۲۷ آذر، ۱۳۹۱

اخبار، گزارش، فیلم و فیلتر شکن ماه دسامبر!

رادیو فنگ بجای شلیک اینبار به رگبار بست! اینجا

عکس کاری از بچه های خلاف جریان.
کردهای ایران از پا نمینشینند: شادی علیه اختناق!
دانشجویان کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
شادی کردن هم ..........
گروه باشگاه خبرنگاران جوان نوشتە :بخش هایی از این فیلم به علت شدت جسارت برگزارکنندگان این مراسم غیر متعارف، قابل انتشار نبود. لذا تنها لینک بخش هایی از آن بر روي سایت قرار گرفته است
بەشان بە شان:)

دیروز فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، به همراه نامه ای سرگشاده از سوی یکی از فعالان دانشجویی همین واحد یعنی مجمتع دانشگاهی ولیعصر، ارسال گردید.
رقاصی مختلط در وسط يکي از مجتمع هاي آموزشي +فیلم
دیروز فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در يکي از مجتمع هاي دانشگاهي، از سوی یکی از فعالان دانشجویی همین واحد به دفتر رویداد ارسال گردید.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، بخش هایی از این فیلم به علت شدت جسارت برگزارکنندگان این مراسم غیر متعارف، قابل انتشار نبود. لذا تنها لینک بخش هایی از آن بر روي سایت قرار گرفته است:
رقاصی مختلط در آستانه ایام محرم وسط مجتمع ''ولیعصر'' دانشگاه آزاد+فیلم
امروز فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، به همراه نامه ای سرگشاده از سوی یکی از فعالان دانشجویی همین واحد یعنی مجمتع دانشگاهی ولیعصر، به دفتر رویداد ارسال گردید.
سرویس فرهنگی رویداد، بخش هایی از این فیلم به علت شدت جسارت برگزارکنندگان این مراسم غیر متعارف، قابل انتشار نبود. لذا تنها لینک بخش هایی از آن به همراه نامه سرگشاده به شرح ذیل در خروجی این سایت قرار می گیرد:

بنده در اون فضا حاضر بودم و شاهدم که دو روز پيش از محرم اين اتفاق افتاد. حراست محترم مجتمع وليعصر هم نه تنها واکنشي نداشتند بلکه کم مونده بود وايسند و کف بزنند!!!

آخه يکي نيست بگه اين کليپ از کجا معلوم تو محرم بوده که يه رقص ساده کردي رو اينجوري بزرگش ميکنيد اگه سراغ بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي که بعد از گل زدن به تيم پرسپوليس وسط محرم تو استاديوم آزادي رقص ترکي رو اجرا کرد گير بديد به اون بهتر ازن کليپي هست که معلوم نيست واسه چه موقعه اي بوده وچه مراسمي بوده

اين مراسم با محرم فاصله زيادي از نظر زماني داشته لذا به جهت هتک حرمت به محرم نقدي وارد نيست آنچه مورد نقد است انحراف بوجود آمد در جريان اکران يک مراسم عشايري است که ظاهرا با بي کفايتي مديران به اين بساط رقاصي در وسط حياط دانشگاه مبدل شد

شیوه‌ای تازه برای دسترسی به سایت‌های فارسی‌زبان از ایران: شرکت سایفون به تازگی پروژه‌ای آزمایشی را برای دسترسی کاربران داخل ایران به سایت‌های فارسی‌زبان فیلتر شده اجرا کرده است. این برنامه بسیار کم‌حجم و به آسانی قابل اجراست و روی سیستم‌های عامل ویندوز و اندروید قابل نصب و استفاده است.
مراحل نصب برنامه:
۱. ایمیلی به این نشانی بفرستید:  download@psiphon3.com
۲. لازم نیست که در قسمت موضوع (subject) یا داخل ایمیلتان متنی نوشته شود. تنها کافی است ایمیلی خالی به نشانی download@psiphon3.com ارسال کنید.
۳. پس از ارسال این ایمیل، یک پیام خودکار به شما ارسال می‌شود که در آن، لینک‌هایی برای دریافت برنامه به زبان‌های مختلف وجود دارد. شما باید روی لینک مربوط به زبان فارسی کلیک کنید. فایل مربوط به برنامه همچنین به این ایمیل پیوست خواهد بود که می توانید آن را در رایانه خود ذخیره و سپس اجرا کنید.
۴. مرحله آخر، کلیک کردن روی آن لینک و اجرای برنامه است.
۵. وقتی که برنامه بسته می‌شود، ارتباط با سایفون به طور خودکار قطع خواهد شد.

برای خواندن ادامه مطالب در آرشیو (اخبار و فیلم ها دسامبر) اینجا را کلیک کنیم.


توانا تک: یک حفره امنیتی در اینترنت اکسپلورر کشف شده که به هکرها امکان ردیابی حرکت ماوس و کلیک‌های آن را میدهد.
کارشناسان توانا به کاربران IE توصیه میکنند که یا از مرورگرهای امنتر مانند فایرفاکس استفاده کنند و یا در هنگام کار با IE از ماوس خود استفاده نکنند.
شرکت اسپایدر که ایم حفره امنیتی را کشف کرده میگوید که این مشکل در نسخه های شش تا ده IE وجود دارد. به گفته کارشناسان این شرکت هکرها قادر به ردیابی حرکت ماوس و کلیک ها ها در حالیت مینیمایز شده IE نیز وجود دارد. همچنین این شرکت یک دمو از این حرفه را در اینجا به نمایش گذاشته که نحوه عملکر این حرفه را نشان میدهد. برای دیدن این اینک باید از IE استفاده کنید.

شرکت Foxconn بزرگترین تولیدکننده (مونتاژ کننده) لوازم الکترونیکی در دنیا (همچون اکثریت محصولات اپل)، برای جلوگیری از خودکشی روزافزون کارگران که با دستمزد 1 دلار در ساعت و بیش از 12 ساعت در روز در شرایط کاملا غیر استاندارد همچون برده کار میکنند راه حل جالبی دارد: نصب توری تا کارگران نتوانند از ارتفاع خود را پرت کرده و خودکشی کنند! گفته میشود این شرکت همچنین خانواده کارگرانی را که در محل کار خودکشی کنند جریمه خواهد کرد



December 16, 2012
چندی پیش در سایت بالاترین؛ لیستی  باعنوان " اسامی 556 نفر از جانباختگان سازمان چریکهای فدایی خلق ایران در  دهۀ 60" (شمسی) را دیدم که متأسفانه یک اشتباه (عمدی یا سهوی؟) در آن وجود داشت. در این لیست از 5 تن از شهدای سچفخا (اقلیت ) نام برده شده بود که گویا در درگیری با جنایتکاران جمهوری اسلامی در کردستان  به شهادت رسیده اند و فدایی وار جان خویش را برای رهایی خلقهای ستمدیدۀ ایران نثار کرده اند. ای کاش چنین بود!
اما واقعییت چیز دیگری است . در این لیست از کسانی یاد شده است که نه بدست دژخیمان جمهوری اسلامی بلکه, بدبختانه توسط همان سازمانی بقتل رسیده اند که می خواستند بوسیلۀ آن از شر نظام سرمایه داری وابسته به امپریالیسم و سگ زنجیری آن یعنی جمهوری اسلامی رها شوند. اسامی این 5 نفر که در 4 بهمن 1364 در روستای گاپیلون واقع در کردستان عراق, بخاطر درگیری مسلحانۀ درون تشیکلاتی سازمان اقلیت بقتل رسیدند,عبارتند از: 1, عباس کیکاوس کامیارانی (عباس پرولتر) 2؛ سعادت محمدی (هادی)3؛ حسین محمد زاده (حسن) 4, مسعود محمدی(اسکندر) 5, سید فریدون بدرود( کاوه). بدنبال درگیری سال 1364 سازمان چریکهای فدایی خلق ایران عملا به دو شاخۀ تقسیم شد: کمیتۀ اجرایی برهبری عباس توکل, حسین زهری و مستورۀ احمد زاده و جناح شورایعالی به لیدری مصطفی مدنی, حماد شیبانی و یدی شیشوانی.....


اخيرا نسخه های مختلف ويديويی ازيک صحنه «اعدام انقلابی» توسط «ارتش آزاد سوريه» در يوتيوب منتشر شده است که به شدت تکان دهنده و يادآور جنگ القاعده و بنيادگرايان در عراق است.

 برای خواندن کل مطلب در منبع بروی تیتر آن کلیک کنیم.

فیلم
فیلم مستند ۵۷ دقیقه‌ای "مرزناامیدی" کارگردان نیما سروستانی
کردی با زیر نویس پارسی-فیلم مستند مرز نا امیدی روایت تلاش جانکاه کردهای مرزنشین ایرانی است که برای به دست آوردن نان، جانشان را معامله میکنند شرایط هولناکی مردم کردستان در مرز ایران و عراق که سبب شده به شغل خطرناک قاچاق بنزین روی بیاوردند و هدف تیراندازی ماموران مرزی و شرایط سخت اقلیمی قرار بگیرند
صدای رنج کولبران ایرانی لب مرز؛ گفتگو با نیما سروستانی، کارگردان 'مرز ناامیدی'

فیلم فروش تن در کنار خیابان

۵ نظر:

رضا گفت...

این برنامه رادیو فنگ چقدر جالب بود من خوشم امد. دستت درد نکنه. بابا تو دیگه با این لینکات از رگبار هم گذشتی. فکر کنم بمباران خوشه ای بود.

RosaArchiv گفت...

رضا جان
من گاه و بی گاه به خودم شلیک میکنم!
اما آره کار اینبار فنگ عالی بود. میتونی براشون کامنت بزاری تشویقی که ادامه بدهند.
چند وقتی هست اما که صدای گوینده زن را زیر آب کردند!
قبلا دلمان خوش بود که ما هم آنتو یکی را داریم
;-)

ناشناس گفت...

xili xoshalem ke reza jan aftabi shode.reza jan engosht kochike ma ra begir lol rosa jan xeste nebashi ,zendegi vageie hemine regs , xende ,,dost dashtean ,,, hembestegi ema dolet ha mezheb moxalefe in hereket hestend elbete shiee mezheb be merateb az temami mezheb ha egebtere. zende bashid mesoud

reza گفت...

سلام مسعود عزیز ممنون از لطفت. بله من یه مدتی درگیر مشکلات بودم.

RosaArchiv گفت...

سلام مسعود جان
اقلا شما رقص بلدید!
حالا موندم لزگی ساده تره یا کردی برای یادگیری !