قطعی نرسیده است

۲ نظر:

ناشناس گفت...

selam merge setar ve hezaran setare dige ra rejim mikoshed , ve sedaye merdom der nemiad dar tememimi rejim haye diktatuori in chenin ba shgavet temam emal nekerdand, elat kojasy. motesefane ma henoz yek xeber resani mostegel ve rok o rst nedarum ,men nemidonam eger setar veblag nevis mostegl bod chera bayet sait keleme esnat setar ra chap konead? ber hal anhayi ke be in jenayet ashkar ehteraz nimikonad, ferda dere xane anha ra xahed zed eslan be gofte men shek nekonid mesoud

Rosa گفت...

سلام مسعود جان
ستار سبزاله نبود، نوشته های بلاگش مشخصه. البته زندانیان سبز شهادت دادند که او را با بدن شکنجه شده در بند دیدند...
گویا بعد از آن بدست اداره آگاهی افتاد و آنجا برای اعتراف گیری در خارج از اوین، زیر شکنجه جانش را گرفتند...
پایدار باشید